link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Raspunsuri Picnic Cuvant Cauta dupa cuvintele gasite
de ciupylan la: 12/01/2018 19:54:44
taguri: Diverse 

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Raspunsuri Picnic Cuvant Cauta dupa cuvintele gasite"

Răspunsuri Picnic Cuvânt Nivel 10 - Raspunsuri Picnic Cuvant
Răspunsuri Picnic Cuvânt Nivel 10 - Raspunsuri Picnic Cuvant
Gratuit ai raspunsuri pentru jocul Pixwords la cuvinte din 5 litere momentan in limba romana
Gratuit ai raspunsuri pentru jocul Pixwords la cuvinte din 5 litere momentan in limba romana
Răspunsuri Picnic Cuvânt Nivel 30
Răspunsuri Picnic Cuvânt Nivel 30
Cum poti face o campanie AdWords de succes - Optimpro
Vrei sa faci o campanie Google AdWords ca un profesionist, insa nu stii cum? In articolul urmator va vom arata, pas cu pas, care sunt etapele pe care urmeaza sa le faci si te asiguram ca, daca vei respecta aceste sfaturi, vei genera mai multe leaduri si ulterior mai multe vanzari/clienti.

Ca sa iti faci o idee mai concreta, cand vrei sa incepi prima calatorie in gestionarea unei campanii de promovare, trebuie sa incepi cu o lista de verificare a cuvintelor cheie. E ca si cum vrei sa coci un tort delicios si primul lucru pe care il faci este sa iti faci o lista a ingredientelor necesare.

Acum sa trecem, pas cu pas, prin procesul de creare a unei campanii profitabile Google Adwords de la zero.

⚪ Pasul 1: Cerintele Publicului

Publicul online este, de multe ori, foarte diferit de ceea ce banuim noi ca se cauta pe net. Asa ca, este necesar sa se faca un research in acest sens. In cazul in care clientii tai nu cauta produsul sau serviciile tale online, atunci este evident ca publicitatea in reteaua de cautare nu va functiona pentru tine. Deci, inainte de a incepe crearea primei campanii AdWords, trebuie sa verifici daca exista un volum de cautare pentru ceea ce oferi.

Instrumentul util, pentru a face aceasta verificare, este cel de sugestii pentru cuvintele cheie: Keyword Planner Tool din interfata AdWords. Modul de folosire este extrem de simplu: se introduc fraze pe care crezi ca le cauta potentialii tai clienti, iar Google va va da fraze sau cuvinte similare si relevante.

Totodata, vei avea gasi informatii importante despre frecventa de cautare a cuvintelor cheie, cat de competitive sunt si cat de mult costa sa faceti publicitate pentru fiecare cuvant cheie in parte.
publicitate pentru cuvante cheie

Inainte de a incepe sa folositi acest instrument, e bine sa te asiguri ca ai selectat optiunile avansate. Daca te afli in Romania, seteaza locatia si limba romana. Dispozitivul ar trebui sa fie prestabilit pentru desktopuri si laptopuri, dar poti alege si varianta doar pentru mobil.

Apoi, selecteaza din meniu sectia Coloane si fii sigur ca sunt selectate casutele:

Numarul mediu de cautari lunare
Procentajul de afisari ale anunturilor
Concurenta
Suma licitata sugerata

Numarul mediu de cautari lunare

Vei putea vedea concurenta si costul pe click pentru fiecare cuvant cheie. In acest fel, vei putea analiza oportunitatile pentru fiecare caz in parte.

Este foarte important sa poti raspunde la trei intrebari atunci cand vei alege un cuvant cheie:

Cuvantul cheie este cautat in Google? Daca nu exista niciun volum de cautare, asta inseamna ca nimeni, sau prea putini oameni, cauta acel produs sau serviciu online.
Persoana care cauta acel produs/serviciu are intentia de a achizitiona produsul/serviciul meu? Sau aceea persoana doar vrea sa se informeze, fara sa faca o achizitie? Cu alte cuvinte, care este intentia de cumparare a cuvantului cheie, atunci cand persoana doreste, in mod evident sa cumpere.
Pot sa imi permit sa fac publicitate pe acest cuvant cheie? Aceasta intrebare este importanta, insa trebuie sa iti faci un calcul.

