link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Alimente bogate in potasiu
de alexia26 la: 21/04/2017 11:13:55
Cauti alimente bogate in potasiu? Descopera mai jos alimente ce contin potasiu, necesar in alimentatia oricarei persoane, indiferent de varsta pe care o are.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Alimente bogate in potasiu"

Alimente bogate in fier: cat si de unde luam
Alimente bogate in fier: cat si de unde luam
Magneziu B6
Magneziu B6 si informatii despre Magneziu. Descopera Alimente bogate in Magneziu si combinatia perfecta dintre calciu magneziu zinc. E timpul sa traiesti sanatos.
Cum ne alimentam in timpul sarcinii?
Alimentele recomandate in sarcina iti vor asigura aportul necesar de vitamine si minerale astfel incat si tu si bebelusul din burtica sa fiti sanatosi, iar simptomele de sarcina sa fie suportate mai usor.

Broccoli
Aceasta leguma are multe elemente nutritive necesare unei sarcini sanatoase - ca de exemplu calciul si acid folic. De asemenea broccoli este foarte bogat in fibre si antioxidanti ce lupta impotriva bolilor. Si pentru ca aceasta leguma contine vitamina C, in cantitati mari, ajuta corpul tau sa absoarba fierul, mult mai usor, atunci cand este consumata cu alimente bogate in fier, ca de exemplu paine si orez integral.

Un mic dejun fortificat cu cereale
Stii ca acidul folic a fost foarte important in timpul conceperii si in timpul primelor saptamani de sarcina dar ai mare nevoie de vitamina B pe tot parcursul celor 9 luni. Sfatul expertilor este acela de a lua 400 mg pe zi prin intermediul suplimentelor sau al alimentelor fortificate. Un mic dejun cu cereale este cea mai usoara metoda de a obtine necesarul de vitamina B, fiindca un castron cu cereale contine 400 mg de vitamina B, alte surse de acid folic sunt: sparanghelul si pastaile.

Fasole uscata
Toate femeile au nevoie de 10 extra grame de proteine, in timpul sarcinii. Fasolea este o excelenta sursa de proteine si de asemenea are foarte multe fibre.

Lapte degresat
Corpul tau absoarbe, mult mai mult calciu in perioada de sarcina, astfel incat vei avea nevoie de aceeasi cantitate de calciu. Dar din moment ce majoritatea dintre noi nu isi iau necesarul de calciu, o metoda inteligenta este aceea de a bea cat mai mult lapte degresat. Un pahar de lapte furnizeaza aproape 30% din doza recomandata de calciu, 1000mg.

Banane
Bananele sunt o bogata resursa de potasiu si de energie pentru a lupta impotriva oboselii. De asemenea se digera usor. Pune bucati de banana in castronul cu cereale sau amesteca intr-un blender impreuna cu un iaurt, capsuni, gheata si suc de portocale.

Carne
Ai nevoie de o cantitate dubla de fier astfel incat este foarte important sa incluzi in dieta ta foarte multe alimente bogate in fier. Carnea este o sursa de fier, ce se absoarbe foarte usor.
Pestele si fructele de mare sunt o sursa importanta de acizi grasi esentiali Omega 3 de care au de beneficiat si gravida si fatul in timpul sarcinii. Este unul dintre alimentele care nu trebuie sa lipseasca din meniul tau cand esti gravida. Dar, spre deosebire de alte alimente, pestele trebuie sa indeplineasca cateva conditii esentiale atunci cand e consumat in sarcina, pentru a nu pune in pericol sanatatea fatului.

Branza
Varietati ca mozzarella si cascavalul pot fi de foarte mare ajutor in a intampina necesarul de calciu.

Oua
Multe femei nu pot manca nici un fel de carne, in timpul sarcinii. Ouale sunt o excelenta alternativa fiindca sunt o sursa foarte buna de proteine, continand toti aminoacizii necesari. Poti gati o omleta in care pui si legume si o bucata de branza. Daca mirosul omletei iti face rau atunci mananca oua fierte. Le poti manca simple sau le poti pune in salate.

Legume verzi
Mananca spanac, salata verde, poti sa folosesti salata verde atunci cand faci sandwitch-uri sau poti folosi spanac cand gatesti spaghete sau supe.

Paine integrala
Daca inlocuiesti painea alba cu painea integrala, poti fi sigura ca vei consuma doza recomandata de fibre, adica 20-35 g. De asemenea painea integrala contine fier si zinc.

Portocale
Portocalele sunt foarte bogate in vitamina C, acid folic si fiindca sunt compuse din 90% apa e o buna metoda de a intampina si necesarul zilnic de fluide.

