link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Alimente bogate in potasiu
de alexia26 la: 21/04/2017 11:13:55
Cauti alimente bogate in potasiu? Descopera mai jos alimente ce contin potasiu, necesar in alimentatia oricarei persoane, indiferent de varsta pe care o are.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Alimente bogate in potasiu"

Alimente bogate in fier: cat si de unde luam
Alimente bogate in fier: cat si de unde luam
Magneziu B6
Magneziu B6 si informatii despre Magneziu. Descopera Alimente bogate in Magneziu si combinatia perfecta dintre calciu magneziu zinc. E timpul sa traiesti sanatos.
Cum ne alimentam in timpul sarcinii?
Alimentele recomandate in sarcina iti vor asigura aportul necesar de vitamine si minerale astfel incat si tu si bebelusul din burtica sa fiti sanatosi, iar simptomele de sarcina sa fie suportate mai usor.

Broccoli
Aceasta leguma are multe elemente nutritive necesare unei sarcini sanatoase - ca de exemplu calciul si acid folic. De asemenea broccoli este foarte bogat in fibre si antioxidanti ce lupta impotriva bolilor. Si pentru ca aceasta leguma contine vitamina C, in cantitati mari, ajuta corpul tau sa absoarba fierul, mult mai usor, atunci cand este consumata cu alimente bogate in fier, ca de exemplu paine si orez integral.

Un mic dejun fortificat cu cereale
Stii ca acidul folic a fost foarte important in timpul conceperii si in timpul primelor saptamani de sarcina dar ai mare nevoie de vitamina B pe tot parcursul celor 9 luni. Sfatul expertilor este acela de a lua 400 mg pe zi prin intermediul suplimentelor sau al alimentelor fortificate. Un mic dejun cu cereale este cea mai usoara metoda de a obtine necesarul de vitamina B, fiindca un castron cu cereale contine 400 mg de vitamina B, alte surse de acid folic sunt: sparanghelul si pastaile.

Fasole uscata
Toate femeile au nevoie de 10 extra grame de proteine, in timpul sarcinii. Fasolea este o excelenta sursa de proteine si de asemenea are foarte multe fibre.

Lapte degresat
Corpul tau absoarbe, mult mai mult calciu in perioada de sarcina, astfel incat vei avea nevoie de aceeasi cantitate de calciu. Dar din moment ce majoritatea dintre noi nu isi iau necesarul de calciu, o metoda inteligenta este aceea de a bea cat mai mult lapte degresat. Un pahar de lapte furnizeaza aproape 30% din doza recomandata de calciu, 1000mg.

Banane
Bananele sunt o bogata resursa de potasiu si de energie pentru a lupta impotriva oboselii. De asemenea se digera usor. Pune bucati de banana in castronul cu cereale sau amesteca intr-un blender impreuna cu un iaurt, capsuni, gheata si suc de portocale.

Carne
Ai nevoie de o cantitate dubla de fier astfel incat este foarte important sa incluzi in dieta ta foarte multe alimente bogate in fier. Carnea este o sursa de fier, ce se absoarbe foarte usor.
Pestele si fructele de mare sunt o sursa importanta de acizi grasi esentiali Omega 3 de care au de beneficiat si gravida si fatul in timpul sarcinii. Este unul dintre alimentele care nu trebuie sa lipseasca din meniul tau cand esti gravida. Dar, spre deosebire de alte alimente, pestele trebuie sa indeplineasca cateva conditii esentiale atunci cand e consumat in sarcina, pentru a nu pune in pericol sanatatea fatului.

Branza
Varietati ca mozzarella si cascavalul pot fi de foarte mare ajutor in a intampina necesarul de calciu.

Oua
Multe femei nu pot manca nici un fel de carne, in timpul sarcinii. Ouale sunt o excelenta alternativa fiindca sunt o sursa foarte buna de proteine, continand toti aminoacizii necesari. Poti gati o omleta in care pui si legume si o bucata de branza. Daca mirosul omletei iti face rau atunci mananca oua fierte. Le poti manca simple sau le poti pune in salate.