⚪ Pasul 2: Calculele matematice

Un mic calcul matematic te va ajuta sa nu consumi bani intr-o campanie AdWords destinata sa esueze, adica sa nu alegi acele cuvinte cheie care nu sunt profitabile. Pentru a putea raspunde la intrebarea: "Pot sa imi permit sa fac publicitate pe acest cuvant cheie?", trebuie sa calculezi costul maxim pe click (CPC), pe care il vei compara cu CPC estimat de instrumentul pentru cuvinte cheie. De exemplu, daca CPC-ul tau maxim este de 5 RON, iar suma CPC estimata este de 4 RON, atunci stii ca exista o sansa buna sa faci o campanie profitabila pentru acel cuvant cheie.

⚪ Pasul 3: Propunere unica de vanzare
Promovare prin Google- aspect generele
Promovare prin Google sau publicitate pe Google inseamna furnizarea de trafic calificat - vizitatori ce cauta in mod activ informatii specifice. In Romania peste 97% dintre cautari se fac cu Google; de aceea se foloseste termenul "promovare prin Google" si nu "promovare pe motoarele de cautare", la modul general.
Exista doua tehnici de promovare prin Google: anunturile platite Google AdWords (pay-per-click) si optimizarea site-ului la cautare pentru o pozitie cat mai buna pe listele de rezultate naturale (organice).
O campanie de promovare prin Google completa si corect realizata actioneaza prin ambele tehnici:
- uneori concomitent pe segmente de piata comune (e preferabil sa ocupi doua pozitii pe pagina de rezultate Google);
- alteori complementar pe segmente de piata distincte (pe listarea naturala in cazul cautarilor de mare volum, unde costurile cu AdWords ar fi prohibitive, si prin anunturi AdWords pe sute de alte pagini de rezultate la cautari ultra-specifice).
Promovarea site-ului pe Google trebuie sa inceapa cu anunturile platite, pentru ca acestea permit identificarea precisa a cuvintelor-cheie pentru care merita a fi optimizat site-ul.
Si, important, AdWords poate aduce clienti imediat!
Anunturile Google AdWords se platesc catre Google per click. Administrarea lor e o activitate complexa pe care e de preferat sa o lasi specialistilor daca nu vrei sa pierzi mult mai multi bani in plati catre Google sau sa risti sa nu obtii niciodata rezultatele scontate.
Listarea naturala (organica) nu presupune plati catre Google, dar comporta un cost initial pentru optimizarea site-ului (destul de mare), si un cost de mentenanta lunar mai mic.
Listarea prin anunturi platite Google AdWords e practic imediata (daca ai un card de debit pentru plati catre Google) si dureaza cat timp esti dispus sa platesti; rezultatele unui proces de optimizare Google pot incepe sa se vada dupa cateva luni, dar daca optimizarea a fost bine facuta se poate obtine o pozitie buna pentru perioade de ani.
In cazul anunturilor platite pozitia pe lista de rezultate depinde de mai multi factori. O pozitie buna se poate obtine platind per click mai mult decat concurenta (dar profitabilitatea poate fi pusa sub semnul intrebarii), adaptand mai bine anuntul si pagina de aterizare la interogarea de cautare, alegand cuvintele-cheie cu concurenta redusa.
Concluzii:
1. Alege sa faci promovare site-ului prin email daca NU exista cautari pe Google pentru categoria de produse sau servicii oferite de tine.
2. Cand exista cautari alege sa faci promovare prin Google. Incepi cu anunturile platite Google AdWords.
Dupa ce statisticile de trafic devin relevante si dupa ce te consulti cu clientii care ti-au venit pe aceasta cale, alegi cuvintele-cheie si optimizezi site-ul pentru listarea naturala Google.
Cand totul e functional vei avea cate o "undita" pe paginile de rezultate Google la cautarile de mare volum (prin prezenta pe listarile naturale in urma optimizarii site-ului), cate doua undite pe zeci de pagini Google cu rezultate specializate (optimizarea site-ului plus AdWords), si cate o undita pe sute de alte pagini de rezultate ultra-specializate (prin anunturi Google AdWords).
O agentie specializata in servicii de optimizare!
Ai nevoie ca site-ul tau sa se claseze pe primele locuri in motoarele de cautare, atunci ai gasit agentia perfecta pentru a face o optimizare cat mai corecta a site-ului tau.
Servicii SEO
De-a lungul anilor am implementat cu succes strategii SEO pentru sute de site-uri web, de la afaceri mici pana la cele mai mari companii din Romania. Toate site-urile au fost optimizate SEO prin acelasi proces de 4 etape prezentat mai jos. Intotdeauna, intregul punct al oricarei strategii SEO este de a genera trafic organic din motoarele de cautare prin cuvinte cheie relevante afacerii tale. Fiecare etapa are rolul ei intr-o campanie SEO si trebuie tratata cu aceiasi importanta.
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste
1. Publicul ţintă necorespunzător produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul ţintă corespunzător produsului sau serviciului pe care aceştia îl oferă (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung să fie difuzate pe aplicaţii pentru copii).

