link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Geografia, Obiectul de studiu, Învelişurile Pământului
de s0rYn la: 12/03/2018 20:51:57
taguri: geografie Diverse 
Ce este Geografia? Geografia este ştiinţa care studiază învelişurile Pământului (Terra) şi relaţiile care se stabilesc între acestea. Denumirea de ...

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Geografia, Obiectul de studiu, Învelişurile Pământului"

Geografia, Obiectul de studiu, Învelişurile Pământului
Ce este Geografia? Geografia este ştiinţa care studiază învelişurile Pământului (Terra) şi relaţiile care se stabilesc între acestea. Denumirea de ...
Serialul TV Seinfeld, obiect de studiu pentru psihiatri!
Recunosc ca sunt vinovata! Declar pe propria raspundere ca pe data de 1 ianuarie am urmarit la Pro Cinema mai multe episoade din vechiul serial TV Seinfeld, si mai mult decat atat, am ras in hohote! Daca unii nu gusta totusi acest film, si il considera drept un show de nimic despre nimic, psihiatrii au ajuns sa il transforme intr-un adevarat obiect de studiu!
Apa
Planeta noastra este supranumita Planeta Albastra, deoarece aceasta este acoperita cu o vasta intindere de apa. Astfel, 72% din suprafata planetei noastre este ocupata cu lichidul vietii. Cu toate acestea, doar o mica parte din aceasta cantitate este buna de baut.
Apa se gaseste continuu in miscare si transformare, evaporarea si condensarea, respectiv solidificarea si topirea alternand mereu. Aceasta perpetua miscare a apei se numeste ciclul apei si constituie obiectul de studiu al meteorologiei si al hidrologiei.
Stresul şi dormitul puţin duc la obezitate
Problema cu stresul este faptul ca se infiltreaza in viata ta fara sa-ti dai seama. Stresul afecteaza somnul, starea de spirit, dar si greutatea ta. Interactiunile dintre stres si somn au facut obiectul unui studiu recent condus de dr. Charles Elder de la Centrul de Cercetare pentru Sanatate din Portland, Oregon
Cum funcţionează busola?
Pământul, un magnet uriaş Pământul are un nucleu de fier topit şi constituie el însuşi un magnet uriaş. Câmpul său magnetic se comportă asemenea ...
Cum funcţionează busola?
Pământul, un magnet uriaş Pământul are un nucleu de fier topit şi constituie el însuşi un magnet uriaş. Câmpul său magnetic se comportă asemenea ...
De la aparitia contabilitatii la programele si obiectele de sudiu
De la aparitia contabilitatii la programele si obiectele de sudiu
Studiu: peste 86.000 de laptop-uri pierdute intr-un an | Laptop News
Peste 300 de firme si institutii din SUA au pierdut peste 86.000 de laptop-uri intr-un singur an, ceea ce a dus la pierderi de circa 2.1 miliarde de dolari.
De ce sunt bune review-urile. Studiu de caz.
De ce sunt bune review-urile. Studiu de caz.
Record: SMS-uri de sarbatori in 2008
Un studiu Gardner spune ca in 2008 au fost trimise nu mai putin de 2.300 de miliarde de SMS-uri in intreaga lume. La noi, SMS-ul a devenit parte integranta din viata unui utilizator de tehnologie care se respecta. Astfel, fie ca este vorba de alegeri electorale sau sarbatorile de iarna, SMS-urile ne invadeaza “fara numar” inbox-urile telefoanelor.
Obiective turistice romanesti
Turismul în România suferă de mulți ani și datorită servicilor de proastă calitate și datorită drumurilor și mai ales din cauza prețurilor mult prea piperate. În ciuda acestor piedici, ar trebui să nu uităm că avem o țară superbă, încărcată de peisaje splendide și e păcat ca ai noștri copii să crească fără să vadă Castelul Bran, Sfinxul, Peștera Muierii sau alte obiective turistice românești.
Studiu privind băuturile pe bază de bere și riscurile acestora pentru sănătate
Studiu privind riscurile pentru sănătate ale băuturilor1 fotografie

APC România a achiziționat din marile structuri comerciale ale capitalei 45 de tipuri de băuturi pe bază de bere în vederea analizării informațiilor menționate pe etichetă. Scopul acestei analize îl constituie informarea și educarea consumatorilor de astfel de produse.

