link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Anularea filtrului DPF, solutie utila posesorilor de masini cu motoare Diesel
de hoko la: 25/07/2016 10:46:34
Anularea filtrului DPF, solutie utila posesorilor de masini cu motoare Diesel

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Anularea filtrului DPF, solutie utila posesorilor de masini cu motoare Diesel"

Anularea filtrului DPF, o operatiune de tuning efectuata de Maxxperformance.ro
Anularea filtrului DPF, o operatiune de tuning efectuata de Maxxperformance.ro
Anularea filtrului DPF- un proces realizat in conditii optime de Maxxperformance.ro
Anularea filtrului DPF- un proces realizat in conditii optime de Maxxperformance.ro
O masina mai performanta prin anularea filtrului de particule
O masina mai performanta prin anularea filtrului de particule
UN BMW PERFORMANT PRIN ANULAREA FILTRULUI DE PARTICULE DOAR LA MAXXPERFORMANCE.RO
UN BMW PERFORMANT PRIN ANULAREA FILTRULUI DE PARTICULE DOAR LA MAXXPERFORMANCE.RO
Ce alegem: masina cu motor diesel sau benzina?
Ce alegem: masina cu motor diesel sau benzina?
Camera auto, o necesitate pentru posesorii de masini
Camerele auto reprezinta o necesitate in zilele noastre, cand foarte multi dintre noi avem o masina si ne place sa conducem prin oras sau prin drum de tara.
Freon Auto te sfatuieste sa iti mentii curata instalatia de climatizare
Pentru unii sfatul incarcarii masinii cu freon auto si al mentenantei acestuia poate parea banal, altii poate il stiu, dar citind cum se vaita lumea pe forumuri, cred ca multi nu-l stiu sau sunt in necunostinta de cauza in privinta necesitatii acestuia.

Este vorba de instalatia de aer conditionat de la masina, care, dupa o anumita perioada, incepe sa emane un miros neplacut. Degeaba se schimba filtrul de polen, mirosul va continua sa persiste, pentru ca acesta provine de la radiatorul din interior al instalatiei de climatizare, care se afla dupa filtru. Pentru remedierea problemei exista diverse spray-uri de curatare, unele mai eficiente, altele care lasa de dorit, dar daca problema persista, cel mai bine este sa apelati la un service de freon auto.
Sfatul meu este in legatura cu eliminarea cauzei care duce la aparitia acestor mirosuri.
De peste 4 ani, schimband doar filtrul de polen, eu n-am nicio problema cu instalatia de climatizare la masina. Singurul lucru pe care l-am facut a fost, ca atunci cand mai aveam cateva sute de metri pana la destinatie, sa opresc AC-ul si sa las pornit doar ventilatorul. Daca as lasa sa se opreasca AC-ul odata cu masina, pe radiatorul din interior s-ar forma condens, asa cum se formeaza si la compartimentul motor, unde se afla compresorul (este vorba de apa care curge vara sub masina). In timp, din cauza condensului, care intra in contact cu aerul, se formeaza bacterii si ciuperci, care emana acel miros neplacut.
Daca se opreste AC-ul cu cateva sute de metri inainte de destinatie si se lasa pornit ventilatorul, radiatorul din interior se va incalzi si la oprirea masinii va ramane uscat, iar pe el nu se va mai forma condens.
De disconfort nu poate fi vorba, in masina este deja o temperatura optima, iar pe gurile de ventilare, pana se va incalzi radiatorul, va iesi tot aer rece, deci pana la destinatie temperatura din interior n-ar trebui sa creasca cu mult.
P.S. Sper ca nu sunteti posesorii unor masini care sa nu va lase sa opriti AC-ul (compresorul) cand vreti voi.
Bulevardele din Cluj au devenit autostrazi pentru baietii cu bolizi
Doi clujeni posesori de masini cu multi cai putere si multi bani la tescherea s-au lansat intr-o cursa infernala pe unul din bulevardele principale din oras, doar cu scopul de a demonstra unul altuia cam cat de puternice sunt masinile lor. Unul din ei a postat filmul pe internet, iar politia-cum era si normal- s-a autosesizat
Ulei de motor: secretele unei exploatari corecte
Cu toate ca folosim ulei de motor in fiecare clipa de functionare, il gasim peste tot, iar firmele fac reclama agresiva in toate mediile de comunicare, este, fara indoiala, cel mai putin cunoscut "ingredient" al masinii noastre. Cu cat este mai cunoscut si folosit, cu atat il luam de-a gata si nu ne intereseaza trecutul sau. Ba chiar acest ulei de motor este una dintre marile necunoscute ale soferilor, gata sa fie descoperit in amanunt.