Experţii AdWords livrează​ reclamele la publicul ţintă potrivit tipului de afacere, folosind opţiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizaţi cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodată, aceştia targetează locaţiile potrivite pentru reclamele tale. Direcţionarea după o anumită ţară, nu înseamnă că anunţurile vor apărea doar în acea locaţie, este eligibil să apară peste tot în lume, deoarece AdWords utilizează mai mult decât simple setări, acesta ţinând cont de IP, adresă, locaţie.

O mare parte dintre utilizatori consideră că au ales în mod eficient publicul ţintă şi aspectele legate de acesta (precum locaţie, vârstă), însă rezultatele întârzie să apară deoarece AdWords are diferiţi algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neînţelgându-i în mod corespunzător.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Mulţi utilizatori folosesc în mod greşit cuvintele​ cheie. Există trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie să le cunoască:

cele cu potrivire amplă,
expresiile,
cele cu potrivire perfectă.

În cazul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, anunțurile vor fi afișate indiferent de ordinea cuvintelor din șirul de căutare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi să utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau frază, anunțurile tale vor apărea doar atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în ordinea introdusă de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzător şi lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingătoare este foarte asemănătoare cu scrierea unui titlu de blog. Dacă doreşti să scriii titluri puternice, trebuie să testezi şi să observi ce funcționează. Majoritatea utilizatorilor nu au experienţa necesară de scriere, astfel reclamele ajung să fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însă rezultatele întârzie să apară? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anunțuri.

O echipă profesionistă de​ marketing, cu experienţă tehnică şi creativă, deţine capacitatea de sinteză care îţi va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinţă. Aceştia folosesc diferite extensii (de anunțuri, de tip link, de apel și de locație) care pot fi eficiente în creşterea numărului de click-uri. Ei le utilizează pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile greșite ale anunțurilor nu vor atrage utilizatorii doriţi și ar putea chiar să îi sperie.

4. Distribuţia greşită a bugetului şi a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar și în lumea offline - trebuie să efectuezi urmărirea conversiilor și a marjelor de profit. Faci asta deoarece doreşti să îţi îmbunătăţeşti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelaşi principiu se​ aplică şi la reclamele AdWords, însă mulţi utilizatori ajung să obţină profit de scurtă durată.

