link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
de Galatprim la: 22/06/2018 09:10:58
taguri: Internet 
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.


comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare"

SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizarea in motoare de cautare
Optimizarea in motoare de cautare
Google şi website-urile sale deţin monopolul căutărilor la nivel global
Un studiu publicat recent arată că motorul de căutare Google şi website-urile afiliate deţin supremaţia în topul căutărilor la nivel global. Studiul, realizat în luna august a anului în curs, arată că în această lună s-au efectuat nu mai puţin de 61 de miliarde de căutări în motoarele de căutare. Dintre acestea, 37 de miliarde aparţin lui Google, prin motorul de căutare sau prin alte website-uri precum YouTube.
O modalitate de optimizare a conexiunii internet
O modalitate de optimizare a conexiunii internet
Cine face SEO ( Optimizare pentru motoarele de cautare ) pt site-ul tau?
SEO este un acronim pentru “ optimizarea pentru motorul de cautare “. Decizia de a angaja un specialist SEO este o decizie importanta care poate sa imbuntateasca potentialul site-ului tau sau sa salveze timp, dar, de asemenea, poti risca reputatia site-ului daca lucrurile nu se fac cum trebuie. Asigura-te ca cunosti potentialele avantaje dar si dezavantaje pe care un SEO iresponsabil le poate aduce site-ului tau.
SEO ebook - manual de optimizare pentru motoarele de cautare
Manual SEO
Expertii Trello si WeWork: Modalitati de optimizare a publicitatii pe Facebook
La inceput Facebook a aparut ca o optiune ideala pentru a comunica cu cei dragi, mai pe scurt, o retea de socializare. Cu timpul, acesta a evoluat si a inceput sa se transforme intr-un loc in care se poate crea continut si se pot face reclame pentru publicitate, promovare.

Peste un miliard de utilizatori activi sunt pe Facebook in fiecare zi, ceea ce reprezinta o oportunitate extraordinara pentru agentiile de publicitate sau agentiile FB ads de a-si folosi continutul in fata potentialilor clienti.

Compania Social Media Examiner a constatat ca 55% dintre cei care se ocupa de marketing pe de social media folosesc Facebook ca platforma principala, iar eMarketer a aflat ca aproape 68% din totalul cheltuielilor de reclame in reteaua sociala se afla pe Facebook Ads.

Iata cateva sfaturi pe care le puteti urma pentru eficientizarea campaniilor prin Facebook:

1. Urmariti valorile calitative
Vizualizarile video reprezinta in primul rand un cost eficient atunci cand vine vorba de publicitatea pe Facebook. Si aici ne referim la numarul brut de vizualizari video pe care le putem obtine pentru investitia noastra, la cel mai mic CPV posibil (cost pe vizionare). Ulterior, se poate merge mai departe si putem calcula CPA (costul pe achizitie) pentru fiecare persoana care a vizualizat video-ul.
De asemenea, trebuie sa avem grija la urmatorul detaliu: continutul nostru sa fie partajabil, asa ca vom cauta ca acesta sa poata fi postat, distribuit si comentat.

2. Profitati de directionarea precisa a anunturilor Facebook
Puteti viza orice public folosind Facebook Ads. Aproape toata lumea este pe Facebook si cu totii impartasim cantitati incredibile de informatii despre noi insine. Facebook compileaza si organizeaza toate aceste date pentru platforma, toate acestea pentru a forma un grup tinta precis.

3. Testati diferite resurse creative pentru cele mai bune rezultate
Este usor sa crezi ca stii ce va atrage atentia publicului tau, dar vei fi surprins atunci cand il testezi de fapt. Este indicat sa compari mereu cel putin doua optiuni si sa urmaresti performanta lor cu atentie. Ulterior poti decide un buget catre cea mai performanta optiune.

4. Nu fortati noile tendinte in strategia publicitara
Zona sociala din mediul online este in continua evolutie, iar echipa de social media trebuie sa se adapteze constant pentru a satisface nevoile comunitatii si pentru a ramane autentici. Este bine sa fiti constienti de tendinte, dar nu ar trebui sa fortati o tendinta sau sa testati un plan nou daca nu este potrivit pentru afacerea pe care o detineti.

