link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Google şi website-urile sale deţin monopolul căutărilor la nivel global
de yoper la: 15/10/2007 12:54:41
taguri: Diverse 
Un studiu publicat recent arată că motorul de căutare Google şi website-urile afiliate deţin supremaţia în topul căutărilor la nivel global. Studiul, realizat în luna august a anului în curs, arată că în această lună s-au efectuat nu mai puţin de 61 de miliarde de căutări în motoarele de căutare. Dintre acestea, 37 de miliarde aparţin lui Google, prin motorul de căutare sau prin alte website-uri precum YouTube.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Google şi website-urile sale deţin monopolul căutărilor la nivel global"

Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
„În ştiri” va fi eliminată de Google din rezultatele căutărilor online
Google va elimina secțiunea „În știri” din rezultatele căutărilor online, compania fiind acuzată că ajută la propagarea ştirilor false.
Google penalizeaza site-urile care achizitioneaza backlink-uri
Probabil ai auzit de noua gluma facuta de cei de la Google, care si-au penalizat propria pagina, pe motiv ca au primit o sesizare cum ca acea pagina ar fi promovata prin link-uri platite (advertoriale), care transfera PageRank, incalcand astfel termenii si conditiile lor
Google elimină link-urile din comentarii pe Blogspot
Google elimină link-urile din comentarii pe Blogspot
Un nou serviciu de la Google rescrie site-urile pentru a le mari performanta
Un nou serviciu de la Google rescrie site-urile pentru a le mari performanta
Google introduce anunţurile video prin AdSense în Australia şi Japonia
Google introduce anunţurile video prin AdSense în Australia şi Japonia
90% dintre site-urile romanesti au vulnerabilitati cu grad ridicat de risc
Peste 90% dintre website-urile romanesti prezinta vulnerabilitati incadrate la grad ridicat de risc, este concluzia unei campanii de audit de aplicatii web efectuate de GECAD NET.
Top 5 programe de creare a unui website
Builderele automate pentru crearea de website-uri sunt numeroase la momentul actual, mai ales datorită tranziției tot mai accelerate a software-urilor de web development spre cloud.
Google AdWords Management - Campanii PPC si PPM
Campaniile PPC (Google AdWords) si PPM sunt doua componente de baza ale publicitatii si marketingului online modern si, am putea adauga, necesare pentru succesul oricarui business in mediul digital.

PPC sau Pay per Click se refera la plata per click pentru un anunt publicat pe website-uri de interes (Facebook, Google, website-uri terte) si afisat permanent, pe cand PPM sau Pay per Mille este putin diferit. In cazul anunturilor PPM, se inregistreaza afisarea lor, iar plata se face la fiecare 1000 de afisari (nu si click-uri).