Legume verzi
Mananca spanac, salata verde, poti sa folosesti salata verde atunci cand faci sandwitch-uri sau poti folosi spanac cand gatesti spaghete sau supe.

Paine integrala
Daca inlocuiesti painea alba cu painea integrala, poti fi sigura ca vei consuma doza recomandata de fibre, adica 20-35 g. De asemenea painea integrala contine fier si zinc.

Portocale
Portocalele sunt foarte bogate in vitamina C, acid folic si fiindca sunt compuse din 90% apa e o buna metoda de a intampina si necesarul zilnic de fluide.

Alune si unt de arahide
Grasimile sunt foarte importante pentru dezvoltarea bebelusului si, de asemenea, te ajuta si pe tine sa te simti satula pentru mai mult timp. Expertii recomanda sa inlocuiesti unele grasimi saturate (ca cele gasite in carne si in unt) cu grasimile nesaturate, acestea se gasesc in alune. Dar pentru ca au un nivel ridicat de calorii si grasimi, mananca cu moderatie. Poti manca 50 g de alune si 2 lingurite de unt de arahide. Dar, daca ai alergii la arahide; evita-le.

Alimente din soia
Esti perfect in siguranta si tu si copilul tau daca urmezi o dieta vegetarina, atat timp cat iti iei necesarul de elemente nutritive, in special proteinele. Astfel incat fi sigura ca incluzi in meniu alimente ca tofu, ce contin 10 g de proteine.

Fructe uscate
Fructele uscate sunt o gustare, foarte usor de transportat pe unde mergi si sunt foarte gustoase. Te pot ajuta in special atunci cand poftesti dulciuri. Cumpara fructe uscate ca de exemplu: caise, capsuni, cirese dar evita bananele uscate.
Guliile
Guliile sunt bogate in potasiu, fiind in acelasi timp o sursa foarte buna de acid folic si vitamina C. Guliile sunt legume crucifere - provenite din varza salbatica.
Sfaturi simple pentru o fata fara cosuri
Evitati alimentele bogate in toxine.Evitati pe cat posibil alimentele bogate in grasimi
Mineralele si vitaminele necesare pentru un organism sanatos
In cazul in care avem un deficit de vitamine si minerale putem sa suferim de probleme de sanatate. Pentru a evita aparita acestor probleme putem folosi suplimente de vitamine sau putem consuma alimente bogate in minerale si vitamine.
tratament pentru hemoroizi interni, dar si diverse sfaturi medicale
Stiti cum sa tratati hemoroizii interni? Consumati multe alimente bogate in fibre si multa apa si astfel colonul dvs nu va mai duce la aparitia de hemoroizi
magneziu
cumparati suplimente alimentare bogate in magneziu de pe magazinul nostru online de tip plafar. produsele naturale cu magneziu sunt dolomin si alga calcaroasa Lithothamnium calcareum de la bionatura plant plus romania.
minerale taurina flavitamin
suplimente alimentare bogate in minerale si imbogatite cu taurina, avand la baza produsul flavin7. Flavitamin Natur Power Taurin „All In”, Flavitamin Taurina + Calciu + Vitamina D3, Flavitamin Taurina + Fier + Vitamina C, Flavitamin Taurina + Magneziu + Vitamina B6, Flavitamin Taurina Calciu, Flavitamin Taurina Crom, Flavitamin Taurina Cupru, Flavitamin Taurina Fier, Flavitamin Taurina Iod, Flavitamin Taurina Magneziu, Flavitamin Taurina Seleniu, Flavitamin Taurina Zinc.
minerale vitamine flavitamin
Flavitamin Natur Power Taurin „All In”, Flavitamin Taurina + Calciu + Vitamina D3, Flavitamin Taurina + Fier + Vitamina C, Flavitamin Taurina + Magneziu + Vitamina B6, Flavitamin Taurina Calciu, Flavitamin Taurina Crom, Flavitamin Taurina Cupru, Flavitamin Taurina Fier, Flavitamin Taurina Iod, Flavitamin Taurina Magneziu, Flavitamin Taurina Seleniu, Flavitamin Taurina Zinc. suplimente alimentare bogate in minerale si imbogatite cu taurina, avand la baza produsul flavin7.
vitamine flavonoide vitamina flavitamin
suplimente alimentare bogate in vitamine si flavonoide de la vita crystal. Flavitamin B6, Flavitamin ß capsule, Flavitamin Beta-caroten, Flavitamin Ester vitamina C, Flavitamin C Ester, Flavitamin vitamina C, Flavitamin C, Flavitamin vitamina D, Flavitamin D, Flavitamin vitamina E, Flavitamin E, Flavitamin beta-caroten, Flavitamin Taurina Beta-caroten, Flavitamin-Hesperidin, Flavitamin Taurina Hesperidina, Flavitamin B6, flavitamin Taurina Vitamina B6, Flavitamin-VitaminaC, Flavitamin Taurina Vitamina C, Flavitamin-C Chester, Flavitamin Taurina Vitamina C-Chester, Flavitamin-VitaminaD3, Flavitamin Taurina Vitamina D3.
ciuperca Coama leului Hericium Erinaceus
Ciuperca Coama Leului Hericium Erinaceus are un continut bogat in potasiu, zinc, fier, germaniu, fosfor, putin sodiu, aminoacizi esentiali, riboflavina, niacina, biotina, vitamina D, diverse polizaharide si polipeptide. intaresc sistemul imunitar, contin fitosteroli care reduc colesterolul, stimuleaza cresterea si regenerarea celulelor nervoase, rol in regenerarea mielinei (teaca ce inveleste fibra nervoasa), efect antioxidant, reduce nivelul glicemiei, au proprietati antibacteriene.
Ce sunt carbohidratii
Ce sunt carbohidrații?