Serviciile de marketing sunt concepute în aşa fel încât bugetul trebuie să fie consecvent în timp şi să reprezinte în mod clar o parte clar determinată a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe şi impozite, etc).

Deoarece experţii Google AdWords sunt familiarizaţi cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obţine o creştere constantă a vizibilităţii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc şi testează ce tip de conversie funcţionează în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente şi ieftine, costul plătit de tine pe cuvânt poate ajunge de până la 10 ori mai mic decât într-o campanie generică. Optimizarea anunţurilor, a paginii de destinaţie şi a cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a aduce o economie de până la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate să fie atât de mic sunt cunoştinţele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fără cunoştinţe bune de SEO, Adwords-ul poate deveni uşor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de altă parte, experţii în domeniu ştiu să utilizeze setările (altele faţă de cele default) de la Google încât să fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greşeli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corectă a​​ unui​ cuvânt cheie negativ, poţi exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tău. Acest lucru îţi poate reduce costurile și totodată creşte veniturile.

Cu toate acestea, fără sfatul şi experienţa unui expert, utilizatorul poate alege să excludă cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii şi a testării

Dacă obiectivul tău este de a îmbunătăți vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee bună să te aflii într-una din primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul este de a obține cele mai bune rezultate, uneori​ este mai bine să fii în poziția 3-5.

Fără testare, nu există nicio modalitate de a ști care poziție a anunțului este cea mai bună pentru afacerea ta. Uneori, poziţionarea pe unul din primele două locuri funcționează foarte bine, dar alteori, pozițiile trei sau patru oferă o eficienţă mai bună.

De altfel, fără o strategie bine definită, reclamele create de către utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesioniştii de AdWords studiază piaţa în mod constant şi vă pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinţă.

Ca în oricare altă strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor funcționa pentru toată lumea. În cele din urmă, cei mai mulți experţi AdWords deţin multe cunoştinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ​creştere naturală şi sănătoasă financiar, pe termen lung.

Nu ezita să apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câştiga timp, bani şi​ vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care​ îţi va fi aproape la fiecare pas. Decizi să rişti, având o posibilitate incertă de reuşită sau să câştigi încet şi sigur, lăsând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!
Distribuie
Tweet
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords Romania

