link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Promovare Facebook
de limon la: 23/05/2016 10:45:47
Promovare Facebook prin campanii sponsorizate. Alege o firma specializata!

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Promovare Facebook"

Servicii promovare Facebook
Servicii promovare Facebook
Promovare Facebook
Promovare Facebook
promovare facebook
promovare facebook
Promovare facebook
Servicii complete de promovare social media
Promovare afacere pe Facebook
Promovarea prin Facebook Ads este un instrument eficient de publicitate si asigura afacerii tale o sursa de clienti potentiali atunci cand este folosit corect si targetat. O campanie Facebook Ads trebuie gandita in detaliu si implementata precis, cu obiective clare.

In ce consta:

Optimizare pagina Facebook
Identificare si analiza competitie
Creare si implementare campanii si anunturi
Monitorizare (testare si optimizare) anunturi si campanii

De ce sa iti promovezi afacearea prin Facebook Ads? Pentru ca avantajele sunt multiple.

Facebook este site-ul de socializare cu cei mai multi utilizatori la nivel global si national, ceea ce echivaleaza cu un numar imens de clienti potentiali. Iar o campanie Facebook Ads bine optimizata va creste garantat cifra ta de afaceri si va asigura o promovare eficienta a produselor si serviciilor oferite. Posibilitatile puse la dispozitie de Facebook pentru antreprenori sunt numeroase, trebuie doar exploatate corespunzator pentru un rezultat optim. Iar noi suntem aici sa te ajutam in acest sens.
Limonade - marketing online, corporate branding, promovare online | Limonade Agentie Interactiva
Agentia Interactiva Limonade - marketing online, corporate branding, promovare online, consultanta marketing, SEO, promovare Facebook, realizare site. Limonade, specialistii tai pentru promovarea in online.
Agentie Marketing Online
Agentie Marketing Online - Va oferim servicii complete de promovare Facebook si Google Ads. Realizam si optimizam campaniile pentru a atinge obiectivele dvs
Preturi promovare pe facebook
Preturi promovare pe facebook
promovare pe facebook
promovare pe facebook
Publicitate online promovare site
Publicitate online promovare site
50% din meritele promovării online aparţin clientului
Zilele trecute câţiva clienţi îmi mulţumeau pentru serviciile de promovare efectuate iar eu le-am mulţumit pentru colaborare menţionând, ca de obicei, ...
Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT?
CPC = Cost Per Click Cost Per Click (CPC) = Costul pe click; CPC este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv. Costul pe click mediu CPC ...
Afla cum poti face promovare pe Facebook
Afla cum poti face promovare pe Facebook
Cum creezi si promovezi o pagina Facebook pentru fani
Daca sunteti propietarul unei afaceri,scriitor,membru al unei comunitati sau a unei platforme de socializare,cu siguranta doriti sa va creeati o pagina dedicata pe facebook.
Cum sa iti faci o pagina de Facebook si cum sa o promovezi?
Cum sa iti faci o pagina de Facebook si cum sa o promovezi?
Oferta de promovare pe Facebook | Oferta primaverii
Oferta de promovare pe Facebook | Oferta primaverii
Promovarea prin intermediul grupurilor din Facebook
Promovarea prin intermediul grupurilor din Facebook
Servicii de promovare online
Dezvoltam campanii eficiente de promovare online prin Google Adwords, Facebook Ads, Linkedin Ads pentru afacerea ta.
Facebook Pages in 4 pasi simpli
Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume avand aproape 600 de milioane de utilizatori. De ce sa nu profiti si tu de o asemenea expunere ? Toate brandurile fac acest lucru. Cu Facebook Pages ai oportunitatea de a-ti crea o pagina pentru a promova produsele, site-ul, blogul sau organizatia ta.

In continuare va voi arata cum sa creati o pagina pentru blogul vostru. E foarte simplu, trebuie doar sa urmati pasii de mai jos:

Intra pe : http://www.facebook.com/pages/create.php
Click pe casuta cu “Brand or Product”
Selecteaza “Website” , iar in chenarul liber de mai jos trece numele blogului tau. E important ca numele sa fie relevant deoarece nu il mai poti modifica.