Carbohidrații sunt una dintre cele 3 grupe de macronutrienți, alături de proteine și grăsimi. Ei sunt alcătuiți din molecule simple de zahăr, legate împreună.
Unde îi găsim?

Carbohidrații sunt alcătuiți din aceleași molecule, chiar dacă nu au mereu gust dulce.

Alimente precum pâinea, orezul sau dulciurile sunt alcătuite aproape în întregime din carbohidrați.
Tipuri de carbohidrați

Dar nu toți carbohidrații sunt la fel. First of all, avem carbohidrați simpli și carbohidrați complecși. Diferența constă în numărul de molecule din care sunt alcătuiți.

A) Carbohidrații simpli sunt alcătuiți dintr-o singură moleculă de glucoză, fructoză sau galactoză. Sunt numiți monozaharide.

Nu necesită să fie digerați. Se absorb direct în sânge, prin intestin.

Carbohidrații alcătuiți din 2 molecule se numesc dihazaride. De exemplu avem zahărul obișnuit (sucroza), formată dintr-o moleculă de glucoză și una de fructoză, legate împreună.

B) Și apoi avem carbohidrații complecși. Pot fi alcătuiți din 3 până la 10 molecule și se numesc oligozaharide. Dacă au mai mult de 10 molecule, atunci sunt polizaharide.

Digestia

Prin digestie, carbohidrații sunt descompuși în moleculele simple de zahăr din care sunt alcătuiți. Pe acestea corpul le poate folosi pentru energie.

Cu cât carbohidrații sunt mai simpli, digestia este mai rapidă. Deci trec mai repede prin intestin și ajung în sânge.

În mod normal, tot sângele conține cam o linguriță de zahăr. Dacă mănânci alimente bogate în carbohidrați (pâine sau sucuri îndulcite), acele molecule de zahăr vor ajunge în sânge. Deci cantitatea de zahăr din sânge crește. Și corpul tău trebuie să consume ce se află în exces.
Carbohidrații complecși

Alimentele bogate în carbohidrați sunt pâinea, pastele, o gogoașă, un pahar de cola sau cartofii.

