link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Optimizarea in motoare de cautare
de mariann la: 09/01/2016 08:41:59
taguri: motoare Internet 
Optimizarea in motoare de cautare

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Optimizarea in motoare de cautare"

Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
Cine face SEO ( Optimizare pentru motoarele de cautare ) pt site-ul tau?
SEO este un acronim pentru “ optimizarea pentru motorul de cautare “. Decizia de a angaja un specialist SEO este o decizie importanta care poate sa imbuntateasca potentialul site-ului tau sau sa salveze timp, dar, de asemenea, poti risca reputatia site-ului daca lucrurile nu se fac cum trebuie. Asigura-te ca cunosti potentialele avantaje dar si dezavantaje pe care un SEO iresponsabil le poate aduce site-ului tau.
SEO ebook - manual de optimizare pentru motoarele de cautare
Manual SEO
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Statisticile motoarelor de cautare din 2008
Principalele motoare de cautare, Yahoo, AOL si Ask.com, au pus la dispozitie cele mai cautate cuvinte din 2008, aceste motoare sunt folosite in deosebi de catre americani. Google, cel mai folosti motor de cautare, se pare ca nu a publicat deocamdata informatiile.
Trafic din motoarele de cautare
Trafic din motoarele de cautare
Motoare de cautare internationale pe internet
Cauta cu 24 de motoare de cautare internationale, plecand de pe o singura pagina !!!
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro - http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/seo-search-engine-optimization/lista-motoarelor-de-cautare-www-ecursurionline-ro/
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
Motoarele de cautare-intre relevanta si irelevanta
Ce ar fi daca ai adresa o intrebare unui prieten, iar el ti-ar raspunde ca si cum ar fi un motor de cautare?Frustrant, nu? Probabil ca 90% din raspunsul lui ar fi nefolositor.
Adobe ajuta motoarele de cautare
Adobe ajuta motoarele de cautare
Julian Smith (MEC Interaction): Publicitatea prin motoarele de cautare, neafectata de criza
Marketingul interactiv isi va continua cresterea in Romania, in ciuda crizei economice, estimeaza Julian Smith (Director of Digital Insight &Research in cadrul MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia.), intr-un interviu acordat Hotnews.
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Optimizare Site pentru Motoarele de Cautare (SEO)
Promovarea site-ului în Motoarele de căutare (SEO) presupune un şir de măsuri care vizează creşterea traficului site-ului. Toate lucrările de promovare pentru motoarele de căutare sunt împărţite în două mari categorii, optimizarea site-ului şi promovarea propriu-zisă a site-ului.
Widget blog - cu pozitia in diferite motoare de cautare sa u site-uri
click pe link pentru informatii.
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
Termenul SEO este abrevierea pentru “Search Engine Optimization” (Optimizare pentru motoare de cautare).Sigur nu se refera la optimizarea motoarelor de cautare.Se refera la optimizarea site-urilor Web in motoarele de cautare.Pentru pifani motoare de cautare sunt:Google;Yahoo;Bing;Ask….etc.

De ce are nevoie cineva de optimizarea unui site Web?