In ambele cazuri se urmareste atragerea clientilor potentiali pe site prin intermediul link-urilor continute de anunt, insa randamentul lor este diferit in functie de tipul de servicii si produse vizate.
Lista: Website cu PR 10
Lista website-urilor cu PR 10
Ce înseamnă Link Dofollow şi Nofollow? Unde Poti Capata Backlink-uri Dofollow In R.Moldova Si Romania?
În momentul în care inseraţi un link (legătură) către o pagină/domeniu, link-urile pot fi de două tipuri: dofollow şi nofollow. Ce este un link nofollow?
Link-urile nofollow sunt doar trimiteri către o pagină/un domeniu prin care cititorii îl pot accesa, însă din punct de vedere SEO acestea nu au nici o valoare. Practic, un link nofollow îi spune motorului de căutare Google ” link-ul nu trebuie să influenţeze poziţia site-ului în clasamentul căutărilor”. Concluzie? Link-urile nofollow nu influenţează pe Google.
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.
Căutările prin Google au decăzut cu 5%
După datele oferite de comScore numărul căutărilor prin Google au decăzut în luna Februarie. Însă decăderea Google este mai mică decît decăderile înregistrate de alte motoare de căutare, astfel din tabelul de mai jos clar se observă faptul că necătînd la decădere, Google nu numai menţine poziţia sa pe piaţă, ci şi îşi accentuează poziţia de lider.
Google introduce căutarea în timp real | IT4Fans – te ajută să te miști în IT!
Şi se numeşte cum altfel decât "Real Time Search". Eu am rămas cu impresia că seamănă cu search-ul din Twitter... Aceste rezultate live vor fi integrate în rezultatele căutărilor clasice din surse ca Twitter, Yahoo Answers, articole de ştiri sau site-uri care furnizează stream-uri care se potrivesc cu sintaxa căutată.
Cele mai tari site-uri de intalniri in engleza
Site-urile de intalniri online in engleza iti ofera cu mult mai multe oportunitati de a-ti gasi perechea decat cele romanesti. Desigur, pentru ajunge la o intalnire in lumea reala ar trebui adeseori sa ai resedinta in afara Romaniei, dar nu se stie niciodata de unde sare iepurasul! Oricum, indiferent daca vrei sa cauti o prietenie pur si simplu, sa te lasi in voia unei intalniri tinand de hazard, sau sa te gasesti cu cineva din localitatea ta (care stie limba engleza), ai la indemana numeroase app-uri si website-uri in engleza care pot sa te apropie de cineva compatibil cu tine. Iata cateva din cele mai populare...
Google are 6 200 de posturi libere, 3 pentru români
Anul acesta Google va angaja peste 6 200 de persoane la nivel global, dintre acestea având disponibile trei posturi pentru România. Faţă de acum patru ani, numărul salariaţilor companiei a crescut cu 6 131 de oameni.
Promovare prin seo – cea mai buna alegere!
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.
Brandul dumneavoastra are nevoie de sustinere
Brandingul este de cele mai multe ori costisitor si haotic. Majoritatea incercati sa oferiti consumatorilor multe dintre produsele sau serviciile dumneavoastra in speranta ca unul li se va intipari in minte si ca atunci cand va avea nevoie, va apela la firma pe care o detineti.
SEO va poate ajuta sa grabiti acest proces, accelerand campaniile dumneavoastra si facandu-va produsele si serviciile usor de memorat.
Promovare prin seo - o strategie de durata
Serviciile SEO va pot livra rezultate imediate, avand efect observabil pe termen scurt, dar avantajul major pe care il aveti dupa ce ati inceput colaborarea cu o astfel de companie este ca, daca optimizarea este realizata in mod corect, website-ul dumneavoastra este vizibil avand primele pozitii in cautarile Google ale cuvintelor cheie alese, pe termen lung.
Alegeti serviciile de promovare prin seo ale unei companii acreditate
Exista foare multi dintre dumneavoastra care, pentru a economisi o suma infima de bani, apeleaza la serviciile cuiva care doar crede ca este priceput si la optimizare SEO, desi aceasta nu este decat o pasiune pentru el.
Trebuie sa luati in calcul ca o echipa de SEO, a carei ocupatie este strict aceasta, va avea rezlultatele pe care dumneavoastra le doriti cu siguranta, si intr-un timp mult mai scurt. De ce? Pentru ca detin informatii in ceea ce priveste toate schimbarile de algoritm ce apar, cunosc factorii negative si pozitivi ce pot influenta evolutia website-ului dumneavoastra, stiind exact ce este necesar pentru a va aduce in top, precum si ceea ce va fi necesar in viitor.
Desi, daca nu apelati la o companie de SEO, initial pare ca economisiti bani, de fapt sunteti impiedicati sa castigati banii pe care, cu ajutorul unei echipe, care ar fi grabit procestul de optimizare site si atingerea scopurilor financiare, i-ati fi obtinut mult mai rapid, din vanzarile online.
Intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o analiza a site-ului tau, apoi iti vom propune o oferta personalizata!
Cel mai eficient SEO este continutul original
Cel mai bun instrument SEO si care ofera rezultate pe masura este continutul original. Mult continut original si asta inseamna cel putin un articol pe zi. In esenta, ca specialist in Seo, va recomand sa va axati in primul rand pe optimizarea site-ului, alegerea potrivita a cuvintelor-cheie si mult continut original. Daca respectati aceste reguli de baza mai adauga la aceasta lista si inscrierea in cateva directoare serioase cu Page Rankingul mare si o promovare moderata pe site-urile de video sharing si social media. Acesta va ajuta sa obtineti un trafic constant, pe care nu-l veti imbunatati decat printr-o continua formare si evolutie in utilizarea tehnicilor SEO. Poti ajunge sa faci SEO ca un profesionist doar prin munca. Daca nu-ti surade ideea, plateste un specialist s-o faca in locul tau si cere informatii care sa demonstreze implicarea reala. Platesti niste oameni pentru un serviciu si asta iti da dreptul sa ceri cate detalii vrei despre munca pentru care platesti.