Acestea au indicele glicemic mare, adică cresc glicemia sau zahărul din sânge într-o măsură mai mare. Acest lucru se întâmplă deoarece conțin multe molecule de zahăr.
Fibrele

Sunt o categorie aparte de carbohidrați complecși. Deoarece au alte tipuri de legături, corpul nu reușește să le descompună până la stadiul de molecule simple. Drept urmare, în sânge ajunge o cantitate mult mai mică de zahăr.

Legumele, semințele și fructele sunt alimentele cele mai bogate în fibre. Acestea au și indicele glicemic mai mic, deoarece cresc glicemia doar într-o mică măsură.
Insulina

De fiecare dată când mănânci alimente ce conțin carbohidrați, corpul tău va acționa pentru a mobiliza acel zahăr care a ajuns în sânge. De obicei îl va transfera la mușchi, pentru a fi folosit ca sursă de energie.

Insulina este acel hormon al cărui rol este să se asigure că sângele are un nivel normal de zahăr. Prin urmare ea este cea care va prelua zahărul din sânge și îl va transfera la mușchi.

Dar ce se întâmplă atunci când deodată a sosit prea mult zahăr pentru a putea fi folosit imediat pentru energie? Ca de exemplu atunci când la o masă ai o porție de paste, o băutură îndulcită și un desert.

Insulina trebuie să își facă treaba. Excesul de zahăr va fi transformat în energie de rezervă, pentru a fi folosit mai tarziu. Acea energie de rezervă este glicogenul (cantitate limitată, aprox 500 g în ficat și mușchi) și grăsimea, care se poate depune în tot corpul și este practic nelimitată. Dacă rezervele tale de glicogen sunt intacte (se utilizează doar în caz de efort fizic intens), atunci zahărul va fi transformat direct în grăsime și depozitat în corp.
Boli metabolice

Măsura în care celulele reacționează la activitatea insulinei se numește sensibilitate la insulină.

În zilele noastre, oamenii consumă mult prea mulți carbohidrați.

Acest lucru poate duce în timp la un fenomen numit rezistență la insulină. Adică celulele noaste nu mai sunt la fel de receptive la acțiunea insulinei. Prin urmare, pancreasul trebuie să secrete din ce în ce mai multă insulină. Dar în ciuda acest fapt, glicemia continuă să crească.

Oamenii de știință consideră acest lucru drept responsabil pentru apariția Sindromului Metabolic. Acesta include mai multe simptome precum creșterea tensiunii arteriale, creșterea glicemiei, creșterea colesterolului LDL și o circumferință mare a taliei.
Concluzie

Prin urmare, pentru a evita acest lucru vei dori să consumi carbohidrați cu moderație.

Aceasta înseamnă mai puține paste, pâine, orez, dulciuri, biscuiți, gogoși, hamburger sau sucuri. Și totodată, mai multe semințe și legume proaspete, alături de ouă, carne și brânzeturi.
Cafeaua
Cafeaua este un stimulent cerebral ce ne poate ajuta la stimularea intoxicatiei narcotice dar si sa ne ofere energie sau sa trateaza durerea de cap, astmul sau diareea. Cafeaua poate crea si dependenta, cafeinism fiind boala denumita pentru dependenta de cafea
Oboseala si combaterea ei
Daca oboseala este problema care nu te lasa sa iti petreci ziua cum iti doresti, atunci afla totul despre oboseala si cum poti scapa de ea prin remedii casnice si naturale.
Alimentele BIO ofera mai multe beneficii pentru organism
Alimentele BIO pot fi considerate ca sunt mai bune si mai sanatoase, nu numai pentru consumatori, ci şi pentru mediu. Alimentele BIO sunt considerate a fi mai bogate in nutrienti decat produsele obtinute prin practici agricole moderne.
5 alimente detoxifiante pe care sa le savurezi toamna
Poate nu este anotimpul preferat, insa cu siguranta toamna are partile ei minunate – aroma ploii si a frunzelor uscate, culorile incredibile care imbraca padurile, si bogatia de pe tarabe sunt doar cateva dintre ele. - See more at: http://www.desprespa.ro/Blog-SPA/Blog-Alimentatie-Naturista/5-alimente-detoxifiante-pe-care-sa-le-savurezi-toamna-#sthash.BiRuaha7.dpuf
O dietă bogată în fructe și legume nu influențează decisiv riscul apariției cancerului | TransMix
Consumul sporit de fructe și legume are un efect infim în protecția împotriva cancerului arată un mega-studiu făcut pe un număr de 500.000 de europeni. Echipa internațională de cercetători estimează că o alimentație bogată în fructe și legume ar putea reduce riscul apariției cancerului doar cu aproximativ 2,5%, asta cu toate că aceiași experți subliniază că efectele unei diete bogate în fructe și legume asupra sănătății sunt benefice.