Motoarele de căutare,ca forma de căutare a informației pe Internet au apărut la jumătatea anilor 90.Monitorizau site-urile Web si le indexau in propria baza de date marcându-le ca posesori de un cuvânt sau altul in conținutul lor.Deci,când cineva făcea o căutare in dreptunghiul de căutare al acestui motor de căutare,acesta cauta cuvântul rapid in baza sa de date și găsea paginile indexate corespondente căutării.
Cum sa iti optimizezi pagina web pentru a aparea cat mai "sus" pe Google
Sfaturi de optimizare pentru pagini web, pentru a aparea cat mai sus in afisarile motoarelor de cautare (SEO).
Web design | Optimizare | Freelancer
Servicii de consultanta web, realizare site, optimizare pentru motoarele de cautare, promovare si cresterea traficului, conceptie logo, banner, editare grafica
Catalog firme romanesti optimizare seo
Catalog firme romanesti in acest articol se arata cu ce se ocupa un programator si care este distinctia intre web designer si web developer, dar si ce este optimizarea pentru motoare de cautare google.
Un nou experiment Google
O veste proasta pentru cei care se ocupa de optimizarea pentru motoarele de cautare. Daca ceea ce pregateste Google e adevarat, cred ca multi vor ramane fara painea cea de toate zilele. :roll:
Pe scurt, Google Labs se afla in faza experimentala de implementare a unui sistem asemanator celui de la Digg, prin care utilizatorii vor putea vota daca un site rezultat la cautare este mai mult sau mai putin relevant
Promovare prin seo – cea mai buna alegere!
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.
Brandul dumneavoastra are nevoie de sustinere
Brandingul este de cele mai multe ori costisitor si haotic. Majoritatea incercati sa oferiti consumatorilor multe dintre produsele sau serviciile dumneavoastra in speranta ca unul li se va intipari in minte si ca atunci cand va avea nevoie, va apela la firma pe care o detineti.
SEO va poate ajuta sa grabiti acest proces, accelerand campaniile dumneavoastra si facandu-va produsele si serviciile usor de memorat.
Promovare prin seo - o strategie de durata
Serviciile SEO va pot livra rezultate imediate, avand efect observabil pe termen scurt, dar avantajul major pe care il aveti dupa ce ati inceput colaborarea cu o astfel de companie este ca, daca optimizarea este realizata in mod corect, website-ul dumneavoastra este vizibil avand primele pozitii in cautarile Google ale cuvintelor cheie alese, pe termen lung.
Alegeti serviciile de promovare prin seo ale unei companii acreditate
Exista foare multi dintre dumneavoastra care, pentru a economisi o suma infima de bani, apeleaza la serviciile cuiva care doar crede ca este priceput si la optimizare SEO, desi aceasta nu este decat o pasiune pentru el.
Trebuie sa luati in calcul ca o echipa de SEO, a carei ocupatie este strict aceasta, va avea rezlultatele pe care dumneavoastra le doriti cu siguranta, si intr-un timp mult mai scurt. De ce? Pentru ca detin informatii in ceea ce priveste toate schimbarile de algoritm ce apar, cunosc factorii negative si pozitivi ce pot influenta evolutia website-ului dumneavoastra, stiind exact ce este necesar pentru a va aduce in top, precum si ceea ce va fi necesar in viitor.
Desi, daca nu apelati la o companie de SEO, initial pare ca economisiti bani, de fapt sunteti impiedicati sa castigati banii pe care, cu ajutorul unei echipe, care ar fi grabit procestul de optimizare site si atingerea scopurilor financiare, i-ati fi obtinut mult mai rapid, din vanzarile online.
Intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o analiza a site-ului tau, apoi iti vom propune o oferta personalizata!
Seo - AllmaDesign
Optimizarea pentru motoare de cautare este un termen care descrie un proces de a imbunatatii volumul sau calitatea traficului pe un site web.
Firme Romania 365 casa si gradina
Redactam advertoriale despre casa si gradina pe blogul firme romania 365 care este bine optimizat pentru motoarele de cautare.
Firme Romania 365 finante
Redactam advertoriale despre finante pe blogul firme romania 365 care este bine optimizat pentru motoarele de cautare.
Casa si gradina Top 100 Romania
Redactam advertoriale despre Casa si gradina pe blogul top 100 romania care este bine optimizat pentru motoarele de cautare.
Electronice Top 100 Romania
Redactam advertoriale despre Electronice pe blogul top 100 romania care este bine optimizat pentru motoarele de cautare.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"vanzari"
"mireasă din istanbul ep 26"
"cu haiduci nu te pui"
"MARIN CORNEA"
"Cum obții un abdomen plat"
"darie"
"Utilitatea si utilizarea pardoselilor epoxidice"
"http: datarecoveryuk co uk "
"fisa de magazie tipizate in excel"
"inceput"
"intrebari si raspunsuri"
"calendar"
"Problema se poate rezolva in felul urmator: La setarile de mail scriem mobile rcs-rds ro si functioneaza garantat!! In rest lasam setarile by default si porturile 110 25"
"game of thrones sezon 2"
"glume cu guta"
"Muzica gratis pt telefon"
"concurs la reno"
"sami spuneti"
"senzori presiune roti"
"case copii"
"Electrocentrale(ELCEN), societate care are de recuperat datorii de circa 450 milioane euro de la regiile de termoficare RADET din cele dou%C4%83 localit%C4%83%C5%A3i "
"desene animate"
"chiuvete compozit"
"paianjenul scaun"
"parola facebook"
"Ray ban"
"sfarsit de toamna"
"autohipnoza gratis"
"fii tare scooby doo sezonul 2"
"Nr tef sex stei"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.