Alune si unt de arahide
Grasimile sunt foarte importante pentru dezvoltarea bebelusului si, de asemenea, te ajuta si pe tine sa te simti satula pentru mai mult timp. Expertii recomanda sa inlocuiesti unele grasimi saturate (ca cele gasite in carne si in unt) cu grasimile nesaturate, acestea se gasesc in alune. Dar pentru ca au un nivel ridicat de calorii si grasimi, mananca cu moderatie. Poti manca 50 g de alune si 2 lingurite de unt de arahide. Dar, daca ai alergii la arahide; evita-le.

Alimente din soia
Esti perfect in siguranta si tu si copilul tau daca urmezi o dieta vegetarina, atat timp cat iti iei necesarul de elemente nutritive, in special proteinele. Astfel incat fi sigura ca incluzi in meniu alimente ca tofu, ce contin 10 g de proteine.

Fructe uscate
Fructele uscate sunt o gustare, foarte usor de transportat pe unde mergi si sunt foarte gustoase. Te pot ajuta in special atunci cand poftesti dulciuri. Cumpara fructe uscate ca de exemplu: caise, capsuni, cirese dar evita bananele uscate.
Guliile
Guliile sunt bogate in potasiu, fiind in acelasi timp o sursa foarte buna de acid folic si vitamina C. Guliile sunt legume crucifere - provenite din varza salbatica.
Sfaturi simple pentru o fata fara cosuri
Evitati alimentele bogate in toxine.Evitati pe cat posibil alimentele bogate in grasimi
Mineralele si vitaminele necesare pentru un organism sanatos
In cazul in care avem un deficit de vitamine si minerale putem sa suferim de probleme de sanatate. Pentru a evita aparita acestor probleme putem folosi suplimente de vitamine sau putem consuma alimente bogate in minerale si vitamine.
tratament pentru hemoroizi interni, dar si diverse sfaturi medicale
Stiti cum sa tratati hemoroizii interni? Consumati multe alimente bogate in fibre si multa apa si astfel colonul dvs nu va mai duce la aparitia de hemoroizi
Cafeaua
Cafeaua este un stimulent cerebral ce ne poate ajuta la stimularea intoxicatiei narcotice dar si sa ne ofere energie sau sa trateaza durerea de cap, astmul sau diareea. Cafeaua poate crea si dependenta, cafeinism fiind boala denumita pentru dependenta de cafea
Oboseala si combaterea ei
Daca oboseala este problema care nu te lasa sa iti petreci ziua cum iti doresti, atunci afla totul despre oboseala si cum poti scapa de ea prin remedii casnice si naturale.
Alimentele BIO ofera mai multe beneficii pentru organism
Alimentele BIO pot fi considerate ca sunt mai bune si mai sanatoase, nu numai pentru consumatori, ci şi pentru mediu. Alimentele BIO sunt considerate a fi mai bogate in nutrienti decat produsele obtinute prin practici agricole moderne.
5 alimente detoxifiante pe care sa le savurezi toamna
Poate nu este anotimpul preferat, insa cu siguranta toamna are partile ei minunate – aroma ploii si a frunzelor uscate, culorile incredibile care imbraca padurile, si bogatia de pe tarabe sunt doar cateva dintre ele. - See more at: http://www.desprespa.ro/Blog-SPA/Blog-Alimentatie-Naturista/5-alimente-detoxifiante-pe-care-sa-le-savurezi-toamna-#sthash.BiRuaha7.dpuf
O dietă bogată în fructe și legume nu influențează decisiv riscul apariției cancerului | TransMix
Consumul sporit de fructe și legume are un efect infim în protecția împotriva cancerului arată un mega-studiu făcut pe un număr de 500.000 de europeni. Echipa internațională de cercetători estimează că o alimentație bogată în fructe și legume ar putea reduce riscul apariției cancerului doar cu aproximativ 2,5%, asta cu toate că aceiași experți subliniază că efectele unei diete bogate în fructe și legume asupra sănătății sunt benefice.