Studiul a fost realizat de către o echipă coordonată de dr. ing. biochimist Mădălina Iliș și dr. ing. biochimist Mihai Rissdorfer, experți produse alimentare ai APC România. La realizarea studiului s-au avut în vedere prevederile legale în vigoare referitoare la etichetarea alimentelor, în special:

a) Scopul etichetării - de a da consumatorilor informațiile necesare, suficiente, verificabile și ușor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigențelor lor din punct de vedere al nevoilor și posibilităților lor financiare, precum și de a cunoaște eventualele riscuri la care ar putea fi supuși.

b) Informațiile înscrise pe etichetă nu trebuie să inducă în eroare consumatorii, la achiziționarea produselor, în privința caracteristicilor alimentului și în special a naturii, identității, proprietăților, compoziției, cantității, durabilității, originii sau provenienței sale, precum și a metodelor de fabricație sau de producție.

c) Prevederile privind ingredientele, modul de introducere pe etichetă și indicarea ingredientelor cu potențial alergen.

d) Prevederile privind denumirea sub care este vândut alimentul care trebuie să corespundă naturii, genului, speciei, sortimentului sau proprietăților alimentului ori materiilor prime utilizate în fabricație;

Pentru acest studiu ne-am propus următoarele obiective:

Eliminarea confuziei create în rândul consumatorilor cu privire la cele două produse: produsul “bere” și produsul “băutură pe bază de bere”.

Berea este o băutură alcoolică spumoasă, saturată cu dioxid de carbon, obținută prin fermentarea mustului de bere preparat din malț pentru fabricarea berii, hamei și/sau produse din hamei, apă și drojdie de bere fără adaos de alcool etilic, aromatizatori și aditivi gustativi.

Băutură pe bază de bere (mix de bere) este o băutură alcoolică, fabricată pe bază de bere, cu utilizarea zaharului sau a siropurilor de zaharuri și/sau a materiilor prime vegetale, fructelor, pomușoarelor, sau a produselor de prelucrare a acestora, și/sau a aditivilor alimentari gustativi și aromatici.

Cele doua definiții de mai sus, date celor două produse, ar trebui să elimine confuzia creată în rândul consumatorilor cu privire la acestea.

Din păcate, pentru 27% din produsele analizate, denumirea descriptivă a produselor, cum ar fi “Amestec de bere blondă și limonada cu suc de…” sau “Băutură din bere cu aroma de…”, și la care procentul de bere este sub 50%, induce în eroare consumatorii, creându-le percepția falsă a unui nou tip de bere, deși produsul conține mai mult suc de fructe sau limonadă.

Conținutul în alcool al produselor analizate variază de la 0 la 8,5% în volum.

În acest tabel puteți vedea descrierea produselor analizate, conform etichetei.

Identificarea provenienței tipurilor de băuturi pe bază de bere.

În privința țării de origine a produselor analizate a reieșit că: 33% dintre produse sunt fabricate în România, 27% în Germania, 22% în Belgia, 8% în Olanda, 4% în Austria, 4% în Cehia, iar 2% dintre produse au mențiunea “Fabricat în UE”.

Numărul mare de astfel de produse realizate în țara noastră certifică, din păcate pentru consumatori, existența unei cereri mari pentru acest tip de produs, susținută și de preț, care variază între 1,29 lei și 10,25 lei.

Identificarea aditivilor alimentari utilizați în compoziția acestui tip de produs, care prezintă un risc de apariție a unor afecțiuni medicale în cazul unui consum constant și pe termen lung.

În 66% dintre produsele analizate au fost identificați următorii aditivi alimentari: aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, acid citric, albastru briliant, benzoat de sodiu și caramel amoniacal. Asupra aditivilor mentionați mai sus planează cele mai multe suspiciuni privind generarea unor afecțiuni medicale cum ar fi: migrene, astm, epilepsie, boli cardio-vasculare și alergii.

În cele ce urmează vom realiza o descriere sumară a acestora.

Aspartamul (E 951) este un îndulcitor artificial care are o putere de îndulcire de 180 de ori mai mare decât zahărul, fiind lipsit de calorii și asupra căruia există suspiciuni privind declanșarea următoarelor afecțiuni medicale: alergii, migrene, spasme musculare, boli cardio-vasculare.

Acesulfam de potasiu (E 950) este un îndulcitor sintetic care are o putere de îndulcire de 200 de ori mai mare decât zaharul, lipsit de calorii și asupra căruia exista suspiciuni privind declanșarea unor afecțiuni identice cu ale aspartamului.

Ciclamat de sodiu (E 952) este un îndulcitor artificial care are o putere de îndulcire de 30 de ori mai mare decât zahărul. Acest aditiv nu este autorizat în SUA ca urmare a unor studii care au arătat posibile efecte carcinogene.

