link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Despre serviciile autorizate de protecţia muncii SSM
de s0rYn la: 25/07/2016 20:56:52
Cu siguranţă nu toată lumea cunoaşte foarte multe detalii despre meseria de inspector SSM şi probabil cu atât mai puţine informaţii despre beneficiile ...

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Despre serviciile autorizate de protecţia muncii SSM"

Protecția Muncii - planurile de protecție împotriva incendiilor
Protecția muncii este o problemă de stat și cuprinde ansamblul normelor și regulilor de tehnică a securității și de igiena a muncii. Între documentele specifice activității de apărare împotriva incendiilor, un loc important îl ocupă planurile de protecție împotriva incendiilor. Există trei tipuri de planuri de protecție împotriva incendiilor la spațiile și construcțiile pentru birouri:
- Planul de evacuare a persoanelor;
- Planul de intervenție;
- Planul de depozitare și de evacuare a materialelor care, conform legii, sunt considerate periculoase, după caz.
Configurația planului de evacuare a persoanelor depinde de tipul și destinația construcției, dar și de numărul persoanelor care se pot afla simultan în aceasta.

In baza acestui din urmă criteriu trebuie întocmite următoarele planuri de evacuare pentru protecția muncii, in cazul incendiilor:
- plan de evacuare pe nivel, dacă se află simultan mai mult de 30 de persoane pe nivelul respectiv;
- plan de evacuare pe încăpere, dacă în încăperea respectivă se află cel puțin 50 de persoane.
Planurile de evacuare se afiseaza pe fiecare nivel, pe caile de acces si in locurile vizibile, astfel incat sa poata fi cunoscute de catre toate persoanele, iar in incaperi, pe partea interioara a usilor.
Pe planurile de evacuare ce indică locul mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor: stingătoare, hidranți interiori, butoane și alte sisteme de alarmare și alertare a incendiilor, posibilitățile de refugiu, încăperi speciale, terase, precum și interdicția de folosire a lifturilor în asemenea situații.
Pentru spațiile pentru birouri înglobate în alte construcții, planurile de evacuare sunt extrase din planul de evacuare al obiectivului și se afiseazș de către proprietar, conducătorul instituției sau operatorului economic ori administrator.
Proprietarul, conducătorul instituției sau operatorului economic ori administratorul asigură întocmirea planurilor de intervenție pentru construcțiile în care sunt înglobate spații pentru birouri și comunicș părților interesate măsurile și obligațiile ce le revin.
Pentru construcțiile care au doi sau mai mulți proprietari sau în care se găsesc mai multe instituții sau mai mulți operatori economici, cel care deține partea dominantă este integrator al tuturor măsurilor de apărare împotriva incendiilor la nivelul obiectivului.
Planurile pentru protecția muncii împotriva incendiilor se actualizează ori de câte ori este cazul, în funcție de modificările condițiilor care au stat la baza întocmirii lor, precum și de modificările legislative, constructive, de personal și altele asemenea.
Ce semnifică protecția muncii?
Protecţia muncii este un sistem de măsuri şi mijloace social-economice, organizatorice, tehnice, profilactic-curative, care acţionează în baza actelor legislative şi normative şi care asigură securitatea angajatului, păstrarea sănătăţii şi a capacităţii de muncă a acestuia în procesul de muncă.
Scopul protecţiei muncii este de a reduce la minimum, probabilitatea afectării sau îmbolnăvirii angajatului cu crearea concomitentă a condiţiilor confortabile de muncă la o productivitate maximală a acesteia.
Securitatea muncii în activitatea de producţie se asigură pe următoarele căi:
- instruirea în materie de protecţia muncii a tuturor angajaţilor şi a altor persoane la toate nivelurile de educaţie şi pregătire profesională;
- instructarea prealabilă şi periodică a tuturor angajaţilor;
- pregătirea specială angajaţilor care deservesc maşini, mecanisme şi utilaje faţă de care sunt înaintate cerinţe sporite de securitate;
- verificarea periodică a cunoştinţelor personalului tehnic ingineresc a materiei în protecţia muncii (nu mai rar decât o dată în trei luni).