Verificarea regulata a nivelului uleiului te scuteste de eventuale reparatii costisitoare. Iata de ce trebuie sa tii cont.
Uleiul de motor este esential pentru o viata lunga si fara probleme a motorului. Atat de important, incat ai crede ca automobilistii iau in serios verificarea regulata a acestuia. Mai ales ca trecerea cu vederea a acestei operatiuni simple poate determina defectarea motorului, cu consecinte extrem de neplacute si, mai ales, costisitoare. Ei bine, nu! Rapoartele TUV au demonstrat ca una din cinci masini verificate functiona cu prea mult sau prea putin ulei de motor in instalatia de ungere! Si, cu cat masina era mai veche, cu atat situatia se înrautateste. La modelele de peste 10 ani, procentul creste la 25%. Inexplicabil, pentru ca verificarea si completarea nivelului sunt operatiuni simple. Practic, la fiecare plin de rezervor ar trebui verificat nivelul uleiului. Consumul normal variaza intre 0,1 si 0,3 litri la 1.000 km. Potrivit producatorilor, chiar si un litru! In manualul masinii se specifica ce tip de ulei trebuie folosit si cat timp trebuie asteptat de la oprirea motorului pana cand se face masurarea nivelului de ulei. Sfat: aprovizioneaza-te cu ulei din timp pentru a face economii: la benzinarii, pretul uleiului este, in general, mult mai ridicat decat in magazin!

Codurile secrete ale uleiului
In manualul masinii este specificata, pe langa viscozitate, spre exemplu 5W-30, si nivelul de calitate al uleiului. In Europa, ACEA clasifica uleiurile in patru clase: A, pentru motoare de autoturisme pe benzina, B, pentru motoare de autoturisme si utilitare diesel, C, pentru motoare diesel cu filtre de particule, E, pentru motoare diesel de sarcina mare si camioane. La aceste clase se adauga o valoare numerica. In America, API clasifica uleiurile in doua categorii: S, pentru motoare pe benzina si C, pentru motoare diesel. Acestea sunt urmate de o litera, spre exemplu SL sau SM. Cu cat litera este mai avansata in alfabet, cu atat calitatea este mai buna.

Regulile de baza
1. Asteapta: Orice ulei de motor are nevoie de timp pentru a se scurge in baia de ulei. Asteapta 5 minute dupa oprirea motorului.

2. Verifica: Scoate joja, sterge-o, introdu-o la loc, apoi verifica nivelul. Pentru ca masuratoarea sa nu fie viciata, tine joja orizontala.

3. Completeaza (daca e cazul): Nu turna prea mult. La majoritatea masinilor, intre nivelul minim si maxim diferenta este de un litru.

