link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Cele mai frecvente greşeli pe care le fac românii cu gadgeturile
de emilascovici la: 02/03/2017 15:48:43
taguri: Tehnologie 

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Cele mai frecvente greşeli pe care le fac românii cu gadgeturile"

Cică greşelile pe care le fac bărbaţii în pat
Acuma înainte de a fi bărbaţi, suntem oameni, şi suntem supuşi greşelii. Dar înainte să ne uităm la greşeli în sex, ar trebui să ne uităm la experienţă, egoism, caracter (ca atunci când îi spui cuiva că se poartă ca un “ţăran”).
Top 5 greșeli în elaborarea unei oferte
Citim des că elaborarea unei oferte în achiziții publice presupune atenție, rigurozitate, minuțiozitate; că, în fapt, elementele enumerate fac diferența. Adevărat!

În cele ce urmează aduc în atenție principalele categorii de greșeli, fără să pot, însă, afirma că ordinea tratării lor e dată de frecvența cu care acestea se întâlnesc în practică.

În egală măsură, este foarte posibil ca aceste greșeli să nu mai facă parte din ofertele cititorilor, așa cum pentru unii identificarea și prezentarea acestora poate să-i aducă mai aproape de o ofertă admisibilă.
Cum stau, practic, lucrurile?
Greșelile lui Hilary
Hilary Clinton pierde teren în fața lui Barack Obama. Sunt multe explicații ale situației.Unde a greșit Hilary?
10 greşeli într-o carieră IT
10 greşeli într-o carieră IT
Academia Caţavencu şi greşelile
Academia Caţavencu şi greşelile
Gheorghe Mărmureanu, la “După 20 de ani”: “Japonezii au făcut mari greşeli”
Gheorghe Mărmureanu, la “După 20 de ani”: “Japonezii au făcut mari greşeli”
Greşeli în politică: Ceauşescu, PDL, USL « România Blog
Unele articole din presă sunt înţelese doar de oamenii cu studii. Acest articol este scris pentru a fi înţeles de orice român având “studii” de la grădiniţă încolo …
4 greșeli fundamentale în seducție
Fraierii încep cu sfârșitul. Nici măcar nu se gândesc la gradul de confort al femeii. Chiar dacă există o oarecare atracție provenită doar din aspectul fizic al bărbatului, ea este suprimată de disconfortul de a face față unor avansuri sexuale ale unui necunoscut în care n-ai încredere.
Lecţia irlandeză pentru români
Abia-salvata Irlanda, ţară cu o dată şi jumătate din economia României şi doar un sfert din populaţie, a ajuns cartoful fierbinte de care depinde soarta euro.

Ambele ţări au nevoie de ajutor financiar masiv. Diferenţa este că în cazul Irlandei, adunând şi scăzând, a meritat. În urmă cu doar 30 de ani, Irlanda era încă una dintre cele mai sărace ţări UE. Acum este una dintre cele mai bogate. Şi ei au avut de luat decizii grele, şi ei au făcut greşeli. Ce poate învăţa România din plusurile şi minusurile Irlandei:

+ Buna guvernare. Un partid, Fianna Fail (Soldaţii Destinului), domină istoria de nici 90 de ani a Irlandei independente. Înfiinţat chiar de eroul Irlandei moderne, Eamon de Valera, partidul a reuşit să rămână catalizatorul intereselor comune ale naţiunii. Buna reputaţie le-a permis politicienilor să ia decizii corecte fără o pierdere prea mare de popularitate. În ultimii zece ani, datoria publică a ţării a scăzut de la peste 100 la doar 20% din PIB, iar în 2007 Irlanda încă raporta excedent bugetar. Acum, Trezoreria are rezerve de lichidităţi care să-i ajungă până la sfârşitul anului viitor. [...]
Care este cea mai mare greşeală din viaţa ta?
Unii dintre noi greşesc chiar şi atunci când nu îşi caută totuşi nod în papură, când se feresc conştient sau subconştient să se gandesca că ar fi putut greşi... Întrucât greşelile sunt cei mai buni învăţători ai noştri, ele ne îngăduie să ne corectăm mersul vieţii, să nu le repetăm şi să devenim mai înţelepţi, mai realişti, mai puternici, eliberaţi de temeri, simţăminte negative şi fatalism.
Primul ebook practic de PR este lansat de Creative Business Management
Agenția de training Creative Business Management a lansat primul ghid practic de scriere și comunicare în relații publice: 50 de REGULI SIMPLE în PR. Realizat de trainerul Bianca Preda, ghidul vine sub forma a 50 de reguli pe care orice persoană ar trebui să le urmeze pentru a evita greșelile frecvente în comunicarea cu clienții, jurnaliștii sau bloggerii.