Direcţii principale ale politicii de stat în domeniul protecţiei muncii:
- asigurarea priorităţii ale politicii de stat în domeniul protecţiei muncii
- emiterea şi aplicarea actelor normative privind protecţia muncii
- coordonarea activităţilor în domeniul protecţiei muncii şi al mediului;
- supravegherea şi controlul de stat asupra respectării actelor normative în
domeniul protecţiei muncii
- cercetarea şi evidenţa accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
- apărarea intereselor legitime ale salariaţilor care au avut de suferit în urma
accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
- stabilirea compensaţiilor pentru munca în condiţii grele, vătămătoare sau
periculoase ce nu pot fi înlăturate în condiţiile nivelului tehnic actual;
- participarea autorităţilor publice la realizarea măsurilor de protecţie şi al
organizării muncii;
- pregătirea şi reciclarea specialiştilor în domeniul protecţiei muncii;
- organizarea evidenţei statistice de stat privind condiţiile de muncă,
accidentele de muncă, bolile profesionale şi consecinţele materiale ale acestora;
- colaborarea internaţională în domeniul protecţiei muncii;
- contribuirea la crearea condiţiilor nepericuloase de muncă, la elaborarea şi
utilizarea tehnicii şi tehnologiilor nepericuloase, la producerea mijloacelor de protecţie individuală şi colectivă a salariaţilor;
- reglementarea asigurării salariaţilor cu echipament de protecţie
individuală şi colectivă cu încăperi şi instalaţii sanitar-social, cu mijloace curativ profilactice din contul angajatului.
Protecţia muncii: Domenii reglementate de Legislaţia SSM
Legislaţia SSM trebuie respectată atât de inspectorul SSM cât şi de angajaţi şi angajatori. Desigur, inspectorul SSM este specialistul, iar acesta va fi ...
Proteția Muncii - Stresul la locul de munca dauneaza grav!
Stiati ca, in protecția muncii intra si stresul? Stresul la locul de munca a devenit un inamic pe care putini angajatori il pot cuceri cu brio. In mare parte pentru ca nu suntem obisnuiti sa gandim masurile de SSM si prin prisma efectelor psihologice. In mare parte si pentru ca ce nu se vede, nu conteaza la fel de mult.
Amintim faptul ca lucratorii care sufera de stres la locul de munca pot dezvolta probleme de sanatate fizica si/sau mentala, si daca nu stiati, va informam noi ca acest lucru tine de protecția muncii.

Protecția muncii – iata cateva dintre efectele stresului la locul de munca: surmenaj si depresie, dificultati de concentrare, abuz de droguri si alcool, sanatate fizica precara, in special boli cardiovasculare si afectiuni musculo-scheletice.
Sunt extrem de multi angajatori care inca nu isi pun problema stresului la locul de munca. Ce stres? Care stres? Eu nu vad niciun stres? Sa stiti ca, ce nu se vede, totusi exista... Nu este tocmai o fractura de bazin, un angajat care a alunecat pe o podea alunecoasa, fix in timpul turei de lucru. Dar exista si face ravagii in randul multor angajatori.
In Romania, inca nu am auzit angajatul care sa ceara daune si sa intre in litigiu cu un angajator pe motivul nivelului ingrijitor de stres pe care l-a atins. Dar, in viitor, vom vedea...
Din pacate, cam asa a fost mereu in tara noastra. Cand in Vest erau mp3 playere, noi aveam casetofoane. Cand ei aveau smartphone-uri, noi aveam mobile de tip caramida. Cand ei s-au plictisit de tablete, noi le veneram ca pe instrumente trimise de extraterestri. Si cand noi inca nu credem ca stresul ne ia angajatii cei mai valorosi si ii muta in tabara competitoare, angajatorii din vest au deja un plan de bataie pentru a preveni instalarea simptomelor cauzate de stres la locul de munca.
Intr-adevar, suntem in urma cu multe si trebuie sa recuperam cat mai rapid. Vad anunturi de conferinte si seminarii pe teme precum: Work-related stress, Stress management strategies in the workplace, A healthy workplace climate beging when stress ends, samd.
Ma gandesc, cati angajatori romani ar fi tentati sa vina la astfel de seminarii? Cum vad stresul la locul de munca? Ii intereseaza daca angajatii lor sunt stresati? Si daca ii intereseaza, ce fac pentru a le usura munca si cele 8 ore de lucru pe care foarte multi angajati le privesc cu oroare, cu infrigurare.
In loc sa facem orele sa conteze, tinem contul orelor care trec...
Avantajele ssm pentru intreprinderi
Securitatea si sanatatea in munca (ssm) prezinta avantaje pentru intreprinderi, pe langa faptul ca reprezinta o obligatie juridica si sociala a acestora. Intreprinderile considera ca SSM previne accidentele de munca si imbolnavirile profesionale, dar constituie, de asemenea, un element esential al succesului lor.
De ce constituie SSM un element esential al eficientei unei afaceri?
Securitatea si sanatatea in munca (ssm):
- ajuta la demonstrarea faptului ca intreprinderea este responsabila din
punct de vedere social,
- protejeaza si imbunatateste imaginea de marca si valoarea de marca,
- ajuta la maximizarea productivitatii lucratorilor,
- imbunatateste devotamentul salariatilor fata de intreprindere,
- construieste o forta de munca mai competenta si mai sanatoasa,
- reduce costurile si perioadele de intrerupere a activitatii,
- permite intreprinderilor sa raspunda asteptarilor clientilor in materie de
ssm si
- incurajeaza forta de munca sa ramana activa mai mult timp.
Orice intreprindere se poate bucura de avantaje semnificative investind in SSM. Investitiile simple pot mari competitivitatea, profitabilitatea si motivatia angajatilor. Implementarea unui sistem de management a SSM ofera un cadru eficient pentru prevenirea sau reducerea la minimum a accidentelor si a bolilor.
Desi principiile unei bune SSM se aplica fiecarei organizatii, factorii declansatori ai activitatii economice pot fi foarte diferiti pentru organizatiile mari si mici.
Organizatiile mari
Companiile bune au recunoscut de mult importanta imaginii si a reputatiei lor.
Se asteapta ca organizaiile mari sa dea dovada de standarde din ce in ce mai ridicate de guvernare corporatista si de o mai mare transparenta in practicile de comunicare a informatiilor. Combinatia dintre functionarea intr-o economie determinata de piata si o societate tot mai constienta privind riscurile inseamna ca numeroase intreprinderi realizeaza in prezent avantajele semnificative care pot fi obtinute prin integrarea performantei an materie de SSM in modelul lor de afaceri mai amplu. Acestea includ:
- imbunatatiri ale imaginii, ale valorii de marca si ale reputatiei
intreprinderii,
- respectarea angajamentelor referitoare la responsabilitatea sociala
corporatista a intreprinderilor (RSI),
- mentinerea si promovarea increderii investitorilor şi
- dezvoltarea angajamentului pozitiv al partilor interesate.
Responsabilitatea sociala corporatista a intreprinderilor (RSI) se refera la modul in care intreprinderile pot tine cont de impacturile lor economice, sociale si de mediu in modul lor de operare. SSM pot juca un rol important in modul in care aceste principii sunt puse in practica. O relevanta deosebita o au:
- includerea SSM in initiative mai ample de gestionare a intreprinderilor,
- asigurarea faptului ca riscurile privind SSM sunt abordate in mod
corespunzator de catre contractanti si furnizori si
- motivarea altor intreprinderi sa aduca imbunatatiri in materie de SSM,
prin presiuni de grup.
Servicii de SSM, PSI-SU, MM, Prim Ajutor, Evaluari de Riscuri
Oferim servicii de complete de protectia muncii, situatii de urgenta, cursuri de prim ajutor, situatii de urgenta, medicina muncii, evaluari de riscuri profesioanle, biologice si chimice.
Protectia muncii - situatii de urgenta
Oferim consultanţă pentru conformarea cu cerințele legale în vigoare privind situaţiile de urgenţă, acesta fiind un domeniu conex cu securitatea și sănătatea în muncă (sau protecția muncii)
Documentatia necesara pentru Protectia Muncii si PSI
Trebuie sa fii documentat in ceea ce priveste protectia muncii si PSI, mai ales daca esti un angajator model, a carui afacere trebuie sa prospere si sa ajunga cat mai sus, iar angajatii trebuie sa aiba incredere in tine si sa iti ofere suport continuu sub aspectul productivitatii afacerii tale.