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
Cauti o cofetarie in Bucuresti cu livrare acasa Armonia este cuvantul cheie
Cauti o cofetarie in Bucuresti cu livrare acasa Armonia este cuvantul cheie
Cauti sarma la un pret avantajos? MagConstructii este locul unde am gasit cel mai ieftin pret la sarma!
Cauti sarma la un pret avantajos? MagConstructii este locul unde am gasit cel mai ieftin pret la sarma!
Afla de aici GRATIS raspunsuri la jocul Pixwords de pe Facebook la cuvintele din 8 litere
Afla de aici GRATIS raspunsuri la jocul Pixwords de pe Facebook la cuvintele din 8 litere
Sunteti in cautarea unei saltele din spuma poliuretanica?! Mai jos gasiti totul despre saltelele din spuma poliuretanica
unteti in cautarea unei saltele din spuma poliuretanica?! Mai jos gasiti totul despre saltelele din spuma poliuretanica
Cuvinte cheie pentru blog din ce in ce mai greu de gasit
Domeniile de la noi au aglomerat foarte mult motorul de cautare-Google, astfel ca putem vorbi de o adevarata competitie. Aceasta se da, asa cum deja banuiti, in cuvinte cheie, care au fost optimizate la maxim.
In cautarea unor piese auto de BMW? Le gasiti pe RevizieShop.ro
In cautarea unor piese auto de BMW? Le gasiti pe RevizieShop.ro
Imi caut jumatatea. Cum stii ca ai gasit sufletul pereche?
Imi caut jumatatea. Cum stii ca ai gasit sufletul pereche?
Am gasit eleganta pe care o cautam purtand o simpla pereche de balerini de dama din piele naturala
Am gasit eleganta pe care o cautam purtand o simpla pereche de balerini de dama din piele naturala
La cautarea cuvantului ONANIST Google raspunde: Marius Tuca
La cautarea cuvantului ONANIST Google raspunde: Marius Tuca
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Cercetare cuvinte cheie
Azi am gasit un site super. Este un instrument vizual de cercetare a cuvintelor cheie foarte util in campaniile tale de marketing pe net. Usor de utilizat si, … aici urmeaza partea cea mai tare … este GRATUIT. Trebuie doar sa te inregistrezi. Pachetul gratuit vine cu un addon pentru Chrome cu ajutorul caruia selectezi un cuvant cheie apesi click dreapta pe mouse si … gata: ai acces instant la statistici despre concurenta, cautari lunare …
Statisticile motoarelor de cautare din 2008
Principalele motoare de cautare, Yahoo, AOL si Ask.com, au pus la dispozitie cele mai cautate cuvinte din 2008, aceste motoare sunt folosite in deosebi de catre americani. Google, cel mai folosti motor de cautare, se pare ca nu a publicat deocamdata informatiile.
Importanta cuvintelor cheie (keywors) in implementarea SEO
Keyword-urile sunt privite drept caramizi ale limbajului de cautare, intreagul sistem de afisare al rezultatelor fiind bazat pe keywords. Motoarele de cautare au milioane de baze de date mici, fiecare axandu-se pe un anumit cuvant cheie sau expresie. Astfel, evidenta paginilor web se realizeaza in functie indexarea cuvintelor cheie, lucru care imbunatateste sistemul de afisare al informatiilor relevante pentru cautarile utilizatorilor.
In momentul executarii unei cautari, Google, sau alt motor de cautare, realizeaza anumite comparatii si cauta potrivirile dintre paginile ce vor fi afisate si cuvintele introduse in casuta de cautare. In functie de ordinea cuvintelor, punctuatie, ortografie, folosirea majusculelor etc., Google gaseste paginile potrivite si le clasifica in functie de relevanta unui anumit document fata de interogare. Optimizarea unui site, vizeaza aparitia cuvintelor cheie in titlu, meta data si text. Este de dorit ca respectivele cuvinte sa fie cat mai diferite, pentru competitie redusa si implicit o clasare mai buna.
Desi cuvintele cheie sunt de o importanta vitala pentru notorietatea unui site, a abuza de acestea si a le implanta peste tot in mod excesiv poate dauna destul de mult unui site.
Google nu intelege cuvintele cheie cum o poate face o persoana, dar aplicarea unor algoritmi de invatare l-a adus tot mai aproape de acest nivel.
Continutul postat de tine trebuie sa fie relevant si sa apara in locuri relevante (nu poti posta informatii despre Dracula pe un site de pisici), altfel vei munci mult si ineficient, avand ca rezultat un ranking nesatisfacator.