In prezent, plagiatul se practica la scara mare pe Internet, dar Google detecteaza acest tip de “infractori” cu repeziciune. Continutul original si de calitate atrage dupa sine un feedback pozitiv din partea cititorilor, dar si clasari inalte in afisarile Google.
In 2011, Google a lansat programul Panda, special pentru a depista si inlatura continutul spam.
Primul pas pe care trebuie sa-l faceti in momentul in care ati aflat ca v-a fost “furat” continutul este sa strangeti dovezi (printscreenul este cea mai utilizata metoda in astfel de situatii). Nu contactati proprietarul site-ului inainte sa va strangeti toate dovezile posibile.
Pentru a raporta o persoana pentru furt, trebuie sa atentionati acea persoana sa elimine continutul si abia in cazul in care nu respecta acest lucru sa raportati problema companiei gazda a “hotului de content”. Daca textul in cauza este postat pe un blog, raportati platformei respective.
Plagierea este sau ar trebui sa fie o practica de neacceptat pentru oricine, aratand o lipsa totala de respect fata de munca altcuiva. Legile dreptului de autor se aplica si pentru sfera online, iar dumneavoastra aveti obligatia de a va proteja continutul site-ului impotriva plagiatorilor.
Fara continut original, ceea ce faceti nu se numeste SEO, iar Google recepteaza toate acele informatii drept spam.
Alte greseli SEO intalnite pe website-uri sunt:
1. O descriere incompleta a produselor/serviciilor pe care firma le presteaza;
Motoarele de cautare nu vor vedea imaginile, ceea ce face ca Google sa considere pagina cu produse ca fiind goala. Cu cat veti descrie mai bine si mai detaliat produsele, cu atat aveti sanse mai mari sa fiti afisat in primele rezultate Google.
2. Copy-paste al descrierii facuta de producator;
Riscati ca Google sa va inchida magazinul online chiar si pentru un lucru aparent banal, ca acesta.
3. O absenta a opiniilor despre produs;
4. Pagina cu produse nu este optimizata;
5. Titluri duplicat;
6. Un URL prost structurat;
7. Mult continut duplicat.
Daca nu te simti capabili sa rezolvi problemele site-ului tau si a problemelor referitoare la promovare, este preferabil sa apelezi la specialisti. O firma cu activitate in sfera marketingului online trebuie sa poata oferi urmatoarele servicii:
• Promovare prin SEO
• Promovare prin Google AdWords
• Marketing Afiliat
• Facebook Advertising
• Creare de website-uri
• Aplicatii Web si Aplicatii Mobile (optional).
Pe langa toate aceste servicii, o firma serioasa va pune la dispozitia dumneavoastra si o serie de informatii relevante (organizate sub forma de articole), pe care sa le gasiti pe o pagina secundara a website-ului. Informati-va continuu si alegeti-va serviciile de promovare cu grija!
Ce este seo si de ce este necesar?
Cu siguranta ati auzit vorbindu-se despre seo si despre faptul ca aceste servicii aduc foarte multe beneficii pentru diverse tipuri de afaceri online. Ceea ce probabil nu stiti este de ce optimizarea SEO este atat de puternica, devenind chiar necesara in prezent, cand majoritatea consumatorilor au devenit si utilizatori de internet.
Seo – o investitie profitabila
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO va puteti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, va poate returna inzecit investitiile pe care dumneavoastra le faceti in aceste servicii.
Evidentierea website-ului va creste vanzarile
Website-ul este un factor important in ceea ce priveste vanzarile . Atat aspectul, functionalitatea cat si pozitia sa in motoarele de cautare contribuie la cresterea si mentinrea profitului afacerii dumneavoastra. Optimizarea pentru motoarele de cautare are un rol crucial in cresterea performantei afacerii online punand accentual pe evidentierea produselor si serviciilor pentru a facilita observarea acestora de catre potentialii cumparatori.
O echipa seo va ajuta sa planificati corect imbunatatirea afacerii
Faptul ca SEO este extrem de important in ceea ce priveste cresterea vanzarilor nu inseamna ca este singurul factor de care are nevoie o afacere pentru a avea succes online. Este adevarat ca fara servicii de optimizare competitia va poate depasi in orice moment, dar o importanta deosebita o au si alte aspecte, de care o echipa SEO se va ocupa, de asemenea. Astfel, social media, brandingul precum si alte strategii de marketing trebuie adaugate la SEO, pentru ca sucesul sa fie nu doar garantat dar si grabit.
Provocarea oricarui manager nu este reprezentata de alegerea uneia dintre cele enumerate mai sus, ci de a integra intr-un mod inteligent serviciile SEO in amestecul de marketing pentru a ridica afacerea intr-un mod rapid si fara a intampina greutati din partea competitorilor.
Cateodata, ideea de a oferi clientilor ceea ce isi doresc este depasita, deoarece majoritatea clientilor nu stiu exact ce au nevoie pentru a isi imbunatati afacerea. De aceea, profesionistii de marketing si consultantii SEO au rolul de a ajuta clientii sa isi contruiasca, intr-un mod corect, fundatiile afacerii si sa puna bazele unui plan coerent, pentru ca, mai apoi sa ii ghideze in implementarea si managerierea unei strategii ale carei tactici sa conduca spre returnarea investitiilor intr-un timp eficient.Una dintre pricipalele responsabilitati ale reprezentantilor de marketing este sa se asigure ca, prin diferite metode, clientii sunt tinuti departe de pericole precum anumite tactici gresite care le pot distruge afacerea.
Nu lasa concurenta sa iti atraga clienții potențiali. Apeleaza la echipa noastra ce ofera cele mai bune servicii seo!
Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Promovare prin seo – sfaturi cheie
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.