5. Publicati videoclipuri scurte si atractive
Este important sa evitati un limbaj prea inflorit si imagini care nu au legatura cu afacerea voastra, ori imaginile intunecate. Pentru a spori impactul este important sa folositi imagini in culori vii si videoclipuri nu mai mari de 30 de secunde, pentru a creste rata de vizualizare.

6. Concentrati-va pe mobile experience
Incercati sa compuneti sau cel putin sa previzualizati anuntul pe un dispozitiv mobil. Majoritatea oamenilor vizualizeaza anunturile pe un ecran de telefon, motiv pentru care cele cu imagini clare, fara text si cu mesaje simple, vor avea mai mult succes.

7. Diversificati formatul anuntului
Exista atat de multe canale de anunturi diferite pe Facebook, iar alegerea in care sa investiti va poate spori in mod eficient constientizarea brandului.
Important este ca nu orice tip de anunt va functiona pentru produsul sau serviciul vostru. Este necesar sa invatati diferitele formate de anunturi, astfel incat sa va potriviti bine cu continutul organic din retea.

8. Atentie la timpul de incarcare
Cu cat este mai lung timpul de incarcare al site-ului, cu atat va afecta negativ rata de conversie. Chiar daca CTR-ul de pe Facebook Ads este destul de mare, eforturile de publicitate si bugetul vor fi pierdute daca site-ul necesita mai mult de 7,5 secunde pentru a se incarca.
Optimizare Site pentru Motoarele de Cautare (SEO)
Promovarea site-ului în Motoarele de căutare (SEO) presupune un şir de măsuri care vizează creşterea traficului site-ului. Toate lucrările de promovare pentru motoarele de căutare sunt împărţite în două mari categorii, optimizarea site-ului şi promovarea propriu-zisă a site-ului.
Widget blog - cu pozitia in diferite motoare de cautare sa u site-uri
click pe link pentru informatii.
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Cum sa iti optimizezi pagina web pentru a aparea cat mai "sus" pe Google
Sfaturi de optimizare pentru pagini web, pentru a aparea cat mai sus in afisarile motoarelor de cautare (SEO).
90% dintre site-urile romanesti au vulnerabilitati cu grad ridicat de risc
Peste 90% dintre website-urile romanesti prezinta vulnerabilitati incadrate la grad ridicat de risc, este concluzia unei campanii de audit de aplicatii web efectuate de GECAD NET.
Top 5 programe de creare a unui website
Builderele automate pentru crearea de website-uri sunt numeroase la momentul actual, mai ales datorită tranziției tot mai accelerate a software-urilor de web development spre cloud.
http://www.tisromania.ro/blog/optimizarea-landing-page-ului-5-greseli-pe-care-trebuie-sa-le-eviti/
Având în vedere că sunt mii de website-uri care concurează pentru atenția utilizatorilor de internet, să obții trafic pe site-ul tău nu este chiar așa de ușor. Odată ce începi să ai trafic, ar fi păcat să-l irosești doar pentru că designul landing page-ului este neîngrijit și nu își îndeplinește scopul. Îți prezint cinci defecte ale designului landing page-ului de care ar trebui să te ferești.
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.
Lista: Website cu PR 10
Lista website-urilor cu PR 10
Despre optimizarea unui site cu ajutorul SEO
Ce inseamna Seo?

Seo inseamna Search engine optimization asta insemnand metodele de obtinere a traficului de pe mototarele de cautare(Google,Yahoo,Bing etc) asta insemnand ca pentru o anumita cautare site-ul sa fie in primele rezultate sau sa fie pe prima pozitie asta generand mai mult trafic pentru site-ul/blog-ul tau.

Cu ce ne ajuta Seo?
Daca o pagina sau mai multe din site-ul tau sunt pe primele locuri in cautari atunci sunt mult mai multe sanse ca un vizitator sa intre pe site-ul tau decat daca acesta ar fi pozitionat pe a doua pagina in cautari asta insemnand mai mult trafic ceea ce duce la o eficienta mai buna a servicilor de publicitate folosite pentru a monetiza site-ul ( adsense , bidvertiser, clickbank si altele) deci mai multi bani online.

Ce putem face ca site-ul sa stea cat mai bine pe Google?