Acest studiu are la bază recomandarea făcută în anul 1990 de către Organizația Mondială a Sănătății care sugera că un număr de 5 porții pe zi de fructe și legume previne apariția cancerului și a altor boli cronice, sfat care a stat la baza mai multor campanii publice din domeniul sănătății făcute în țările dezvoltate (în Anglia începând cu anul 2003 iar în America de aproape 2 decenii).
AM CATIGAAAT! O sa fiu BOGAT!!! - asa am vrea sa zicem toti…
Daca tot “se poarta” articolele motivationale pe bloguri, uite ca azi am chef sa zic si eu despre “subiect”. Si tema e simpla:
CUM AR TREBUI SA FIE UN OM BOGAT? CE II TREBUIE CA SA UN MODELE DE URMAT?
Alimente cu efect afrodisiac pentru meniul de Sfantul Valentin
Se apropie Sfantul Valentin, iar pentru aceasta zi speciala iti faci planuri impreuna cu iubitul tau. Putin ajutor nu strica niciodata, asa ca nu ezitati sa consumati alimente sanatoase care va vor creste “pofta de dragoste”.
Alimentele modificate genetic sunt nocive
Alimentele modicicate genetic sunt nocive pentru organismul uman. Principiul de producere a unui organism modificat genetic consta in prelevarea de material genetic, modificarea acestuia prin procedee de laborator si introducerea intr-un alt organism, in vederea obtinerii de caracteristici noi.
Culorile sanatatii alimentelor
Secretele tenului proaspat , oaselor sanatoase , memoriei redutabile si prevenirii bolilor se afla toate la indemana, chiar in frigiderul tau.Cu cat ai o alimentatie mai bogata in culori , cu atat ai parte de mai multi antioxidanti.
Congelarea (inghetarea) alimentelor
Ce fel de alimente congelati ? ...
Alimente cu bulina rosie
Alimentele care contin E-uri, ar trebui sa fie marcate cu o bulina rosie ...
Crucea Rosie Romana distribuie alimente familiilor nevoiase
In preajma Sarbatorilor de Iarna, 19.444 de familii nevoiase si persoane aflate in dificultate vor primi pachete cu alimente de baza si tichete sociale in valoare de 50 lei fiecare, cu sprijinul oferit de Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania.
Romanii cauta alimente BIO
Romanii incep intr-un numar tot mai mare sa caute in raftul magazinelor sau la piata alimente BIO. Aceasta evolutie este intr-o crestere constanta in ultimii 8-10 ani. Alimentele BIO care mai sunt cunoscute ca si alimente organice sau alimente ecologice sunt cautate de peste 60 % dintre locuitorii din marile aglomerari urbane din Romania.
Ce sunt alimentele BIO?
Alimentatia bio a devenit o tendinta globala, fiind reprezentata de alimente obtinute in urma unor largi restrictii care au scopul de a scoate produse cat mai naturale.
Combinatia alimentelor - Dieta si nutritionism
Combinatia ori compatibilitatea alimentelor cu care ne hranim reprezinta un factor major in intretinerea unei stari bune de sanatate , evitarea obezitatii si eficienta unor diete de slabit.
Câteva alimente care îmbunătăţesc aspectul tău
Cand auzim despre acest aliment, gandul ne zboara direct catre Popey, celebrul marinar cu muschi de otel. O portie buna de spanac si ai scapat de toate problemele. Dintr-o data devii mare, puternic, invincibil.
Risipa alimentelor
În Europa mormane de alimente sunt aruncate la gunoi în fiecare an. 179 de kilograme de persoană ajung la pubelă. Asta fără a lua în considerare risipa din agricultură şi din pescuit.
Alimente sarace in calorii
Alimente sarace in calorii
Avantajele alimentelor BIO
Vrei sa ai o alimentatie sanatoasa, vrei sa consume alimente pentru dieta, vrei sa folosesti cosmetice? Alege acele produse care sunt BIO si ofera sanatate organismului tau!
Diversificarea alimentatiei la bebelusi
Un articol util pentru mamicile care vor sa se documenteze despre cum trebuie facuta corect diversificarea alimentatiei bebelusilor.
Toxiinfectii alimentare - remedii naturiste
Tratamente si remedii naturiste impotriva toxiinfectiilor alimentare.
Sase Alimente care Ajuta la Detoxifiere
Aceste alimente sunt esentiale pentru stimularea procesului de detoxifiere dar si pentru tratarea si prevenirea multor boli. Aflati care sunt acestea!


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"meaje ptr segi"
"pasiune episodul 1"
"Manele noi"
"lupta cu mune"
"lupul si mielul de jean de la fontaine argumentare ca este o fabula"
"ipad"
"via canada"
"horoscop chinez"
"no more"
"campanii negative 2009"
"casa corrino"
"mereu"
"gemeni septembrie 2015"
"farmec cu ciclul menstrual"
"legenda zambilei"
"cum sa repari un monitor crt"
"afk pkm-1400"
"megies"
"Cerbul si vanatorul"
"youtub"
"midi"
"adauga articol"
"pozitiv"
"unde esti copilarie"
"ofer caine monta"
"carolina prepelita"
"renul lui mos craciun"
"manusi examinare"
"sfantul andrei"
"escorte galati"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.