Citeste mai mult pe http://www.hellboy.ro/facebook-pages-in-4-pasi-simpli/
Social Media marketing, o metoda eficienta de promovare
Social Marketing este un termen utilizat pentru promovare utilizand siteurile Social Media, Facebook, Google +, Twitter, Linkedin si altele. Scurta descriere pentru dezvoltarea unei retele de consumator cu ajutorul resurselor Social Media.
Promovare prin SEO – noutati pentru 2015
Tehnicile de promovare prin seo urmeaza intentia celor de la Google de a scoate in fata cautarilor continutul cel mai bun pentru utilizator. Daca e sa laudam Google-ul, acesta este unul dintre aspectele demne de lauda. De altfel, Google nici nu ar putea sa fie cel mai utilizat motor de cautare daca nu ar returna rezultate de calitate utilizatorilor. Prin urmare, pe ce ar trebui sa ne concentram in tehnicile de promovare prin seo, in 2015?

Iata cateva idei pentru ca o promovare prin seo sa fie optim realizata:
Content de calitate, demn de share-uit
Promovarea prin SEO se axeaza din ce in ce mai mult pe crearea continutului de calitate, care sa ii determine pe cei care iti viziteaza site-ul sa dea share posturilor tale. Google incearca in fiecare an sa imbunatateasca algoritmii prin care acesta acorda Page Rank-urile, iar linkurile platite pe diverse site-uri, care nici macar nu au legatura cu nisa ta, vor deveni irelevante in construirea de backlink-uri.
Cuvinte cheie specifice
Tehnicile de promovare prin SEO vor trebui, astfel, sa se adreseze intr-o maniera cat mai conversationala, chiar si cand vine vorba de cuvintele cheie. Long tail keywords, cuvintele cheie formate din mai multe cuvinte (si mai precise) vor castiga din ce in ce mai mult teren.
Responsive design
Site-urile web capabile sa isi afiseze continutul pe orice platforma (desktop/laptop, tableta, mobil) vor lua fata celor optimizate pentru un singur dispozitiv. Este lesne de inteles de ce Google opteaza pentru acest lucru, dat fiind faptul ca accesarile de pe dispozitive mobile a site-urilor a crescut substantial in ultimul an.

Prezenta in social media
Specialistii de promovare prin SEO se vor concentra pe prezenta brand-ului respectiv in Social Media, in special pe Facebook si Twitter. Google a trebuit sa se recunoasca invins pe planul retelelor sociale, cel putin pentru moment. Google+ nu a reusit sa atraga suficient trafic din Facebook si Twitter, prin urmare va lua in considerare mai mult dovada sociala venita din aceste doua platforme din urma.
Optimizarea pe alte motoare de cautare
Optimizarea SEO nu trebuie sa ignore celelalte motoare de cautare. Cum Firefox are setat Yahoo ca motor de cautare prestabilit, iar Internet Explorer foloseste Bing, timpul petrecut pentru optimizarea pe aceste motoare de cautare se poate dovedi pretios.
Alege o promovare prin marketing online si vei vinde non-stop!
De ce sa alegi promovare prin marketing online pentru site-ul tau? Pentru ca ajuta sa transformi nevoile societatii in posibilitati de afaceri profitabile, se intemeiaza pe nevoile si dorintele oamenilor, organizeaza, implementeaza si controleaza afacerea dumneavoastra.
Care sunt avantajele daca optezi pentru o promovare prin marketing online?
Incepand cu noua implementare, se vor putea calcula cati vizitatori unici au fost pe un site intr-o ora, oferind astfel acces la informatii mai detaliate asupra traficului unui site web.
Avantajele marketingului online:
• Rapid, eficient, usor de lansat/schimbat
• Targetat masurabil, inovativ, prezenta 24/24, 7/7
• Transparenta, design
• Structura, organizare site
• Publicitatea online mai ieftina decat cea traditionala
• Economie de timp, bani si resurse
• Puterea retelelor online pentru atingerea obiectivelor fara apel la hartie
• O modalitate economica de a promova un produs/serviciu global
• Foarte usor de urmarit rezultatele campaniei
Promovare prin marketing online - Facebook
Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua - arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) in cea mai recenta livrare.
Avantajele prezentei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea actiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pana la cresterea vanzarilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei si o platforma eficienta de PR, ieftina, performanta si usor de folosit.
Indiferent daca obiectivul urmarit este cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientior, Facebook va poate ajuta.
Invata sa le folosesti corect si vei avea rezultate pe masura! Sau apeleaza la http://seomaxim.ro/ pentru a alege ce mai potrivita promovare online pentru a site-ului tau!
Alege o promovare prin marketing online si vei vinde non-stop!
De ce sa alegi promovare prin marketing online pentru site-ul tau? Pentru ca ajuta sa transformi nevoile societatii in posibilitati de afaceri profitabile, se intemeiaza pe nevoile si dorintele oamenilor, organizeaza, implementeaza si controleaza afacerea dumneavoastra.
Care sunt avantajele daca optezi pentru o promovare prin marketing online?
Incepand cu noua implementare, se vor putea calcula cati vizitatori unici au fost pe un site intr-o ora, oferind astfel acces la informatii mai detaliate asupra traficului unui site web.
Avantajele marketingului online:
• Rapid, eficient, usor de lansat/schimbat
• Targetat masurabil, inovativ, prezenta 24/24, 7/7
• Transparenta, design
• Structura, organizare site
• Publicitatea online mai ieftina decat cea traditionala
• Economie de timp, bani si resurse
• Puterea retelelor online pentru atingerea obiectivelor fara apel la hartie
• O modalitate economica de a promova un produs/serviciu global
• Foarte usor de urmarit rezultatele campaniei
Promovare prin marketing online - Facebook
Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua - arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) in cea mai recenta livrare.
Avantajele prezentei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea actiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pana la cresterea vanzarilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei si o platforma eficienta de PR, ieftina, performanta si usor de folosit.
Indiferent daca obiectivul urmarit este cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientior, Facebook va poate ajuta.
Invata sa le folosesti corect si vei avea rezultate pe masura! Sau apeleaza la http://seomaxim.ro/ pentru a alege ce mai potrivita promovare online pentru a site-ului tau!
Multi Product Facebook Ads | Limonade agentie interactiva
Anunturile sponsorizate in Facebook care includ mai multe produse sau servicii. Promovare online prin Campanii PPC - Facebook Ads. Marketing online
Promovarea online - sfaturi utile si idei pentru o mai buna vizibilitate online
Internetul a transformat radical modul în care construim și promovăm afacerile: avem acces la resurse mult mai multe și asta într-un timp foarte scurt. Foarte mulți antreprenori renunță la promovarea online sau o întârzie deoarece o văd ca pe o cheltuială inutila.