4. Recicleaza: Carpele murdare si bidoanele goale nu au ce cauta la tomberon. Acestea trebuie predate la un centru de colectare sau la benzinariile care ofera posibilitati de reciclare.
Importanta aditivilor pentru orice tip de ulei de motor
Orice ulei de motor are rolul de a lubrifia fiecare componenta a acestui ansamblu si de a pastra motorul cat se poate de curat. De asemenea, previne uzura si reduce frecarea, economisind in felul acesta si destul de mult combustibil.
Uleiurile se pot gasi in doua formule: minerale ( obtinute din petrol ) sau obtinute prin sintetizare. Cele minerale sunt compuse din molecule petroliere ( legaturi lungi de carbon), care datorita sensibilitatii la lovire tind sa isi schimbe proprietatile in timp si sa slabeasca eficienta uleiului. Una dintre principalele probleme, este faptul ca odata cu trecerea timpului si la variatiile de temperatura, scade vascozitatea. Aceasta este esentiala pentru eficienta unui ulei, deoarece protectia motorului poate sa fie asigurata doar in cazul in care valoarea ei este in parametri normali.
Uleiurile sintetice au molecule ceva mai rezistente la lovire, insa si acestea se pot degrada in timp.
Din fericire, datorita dezvoltarii tehnologice, au aparut diversi aditivi, care previn slabirea legaturilor moleculare. Acesti aditivi ajuta uleiurile sa fie vascoase, neutralizeaza acizii si protejeaza impotriva factorilor corozivi, care in mod normal ar duce la distrugerea pieselor.
Ce tipuri de aditivi exista?
• Aditivi anticongelanti. Acestia au rolul de a proteja orice ulei de motor atunci cand temperaturile sunt foarte scazute si de a evita solidificarea acestuia. La temperaturi scazute, uleiul nu mai are aceeasi capacitate de curgere, particulele de parafina cristalizandu-se iar eficienta scazand extrem de mult. Aditivii anticongelanti se folosesc doar pentru uleiurile minerale, cele sintetice putand opera la temperaturi foarte scazute, datorita lipsei de parafina;
• Aditivi antiuzura. Acest tip de aditivi reuseste sa protejeze componentele motorului impotriva uzurii, creand o pelicula protectoare care face componentele sa aiba o frecare mult mai fina. Desi nu izoleaza metalele unele de altele, aditivii antiuzura reduc destul de mult contactele intre piese, ducand la o crestere semnificativa a vietii acestora;
• Aditivi care inhiba oxidarea. Temperaturile inalte pot duce la oxidarea uleiului, cele mai expuse la efectele oxidarii fiind motoarele diesel. Acesti aditivi reusesc sa evite, pe cat posibil, oxidarea uleiului;
• Aditivii detergenti. Acesti aditivi inlatura depunerile solide de pe piesele motorului. In urma arderii, se produce calamina. Aceasta este sedimentata in mod normal pe piese, micsorand transferul de caldura si performantele motorului. Aditivii detergenti indeparteaza practic aceste sedimente, asigurand o functionare foarte buna;
• Aditivi dispersanti. Si acesti aditivi previn formarea depunerilor nedorite in motor, formand o suspensie prin care ajuta filtrul de ulei de motor sa inlature aceste depuneri;
• Aditivii antispumanti. In cazul in care se formeaza bule de aer, acestea pot inlesni contactul dintre componentele metalice si pot contribui in felul acesta la uzura. Aditivii antispumanti reusesc sa sparga imediat bulele de aer, inainte ca acestea sa ajunga la piese, datorita continutului lor de silicon;
• Aditivi care protejeaza garniturile. Acesti aditivi au rolul de a impiedica distrugerea garniturilor in contact cu uleiul. In momentul in care intra in contact cu uleiul, garniturile se pot dizolva, pot crapa sau se pot strange. Aditivii reusesc chiar sa faciliteze umflarea lor, pentru o etansare cat mai buna;