Documentaţia privind protectia muncii si PSI este întocmită conform Legii 319/6200 și H.G. 1425/2006 fiind realizată după cerinţele ITM.
Aceasta cuprinde:
• Fişa postului pentru fiecare funcţie, împreună cu anexa privind obligaţiile angajatului în raport cu securitatea şi sănătatea în muncă - SSM;
• Regulament de ordine interioara, împreună cu anexa privind obligaţiile angajatului în raport cu securitatea şi sănătatea în muncă - SSM;
• Decizie conducator loc muncă - SSM;
• Decizie instructaj general - SSM;
• Decizie instructaj periodic SSM;
• Tematică instructaj general SSM;
• Tematică instructaj periodic SSM;
• Instrucţiuni specifice de SSM pentru întreaga unitate;
• Instrucţiuni specifice de SSM pentru fiecare loc de muncă;
• Planul tematic anual de instruire in domeniul SSM;
• Instrucţiuni proprii de prim ajutor;
• Aplicarea marcajelor specifice de SSM, conform standardelor în vigoare;
• Plan de prevenire a accidentelor şi îmbolnăvirilor profesionale;
• Evaluare de riscuri profesionale;
• Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din societate şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.048/2006;
• Măsuri de prim ajutor personalizate pentru riscul fiecarui post de lucru;
• Legea 319/2006 şi legislaţia SSM specifică activităţii;
• Normele metodologice de aplicare ale legii 319/2006;
• HG 1091 - Cerinţe minime de SSM la locul de muncă.
Documentaţia SSM se întocmeşte o singură dată, la începutul colaborării, şi este reactualizată ori de câte ori este cazul, fără nici un cost suplimentar.