Promovare prin seo - sfaturi
Optimizeaza-ti titlurile paginilor
Primul pas pentru a-ti optimiza titlurile paginilor este de a le rescrie astfel incat principalele cuvintele cheie sa se gaseasca in acestea. Titlurile trebuie sa fie cat se poate de originale, sa fie scurte (aproximativ 60-70 de caractere), atractive, usor de citit si de inteles.
Tagurile si descrierea META
La fel ca si titlul, acestea sunt elemente HTML dispuse in headerul unei pagini web. Acestea sunt informatii suplimentare, si sunt vazute doar de motoarele de cautare. Motoarele de cautare prefera texte scurte, simple si semnificative. Descrierea trebuie sa fie de maxim 150 de caractere.
Folositi link-uri interne
Pornind de la prima pagina, creati link-uri catre cele mai importante pagini ale site-ului, atat pentru directionarea vizitatorilor spre sectiunile importante ale acestuia cat si pentru directionarea link juice-ului catre acestea.
Continutul paginii
Este unul dintre cei mai importanti factori in optimizarea SEO. Utilizati cele mai importante cuvinte cheie. Fiti atenti la densitatea cuvintelor cheie si analizati importanta fiecaruia in pagina.

Folositi unelte disponibile pentru optimizarea SEO
Folositi Webmaster Tools si Google Analytics pentru monitorizarea evolutiei site-ului dvs. Acestea sunt recomandate pentru a putea monitoriza vizitele zilnice, pentru a incarca site-map-uri pentru a elimina anumite link-uri din Google, etc.
Folositi cuvinte cheie in imagini
Includeti cuvinte care reflecta continutul site-ului dumneavoastra, titluri ce descriu imaginile din site sau alte mici cuvinte care sa apartina site-ului. Aceste cuvinte cheie pot fi introduse atat ca ALT sau TITLE.
Actualizati site-ul dvs. in mod frecvent
Site-urile cu continut dinamic au Page Rank mai mare decat cele cu continut static. De aceea, blog-urile si directoarele apar pe motoarele de cautare mai usor. Ele sunt in mod constant actualizate cu continut nou. Tocmai din acest motiv recomandam o actualizare chiar zilnica a site-ului, daca se poate sau a zonei de blog.