Ai nevoie de promovare online?
ai nevoie de promovare online?

Este posibil să construiești o afacere chiar și fără o prezență pe internet? La urma urmei, marketingul online nu este opțional? Teoretic da, însă vei pierde un potențial enorm dacă faci acest lucru.

Acum că este 2018, este absolut imperativ să ai un site de înaltă calitate și dinamic pentru afacerea ta.

În 2018, site-ul tău Web ar trebui să:

ofere vizitatorilor informațiile de care au nevoie pentru a te apela sau a te vizita.
fie optimizat pentru motoarele de căutare
aiba un formular de contact pentru a iniția comunicarea prin e-mail
informeze vizitatorii despre produse, servicii și prețuri
aiba un blog care aduce vizite prin informații de calitate
cel mai important: site-ul tău ar trebui să fie mobile-friendly. Acest lucru te va ajuta să câștigi clienți.

Strategii necesare pentru o buna promovare online:

1. Brand awareness

Brandul tău îți oferă o imagine mai personală de a-ți promova marca. Totodată, îți oferă mai multe posibilități de a te conecta cu ceilalți, de a forma parteneriate. Toate afacerile ar trebui să lucreze în mod constant la brand awareness, chiar dacă sunt deja cunoscuți pe piață. Dacă crezi că ești foarte cunoscut pe nișa ta de piață și consideri că nu merită să investești în brand, atunci de ce crezi ca cei de la Coca Cola investesc atâția bani pe promovarea brandului? Ei sigur nu au nevoie să fie și mai cunoscuți.

2. Optimizarea SEO a site-ului

Optimizarea site-ului te ajută să fii mai vizibil pentru motoarele de căutare, astfel încât să obții mai mult trafic de la utilizatorii care caută produsele sau serviciile pe care le oferi. Este important să ai o structură tehnică bună a site-ului și conținut constant și de calitate.

3. SMO (Social Media Optimization)

Google este cu siguranță cea mai de încredere platformă care îți poate oferi potențiali clienți, însă Facebook este cea mai versatilă și pentru anumite afaceri este și cea mai potrivită. Asta nu înseamnă că în 2018 nu mai este importantă optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), însă la fel de importantă este și optimizarea pentru social media. SMO - Social Media Optimization - implică tactici care pot asigura că afacerea ta iese în evidență și devine ușor de găsit.

4. Conținut original și de calitate

În 2018, mai mult decât oricând, consumatorii așteaptă autenticitate, transparență, răspunsuri rapide și prompte din partea dezvoltatorilor de brand. Poveștile despre cum se desfășoară afacerea ta, transpuse în imagini sau clipuri video pot juca un rol important în crearea de conținut efemer. Acestea ajută la construirea încrederii și implicare consecventă.