• Dispersantii de caldura. Acestia sunt aditivi care ajuta motorul sa se raceasca. Uleiul este responsabil de 40 % din racirea motorului, aditivii din acesta preluand caldura si disipand-o prin intermediul baii de ulei.
Aditivii pentru ulei de motor nu asigura o viata nelimitata a uleiului, orice ulei uzandu-se in timp din cauza diversilor conaminanti, a acumularilor chimice si a elementelor abrazive. Acestia pot ajuta insa foarte mult si pot prelungi semnificativ viata uleiurilor si a motorului.
Anularea de filtru DPF facuta de Maxxperformance.ro - o operatiune eficienta de tuning
Anularea de filtru DPF se mai numeste DPF Off si consta in eliminarea din soft dar si eliminarea fizica a filtrului de particule DPF.
Anularea de filtru DPF facuta de Maxxperformance.ro - o operatiune eficienta de tuning
Anularea de filtru DPF facuta de Maxxperformance.ro - o operatiune eficienta de tuning
Anularea de filtru DPF, un serviciu foarte cautat. Si prestat de Maxxperformance.ro
Anularea de filtru DPF, un serviciu foarte cautat. Si prestat de Maxxperformance.ro
Anularea de filtru DPF facuta de Maxxperformance.ro - o operatiune eficienta de tuning!
Aceasta operatiune de tuning se efectueaza la autovehiculele selectate pentru participarea in cadrul competitiilor auto. Maxx Performance Chiptuning infatiseaza pe Maxxperformance mai multe detalii legate de aceasta operatiune, precum si preturi exacte pentru anularea din soft.
Hennessey Venom GT Spyder - cel mai puternic roadster
Steven Tyler, legenda trupei Aerosmith a primit primul Hennessey Venom GT Spyder decapotabil chiar din partea lui John Hennessey. Modelul a fost construit special pentru rockerul american.
Bijuterii argint
Bijuterii argint
Vrei sa bei apa purificata, nu doar potabila? Solutia este filtrul de apa cu osmoza inversa!
Vrei sa bei apa purificata, nu doar potabila? Solutia este filtrul de apa cu osmoza inversa!
Filtrele de apa cu osmoza inversa, solutia ideala pentru spatiile casnice
Filtrele de apa cu osmoza inversa, solutia ideala pentru spatiile casnice
Deferizatorul de la clack.ro, cea mai eficienta si rapida solutie pentru filtrarea apei
Deferizatorul de la clack.ro, cea mai eficienta si rapida solutie pentru filtrarea apei
Detergentii pentru masina de spalat vase de la Dacris ’94: solutia optima de spalare si clatire
Detergentii pentru masina de spalat vase de la Dacris ’94: solutia optima de spalare si clatire
Filtrele cu carbune activ: Clack.ro prezinta solutii optime de filtrare a apei
Filtrele cu carbune activ: Clack.ro prezinta solutii optime de filtrare a apei
Filtrul de apa cu carbune activ: solutia pentru o apa pura, asa cum e prezentat pe Clack.ro
Filtrul de apa cu carbune activ: solutia pentru o apa pura, asa cum e prezentat pe Clack.ro
Detergenti pentru masina de spalat vase eficienti? Magazinul Dacris94.ro va ofera solutia
Detergenti pentru masina de spalat vase eficienti? Magazinul Dacris94.ro va ofera solutia
Solutii de curatare pentru matrite, paleti, filtre
Solutii de curatare penru paleti, matrite, filtre.
Chip tuning BMW oferit de Maxxperformance.ro – solutia perfecta pentru o super masina
Chip tuning BMW oferit de Maxxperformance.ro – solutia perfecta pentru o super masina
Folositi de doua ori pe an o solutie anticalcar pentru masina de spalat
Folositi de doua ori pe an o solutie anticalcar pentru masina de spalat
Cand calatoriti dintr-o zona in alta inchirierea unei masini este o minunata solutie.
Cand calatoriti dintr-o zona in alta inchirierea unei masini este o minunata solutie.
Poti gasi solutii avantajoase pentru reparatiile unei masini
Poti gasi solutii avantajoase pentru reparatiile unei masini
Sa ne pregatim masina de iarna
Vine iarna! Sa ne echipam masina pentru acest anotimp cu anvelope de iarna si tot ce este util si necesar acestui sezon atunci cand pleci la drum.