Zaharina și sărurile sale de Na, K si Ca (E 954) este un îndulcitor artificial

Acid citric (E 330) este un compus organic, cristalin, fără culoare, care aparține clasei de acizi carboxidici și este folosit ca acidifiant. Poate provoca dureri abdominale și poate ataca smalțul dinților.

Albastru briliant (E 133) este un colorant albastru care poate provoca alergii la persoanele cu astm moderat.

Benzoat de sodiu (E 211) este un conservant cu acțiune antibacteriană și antifungică în mediul acid. Asupra acestuia planează suspiciuni cu privire la generarea unor alergii.

Caramel amoniacal (E 150 c) este un colorant maroniu obținut prin arderea zahărului în prezența amoniacului. Este susceptibil de declanșarea unor alergii. De asemenea, distruge Vitamina B6 din organism.

Din totalul de 45 de produse analizate, 7 dintre acestea conțin ASPARTAM.

Top 7 băuturi pe bază de bere cu aspartam din cele analizate:

- Bergenbier Fresh Lemon cu senzor de răcire

- Bergenbier Fresh Soc

- Bergenbier Fresh Grapefruit

- Redd's Cranberry Crush

- Redd's Mojito

- Stephans Brau Grapefruit

- Valentins.

Aici puteți vizualiza detaliat lista ingredientelor prezente în eșantionul de produse analizate.

La fabricarea acestui tip de produs s-au mai folosit și alți aditivi alimentari, cum ar fi: acid carminic (colorant), acid lactic (acidifiant), acid ascorbic (antioxidant), acid carbonic (conservant), citrat disodic (corector de aciditate), citrați de potasiu (corector de aciditate), carbonați de magneziu (corector de aciditate), verde natural C 15, benzoat de sodiu (conservant), arome și stabilizatori (gumă de carruba, gumă esterică, pectine, extract de guillala și guma de acacia).

Din păcate, doar 9% dintre produsele analizate nu conțin aditivi alimentari.

Analiza altor informații de pe etichetă, din punct de vedere al necesității existenței acestora și al clarității mesajului transmis consumatorului.

Mențiunea “A se feri de temperaturi ridicate și îngheț” este neclară pentru consumator și nu-l poate ajuta pe acesta în privința identificării temperaturii de păstrare a acestui produs. În tratatele de specialitate se recomandă ca produsele de acest tip să fie păstrate la temperaturi situate peste temperatura de îngheț, dar nu mai mari de 12 grade Celsius și ferite de razele solare.

Doar 24% dintre produsele analizate au pe ambalaj mesaje de responsabilitate socială de tipul ”Nu consuma alcool în timpul sarcinii” sau alte tipuri de pictograme prin intermediul cărora să se atragă atenția în privința interzicerii consumului acestui produs de către anumite categorii de consumatori care nu au vârsta sau starea medicală adecvată unui astfel de consum.

Ingredientele cu potențial alergen nu sunt, pe eticheta anumitor produs, evidențiate în mod clar, conform legislației în vigoare, existând riscul ca unii consumatori alergici la anumite substanțe din compoziția acestor produse să aibă probleme de sănătate în urma consumului.

De exemplu drojdia, a doua sursa de alergii alimentare, se gaseste nu doar in paine ca drojdie de brutarie, ci si in bere.

Aceasta provoaca alergii la unele persoane, si, in acelasi timp, irita tractul digestiv, facandu-l mai permeabil la proteinele nedigerate din hrana. Acest lucru sporeste posibilitatea dezvoltarii unei reactii alergice la orice si de aceea unele persoane se simt cel mai rau cand consuma alimente la care sunt alergice.



“Berea trebuie să rămână un produs 100% natural, realizat din cele 4 ingrediente (apă, malț din orz, hamei și drojdie de bere) care de-a lungul timpului au subliniat într-un mod unic culoarea, aroma și gustul specifice acestui produs. Amestecul de bere, aditivi alimentari și sucuri de fructe nu contribuie în niciun fel la completarea unor nutrienți necesari organismului în fiecare zi, dimpotrivă, anumiți aditivi alimentari (aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, caramel cu amoniac, albastru briliant, acid citric și benzoat de sodiu) folosiți în unele produse de acest gen sunt susceptibile de efecte negative asupra sănătății, mergând de la simple alergii până la boli mai grave, precum afecțiunile cardio-vasculare.” a declarat conf. univ. dr. Costel Stanciu, președintele Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România.
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Google şi website-urile sale deţin monopolul căutărilor la nivel global
Un studiu publicat recent arată că motorul de căutare Google şi website-urile afiliate deţin supremaţia în topul căutărilor la nivel global. Studiul, realizat în luna august a anului în curs, arată că în această lună s-au efectuat nu mai puţin de 61 de miliarde de căutări în motoarele de căutare. Dintre acestea, 37 de miliarde aparţin lui Google, prin motorul de căutare sau prin alte website-uri precum YouTube.
SMS-uri de Revelion, pentru cei carora le plac template-urile….
Am gasit mai multe urari care pot fi trimise prin SMS de Revelion (Anul Nou) pentru cei care vor sa trimita urari gata facute adica Template-uri. Daca nu aveti inspiratie trimiteti unul dintre astea, le-am pus mai jos in ordine, unele mai mari altele mai mici. Deci, bucurati-va ca a-ti gasit o gramada mesaje si aveti de unde alege :