5. Campanii PPC (pay-per-click)

O campanie PPC (prin Google Adwords, Facebook Ads și alte tipuri) poate garanta prezența site-ului tău în mult râvnita primă pagina a motorului de căutare - Google - ceea ce vizează să atragă cât mai mulți oameni pe site-ul tău. Optimizarea conversiilor te ajută să obții mai multă valoare pentru fiecare vizitator și maximizează rata de conversie.

6. Conținut video

Chiar dacă videoclipul este produs pentru a oferi informații, sau este instructiv sau just for fun, video-urile, joacă un rol esențial în strategia de marketing a oricărei mărci.

70% dintre comercianți utilizează acum videoclipuri în strategiile lor de marketing. 82% dintre aceștia indică faptul că marketingul conținutului video s-a dovedit a avea succes. Având în vedere aceste statistici, există o mulțime de motive pentru a lua în considerare implementarea conținutului video în construirea campaniei tale de marketing.

7. Recenzii pozitive

Utilizatorii citesc de multe ori recenziile celorlalți cumpărători în drumul lor spre decizia de cumpărare și, de aceea, este important ca serviciile pe care le oferi să fie de calitate. O afacere credibilă, care își valorifică clienții, se așteaptă să aibe recenzii pozitive care vor duce, în final, la loialitatea clienților ți la o creștere exponențiala a bazei de clienți.