Acest studiu are la bază recomandarea făcută în anul 1990 de către Organizația Mondială a Sănătății care sugera că un număr de 5 porții pe zi de fructe și legume previne apariția cancerului și a altor boli cronice, sfat care a stat la baza mai multor campanii publice din domeniul sănătății făcute în țările dezvoltate (în Anglia începând cu anul 2003 iar în America de aproape 2 decenii).
AM CATIGAAAT! O sa fiu BOGAT!!! - asa am vrea sa zicem toti…
Daca tot “se poarta” articolele motivationale pe bloguri, uite ca azi am chef sa zic si eu despre “subiect”. Si tema e simpla:
CUM AR TREBUI SA FIE UN OM BOGAT? CE II TREBUIE CA SA UN MODELE DE URMAT?
Alimente cu efect afrodisiac pentru meniul de Sfantul Valentin
Se apropie Sfantul Valentin, iar pentru aceasta zi speciala iti faci planuri impreuna cu iubitul tau. Putin ajutor nu strica niciodata, asa ca nu ezitati sa consumati alimente sanatoase care va vor creste “pofta de dragoste”.
Alimentele modificate genetic sunt nocive
Alimentele modicicate genetic sunt nocive pentru organismul uman. Principiul de producere a unui organism modificat genetic consta in prelevarea de material genetic, modificarea acestuia prin procedee de laborator si introducerea intr-un alt organism, in vederea obtinerii de caracteristici noi.
Culorile sanatatii alimentelor
Secretele tenului proaspat , oaselor sanatoase , memoriei redutabile si prevenirii bolilor se afla toate la indemana, chiar in frigiderul tau.Cu cat ai o alimentatie mai bogata in culori , cu atat ai parte de mai multi antioxidanti.
Congelarea (inghetarea) alimentelor
Ce fel de alimente congelati ? ...
Alimente cu bulina rosie
Alimentele care contin E-uri, ar trebui sa fie marcate cu o bulina rosie ...
Crucea Rosie Romana distribuie alimente familiilor nevoiase
In preajma Sarbatorilor de Iarna, 19.444 de familii nevoiase si persoane aflate in dificultate vor primi pachete cu alimente de baza si tichete sociale in valoare de 50 lei fiecare, cu sprijinul oferit de Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania.
Romanii cauta alimente BIO
Romanii incep intr-un numar tot mai mare sa caute in raftul magazinelor sau la piata alimente BIO. Aceasta evolutie este intr-o crestere constanta in ultimii 8-10 ani. Alimentele BIO care mai sunt cunoscute ca si alimente organice sau alimente ecologice sunt cautate de peste 60 % dintre locuitorii din marile aglomerari urbane din Romania.
Ce sunt alimentele BIO?
Alimentatia bio a devenit o tendinta globala, fiind reprezentata de alimente obtinute in urma unor largi restrictii care au scopul de a scoate produse cat mai naturale.
Combinatia alimentelor - Dieta si nutritionism
Combinatia ori compatibilitatea alimentelor cu care ne hranim reprezinta un factor major in intretinerea unei stari bune de sanatate , evitarea obezitatii si eficienta unor diete de slabit.
Câteva alimente care îmbunătăţesc aspectul tău
Cand auzim despre acest aliment, gandul ne zboara direct catre Popey, celebrul marinar cu muschi de otel. O portie buna de spanac si ai scapat de toate problemele. Dintr-o data devii mare, puternic, invincibil.