1.”Mesajul asta de Sarbatori o sa te faca sa uiti de toate perioadele nefaste si o sa-i umple inima de veselie, fie ca aceste zile de sarbatoare sa te ajute sa descoperi bucuria in viata alaturi de cei dragi tie!!! “

2.”Sa te bucuri de aceste sarbatori de iarna cum nu te-ai b...
O droaie de Tvr-uri
O droaie de Tvr-uri
Link-uri de site
PiticStyle.ro are link-uri de site generate de Google. Privesc acest lucru ca o reusita datorita optimizarii SEO de calitate
Urari,traditii, felicitari si sms-uri de Sf. Maria
Maine este mare sarbatoare pentru toti crestinii de rang ortodox care sarbatoresc an de an pe data de 15 august, “Adormirea Maicii Domnului“. Sfânta Fecioară Maria este cea mai înaltă sfinţenie omenească cinstită de Biserică. Tradiţia spune că de Sfânta Marie Mare se culeg flori şi se pun la icoana Preacuratei considerându-se că apoi sunt bune de leac. Cu aceasta ocazie le urez tuturor (si mie) un sinccer “LA MULTI ANI!”. Mai jos puteti gasi cateva texte pentru felicitari si sms-uri de Sf. Marie:
1.Draga Maria, ingerii sa-ti calauzeasca pasii si Sfanta Fecioara sa-ti lumineze drumul in viata! La multi ani!
2.Iti multumesc ca imi luminezi viata cu prezenta ta, in fiecare zi! La multi ani, draga mea Maria!
Evolutia FeedCount-urilor a celor mai importante bloguri scrie in română
Evolutia FeedCount-urilor a celor mai importante bloguri scrie in română
Photoshop din obiecte
A fost realizat Photoshop din obiecte de catre un grup de persoane. Ideea superba si pe care o felicit incat este prima oara cand apare asa ceva pe internet
90% dintre site-urile romanesti au vulnerabilitati cu grad ridicat de risc
Peste 90% dintre website-urile romanesti prezinta vulnerabilitati incadrate la grad ridicat de risc, este concluzia unei campanii de audit de aplicatii web efectuate de GECAD NET.
Istoria-Geografia
Sursa ta de informatie din domeniile istorie si geografie
Shape-uri in Adobe Photoshop
Invata cum sa folosesti shape-uri in Adobe Photoshop. Da frumusete proiectelor tale. Descarca pachetul de shapeuri oferite de noi
Background-uri in cativa pasi
Background-uri in cativa pasi prin Adobe Photoshop. Invata prin acest tutorial photoshop cum sa creezi simplu un background pentru creatile sau desktop-ul tau
Harddisk-uri externe – scurt ghid de cumparare
Harddisk-uri externe – scurt ghid de cumparare
Mega-studiu OMS despre relația dintre telefoanele mobile și cancer neconcludent | TransMix
Organizația Mondială a Sănătății tocmai a finalizat un studiu de 10 ani asupra a 13.000 de utilizatori ai telefoanelor mobile (cred că ar fi găsit mai mulți doar în Poplaca sau în Prundul Bârgăului) cu scopul de a identifica dacă există vreo legătură între folosirea mobilelor și anumite tipuri de cancer al creierului. Rezultatul acestuia? Neconcludent!
Site-show: 8 site-uri cu un design elegant
Imi place sa gasesc site-uri elegante si impresionant de frumoase pe internet. Intotdeauna imi este interesant ce pot crea designerii. Dupa ce vizitez site-uri cu design profesional obtin o adevarata placere si inspiratie de a munci.
Laptop-urile - 2 lucruri de care se plang consumatorii | Laptop News
Firma Wakefield Research a efectuat un sondaj si a descoperit care sunt principalele 2 lucruri de care se plang consumatorii cand vine vorba de notebook-uri.
Obiective mai inteligente (SMARTER)
Pentru setarea obiectivelor este des recomandata folosirea criterilor date de prescurtarea SMART (inteligent). Fiecare initiala poate semnifica una sau mai multe criterii.