Documentaţia pentru P.S.I. cerută de Legea legată de prevenirea şi stingerea incendiilor (P.S.I.) 307/2006 şi normele generale din 2007, cuprinde:
• Decizii pentru numirea cadrului tehnic cu atribuţii P.S.I. (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Decizii pentru foc deschis pentru întreaga societate (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Decizie pentru loc de fumat (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Instrucţiuni specifice P.S.I. pentru fiecare loc de muncă cu risc de incendiu;
• Instrucţiuni de folosire a stingatoarelor şi hidranţilor;
• Planul tematic anual de instruire P.S.I.;
• Plan de evacuare la nivelul societăţii;
• Plan de intervenţie la nivelul societăţii;
• Plan de evacuare şi depozitare substanţe periculoase;
• Fişa obiectivului;
• Marcaje specifice P.S.I.;
• Aplicarea marcajelor specifice P.S.I., conform standardelor în vigoare;
• Măsuri de prim ajutor în funcţie de riscurile societăţii;
• Legea 307/2006;
• Norme generale P.S.I.;
• Documentaţie Protecţie Civilă (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Legislaţie Evaluare Risc de Incendiu.
Documentaţia P.S.I. se întocmeşte o singură dată, la începutul colaborării, şi este reactualizată ori de câte ori este cazul, fără nici un cost suplimentar.
Concedierea pentru nerespectarea normelor de protectia muncii
nerespectarea normelor de protecția muncii poate reprezenta un motiv suficient pentru concedierea angajatului
Buba unor servicii ' corecte ' fata de abonati
Depindem de servicii in mare parte pentru o buna convietuire si trai democratic sau nu. Avem abonamente, contracte si datorii cu diferite institutii de prestari servicii autorizate de pe teritoriul Romaniei.
Ce nu inteleg?
Daca aceste servicii
Protectia muncii - generalitati
Protectia muncii este o problema de stat si cuprinde ansamblul normelor si regulilor de tehnica a securitatii si de igiena a muncii. Acestea au ca scop asigurarea celor mai bune conditii de munca, prevenirea accidentelor si imbolnavirilor profesionale, reducerea efortului fizic, precum si asigurarea unor conditii speciale pentru persoanele care muncesc in conditii deosebite.
Omul este o persoana deosebita, aflata intr-o continua miscare, schimbare, dezvoltare, traind intr-o lume schimbatoare. In acest proces isi cauta partener formand grupuri, cladind o societate in jurul sau. Construieste techosfera in care incearca sa produca bunurile sale necesare, iar impreuna cu toate acestea incearca sa modeleze, sa se foloseasca, in mod util, de natura.
Din punct de vedere filozofic, munca, nu este altceva decat o activitate umana cu telul de a creea bunuri in interesul societatii.
Astfel, “protecţia muncii reprezintă produsul tuturor activităţilor legale, de direcţionare, de organizare, care nu afectează sănătatea şi asigură buna desfăşurare a procesului muncii.”
Scopul procesului de protecţia muncii este de a reduce la minimum, probabilitatea afectării sau îmbolnăvirii angajatului cu crearea concomitentă a condiţiilor confortabile de muncă la o productivitate maximală a acesteia.
Securitatea muncii în activitatea de producţie se asigură pe următoarele căi:
• instruirea în materie de protecţia muncii a tuturor angajaţilor şi a altor persoane la toate nivelurile de educaţie şi pregătire profesională;
• instructarea prealabilă şi periodică a tuturor angajaţilor;
• pregătirea specială angajaţilor care deservesc maşini, mecanisme şi utilaje faţă de care sînt înaintate cerinţe sporite de securitate;
• verificarea periodică a cunoştinţelor personalului tehnic ingineresc a materiei în protecţia muncii(nu mai rar decît o dată în trei luni).
Direcţii principale ale politicii de stat în domeniul protecţiei muncii:
• asigurarea priorităţii ale politicii de stat în domeniul protecţiei muncii
• emiterea şi aplicarea actelor normative privind protecţia muncii;
• coordonarea activităţilor în domeniul protecţiei muncii şi al mediului;
• supravegherea şi controlul de stat asupra respectării actelor normative în domeniul protecţiei muncii;
• cercetarea şi evidenţa accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
• apărarea intereselor legitime ale salariaţilor care au avut de suferit în urma accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
• stabilirea compensaţiilor pentru munca în condiţii grele, vătămătoare sau periculoase ce nu pot fi înlăturate în condiţiile nivelului tehnic actual;
• participarea autorităţilor publice la realizarea măsurilor de protecţie şi al organizării muncii;
• pregătirea şi reciclarea specialiştilor în domeniul protecţiei muncii;
• organizarea evidenţei statistice de stat privind condiţiile de muncă, accidentele de muncă, bolile profesionale şi consecinţele materiale ale acestora;
• colaborarea internaţională în domeniul protecţiei muncii;
• contribuirea la crearea condiţiilor nepericuloase de muncă, la elaborarea şi utilizarea tehnicii şi tehnologiilor nepericuloase, la producerea mijloacelor de protecţie individuală şi colectivă a salariaţilor;
• reglementarea asigurării salariaţilor cu echipament de protecţie individuală şi colectivă cu încăperi şi instalaţii sanitar-social, cu mijloace curativ profilactice din contul angajatului.
Platforma software service auto automatizare gestiune masini
Programul software manager service auto poate face singur munca pe care o fac cativa angajati din cadrul unui service auto, iar pretul abonamentului este de doar 100 lei pe luna. Evident ca veti avea un profit mai mare daca folositi aceasta aplicatie pentru a gestiona un service auto de marime medie.
Instalez Windows la domiciliu in Bucuresti 0760950313
Apeleaza la PROFESIONISTI - Tehnicieni certificati Microsoft - 0760950313 !
Instalare Windows la domiciliu in Bucuresti, Devirusare ,
Service si Reparatii Computere, Laptop-uri si Componente.
Instalam Windows 7, Windows XP si Windows Vista, pe 32 si 64 Bits.
Soft-uri utilitare si Drivere GRATUIT !
Service Autorizat in Bucuresti si Ilfov,
Preturi fara concurenta - Garantie reala 12 luni , Factura !
Contact : 0760950313 sau http://instalare-windows.blogspot.com
PROMOTIE - Kit Xenon 40 euro
Cel mai mic pret de pe piata. Contine: 2 balasturi, 2 becuri xenon, cablaje de legatura. GARANTIE : 12 luni - Conditia principala de garantie este montarea intr-un service autorizat. Plata se poate face atat online cat si ramburs
KIT XENON - oferta speciala
Pentru pasionatii de masini si tunning acest kit xenon nu va poate scapa, deoarece vi-l puteti achizitiona cu doar 48 de euro (TVA inclus). CARACTERISTICI : 12 V – H7 – single beam – 6000 K – 35 W Se ofera garantie de 12 luni daca este montat intr-un service autorizat.
magazin piese auto online
Termenii si conditiile de mai jos sunt acceptate automat de dumveavoastra odata cu efectuarea comenzilor pe site-ul www.auto-on.ro :

