link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
O modalitate de optimizare a conexiunii internet
de raduboncea la: 15/10/2008 22:56:32
taguri: Internet dns 

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"O modalitate de optimizare a conexiunii internet"

Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Romania e pe locul 4 mondial la viteza conexiunilor internet?
De Lituania si Suedia stiam, da .ro pe locul 4? Cel putin asa sustin ei. Din prima pagina, in dreapta jos dati click pe tab-ul 'tari'.
Expertii Trello si WeWork: Modalitati de optimizare a publicitatii pe Facebook
La inceput Facebook a aparut ca o optiune ideala pentru a comunica cu cei dragi, mai pe scurt, o retea de socializare. Cu timpul, acesta a evoluat si a inceput sa se transforme intr-un loc in care se poate crea continut si se pot face reclame pentru publicitate, promovare.

Peste un miliard de utilizatori activi sunt pe Facebook in fiecare zi, ceea ce reprezinta o oportunitate extraordinara pentru agentiile de publicitate sau agentiile FB ads de a-si folosi continutul in fata potentialilor clienti.

Compania Social Media Examiner a constatat ca 55% dintre cei care se ocupa de marketing pe de social media folosesc Facebook ca platforma principala, iar eMarketer a aflat ca aproape 68% din totalul cheltuielilor de reclame in reteaua sociala se afla pe Facebook Ads.

Iata cateva sfaturi pe care le puteti urma pentru eficientizarea campaniilor prin Facebook:

1. Urmariti valorile calitative
Vizualizarile video reprezinta in primul rand un cost eficient atunci cand vine vorba de publicitatea pe Facebook. Si aici ne referim la numarul brut de vizualizari video pe care le putem obtine pentru investitia noastra, la cel mai mic CPV posibil (cost pe vizionare). Ulterior, se poate merge mai departe si putem calcula CPA (costul pe achizitie) pentru fiecare persoana care a vizualizat video-ul.
De asemenea, trebuie sa avem grija la urmatorul detaliu: continutul nostru sa fie partajabil, asa ca vom cauta ca acesta sa poata fi postat, distribuit si comentat.

2. Profitati de directionarea precisa a anunturilor Facebook
Puteti viza orice public folosind Facebook Ads. Aproape toata lumea este pe Facebook si cu totii impartasim cantitati incredibile de informatii despre noi insine. Facebook compileaza si organizeaza toate aceste date pentru platforma, toate acestea pentru a forma un grup tinta precis.

3. Testati diferite resurse creative pentru cele mai bune rezultate
Este usor sa crezi ca stii ce va atrage atentia publicului tau, dar vei fi surprins atunci cand il testezi de fapt. Este indicat sa compari mereu cel putin doua optiuni si sa urmaresti performanta lor cu atentie. Ulterior poti decide un buget catre cea mai performanta optiune.

4. Nu fortati noile tendinte in strategia publicitara
Zona sociala din mediul online este in continua evolutie, iar echipa de social media trebuie sa se adapteze constant pentru a satisface nevoile comunitatii si pentru a ramane autentici. Este bine sa fiti constienti de tendinte, dar nu ar trebui sa fortati o tendinta sau sa testati un plan nou daca nu este potrivit pentru afacerea pe care o detineti.

5. Publicati videoclipuri scurte si atractive
Este important sa evitati un limbaj prea inflorit si imagini care nu au legatura cu afacerea voastra, ori imaginile intunecate. Pentru a spori impactul este important sa folositi imagini in culori vii si videoclipuri nu mai mari de 30 de secunde, pentru a creste rata de vizualizare.

6. Concentrati-va pe mobile experience
Incercati sa compuneti sau cel putin sa previzualizati anuntul pe un dispozitiv mobil. Majoritatea oamenilor vizualizeaza anunturile pe un ecran de telefon, motiv pentru care cele cu imagini clare, fara text si cu mesaje simple, vor avea mai mult succes.