Pentru o promovare prin seo bine realizata, intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o oferta personalizata pentru site-ul tau!
18. Publicare articol pentru http://seomaxim.ro/ pe
Cum ar fi sa afli, cu ajutorul unui calculator pret SEO, cat costa in realitate campania SEO pentru site-ul tau? Mai mult de atat, pretul va fi calculate in functir de cuvantul cheie ales de tine!
Serviciile SEO reprezinta un ingredient important. Chiar daca ai investit o suma importanta in website, nu este de ajuns, deoarece Google are nevoie de ajutor pentru a va intelege afacerea. Investitia pe care ai facut-o este foarte importanta dar nu suficienta
Ideal este iei optimizarea SEO in calcul in timp ce planifici structura website-ului, a continutului, sintaxa URL-urilor precum si atunci cand vine vorba de web design. In aceste conditii scopul tau este mult mai aproape de a fi atins.
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO te poti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, iti poate returna inzecit investitiile pe care le faci in aceste servicii.
Dar, ca orice investitor, incepi sa intrebi in stanga si in dreapta, sa te documentezi pe Google despre firme ce se ocupa cu promovare SEO. Vei observa ca, acestia iti ofera preturi diferite, unele mai mari, altele mai mici, si acest lucru te pune pe ganduri, nu? De ce sunt diferente intre preturi? Unele chiar foarte mari? Pe ce se bazeaza aceste calcule? Si asa mai departe...
Noi iti venim in ajutor! Cum? Aducem pe piata online din Romania, singurul calculator pret SEO, care iti va specifica exact pe cuvantul tau cheie, pretul REAL pentru campania SEO. Astfel, gandeste-te la cuvintele cheie cele mai potrivite pentru site-ul tau, cu care persoanele te vor gasi mai usor pe Google, apoi le introduci in calculator pret seo si imediat iti vor fi afisate preturile REALE pentru promovarea SEO. Simplu, nu?
Acest calculator pret SEO aduce numai avantaje: poti calcula singur, pe cuvantul cheie dorit, afli singur cat costa campania REALA, nu mai pierzi foarte mult timp interesandu-te pe la alte firme despre valoarea promovarii SEO, poti folosi la orice ora acest calculator, el fiind accesibil non-stop si iti afiseaza pretul in timp real.
In cel mai scurt timp vei gasi acest calculator pret SEO pe http://seomaxim.ro! Pana atunci, te asteptam cu intrebari sau orice fel de sugestie!
De ce Enciclopedia Afacerilor?
La un moment dat, am început să caut pe Google.ro informaţii despre tot felul de idei de afaceri. Am găsit nenumărate website-uri, aproximativ 1.700.000. Cu toate acestea, foarte puţine dintre acestea oferă într-adevăr o informaţie corectă, care să aducă un beneficiu cititorului... Citeste mai mult!
5 greseli pe care le fac antreprenorii romani din online marketing si solutia la acestea
5 greseli pe care le fac antreprenorii romani din online marketing si solutia la acestea



Mediul online este in continua crestere in Romania, iar oportunitatile de afaceri in aceasta nisa au inceput sa fie incredibile in ultimii ani. Toata lumea e online, daca ne referim la statisticile oficiale. Peste 90% din oamenii din Romania sunt conectati la internet. Internetul a ajuns sa reprezinte principala sursa de stiri, iar pentru unii chiar si principala sursa de cumparaturi.

In aceste cazuri, mediul online se afla in cel mai propice moment pentru lansarea unei afaceri. Specialistii in online marketing spun insa ca antreprenorii romani din aceasta nisa fac inca greseli majore atunci cand se lanseaza online. Care sunt principalele greseli si cum le puteti solutiona, daca aveti de gand sa intrati in mediul online marketingului?
1. Lipsa accentului pus pe retelele sociale
Puterea Facebook-ului si a Instagramului a socat Romania in ultimii ani. Peste 9,5 milioane de romani sunt prezenti pe Facebook, conform statisticilor. Iata, asadar, o piata incredibila si o posibilitate de dezvoltare nemaivazuta pentru o afacere online.

Instagramul a cucerit si el inimile a peste jumatate de milion de romani (in 2017). Cresterea este insa fenomenala de la an la an. A ignora aceste oportunitati de promovare a serviciilor si produselor afacerii tale se poate dovedi o modalitate de abordare fatala a pietei online. Specialistii spun ca, in cadrul e-commerce, capcaitatea de crestere a vanzarilor prin intermediul retelelor sociale este de peste 18% in medie. Astfel, afacerea ta ar putea sa-si creasca vanzarile cu inca un sfert din cifra totala, doar folosindu-te de cateva conturi sociale absolut gratuite.

Solutia in acest caz? Iti va lua mai putin de 2 ore sa-ti setezi un cont de Facebook, unul de instagram si un canal de You Tube. Urmaritorii afacerii tale vor fi mai incantati ca niciodata sa primeasca zilnic update-uri despre produsele tale noi, in cele mai frecventate medii de informare online de la momentul actual.
2. Email marketingul este confundat prea des cu spamul
Aici intalnim 2 probleme principale. Faptul ca romanii nu au incredere in email marketing este una. Iar a doua problema este ca putinii oameni care se folosesc de aceasta metoda de promovare nu se folosesc de ea in mod corespunzator, de cele mai multe ori.