Date cu caracter personal(nume, nr. Tel, adresa etc.) sunt folosite numai in scopul efectuarii de comenzi. Conform legilor in vigoare S.C. Casa Auto Cosioma S.R.L. nu furnizeaza date despre clientii sai catre terte persoane si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.

Toate produsele comercializate prin intermediul www.auto-on.ro sunt noi, in momentul livrarii sosind in ambalajul producatorului, insotite de factura, chitanta si certificat de garantie. Pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta obligatii contractuale si pot fi modificate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile atasate produselor sunt destinate a avea caracter informativ.

Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat de S.C. Casa Auto Cosioma S.R.L se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare.

Piese destinate folosirii pe termen lung sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.

Piesele ce prezinta in perioada de garantie defecte de fabricatie sau material, conform legii, in vigoare vor fi schimbate cu altele noi.

Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare.

Garantia produselor poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
Piesa nu a fost cumparata de S.C. Casa Auto Cosioma S.R.L.;
Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
Piesele prezinta o uzura normala.

Pentru a beneficia de garantia acordata piesei, aceasta trebuie sa fie insotita de urmatoarele:
copie dupa factura de achizitie de la S.C. Casa Auto Cosioma S.R.L., bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
nota de constatare emisa de catre un service autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
piesa trebuie sa fie in ambalajul original

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.

In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in terment de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.

In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.

Sunt private de termenul de garantie de 18 luni urmatoarele : filtre (de ulei, aer, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.
Conditii Suplimentare

Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.
Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre S.C. Casa Auto Cosioma S.R.L. - plata va fi efectuata de catre client; de la S.C. Casa Auto Cosioma S.R.L. . catre client - plata va fi suportata de catre noi.
Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.

Conditii de returnare: piesa inlocuita sa fie curata fara urme de ulei, sa prezinte doar urme de uzura functionala fara urme de lovituri, sa nu lipseasca subansamble din ea si sa fie ambalata in ambalajul original in care s-a livrat piesa noua, cu codul furnizorului pe cutie. Piesa inlocuita sa fie trimisa inapoi in termen max. 4 zile lucratoare iar dupa verificarea integritatii piesei, va fi stornata valoarea de garantie.Daca una din conditiile de returnare de mai sus nu este indeplinita valoarea de garantie ramane facturata si nu se va storna.

ATENTIE! exista posibilitatea ca piesa sa fie reconditionata de fabricant, oferindu-se aceeasi garantie si calitate.

Piese care se pot incadra in categoria de mai sus: casete de directie, pompe servodirectie, electromotoare, alternatoare, etriere, planetare, alte piese

Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii.
Sc Opal Transilvania SRL firma de colectare si reciclare deseuri. Achizitionam contra cost deseuri de mase plastice, deseuri de carton si folie.
Colectăm

Oferim servicii autorizate de colectare, valorificare, şi reciclare a deşeurilor nepericuloase de la persoane juridice generatoare de deşeuri şi persoane fizice.
HDPE :

- Navete de bere, suc, pâine
- Pubele
- Dopuri
- Bidoane, Butoaie, Bidonase
- Diverse role
- Balize
- Grătare
- Diverse Piese
-Ţeavă apă HD(cu dungă albastră), sau ţeavă "de la RDS"
Colectare Colectare Colectare Colectare Colectare Colectare
PP :

- Lădiţe de fructe
- Scaune
- Şezlonguri
- Mese
- Spoilere
- Găleţi, Găletuşe
- Diverse deşeuri tehnologice (auto)
- Culee
- Lighiane, Ghivece
- Mosoare, Role, Bobine
Colectare Colectare Colectare Colectare
PS :

- Umeraşe
- Suport răsaduri
- Diverse role
- Diverse piese
ColectareColectare
ABS :

- Diverse role
- Diverse piese
PA :