1.Cel mai important aspect este ca articolele si continutul sa fie cat mai originale desi asta inseamna mai multa munca , un site original fata de unul cu continut copiat va sta mult mai bine in ierarhia google
Este foarte important ca site-ul sa aiba o viteza de incarcare buna , sa nu fie foarte incarcat , sa aiba un aspect curat, scris lizibil si continut cat mai bun.

2. Titlul
Titlul pagini web este un aspect foarte important in optimizarea acesteia de aceea este foarte important ca acesta sa arate subiectul pagini web ceea ce poate duce la o indexare mai buna in motoarele de cautare asta insemanand o cresterea a pozitiei pagini in rezultatele motoarelor de cautare

3. Pagerank-ul
Este influentat de backlink-uri adica linkuri catre site-ul nostru de pe alte site-uri , valoarea pagerank-ului este influentara de aceste link-uri dar mai ales de calitatea acestora spre exemplu un link care vine de pe o pagina de pagerank 4 face mult mai mult decat de pe 5 pagini cu pagerank 2 sa zicem.
O alta categorie de linkuri sunt cele interne adica un link de pe o pagina a site-ului duce catre o alta pagina a site-ului desi aceste link-uri sunt mai usor de facut ele nu au importanta chiar asa de mare in formarea Pagerank-ului fata de backlinks

4. Keywords(cuvinte cheie)

Keywords sunt cuvintele de baza ale site-ului tau cele pe care acesta se bazeaza in cautarile google , care au legatura cu subiectul site-ului si se intalnesc in cea mai mare parte a site-ului.
Alegerea keywords-urilor reprezinta un factor determinant in optimizarea site-ului. Este recomandant sa alegi cuvinte care sunt cautate pe google dar nu foarte multe site-uri le folosesc asta inseamna sa nu folosesti un keyword pe care concurenta este foarte mare pentru ca practic nu vei avea nici o sansa in fata site-urilor mari

5. Header


In interiorul headerului este recomandat sa puneti cateva cuvinte cheie dar nu prea multe pentru ca poate duce la confuzia din partea google dar si a vizitatorului.
Si cuvintele scrise in bold, italic sau emphasis sunt importante dar mai putin fata de header.

6. Target-area site-ului

Acest aspect este unul foarte important si inseamna stabilirea tipului de vizitatori pe care ii vrei pe site-ul tau asta insemnand carei categorii de oamenii i se adreseaza site-ul si ce doresc acestia de la site-ul tau
spre exemplu un site cu recenzi auto se adreseaza pasionatiilor de masini iar un alt site cu recenzi despre jocurile video se adreseaza pasionatiilor jocurilor pe calculator
cel cu recenzi auto va avea keywords-uri despre masini iar cel cu jocurile keywords-uri despre jocuri

Cam acesta este tutorialul SEO dar acestea sunt doar cateva aspecte ale optimizari .
Cele mai tari site-uri de intalniri in engleza
Site-urile de intalniri online in engleza iti ofera cu mult mai multe oportunitati de a-ti gasi perechea decat cele romanesti. Desigur, pentru ajunge la o intalnire in lumea reala ar trebui adeseori sa ai resedinta in afara Romaniei, dar nu se stie niciodata de unde sare iepurasul! Oricum, indiferent daca vrei sa cauti o prietenie pur si simplu, sa te lasi in voia unei intalniri tinand de hazard, sau sa te gasesti cu cineva din localitatea ta (care stie limba engleza), ai la indemana numeroase app-uri si website-uri in engleza care pot sa te apropie de cineva compatibil cu tine. Iata cateva din cele mai populare...
Despre serviciile de optimizare (SEO) in Romania
Google, cel mai important motor de cautare
Un beneficiu adus de serviicile de optimizare ale unui site este acela ca site-ul va aaprea si in alte motoare de cautare, nu doar in cele efectuate prin Google.

Beneficiile opimizarii seo pentru un site sunt si in ceea ce priveste srierea. Este foarte important ca articolele care apar pe un anumit site sa fie redactate respectand principiile search engine optimization, SEO. Asta innseamna ca textul este elaborate, concis, scris la obiect.

Cei care scriu aceste texte trebuie sa le scrie conforma acestor principia,este foarte important acest lucru,

Este vorba despre materiale redactate cu foarte mult profesionalism, astfel incat totul sa iasa perfect.