Exista o multime de specialisti in email marketing la nivel global care ofera cursuri de specialitate sau programe de construire a asa-ziselor palnii de vanzare – funnels. Acestea sunt modalitati profesionale de a construi o strategie de email marketing care sa garanteze o rata de conversie uriasa, in comparatie cu simplele emailuri trimise la listele de contacte obtinute din diverse surse. In plus, spamul nu mai este incurajat nici de Google. Exista diverse modalitati pe care Google le foloseste pentru a bloca aceste emailuri, asa incat eforturile concentrate pe acest canal vor avea rezultate nule, daca se procedeaza gresit.

Care este solutia in acest sens? Fiecare antreprenor ar trebui sa-si construiasca lista de emailuri in mod natural, oferind optiunea de subscribe pentru vizitatori. Aceata ar trebui sa ia in calcul si noile norme GDPR. In plus, in momentul in care se incepe activitatea propriu-zisa de email marketing, toate emailurile ar trebui sa fie transmise catre utilizatori pe baza unei strategii complexe, a unui funnel profesional.
3. Site-ul afacerii nu este mobile responsive
Conform ANCOM, in Romania anului 2017 existau peste 16,6 milioane de conexiuni mobile la internet. Ba mai mult, rata cumparaturilor online depasea 75% in comparatie cu anii trecuti in care doar 3 din 10 romani cumparau online produse. Ei bine, intr-o piata atat de puternic influentata de prezenta smartphone, unii antreprenori inca isi realizeaza site-uri online care nu sunt adaptate pe telefon sau tableta.

Declaratiile specialistilor in domeniu sunt clare: daca nu esti prezent pe mobil in anul 2018 cu site-ul afacerii tale, pierzi in jur de 8 din 10 posibili clienti. Solutia pentru aceasta problema este una extrem de simpla. Sa se realizeze o versiune mobile friendly a site-ului. Exista chiar module de realizare a unui website care includ aceasta functie, fara a mai fi nevoie de niciun efort suplimentar. Trebuie doar sa alegi o tema care a fost deja construita pentru a fi adaptabila oricarui dispozitiv.

4. Redundanta in continutul afisat online
Continutul este cel mai important mijloc de promovare in mediul online, deoarece indiferent de canalul ales, va trebui sa concepi un mesaj care sa prezinte serviciul si produsul tau catre publicul tinta.

Fie ca discutam despre mesaje scrise pe Social Media, content Video pe You Tube, poze sau continut scris pe website-ul de prezentare, acesta este un factor crucial ce poate influenta succesul sau esecul afacerii unui antreprenor in online marketing.

Exista extrem de multi oameni care au inceput sa fie prezenti online cu afacerea lor. Iar in acest caz, singurul lucru care te poate diferentia este UNICITATEA continutului tau. Fii original in tot ceea ce faci, nu te axa pe copierea unui site care merge deja si incearca sa nu fii redundant in ceea ce prezinti. 54% dintre site-urile din Romania au continut duplicat (conform StartupCafe). Aceasta este una dintre cele mai mari greseli din mediul online.

Prezinta-ti serviciile scurt si cuprinzator intr-un mod original, propriu, clar, transparent si cat mai pe intelesul tuturor. Nu uita, online se afla si copiii si parintii acestora, iar uneori si bunicii. Trebuie sa folosesti un limbaj simplu, care sa fie inteles de catre toti. Iar atractivitatea mesajului va fi cea care ii va influenta sa cumpere sau nu serviciul / produsul tau.
5. Lipsa unei strategii de promovare online si a unei strategii de crestere anuala
De cele mai multe ori, afacerile din mediul online pleaca la drum intr-un termen foarte scurt. Acest lucru nu este neaparat un dezavantaj. Insa, in momentul in care pleci la drum intr-o piata cu sute de mii de competitori, fara un plan si fara o strategie pe termen lung, este pierdut.

O strategie de promovare, un plan al cresterii vanzarilor cu evaluare anuala, un plan editorial pentru continut, un mix de comunicare evidentiat si plasat online pe baza unui studiu de piata, aceste instrumente sunt singurele care pot aduce succesul afacerii tale.