- Diverse piese
- Diverse deşeuri tehnologice
- Culee
Colectare
PBT :

- Diverse piese
- Diverse deşeuri tehnologice
Colectare
PMMA :

- Diverse piese
Colectare
PC :

- Diverse piese
PE :

- Folie Transparentă curată
Colectare
PET :

- PET Transparent / Color
- Preforme PET Transparent / Color
ALTELE :

- ALTE deşeuri de plastic la cerere
- Hârtie/Carton
- Sticlă
- Lemn/Paleţi
Reciclare deseuri Brasov, Colectare deseuri Brasov, Valorificare deseuri Brasov. Achizitionam deseuri Brasov. Deseuri carton folie si mase plastice Sfantu Gheorghe
Colectăm

Oferim servicii autorizate de colectare, valorificare, şi reciclare a deşeurilor nepericuloase de la persoane juridice generatoare de deşeuri şi persoane fizice.
HDPE :

- Navete de bere, suc, pâine
- Pubele
- Dopuri
- Bidoane, Butoaie, Bidonase
- Diverse role
- Balize
- Grătare
- Diverse Piese
-Ţeavă apă HD(cu dungă albastră), sau ţeavă "de la RDS"
Colectare Colectare Colectare Colectare Colectare Colectare
PP :

- Lădiţe de fructe
- Scaune
- Şezlonguri
- Mese
- Spoilere
- Găleţi, Găletuşe
- Diverse deşeuri tehnologice (auto)
- Culee
- Lighiane, Ghivece
- Mosoare, Role, Bobine
Colectare Colectare Colectare Colectare
PS :

- Umeraşe
- Suport răsaduri
- Diverse role
- Diverse piese
ColectareColectare
ABS :

- Diverse role
- Diverse piese
PA :

- Diverse piese
- Diverse deşeuri tehnologice
- Culee
Colectare
PBT :

- Diverse piese
- Diverse deşeuri tehnologice
Colectare
PMMA :

- Diverse piese
Colectare
PC :

- Diverse piese
PE :

- Folie Transparentă curată
Colectare
PET :

- PET Transparent / Color
- Preforme PET Transparent / Color
ALTELE :

- ALTE deşeuri de plastic la cerere
- Hârtie/Carton
- Sticlă
- Lemn/Paleţi
Atunci cand se incinge laptopul din cauza prafului
Laptopul se incinge din cauza prafului, atunci trebuie sa te adresezi unui service autorizat care poate sa ti-l curete.
Vezi cum poti decoda un telefon htc
Iti dam cateva detalii despre cum poti decoda un telefon de la producatorul htc, simplu si rapid apeleaza la un service autorizat.
Folii auto Llumar Bucuresti
Folie auto LLumar autorizata RAR Bucuresti: vezi care este pretul pentru montare folie LLumar pe masina, gaseste un service autorizat RAR aproape de tine. Folia auto este considerata de foarte multe persoane un simplu accesoriu, sau un moft al soferilor.
sisteme pc refurbished
Cauti un laptop sau un calculator? Inainte sa te gandesti ca poti cheltui o suma importanta de bani pe un produs nou, mai bine gandeste-te la varianta de a lua unul refurbished. Aparatura refurbished are cateva beneficii serioase.
Spre deosebire de un produs la mana a doua, aparatura refurbished este mult mai bine pusa la punct, ceea ce inseamna ca are performante mai mari si ca te poti baza mai bine pe ea. Este de o mai buna calitate.
Un alt plus al produselor din aceasta categorie este acela ca au sisteme de operare Microsoft. Nici cu garantia nu stau deloc rau, pentru ca este vorba despre o perioada de pana la trei ani de zile in care le poti repara fara sa scoti bani din buzunarul propriu.
Echipamentele Refurbished sunt produse care au fost inapoiate producatorului din diverse motive. Aceste produse sunt retestate in fabrica sau intr-un service autorizat pentru ca producatorul sa fie sigur ca acestea functioneaza la parametrii optimi. Orice componenta defecta sau care prezinta anomalii de functionare va fi schimbata pentru ca produsul sa poata functiona la specificatiile initiale.
MAGAZINUL ONLINE ELECTRONICE-ELECTROCASNICE PE PAGINA SISTEME PC REFURBISHED VA PUNE LA DISPOZITIE O GAMA LARGA DE CALCULATOARE REFURBISHED LA PRETURI ATRAGATOARE.PENTRU MAI MULTE INFORMATII CLICK AICI. http://bit.ly/sisteme-pc-refurbished
Se schimbă decontarea directă a RCA! Termen limită de prezentare a decontului reparației!
Toti soferii care au optat pentru decontarea directă a polițelor de asigurare RCA vor avea la dispoziție un termen limită în care să prezinte asiguratorului propriu decontul reparației vehiculului, altfel riscă să returneze suma primită.

Reparația va trebui totodată efectuată într-un service autorizat, prevede un proiect legislativ.