Ebook-ul este structurat în trei capitole, fiecare cuprinzând un alt set de reguli. Documentul poate fi descărcat gratuit de pe site-ul agenției, din pagina cursului “Strategii practice de PR”.

Într-o abordare informală a domeniului, Bianca Preda ancorează principiile sale de lucru într-un ghid care se vrea a fi un punct de plecare pentru cei care vor să comunice mai bine. “Documentul nu este o carte sau un curs. Nu se dorește a fi un set de principii pentru atingerea succesului în comunicare și nici o referință bibliografică. Ghidul este o concluzie a celor 13 ani de practică în PR, în care am interacționat cu foarte mulți aspiranți la o carieră în acest domeniu. Subiectele sunt pe cât de frecvente, pe atât de actuale, iar ordinea în care au fost enumerate are ca scop punerea în context a unor procese firești în PR. Îmi doresc ca cei care citesc acest ghid să găsească o latură amuzantă și umană a PR-ului, fără de care nimeni nu poate supraviețui în acest domeniu”, spune Bianca Preda.
Zune al doilea: Microsoft amelioreaza, iadul congelat bocna
Microsoft lansează a doua generație a playerului multimedia Zune. Prima generație s-a bucurat de un succes modest, dar se pare că am subestimat firma din Redmond care a învățat din propriile greșeli.
Promovarea Corectă a Blogului Tău. Lărgirea Auditoriei de Subscriberi.
Tot mai mulţi bloggeri înţeleg faptul că, blogul său va avea o valoare mai mare în viitor în caz dacă vizitatorii noi se vor întoarce pe blog şi vor deveni subscriberi. Da bloggerii înţeleg acest fapt însă marea majoritate fac o greşeală foarte mare în procesul de promovare a blogului său. Deci să facem un sumar a greţelilor efectuate de bloggeri.
Ceata - fascinatie si pericol
Mă fascinează ceaţa! Mă fascinează ansamblul de elemente meteorologice care o compun, care o întreţin, iar care mai apoi care o fac să dispară. Ştiu, poate unui meteorolog i s-ar părea că am ceva greşeli în a exprima ce este, cum se formează, sau care ar fi caracteristicile ei. Dar nu aceasta e idea articolului de faţă. El vrea doar să exprime un sentiment al serii care apropie de încheiere.
Ascunderea după propriile păcate
Păcate sau greşeli. Ia-le aşa cum ţi se pare mai uşor de perceput. Pentru unii poate că sunt deja o normalitate. Unii oameni sunt parcă pierduţi în propriile lor greşeli şi nu se zăreşte nici o rază de speranţă.
Un clişeu al jurnalismului online: “dă ştirea repede, să fim primii”
“… o dregem noi, pe parcurs, din update-uri” – este una dintre ideile păcătoase care încă mai circulă printre oamenii care fac jurnalism online. E firesc să nu aştepţi prea mult pentru a publica o ştire, concurenţa nu te iartă. Însă te-ai asigurat înainte că măcar: informaţiile sunt adevărate, surprinzi esenţialul, ceea ce scrii e clar şi fără greşeli gramaticale?
Ghicitul sau divinaţia
De la originile ei, omenirea nu a încetat să creadă în parapshihologie. Istoria lumii, contrar informaţiilor vehiculate astăzi, este profund impregnată de fenomene paranormale şi în special de anticiparea viitorului. Mari hotărâri şi mari descoperiri se datorează clarviziunii; de asemenea, s-au făcut mari greşeli şi s-au petrecut numeroase nenorociri din pricina folosirii eronate a puterilor paranormale....
Horoscopul zilei de azi, 25 mai 2011
Berbec
Reflectaţi mai mult la problemele trecutului şi încercaţi să nu mai faceţi aceleaşi greşeli; numai aşa veţi avea posibilitatea să vă redresaţi în plan financiar.
Nu mai am incredere in medicii de familie. Prefer un ghicitor in palme
Doctorii din România au o mare problemă de imagine, iar – surprinzător – vina le aparţine tot lor. Degeaba urlă şi se dau cu poponeţul de pământ că le sunt vânate greşelile, dar când o fată de 14 ani (cea din pozele de mai jos) moare – scuza că de vină e mama natură nu prea funcţionează.
Horoscop 6 septembrie 2011 | Horoscop Urania.org
Berbec
Există o agitaţie interioară sporită care te poate împinge către reacţii impulsive şi greşeli survenite din cauza precipitării. Sănătatea necesită atenţie.
aceeaşi mărie, cu o Nouă pălărie
După atâţia ani de când românii tot reciclează aceleaşi vechi personaje, idei, greşeli, naivităţi şi prostii, a venit momentul Noului! Aşa cum Ceauşescu s-a chinuit 25 de ani să fabrice omul Nou, instituţiile pline de prototipuri ale experimentului eşuat, lăsate nouă moştenire de măreţul conducător, vor să scoată pe piaţă Noi partide.
Tarziu dimineata
Nu există poveşti pe care să nu le pot scrie, fie ele cu sau fără regrete, cu sau fără greşeli, acestea nu rămân la urma urmei decât nişte amintiri care mă formează ca mâinile unui sculptor destoinic.
Atitudine de învingător
George S. Patton Jr., marele general din al doilea război mondial, a fost întrebat cândva ce crede de rivalul lui, britanicul Marshall Montgomery. Patton a răspuns: „E cel mai mare general pe care îl au englezii, însă e mai interesat să nu piardă decât să câştige.” Din nefericire pentru cei mai mulţi bărbaţi, aceasta este atitudinea lor faţă de femei. Merg ca pe ouă, cât pot de grijulii, sperând să nu facă greşeli.
Tu cati bani faci cu blogul tau?
ASTA contează cel mai mult. Să ai o pasiune și să scrii despre ea. Dacă am învățat ceva din greșelile mele de când sunt activ pe această nișă: cum să faci bani online aceasta este ideea pentru care sunt evanghelist (adică o împart cu plăcere de fiecare dată când am ocazia). Dacă mai și câștigi bani cu pasiunea ta atunci, prietene, duci o viață privilegiată și merită să afle toată lumea de isprava ta.
Cât de important eşti pentru alţii? | Efectele psihologice Spotlight şi Bystander
Greşelile noastre nu sunt atât de evidente pe cât credem. Avem mereu impresia că cei din jurul nostru nu îşi pot desprinde privirea de la noi. Nu suntem, aşa cum tindem să credem, buricul pământului
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste
1. Publicul ţintă necorespunzător produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul ţintă corespunzător produsului sau serviciului pe care aceştia îl oferă (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung să fie difuzate pe aplicaţii pentru copii).