Daca vei pleca la drum fara acestea, este ca si cand ai incerca sa alegri cand nu ai invatat inca sa mergi. Planul de afaceri pentru businessul tau si strategia de promovare sunt pilonii succesului unei afaceri in mediul online.
Search 2.0
Cu jumătate de an în urmă dacă mi-ar fi spus cineva că există ceva mai tare decât Google m-aş fi uitat chiorâş. De ceva timp, de când am început să folosesc twitter, am remarcat ceva de-a dreptul extraordinar şi anume căutarea în timp real. Astă seară vroiam să văd un film bun şi am hotărât să caut pe twitter, garantat am să găsesc oameni care au scris despre asta. Hai să facem un mic experiment:

Să presupunem că doresc să aflu imediat un titlu de film pe care să-l devorez:

Google mă direcţionează către alte site-uri şi va mai dura un pic până să aflu un film oarecum interesant (la o distanţă de câteva clic-uri)
Twitter search îmi oferă pe tavă câteva titluri de filme, filme vizionate de twiterişti.
Observă cineva 2.0-ul căutării din Twitter search?


rapid
în timp real (dimineaţa hot trend-urile pe twitter sunt morning sau good evening)
o pânză de păianjen care pune în prim plan omul şi apoi maşina. De ce să caut de nebun prin Google diverse forumuri unde s-a vorbit despre filme când pot să aflu direct de la oamenii care urmăresc filmele în timp real?
Se pare că nu-s singurul care vede 2.0-ul din următoarele motoarele de căutare. Cineva menţionează că pasionaţii de twitter (care butonează cu atât entuziasm 140 sau mai puţine caractere per twit) alimentează primul motor de căutare bazat doar pe oameni. Defapt, nu asta înseamnă noţiunea de social search? Oamenii alimentează rezultatele cu ce ar dori alţi oameni să caute. Oamenii oferă relevanţă, nu nişte maşinării. Oamenii ştiu mai bine ce-şi doresc decât nişte maşini!

Comentariile gen “twitter search will kill Google” sunt irelevante. E ca şi cum am spune că yozilla o să omoare Google. Sunt două tipuri de căutare total diferite. Auzisem că Facebook ar fi vrut să cumpere Twitter, momentan mă gândesc şi la ipostaza când Yahoo sau MS ar cumpăra Twitter. De ce? E un debate interesant şi sunt curios cum va evolua lumea căutărilor pe internet.

Relatat la search 2.0, am ajuns să citesc pe un blog despre distrugerea creativă în online şi modul inedit în care web-ul se modifică. Altcineva spunea că now.google.com ar însemna autoritatea search.twitter.com. Alţii sunt mai acizi ca mine, spun clar: căutările de pe la noi sunt stricate. În era social media (blog-uri, ştiri live, comentarii şi aşa mai departe) este nevoie de o căutare în timp real care să sumarizeze conţinutul, să-l prioritizeze şi să-l rankeze.

În concluzie, care să fie numele următorului motor de căutare, 2.0?
uCoz lanseaza Turul sistemului in limba romana
Pentru a putea cunoaste simplu si rapid caracteristicile sistemului, Ucoz incepe luna februarie cu lansarea Turului sistemului in limba romana cu principalele informatii despre sistem: descriere, optiuni, inregistrare, securitate si alte aspecte importante despre sistemul uCoz.
Turul sistemului va prezinta pe scurt principalele informatii despre sistem. O prezentare generala in pagina Despre noi unde puteti urmari un scurt filmulet de prezentare, optiunile pe care vi le ofera sistemul sunt descrise in pagina CE PUTETI FACE CU NOI: site de prezentare, bloguri, forum-uri, magazine online si orice combinatie din cele mentionate. In sectiunea CUM FUNCTIONEAZA aflati cate ceva despre sabloane, Panoul de Control si Administrarea website-ului si nu in ultimul rand are o pagina dedicata inregistrarii in sistem.
In sectiunea COMUNITATE SI ASISTENTA faceti cunostinta cu toate modalitatile prin care atat tehnicienii Ucoz cat si utilizatorii cu experienta va pot oferi sfaturi si asistenta in crearea si dezvoltarea unui site, blog, forum sau magazin online.
In pagina de SECURITATE se explica pe scurt elementele de securitate oferite de sistemul uCoz. La care se adauga binecunoscutele doua parole menite a proteja accesul catre partea de administrare a site-urilor dumneavoastra.
Cu peste 6 ani de serviciu constant, 1200000 de website-uri active si proiecte de succes in 13 limbi diferite, uCoz se adapteaza acum pietei romanesti din toate punctele de vedere. Faceti turul sistemului, testati-l si urmariti-ne in continuare, imbunatatirile continua.
Tu cu cine semeni ?
E uimitor ce website-uri mai scot uni.
Daca Buddha ne vorbea acum ceva vreme despre un site unde iti alegi nume de manelist (O comparatie tampita)
Eu va zic acuma de un website unde incarci o poza si vei afla in numai cateva secunde cu ce vedeta semeni.
Mari webmesteri ai Romaniei
Am vazut, am citit , pe multe website-uri de specialitate sau mai putin , tot felul de ideei personale sau mai putin, pareri si opinii care mai de care traznite
Amendă pentru spam
Anrcti a dat prima amendă pentru spam:

Urban si Asociatii SRL este prima companie din Romania amendata pentru expedierea de comunicari comerciale nesolicitate sau “spam”.