7. Diversificati formatul anuntului
Exista atat de multe canale de anunturi diferite pe Facebook, iar alegerea in care sa investiti va poate spori in mod eficient constientizarea brandului.
Important este ca nu orice tip de anunt va functiona pentru produsul sau serviciul vostru. Este necesar sa invatati diferitele formate de anunturi, astfel incat sa va potriviti bine cu continutul organic din retea.

8. Atentie la timpul de incarcare
Cu cat este mai lung timpul de incarcare al site-ului, cu atat va afecta negativ rata de conversie. Chiar daca CTR-ul de pe Facebook Ads este destul de mare, eforturile de publicitate si bugetul vor fi pierdute daca site-ul necesita mai mult de 7,5 secunde pentru a se incarca.
Romania pe locul I in Europa la viteza medie a conexiunilor la internet
Romania ocupa in primul trimestru locul intai pe plan european si patru in lume in functie de media vitezelor conexiunilor la internet, fiind devansata doar de Coreea de Sud, Hong Kong si Japonia, arata cea mai noua editie a raportului State of the Internet, intocmit de compania Akamai. Viteza medie a conexiunilor internet pe plan mondial este de 1,7 Mbps, in Romania este 6,3 Mbps, iar in SUA este de 4,7 Mbps. In plus, Constanta, Iasi si Timisoara se afla in topul primelor 100 de orase la nivel mondial cu cele mai mari viteze medii ale conexiunilor la internet.
Despre serviciile de optimizare (SEO) in Romania
Google, cel mai important motor de cautare
Un beneficiu adus de serviicile de optimizare ale unui site este acela ca site-ul va aaprea si in alte motoare de cautare, nu doar in cele efectuate prin Google.

Beneficiile opimizarii seo pentru un site sunt si in ceea ce priveste srierea. Este foarte important ca articolele care apar pe un anumit site sa fie redactate respectand principiile search engine optimization, SEO. Asta innseamna ca textul este elaborate, concis, scris la obiect.

Cei care scriu aceste texte trebuie sa le scrie conforma acestor principia,este foarte important acest lucru,

Este vorba despre materiale redactate cu foarte mult profesionalism, astfel incat totul sa iasa perfect.