Imaginea este, de asemenea, importanta

Nu doar continutul unui astfel de site este important, si si imagine ape care acesta o ofera, caci vizualul conteaza enorm de mult. Trebie ca pagina de internet sa arate foarte bine, sa atraga cat mai multi cititori pe pagina sa, sa fie bine structurata sis a nu fie greoaie. Trebuie ca fiecare detaliu sa fie pus in pagina cu multa atentie, este tot ceea ce conteaza. Cam acestea sunt beneficiile optimizarii unui site.
Vrei campanii SEO mai eficiente? Foloseste site-urile de comunicate pentru a-ti creste autoritatea si site-ul
Daca ai o agentie de SEO sau PR sau in cazul in care comunici frecvent si iti doresti o expunere mai mare, dar si link-uri, aceste abonamente pot sa te ajute mult in campaniile tale. Pe langa faptul ca te ajuta sa publici un numar mare de materiale la costuri foarte bune, ele sustin campaniile tale de SEO prin link-urile pe care le obtii.
Nu e suficient sa ai un site bine realizat, informatii interesante si text optimizat pentru motoarele de cautare pe site-ul tau. Ai neaparat nevoie si decat mai multe link-uri spre site-ul tau. Multi incepatori cred ca odata cu realizarea site-ului munca lor online s-a incheiat si se asteapta ca site-ul lor sa fie imediat si fara efort gasit pe primele pozitii din Google. Insa ca orice lucru bun, si aceste rezultate se obtin in timp, cu munca si... buget.
Totusi, iti poti eficientiza bugetul folosit la achizitia de articole si comunicate cu link daca incluzi pe lista ta site-urile de comunicate de presa. Aceste platforme reprezinta o solutie ieftina si eficienta pentru a aobtine link-uri utile spre site-ul tau, dar si un plus de vizibilitate online.
Pentru a-ti usura munca, platformele de comunicate de presa PR2Advertising.ro si Comunicate-PR.ro si Comunicare-Online.ro isi unesc fortele pentru a-ti oferi un pachet complex si extrem de eficient. In plus, pachetul are un pret suficient de mic pentru a fi usor accesibil tuturor companiilor. Prin urmare, daca iti doresti sa iti cresti si tu lista site-urilor folosite pentru publicarea de articole si advertoriale cu link, ia in calcul noul pachet pe care il gasesti AICI.
Prin intermediul unui singur pachet vei avea trei site-uri unde iti poti posta articolele si comunicatele tale cu link. Astfel vei obtine link-uri si vizibilitate pe trei site-uri.
Ce beneficii ai daca foloseti acest abonament complex:
- obtii link-uri pe trei domenii distincte
- publici comunicate si articole cu link la un pret mic
- cresti numarul de link-uri spre site-ul tau sau al clientilor tai
- publici oricand vrei, fara moderare
- obtii un numar mai mare de aparitii media pentru campaniile tale de comunicare
- sustii campaniile de SEO si relatii publice la un cost extrem de bun
Testeaza pachetul pus la dispozitie de PR2Advertising.ro, pachet care iti permite publicarea unui numar nelimitat de articole si comunicate de presa cu link, la un pret extrem de bun. Vezi pachetul de postare comunicate pe trei site-uri.
Cum adaug meta tag-uri in blogspot
Una din sursele de trafic (vizitatori) pentru blog sunt motoarele de cautare. In limbajul HTML exista cateva tag-uri care fac site-ul mai atractiv pentru motoarele de cautare. Acestea fac parte din taguri META si sunt plasate in pagna intre <HEAD>…<HEAD>. Sunt mai multe META tag-uri, dar cele mai principale pentru motoare de cautare sunt doar cateva.
Web design | Optimizare | Freelancer
Servicii de consultanta web, realizare site, optimizare pentru motoarele de cautare, promovare si cresterea traficului, conceptie logo, banner, editare grafica
cateva detalii despre optimizarea seo
iti prezentam cateva detalii despre optimizarea seo a unui site, cum il promovam astfel incat sa urcam in motoarele de cautare.
Catalog firme romanesti optimizare seo
Catalog firme romanesti in acest articol se arata cu ce se ocupa un programator si care este distinctia intre web designer si web developer, dar si ce este optimizarea pentru motoare de cautare google.