Începând din 2017, legislația privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto permite decontarea directă în cazul avarierii vehiculelor, partea prejudiciată într-un accident rutier beneficiind în mod direct de la propriul asigurător de despăgubire, în anumite condiții.
Protectia muncii Bucuresti - Prietenul afacerii tale
Protectia muncii Bucuresti cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii Bucuresti este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii Bucuresti asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.

ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Siguranta celor din jur incepe cu protectia muncii Bucuresti
Protectia muncii Bucuresti cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii Bucuresti este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii Bucuresti asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.

ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Protectia muncii Bucuresti - Siguranta, Calitate, Protectie
Protectia muncii Bucuresti cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii Bucuresti este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii Bucuresti asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.

ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Stiati ca in SSM intra riscurile la care sunt expusi corporatistii?
Orice intreprindere, investind in ssm, se poate bucura de avantaje semnificative. Investitiile simple pot mari competitivitatea, profitabilitatea si motivatia angajatilor. Principalele probleme de sanatate cu care se confrunta lucratorii la munca in birouri sunt afectiunile musculo-scheletice (AMS), stresul si oboseala vizuala.
Aceste probleme de sanatate tin de ssm si apar din cauza riscurilor la care sunt expusi lucratorii din birouri, riscuri precum:
• munca sedentara, postura statica prelungita si lucrul in pozitii defectuoase datorita amenajarii incorecte a postului de lucru;
• lucrul cu miscari frecvente si repetitive ale mainii sau pumnului;
• niveluri ridicate de concentrare si suprasolicitare informationala;
• munca solicitanta, sub presiunea timpului, cu nivel scazut de control asupra zilei de lucru si suport necorespunzator din partea conducerii si colegilor;
• lucrul la temparaturi nepotrivite, iluminat inadecvat, zgomot, acces restrictionat sau obstructii.
Echipa ssm recomanda:
O amenajare adecvata a postului de lucru din birou ajuta lucratorii sa mentina o postura neutra a corpului. Aceasta este o postura de lucru confortabila, in care articulatiile sunt aliniate in mod natural, reducand stresul si incordarea muschilor, tendoanelor, sistemului osos si minimizand riscul de dezvoltare a afectiunilor musculo-scheletice.
O postura neutra a corpului are urmatoarele caracteristici:
• capul este la nivel ori usor inclinat inainte, privirea la nivelul ecranului si, in general, in linie cu trunchiul;
• umerii sunt relaxati si bratele atarna normal pe langa corp;
• spatele este total sustinut, cu suport lombar cand se sta vertical sau usor inclinat pe spate;
• coatele stau apropiate de corp, inclinate intre 90 si 120;
• mainile, articulatiile pumnului si antebratele sunt drepte, in linie si aproximativ paralele cu podeaua;
• coapsele si soldurile sunt sustinute de un scaun bine capitonat si in general paralel cu podeaua;
• genunchii sunt la aproape aceeasi inaltime cu coapsele, cu piciorul usor inainte;
• piciorul este total sustinut de podea sau suportul pentru picior.
O ergonomie adecvata a postului de lucru ajuta, de asemenea, la prevenirea oboselii, solictarii ochilor, durerilor de cap si stresului prin controlul conditiilor de mediu.
Pentru a obtine conditii adecvate de munca, spatiul de lucru si echipamentele de munca trebuie selectate cu grija.
Aspecte de luat in considerare cand se amenajeaza un post de lucru intr-un birou:
Ecranul calculatorului
- inaltimea ecranului trebuie sa fie la nivelul sau usor dedesubtul nivelului ochilor lucratorului (purtatorul de ochelari bifocali poate avea nevoie de lasarea in jos a monitorului);
- trebuie plasat la distanta lungimii bratului si aliniat cu trunchiul;
- trebuie pozitionat perpendicular pe ferestre si/sau dedesubtul surselor de lumina;
Ti-ai deschis o firma? Iata ce prevede protectia muncii!
Protectia muncii este o problema de stat si cuprinde ansamblul normelor si regulilor de tehnica a securitatii si de igiena a muncii. Acestea au ca scop asigurarea celor mai bune conditii de munca, prevenirea accidentelor si imbolnavirilor profesionale, reducerea efortului fizic, precum si asigurarea unor conditii speciale pentru persoanele care muncesc in conditii deosebite.
Omul este o persoana deosebita, aflata intr-o continua miscare, schimbare, dezvoltare, traind intr-o lume schimbatoare. In acest proces isi cauta partener formand grupuri, cladind o societate in jurul sau. Construieste techosfera in care incearca sa produca bunurile sale necesare, iar impreuna cu toate acestea incearca sa modeleze, sa se foloseasca, in mod util, de natura.
Din punct de vedere filozofic, munca, nu este altceva decat o activitate umana cu telul de a creea bunuri in interesul societatii.
Astfel, “protectia muncii reprezinta produsul tuturor activitatilor legale, de directionare, de organizare, care nu afecteaza sanatatea si asigura buna desfasurare a procesului muncii.”