Solicitare catre abonatii UrbaNNews - No. 8396/2008-03-10

Luni 10 Martie 2008

Stimati abonati,

Intrucat ANRCTI pare sa cedeze mafiei financiare din Romania, care este nemultumita de ceea ce scrie zilnic despre fraude, escrocherii si inginerii financiare agentia de stiri UrbaNNews, si dl. Dan Georgescu Presedintele ANRCTI a declarat in Ziarul Financiar faptul ca a sanctionat agentia noastra [ doar doar nu o sa mai publicam aceste tepe si pe orchestratorii lor ] ,

Am decis sa demaram o campanie in baza careia, va solicitam sa ne transmiteti la adresa confirmareabonare@urbannews.ro , urmand ca din data de 11 martie 2008 sa stopam trimiterea newsletterului catre cei care nu vor confirma in scris faptul ca doresc sa il primeasca.

Luam aceasta masura intrucat au existat cazuri in care, indivizi necunoscuti au procedat la abonarea unor terte persoane fara acordul acestora, iar cei din urma au considerat faptul ca au fost abonati de UrbaNNews. Intrucat credem ca majoritatea celor 60.000 de vizitatori lunari ai nostri vor sa stie ceea ce se intampla in jurul lor, si cine sunt cei care doresc sa le creeze prejudicii , asteptand doar prilejul sa le mai dea o teapa, am decis sa luam aceasta masura.

Va asteptam confirmarile dvs. la confirmareabonare@urbannews.ro

P.S. Va rugam nu dati reply la mail folositi adresa de mai sus

Redactia URBANNEWS

Ceea ce scrie zilnic Urban News este “copy/paste” din media online din România. Dar ce a fost cu adevărat stupid, cu ceva timp în urmă, deşi 90% din conţinut era copiat, aveau click dreapta şi copy dezactivat, pentru a nu fi furaţi. Nu pot totuşi să nu mă întreb, chiar dacă retoric, de ce tocmai Urban News? Se practică spam-ul agresiv, de ani de zile în România! De ce tocmai ei? Ajunge să faceţi un mic tur al website-urilor care au în title “Primul portal din România”, “Portalul numărul unu în România” , etc. iar dacă vă înregistraţi ca utilizatori pe acele site-uri, veţi afla cum se face spam în România. Un exemplu aici. În fine mi se pare stupidă amenda, şi nu cred că au ales aleatoriu pe cei Urban News, din sutele de reclamaţii pe care cei de la ANRCTI le primesc. Cum de altfel mi se pare stupid să dai public în Ziarul Financiar, şi să o numeşti ca fiind prima amendă de spam, acest lucru nu poate să însemne decât incapacitatea, incompetenţa sau indiferenţa celor de la ANRCTI faţă de ce se întâmplă pe internetul românesc. Dacă le-au trebuit atâţia ani să dea prima amendă o pentru spam, dar şi asta cu cântec, cât le va mai trebui pentru a lua în considerare şi celelalte infracţionalităţi online?

Vezi ce spune şi Iulian Urban.
Update Scanner
Update Scanner 2.0.15 este o extensie Firefox care monitorizează paginile web pentru eventuale actualizări. Este o extensie foarte folositoare pentru website-urile care nu furnizează fluxuri Rss Feed Sau atom. Poţi selecta pentru fiecare site în parte cât de des să fie scanat, iar paginile actualizate sunt relevate automat.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"iacob riti sex"
"cioclatat de casa"
"poveste"
"a misca"
"BOEM CLUB"
"pană"
"femeia"
"alexandra dinu poze"
"online"
"descintec pentru aducerea inapoi a barbatului"
"pareri despre prostudio"
"haine"
"david schwartz – puterea magică a gândului"
"rezolvari stagiu"
"scari din lemn"
"rachiul de casa"
"laptopuri refurbished romania"
"munca in germania"
"pasiune episodul 1"
"da bule di ghes"
"Descopera noile apartamente in zona Iancului"
"TESTE"
"bikini unica folosinta"
"urar de pasti engleza"
"jocuri de noroc"
"itgalaxy"
"antivirus"
"caut-o"
"poveste pe fir"
"the mothman"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.