O agentie specializata in servicii de optimizare!
Ai nevoie ca site-ul tau sa se claseze pe primele locuri in motoarele de cautare, atunci ai gasit agentia perfecta pentru a face o optimizare cat mai corecta a site-ului tau.
Promovare prin seo – cea mai buna alegere!
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.
Brandul dumneavoastra are nevoie de sustinere
Brandingul este de cele mai multe ori costisitor si haotic. Majoritatea incercati sa oferiti consumatorilor multe dintre produsele sau serviciile dumneavoastra in speranta ca unul li se va intipari in minte si ca atunci cand va avea nevoie, va apela la firma pe care o detineti.
SEO va poate ajuta sa grabiti acest proces, accelerand campaniile dumneavoastra si facandu-va produsele si serviciile usor de memorat.
Promovare prin seo - o strategie de durata
Serviciile SEO va pot livra rezultate imediate, avand efect observabil pe termen scurt, dar avantajul major pe care il aveti dupa ce ati inceput colaborarea cu o astfel de companie este ca, daca optimizarea este realizata in mod corect, website-ul dumneavoastra este vizibil avand primele pozitii in cautarile Google ale cuvintelor cheie alese, pe termen lung.
Alegeti serviciile de promovare prin seo ale unei companii acreditate
Exista foare multi dintre dumneavoastra care, pentru a economisi o suma infima de bani, apeleaza la serviciile cuiva care doar crede ca este priceput si la optimizare SEO, desi aceasta nu este decat o pasiune pentru el.
Trebuie sa luati in calcul ca o echipa de SEO, a carei ocupatie este strict aceasta, va avea rezlultatele pe care dumneavoastra le doriti cu siguranta, si intr-un timp mult mai scurt. De ce? Pentru ca detin informatii in ceea ce priveste toate schimbarile de algoritm ce apar, cunosc factorii negative si pozitivi ce pot influenta evolutia website-ului dumneavoastra, stiind exact ce este necesar pentru a va aduce in top, precum si ceea ce va fi necesar in viitor.
Desi, daca nu apelati la o companie de SEO, initial pare ca economisiti bani, de fapt sunteti impiedicati sa castigati banii pe care, cu ajutorul unei echipe, care ar fi grabit procestul de optimizare site si atingerea scopurilor financiare, i-ati fi obtinut mult mai rapid, din vanzarile online.
Intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o analiza a site-ului tau, apoi iti vom propune o oferta personalizata!
uCoz lanseaza Turul sistemului in limba romana
Pentru a putea cunoaste simplu si rapid caracteristicile sistemului, Ucoz incepe luna februarie cu lansarea Turului sistemului in limba romana cu principalele informatii despre sistem: descriere, optiuni, inregistrare, securitate si alte aspecte importante despre sistemul uCoz.
Turul sistemului va prezinta pe scurt principalele informatii despre sistem. O prezentare generala in pagina Despre noi unde puteti urmari un scurt filmulet de prezentare, optiunile pe care vi le ofera sistemul sunt descrise in pagina CE PUTETI FACE CU NOI: site de prezentare, bloguri, forum-uri, magazine online si orice combinatie din cele mentionate. In sectiunea CUM FUNCTIONEAZA aflati cate ceva despre sabloane, Panoul de Control si Administrarea website-ului si nu in ultimul rand are o pagina dedicata inregistrarii in sistem.
In sectiunea COMUNITATE SI ASISTENTA faceti cunostinta cu toate modalitatile prin care atat tehnicienii Ucoz cat si utilizatorii cu experienta va pot oferi sfaturi si asistenta in crearea si dezvoltarea unui site, blog, forum sau magazin online.
In pagina de SECURITATE se explica pe scurt elementele de securitate oferite de sistemul uCoz. La care se adauga binecunoscutele doua parole menite a proteja accesul catre partea de administrare a site-urilor dumneavoastra.
Cu peste 6 ani de serviciu constant, 1200000 de website-uri active si proiecte de succes in 13 limbi diferite, uCoz se adapteaza acum pietei romanesti din toate punctele de vedere. Faceti turul sistemului, testati-l si urmariti-ne in continuare, imbunatatirile continua.