8. Locația

Înregistrarea site-ului tău in Google Places va permite afacerii tale să fie ușor de găsit. Procesul de includere a site-ului în piața locală este relativ simplu, se va verifica veridicitatea business-ului, prin completarea unui formular.
Cum imi promovez blogul-pasi de inceput
O problema foarte importanta la care ma gandesc mereu este cum imi pot promova blogul pe internet. Fiind relativ recent si piata fiind plina, este foarte greu ca noile site-uri sa iasa in evidenta. Creearea unor comunitati in jurul Facebook si a unor bloguri prietene, dar si utilizarea unor “ciripituri” pe Twitter
Promovare pe Google. Informeaza-te corect si vei fi eficient!
Cine nu vrea ca website-ul sau sa fie primul afisat in paginile Google? Un ranking ridicat inseamna mai multi vizitatori pe site, iar mai multi vizitatori inseamna mai multi clienti reali si mai multa publicitate, dar si o notorietate crescuta. Cu cat ai mai multi clienti, cu atat esti mai cunoscut.
Traficul e sangele cu care este alimentat site-ul tau, pentru a se mentine viu si productiv. Daca tot explicam lucrurile in termeni anatomici, sistemul circulator este cel care realizeaza “miscarea” traficului.
Sistem circulator? Cum adica?
Da! Sistem circulator. Ce spui de Promovarea prin SEO, Google AdWords, Marketing Afiliat si Facebook Advertising? Sa generezi trafic, inseamna sa generezi viata site-ului tau. Si asta face Marketingul Online, acel sistem circulator despre care tocmai ti-am povestit.
Ce este Google Page Rankingul si cum depinde traficul de pe site-ul tau de el?
Google Page Rank este o metoda prin care fiecare site primeste o nota de la 0 la 10, care sa ateste calitatea respectivului website. Modul in care Google calculeaza Page Rankul (PR) unei pagini web este foarte complex, insa stim ca tine cont de cateva elemente cheie:
1. Layoutul general al site-ului si complexitatea lui (schema/structura site-ului) - este recomandat sa ai un site atractiv, complet terminat si organizat sistematic, astfel incat sa poti ajunge oriunde pe site din maxim 2-3 click-uri;
2. Keywords – lui Google ii plac lucrurile organizate si bine facute, asa ca ar fi recomandat sa folosesti cuvintele-cheie cat mai bine, in procentaj de 3-5%;
3. Link-urile externe – Google se bucura cand alte site-uri trimit link-uri catre site-ul tau, pentru ca pagina ta web va fi gasita mai repede si mai des;
4. Actualizarea website-ului – Google iubeste noutatile si se plictiseste repede, nu-l supara si actualizeaza-ti site-ul la timp (este recomandat sa postezi cel putin saptamanal).
Acesti patru mari factori sunt cei de care depinde Page Rank-ul site-ului tau.
In functie de Google Page Rank-ul si cautarile si necesitatile informationale ale utilizatorilor Google, va fi determinata pozitia paginii tale web in afisarile de rezultate Google. Astfel, ai posibilitatea chiar sa fii primul pe prima pagina in afisarile Google.
Cel mai bun lucru pentru detinatorii de site-uri este faptul ca Page Rankingul unei pagini web poate fi imbunatatit destul de usor:
1. Optimizeaza-ti site-ul in concordanta cu motoarele de cautare.
2. Utilizeaza in mod corect titlurile si META tagurile.
3. Asigura-te ca site-ul este complet si inscrie-ti toate paginile site-ului in harta Google.
4. Foloseste metodele de promovare potrivite pentru a aduce cat mai mult trafic pe site si fa acest lucru continuu.
O promovare pe Google facuta corect, eventual cu ajutorul unui specialist in optimizare SEO, si un site optimizat este poate cel mai bun lucru cu care poti sa incepi imbunatatirea sistemului circulator al site-ului tau.
Un ultim sfat in ceea ce priveste obtinerea de trafic: Nu-ti inscrie site-ul in 10 000 de motoare de cautare, daca-ti pasa catusi de putin de viata site-ului tau!
Aplica aceste tehnici si lasa lumea sa auda de tine si afacerea ta!
Alege o promovare site potrivita pentru afacerea ta!
Una dintre metodele de promovare site este crearea unei pagini pentru afacerea ta pe Facebook. Dar si intr-o astfel de alegere, intrebarile exista si sunt legate de principalul beneficiu: Like sau Click? In continuare, incercam sa dezbatem aceasta problema, legata de o promovarea unui site pe Facebook!
Benefiicile duble pentru promovare site pe Facebook
Facebook a devenit un important canal de publicitate pentru mai multe motive, dintre care amintim: o baza de date imensa, o paleta extrem de variata si bogata de date despre utilizatori, si astfel, o capacitate mare de a identifica audienta companiei.
In aceste conditii, reclama pe Facebook poate aduce Like-uri care pot consolida o relatie pe termen lung cu clientii potentiali, prin stabilirea unei linii directe cu News Feed-ul acestora.
Un Like sau un Click ?
Recent, SocialCode a publicat un studiu despre rata de Like si rata de Click pentru reclama pe Facebook, in functie de varsta utilizatorilor de Facebook. S-a observat ca utilizatorii mai tineri de Facebook sunt mai increzatori, avand in vedere ca acestia au "crescut" practic utilizand platforma de Facebook, si de aceea apasa mai repede butonul de Like. Ei cunosc foarte bine ce face acest buton, si este mai probabil ca acestia sa il apese, fie pe o reclama, fie altundeva.
Totodata, s-a descoperit ca utilizatorii mai varstnici de Facebook tind sa interactioneze mai mult cu o reclama, sa dea mai multe Click-uri prin continutul acesteia pentru a afla mai multe despre oferta respectiva, si abia apoi sa apese butonul Like. Acest comportament se explica prin faptul ca utilizatorii mai varstnici sunt cei mai noi utilizatori ai retelei Facebook; acestia au, in general, un numar mic de Friends (Prieteni), si de aceea reclamele vizualizate sunt alese personal de catre utilizatori, si nu venite prin canale de comunicatie, de la alti Prieteni.

In aceste conditii, ce aduce mai multa valoare: un Click sau un Like ?
Atat Click-urile cat si Like-urile sunt importante; depinde de ce rezultat doresti sa obtii de la campania ta. De exemplu, este mai important sa obtii Like daca conduci o campanie de fidelizare a utilizatorilor; insa, daca doresti ca utilizatorii sa aiba un anumit comportament, sa raspunda unei chemari (Call to Action Campaigns) sau sa ajunga pe o anumita pagina web (Landing Page) este mai important un Click. Totodata, Click-urile sunt mai importante in campaniile de promovare a produselor noi intrucat implica un raspuns activ din partea utilizatorilor. Indiferent ca doresti sa obtii un Click sau un Like, este important sa faci o strategie corecta de promovare site.
Intra pe http://seomaxim.ro/, cere o analiza a site-utlui tau si echipa noastra iti va oferi o oferta personalizata!
Cum sa-ti creezi o pagina de Facebook si sa-ti cresti numarul de fani rapid si sigur
Vrei sa-ti faci o pagina de Facebook? Sa stii ca nu este un lucru deloc complicat. Iti voi arata un videoclip care te invata pas cu pas tot ce ai de facut iar apoi vom trece in revista principalele strategii de crestere a paginii de Facebook pe care tocmai ti-ai creat-o.