Imaginea este, de asemenea, importanta

Nu doar continutul unui astfel de site este important, si si imagine ape care acesta o ofera, caci vizualul conteaza enorm de mult. Trebie ca pagina de internet sa arate foarte bine, sa atraga cat mai multi cititori pe pagina sa, sa fie bine structurata sis a nu fie greoaie. Trebuie ca fiecare detaliu sa fie pus in pagina cu multa atentie, este tot ceea ce conteaza. Cam acestea sunt beneficiile optimizarii unui site.
Hartile internet-ului
Densitatea Conexiunilor in lume si alte harti.
Optimizarea SEO – Ce este, Pentru cine, De ce şi Cum?
Ce este Optimizarea SEO? Optimizarea SEO constă într-un ansamblu de operaţii ce sunt efectuate direct asupra site-ului propriuzis, sau indirect pe alte ...
Cat de dificila este optimizarea seo
Cat de dificila este optimizarea seo - detalii, indicatii si trucuri
Optimizare Wordpress
Optimizare Wordpress
9 sfaturi pentru optimizarea WordPress
9 sfaturi pentru optimizarea WordPress
Factori de ranking in optimizare
Factorii luati in calcul cand se vrea crestetrea in cautari pentru anumite expresii, atat in site cat si in afara lui.
Genti office- modalitate de a te exprima
Genti office- modalitate de a te exprima
Top 10 Tehnologii care ne vor schimba viata
Cand calculatorul se poticneste, conexiunea la internet pica, vazduhul miroase ucigator a gaze de esapament, iar ziarele sunt pline de stiri si articole despre ravagiile cancerului, visam cu totii la o lume mai curata, mai linistita, mai sanatoasa, in care bolile sa fie mai usor de invins, orice informatie sa fie usor de accesat, iar tehnologia sa fie prietenoasa si cu noi, si cu mediul.
Cateva sfaturi bune de SEO
Internetul este o piata foarte competitiva. Companiile se intrec pentru atragerea atentiei milioanelor de utilizatori internet, iar o parte importanta al acestei batalii al marketingului online se desfasoara in motoarele de cautare.
Creare Site
Creare site, optimizare site si promovare web. Domeniu si gazduire gratis pentru site de prezentare
Ce înseamnă SE, SEM, SERP, SEO, SEF?
SE = Search Engine Search Engine (SE) = Motor de căutare web; instrument de căutare bazat pe internet; o clasă de programe specializată în a returna o ...
Cum pacalim clientul cand vine vorba de promovare online? Seo si Politica!
Daca titlul nu este tocmai expresiv sau el nu va ofera suficiente indicii despre ce va fi articolul atunci sa dam o idee despre ce urmeaza a fi scris. Nu-mi place politica si cu siguranta nu-mi place ce se intampla pe scena politica din Romania, din acest motiv am asociat unele practici Seo cu modul de desfasurare a ‘ostilitatilor’ pe scena politica de la noi.
Ce servicii SEO se ofera pentru un pret direct proportional cu solicitarile clientului?
Ce cuprinde un pachet de servicii SEO complex bazat pe content marketing, in functie de asteptarile proprietarului de magazin online sau de afacere in mediul virtual? Cum alege un serviciu care chiar il poate ajuta? Ce garantii i se pot oferi?
100 metode de link building in Romania
100 de metode de link building adunate cu ajutorul forumul seopedia, softpedia si pe reteaua iKonect. Sugestiile au venit de la Cristian Mezei, Eugen Petcu, Tudor Rad, Claudiu Gamulescu, Alex Dumitru, Puscuta Gabriel, Ciprian Gavriliu, Emil Chelariu, w3bmaster, inscaun.
Crearea unei pagini web foarte ieftin
Crearea unei pagini web foarte ieftin
Companii Romania 365 casa si gradina
Citeste articole despre casa si gradina pe directorul de advertoriale companii romania 365 care este foarte bun.
Companii Romania 365 educatie invatamant
Citeste articole despre educatie invatamant pe directorul de advertoriale companii romania 365 care este foarte bun.
Companii Romania 365 moda
Citeste articole despre moda pe directorul de advertoriale companii romania 365 care este foarte bun.
Companii Romania 365 sport
Citeste articole despre sport pe directorul de advertoriale companii romania 365 care este foarte bun.
Top Firme Romania calculatoare
Citeste articole despre calculatoare pe directorul de advertoriale top firme romania care este foarte bun.
Top Firme Romania educatie invatamant
Citeste articole despre educatie invatamant pe directorul de advertoriale top firme romania care este foarte bun.
Top Firme Romania mass-media
Citeste articole despre mass-media pe directorul de advertoriale top firme romania care este foarte bun.
Top Firme Romania spiritualitate
Citeste articole despre spiritualitate pe directorul de advertoriale top firme romania care este foarte bun.
Profit Firme România auto moto velo
Citeste articole despre auto moto velo pe blogul cu advertoriale profit firme romania care este foarte bun.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"bon de consum"
"adevarul"
"monosilab de toamna axa lexicala a poezii"
"klaus"
"Bani pe net"
"apple"
"concursm masina"
"13"
"mihaela ganea"
"cursuri calificare"
"make money"
"titularizare engleza"
"alege dragostea ep 301"
"sezonul 1"
"pantofi"
"povestea celor cinci degete"
"soiuri de trandafiri"
"togs ro"
"cs-hlgl2"
"doamna invatatoare"
"fete sexi in latex"
"poze playboy"
"clever tampons"
"artrita reumatoida"
"aparat de muls"
"iubire"
"estetica dentara"
"ghete dama"
"fraguta blogspot com 2010 12 modurile-prin-care-imi-promovez-blogul html"
"jean de la fontaine argumentare ca este o fabula"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.