Experţii AdWords livrează​ reclamele la publicul ţintă potrivit tipului de afacere, folosind opţiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizaţi cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodată, aceştia targetează locaţiile potrivite pentru reclamele tale. Direcţionarea după o anumită ţară, nu înseamnă că anunţurile vor apărea doar în acea locaţie, este eligibil să apară peste tot în lume, deoarece AdWords utilizează mai mult decât simple setări, acesta ţinând cont de IP, adresă, locaţie.

O mare parte dintre utilizatori consideră că au ales în mod eficient publicul ţintă şi aspectele legate de acesta (precum locaţie, vârstă), însă rezultatele întârzie să apară deoarece AdWords are diferiţi algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neînţelgându-i în mod corespunzător.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Mulţi utilizatori folosesc în mod greşit cuvintele​ cheie. Există trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie să le cunoască:

cele cu potrivire amplă,
expresiile,
cele cu potrivire perfectă.

În cazul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, anunțurile vor fi afișate indiferent de ordinea cuvintelor din șirul de căutare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi să utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau frază, anunțurile tale vor apărea doar atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în ordinea introdusă de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzător şi lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingătoare este foarte asemănătoare cu scrierea unui titlu de blog. Dacă doreşti să scriii titluri puternice, trebuie să testezi şi să observi ce funcționează. Majoritatea utilizatorilor nu au experienţa necesară de scriere, astfel reclamele ajung să fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însă rezultatele întârzie să apară? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anunțuri.

O echipă profesionistă de​ marketing, cu experienţă tehnică şi creativă, deţine capacitatea de sinteză care îţi va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinţă. Aceştia folosesc diferite extensii (de anunțuri, de tip link, de apel și de locație) care pot fi eficiente în creşterea numărului de click-uri. Ei le utilizează pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile greșite ale anunțurilor nu vor atrage utilizatorii doriţi și ar putea chiar să îi sperie.

4. Distribuţia greşită a bugetului şi a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar și în lumea offline - trebuie să efectuezi urmărirea conversiilor și a marjelor de profit. Faci asta deoarece doreşti să îţi îmbunătăţeşti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelaşi principiu se​ aplică şi la reclamele AdWords, însă mulţi utilizatori ajung să obţină profit de scurtă durată.