Scopul asigurarii protectiei muncii este de a reduce la minimum, probabilitatea afectarii sau imbolnavirii angajatului cu crearea concomitenta a conditiilor confortabile de munca la o productivitate maximala a acesteia.
Securitatea muncii in activitatea de productie se asigura pe urmatoarele cai:
• instruirea in materie de protectia muncii a tuturor angajatilor si a altor persoane la toate nivelurile de educatie si pregatire profesionala;
• instructarea prealabila si periodica a tuturor angajatilor;
• pregatirea speciala angajatilor care deservesc masini, mecanisme si utilaje fata de care sunt inaintate cerinte sporite de securitate;
• verificarea periodica a cunostintelor personalului tehnic ingineresc a materiei in protectia muncii (nu mai rar decat o data in trei luni).
Directii principale ale politicii de stat in domeniul protectiei muncii:
• asigurarea prioritatii ale politicii de stat in domeniul protectiei muncii
• emiterea si aplicarea actelor normative privind protectia muncii;
• coordonarea activitatilor in domeniul protectiei muncii si al mediului;
• supravegherea si controlul de stat asupra respectarii actelor normative in domeniul protectiei muncii;
• cercetarea si evidenta accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
• apararea intereselor legitime ale salariatilor care au avut de suferit în urma accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
• stabilirea compensatiilor pentru munca in conditii grele, vatamatoare sau periculoase ce nu pot fi inlaturate in conditiile nivelului tehnic actual;
• participarea autoritatilor publice la realizarea masurilor de protectie si al organizarii muncii;
• pregatirea si reciclarea specialistilor in domeniul protectiei muncii;
• organizarea evidentei statistice de stat privind conditiile de munca, accidentele de munca, bolile profesionale si consecintele materiale ale acestora;
• colaborarea internationala in domeniul protectiei muncii;
• contribuirea la crearea conditiilor nepericuloase de munca, la elaborarea si utilizarea tehnicii si tehnologiilor nepericuloase, la producerea mijloacelor de protectie individuala si colectiva a salariatilor;
• reglementarea asigurarii salariatilor cu echipament de protectie individuala si colectiva cu incaperi si instalatii sanitar-social, cu mijloace curativ profilactice din contul angajatului.
Articol oferit de http://protectiamuncii.net/
Protectia muncii si psi – noua tendinta de outsourcing
Serviciile de protectia muncii si psi nu fac exceptie din noul trend tot mai accentuat de outsourcing. Companiile mici, si nu numai, apeleaza tot mai des la aceasta solutie.
Motivatia este oferita de multiplele avantaje ale acestei variante:
1.Cunoasterea mult mai in profunzime a legislatiei de protectia muncii si psi, fapt ce determina intocmirea unei documentatii adecvate si evitarea amenzilor.
2. Castigarea de timp din cel putin 3 puncte de vedere (nu pierde nimeni timpul in societate cu cautarea de articole din legi; consultanta permanenta telefonica si/sau prin email cu firma contractata pentru diverse spete intalnite; rapiditate in intocmirea documentelor).
3. Contract de prestari servicii, cu factura si chitanta, deductibile fiscal, fapt ce implica si obligatii clare asumate de catre serviciul extern de prevenire si protectie.
4. Recomandari rapide pentru diversi furnizori, cu preturi acceptabile, ce ofera produse aferente domeniilor de protectia muncii si psi.
5. Evitarea angajarii unei persoane cu norma intreaga pentru rezolvarea acestor servicii pe plan intern (exceptand situatia cand, doar pentru anumite domenii, angajatorul poate urma cursuri specializate in urma carora sa poata presta chiar el aceste servicii);
6. Am pastrat ca ultim avantaj, pe cel mai arzator: COSTUL. Indiferent din ce unghi ar fi abordata problema, externalizarea acestui serviciu (si aici ma refer la firmele cu pana la 200 – 300 de salariati) este mult mai rentabila externalizarea. Motivul este simplu: Angajarea unei persoane in domeniul protectiei muncii implica un salariu de minim 1.000 RON, lunar. Aceasta suma creste considerabil adaugand contributiile la stat si restul costurilor precum calculator, chirie pentru spatiu, etc.
Protectia muncii si psi-ul sunt considerate si tratate, cel putin deocamdata, ca niste servicii putin importante, uneori chiar inutile. Importanta lor este clarificata in 2 momente cheie: in cazul unui control al Inspectiei Muncii sau in cazul unui accident de munca. Daca in cazul controlului ITM, lucrurile se rezuma, in special, la documentele bine intocmite si la timp, in privinta accidentelor de munca lucrurile sunt mai complicate. Conform datelor statistice furnizate de catre Anuarul Statistic al Romaniei, numarul accidentatilor in munca a fost unul fluctuant in ultimii ani. In anul 2009 au avut loc 3839 accidente de munca, soldate cu 352 morti, in 2010 au fost 4040 accidente de munca soldate cu 340 morti, iar in 2011 un numar de 3681 persoane a fost implicat intr-un accident de munca (cu o scadere de 8.8 % fata de 2010), dintre care 248 au decedat.
Pentru a uita de grija unui control intra http://protectiamuncii.net/ pe si cere mai multe informatii!