Optimizarea on-page este unul din elementele de baza si este primul lucru care trebuie facut atunci cand doriti sa incepeti o campanie de promovare SEO. Este important ca titlul si URL-ul sa contina minimum un cuvant cheie. Specialistii in SEO recomanda utilizarea cuvintelor cheie de cel putin doua ori (fiecare keyword, inclusiv variatiuni ale sale) in corpul textului. De asemenea, cuvintele cheie trebuie sa apara in atributul ALT al unei imagini (lucru care ajuta in cautarea de imagini, ceea ce creste traficul unui site, prin urmare investitia in promovare site nu a fost inutila) si in eticheta meta descriere (lucru care ajuta la atragerea click-urilor).
Orice companie ar trebui sa inteleaga importanta optimizarii pentru motoarele de cautare, daca vrea ca vanzarile sa creasca si nu invers. Faptul ca pot fi extrem de multe companii care folosesc aceleasi cuvinte cheie si care vizeaza acelasi public, face ca un site sa obtina destul de greu pozitionarea vizata in afisarile motoarelor de cautare. Printr-o analiza ampla a concurentei, poti observa plusurile si minusurile celorlalte companii de profil de pe piata, dar si pe ale tale.
Exista numeroase metode de a verifica ce cuvinte cheie dau rezultate si care au cele mai multe cautari. Acest lucru este important inca din momentul in care ne hotaram sa cumparam domeniul pentru site si ne alegem numele acestuia. Un nume care sa reprezinte un cuvant cheie potrivit este de asemenea un instrument SEO important. Firma SEO te ajuta sa implementezi strategiile potrivite pentru a fi primul pe piata si in motoarele de cautare. De aceea este foarte important sa folosim corect toate tehnicile si strategiile, sau sa angajam specialisti.
In cautarea timpului pierdut – Editie integrala vol. 1-6, Marcel Proust
„Primul roman din In cautarea timpului pierdut are o autonomie prin care se reveleaza, in deplinatatea lor, o structura si o viziune originale care au «revolutionat» proza secolului nostru. Inclus si articulat puternic in ansamblul In cautarea timpului pierdut – definit de Proust insusi ca fiind analog unei simfonii sau unui edificiu arhitectonic -,Swann nu are nevoie de o «continuare». Bucuria unei cunoasteri totale ii este data cititorului care ajunge la ultimul cuvant al cartii.“ – Irina Mavrodin
Vrei sa iti cumperi un domeniu cu potrivire pe cuvinte cheie? Think again!
Pana in octombrie 2012, cea mai buna alegere pe care puteai face cand cumparai un domeniu web, din punctul de vedere al aparitiei acestuia in cautarile Google era sa cumperi domeniul compus in mod exact din cuvintele cheie, ceea ce in “termeni de specialitate” numim EMD (Exact Match Domains). Altfel spus, pana in octombrie 2012, daca doreai sa apari in cautari pentru o cautare de genul mere verzi, cel mai bun domeniu web pe care puteai sa il cumperi era www.mereverzi.ro (potrivire exacta).
Daca cititi asta, inseamna ca imi caut de munca
Cred ca titlul acestui articol este mai mult decat sugestiv. Da, imi caut de munca, ca multi alti tineri studenti iesiti de pe bancile facultatii. Caut de ceva vreme si pot spune ca am gasit oferte de joburi bune in Bucuresti.
Cele mai precise raspunsuri PixWords in limba Romana sunt pe PixWords Mania
Esti un fan inrait al jocului PixWords? Iti place acest joc, dar se intampla sa dai de poze ce nu sugereaza nimic, sau cu totul un alt cuvant? Nu te enerva, solutia problemei este PixWords Mania. Pe PixWords Mania ai raspunsuri pentru majoritatea intrebarilor din limbra romana, iar acum garantat vei reusi sa treci de acea intrebare ce te blocheaza. Ce mai stai pe ganduri, intra pe PixWords Mania si gaseste raspunsul la care ai ramas.
Joc: Gasiti-o pe Elodia !
aparut un joc pe net cu numele de “Gasiti-o pe Elodia” sau “Gaseste-o pe Elodia”, Jocuri Elodia sau cum vreti voi sa ii spuneti. Jocul este creat de retusuri.blogspot.com . Poti alege sa fi ori Louis Lazarius ori Dan Diaconescu, dupa ce alegi poti incepe acest joc...
Dragostea doare in adevaratul sens al cuvantului!
Dragostea doare in adevaratul sens al cuvantului iar cupidon se pare ca se distreaza ca na, este un bebe tampit.
In cautare de blogari hoinari!
blogutz.eu este o comunitate noua de blogari, are doar 4 membri si vrea sa se extinda!!

Cautam blogari care vor sa se mute pe blogutz.eu

Blogul ar fi: NUME.blogutz.eu.

Doritori sunt rugati sa lase com
Caut colaboratori
Caut colaboratori