Serviciile de marketing sunt concepute în aşa fel încât bugetul trebuie să fie consecvent în timp şi să reprezinte în mod clar o parte clar determinată a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe şi impozite, etc).

Deoarece experţii Google AdWords sunt familiarizaţi cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obţine o creştere constantă a vizibilităţii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc şi testează ce tip de conversie funcţionează în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente şi ieftine, costul plătit de tine pe cuvânt poate ajunge de până la 10 ori mai mic decât într-o campanie generică. Optimizarea anunţurilor, a paginii de destinaţie şi a cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a aduce o economie de până la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate să fie atât de mic sunt cunoştinţele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fără cunoştinţe bune de SEO, Adwords-ul poate deveni uşor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de altă parte, experţii în domeniu ştiu să utilizeze setările (altele faţă de cele default) de la Google încât să fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greşeli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corectă a​​ unui​ cuvânt cheie negativ, poţi exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tău. Acest lucru îţi poate reduce costurile și totodată creşte veniturile.

Cu toate acestea, fără sfatul şi experienţa unui expert, utilizatorul poate alege să excludă cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii şi a testării

Dacă obiectivul tău este de a îmbunătăți vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee bună să te aflii într-una din primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul este de a obține cele mai bune rezultate, uneori​ este mai bine să fii în poziția 3-5.

Fără testare, nu există nicio modalitate de a ști care poziție a anunțului este cea mai bună pentru afacerea ta. Uneori, poziţionarea pe unul din primele două locuri funcționează foarte bine, dar alteori, pozițiile trei sau patru oferă o eficienţă mai bună.

De altfel, fără o strategie bine definită, reclamele create de către utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesioniştii de AdWords studiază piaţa în mod constant şi vă pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinţă.

Ca în oricare altă strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor funcționa pentru toată lumea. În cele din urmă, cei mai mulți experţi AdWords deţin multe cunoştinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ​creştere naturală şi sănătoasă financiar, pe termen lung.

Nu ezita să apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câştiga timp, bani şi​ vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care​ îţi va fi aproape la fiecare pas. Decizi să rişti, având o posibilitate incertă de reuşită sau să câştigi încet şi sigur, lăsând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!
Distribuie
Tweet
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords Romania

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
Amenajarea corecta a unui living
Livingul este cel mai complex spatiu dintr-un cămin, iar de cele mai multe ori acesta ne creaza dificultati când vine vorba de amenajarea lui. O astfel de incapere are menirea de a invita la dialog si impresiona placut orice persoana alege sa ne viziteze, ceea ce duce la o incarcatura si o importanța deosebita în viziunea celorlalți.
Multa lume intampina probleme in amenajarea livingului, tocmai pentru ca isi doresc sa obtina un decor care sa ii reprezinte, un decor care sa constiutie o carte de vizita.
De cele mai multe ori în procesul de amenajare suntem supusi greselilor, iar decorul pentru living nu face excepție.
Livingul este spatiul comun al intregii familii, unde obisnuim sa ne desfasuram activitatile precum vizionarea de filme sau emisiuni tv, relaxandu-ne si desfasurandu-ne activitatile zilnice ce fac parte din rutina noastra de zi cu zi.
Putem evita o mare parte din greșelile întâlnite în procesul de amenajare doar dacă suntem atenți la câteva detalii importante pe care le vom discuta în cele ce urmeaza.
Blestemele unei generaţii sunt cât se poate de reale. Ce să faci ca să scapi de ghinioanele care se ţin lanţ
Dacă în ultimul timp te confrunți cu mai mult ghinion decât ar fi normal, atunci poți să te gândești la faptul că ești victima unui blestem.

Blestemul unei generații este strâns legat de imperfecțiunile genetice, lăsate moștenire de antecesori sau pot fi legate de greșelile pe care aceștia le-au făcut în trcut și pentru care trebuie să plătești tu.

Subiect Tabuu
Haide să facem puțină lumină, în ceea ce privește acest subiect controversat. Conform creștinilor, blestemele generațiilor sunt reale și extrem de periculoase. Oamenii cred că blestemele aruncate asupra părinților, ajung să afecteze copii acestora. Modul în care religia abordează acest subiect terifiază omenirea.
Oamenii și relațiile lor trecătoare
Oamenii sunt singurii responsabili de valoarea relațiilor în care sunt.