link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
6 motive pentru care merita sa comanzi vechiul iPhone SE
de canja la: 07/11/2018 15:38:05
taguri: iPhone se Diverse 
6 motive pentru care merita sa comanzi vechiul iPhone SE - archive.org

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"6 motive pentru care merita sa comanzi vechiul iPhone SE"

6 motive pentru care sa optezi pentru un storcator de fructe si legume Hurom
6 motive pentru care sa optezi pentru un storcator de fructe si legume Hurom
Merita sa comanzi mancare cu livrare la domiciliu?
Merita sa comanzi mancare cu livrare la domiciliu?
Motive pentru care merita incercata terapia cu ventuze
Care sunt motivele pentru care merita incercata terapia cu ventuze
4 motive pentru care merita sa faci trecerea de la ochelari la un set nou de lentile de contact de unica folosinta
4 motive pentru care merita sa faci trecerea de la ochelari la un set nou de lentile de contact de unica folosinta
4 motive pentru care merită să cumpăraţi calculatoare second hand
Se întâmplă adesea în rândul clienţilor colaboratori ca vechiul calculator să se defecteze brusc iar aceştia să intre rapid în panică întrebând Ce ...
Job acasa - 6 motive contra
Deci te gandesti sa-ti iei un job pentru acasa pentru ca ai impresia ca vei munci mai putine ori si vei sta mai mult cu familia, nu? Sau poate ai adus un bebelus pe lume si vrei sa lucrezi de acasa…
6 motive pentru a vă monta o cameră video auto
Camerele video pentru automobil sunt foarte utilizate în toată lumea şi de ceva vreme observăm ca şi în România au devenit populare. Tot mai mulţi ...
Cauti o solutie de climatizare ieftina? Iata care sunt motivele pentru care merita sa investesti intr-o aeroterma
Cauti o solutie de climatizare ieftina? Iata care sunt motivele pentru care merita sa investesti intr-o aeroterma
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste
1. Publicul ţintă necorespunzător produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul ţintă corespunzător produsului sau serviciului pe care aceştia îl oferă (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung să fie difuzate pe aplicaţii pentru copii).

Experţii AdWords livrează​ reclamele la publicul ţintă potrivit tipului de afacere, folosind opţiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizaţi cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodată, aceştia targetează locaţiile potrivite pentru reclamele tale. Direcţionarea după o anumită ţară, nu înseamnă că anunţurile vor apărea doar în acea locaţie, este eligibil să apară peste tot în lume, deoarece AdWords utilizează mai mult decât simple setări, acesta ţinând cont de IP, adresă, locaţie.

O mare parte dintre utilizatori consideră că au ales în mod eficient publicul ţintă şi aspectele legate de acesta (precum locaţie, vârstă), însă rezultatele întârzie să apară deoarece AdWords are diferiţi algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neînţelgându-i în mod corespunzător.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Mulţi utilizatori folosesc în mod greşit cuvintele​ cheie. Există trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie să le cunoască:

cele cu potrivire amplă,
expresiile,
cele cu potrivire perfectă.

În cazul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, anunțurile vor fi afișate indiferent de ordinea cuvintelor din șirul de căutare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi să utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau frază, anunțurile tale vor apărea doar atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în ordinea introdusă de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzător şi lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingătoare este foarte asemănătoare cu scrierea unui titlu de blog. Dacă doreşti să scriii titluri puternice, trebuie să testezi şi să observi ce funcționează. Majoritatea utilizatorilor nu au experienţa necesară de scriere, astfel reclamele ajung să fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însă rezultatele întârzie să apară? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anunțuri.

O echipă profesionistă de​ marketing, cu experienţă tehnică şi creativă, deţine capacitatea de sinteză care îţi va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinţă. Aceştia folosesc diferite extensii (de anunțuri, de tip link, de apel și de locație) care pot fi eficiente în creşterea numărului de click-uri. Ei le utilizează pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile greșite ale anunțurilor nu vor atrage utilizatorii doriţi și ar putea chiar să îi sperie.

4. Distribuţia greşită a bugetului şi a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar și în lumea offline - trebuie să efectuezi urmărirea conversiilor și a marjelor de profit. Faci asta deoarece doreşti să îţi îmbunătăţeşti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelaşi principiu se​ aplică şi la reclamele AdWords, însă mulţi utilizatori ajung să obţină profit de scurtă durată.

Serviciile de marketing sunt concepute în aşa fel încât bugetul trebuie să fie consecvent în timp şi să reprezinte în mod clar o parte clar determinată a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe şi impozite, etc).

Deoarece experţii Google AdWords sunt familiarizaţi cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obţine o creştere constantă a vizibilităţii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc şi testează ce tip de conversie funcţionează în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente şi ieftine, costul plătit de tine pe cuvânt poate ajunge de până la 10 ori mai mic decât într-o campanie generică. Optimizarea anunţurilor, a paginii de destinaţie şi a cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a aduce o economie de până la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate să fie atât de mic sunt cunoştinţele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fără cunoştinţe bune de SEO, Adwords-ul poate deveni uşor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de altă parte, experţii în domeniu ştiu să utilizeze setările (altele faţă de cele default) de la Google încât să fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greşeli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corectă a​​ unui​ cuvânt cheie negativ, poţi exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tău. Acest lucru îţi poate reduce costurile și totodată creşte veniturile.

Cu toate acestea, fără sfatul şi experienţa unui expert, utilizatorul poate alege să excludă cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii şi a testării

Dacă obiectivul tău este de a îmbunătăți vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee bună să te aflii într-una din primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul este de a obține cele mai bune rezultate, uneori​ este mai bine să fii în poziția 3-5.

Fără testare, nu există nicio modalitate de a ști care poziție a anunțului este cea mai bună pentru afacerea ta. Uneori, poziţionarea pe unul din primele două locuri funcționează foarte bine, dar alteori, pozițiile trei sau patru oferă o eficienţă mai bună.

De altfel, fără o strategie bine definită, reclamele create de către utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesioniştii de AdWords studiază piaţa în mod constant şi vă pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinţă.

Ca în oricare altă strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor funcționa pentru toată lumea. În cele din urmă, cei mai mulți experţi AdWords deţin multe cunoştinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ​creştere naturală şi sănătoasă financiar, pe termen lung.

Nu ezita să apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câştiga timp, bani şi​ vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care​ îţi va fi aproape la fiecare pas. Decizi să rişti, având o posibilitate incertă de reuşită sau să câştigi încet şi sigur, lăsând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!
Distribuie
Tweet
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords Romania

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
4 motive pentru care merită să cumpăraţi calculatoare second hand « Wellcome.ro
Se întâmplă adesea în rândul clienţilor colaboratori ca vechiul calculator să se defecteze brusc iar aceştia să intre rapid în panică întrebând Ce ...
6 motive pentru a vă monta o cameră video auto « România Blog
Camerele video pentru automobil sunt foarte utilizate în toată lumea şi de ceva vreme observăm ca şi în România au devenit populare. Tot mai mulţi ...
8 motive sa investesti in cursuri de dezvoltare personala
Cursurile de dezvoltare personala sunt la moda. Firmele ofera angajatilor cursuri de dezvoltare de abilitati, programe de wellbeing pentru ca ei sa fie mai fericiti si relaxati…. totul pentru ca EI, OMAMENII….sa fie mai productivi. Pentru ca in ziua de azi, a fi productiv si fericit au devenit nevoi de baza ale societatii. Traim mai mult, nevoile de adapost, hrana si siguranta sunt acoperite, asa ca varful piramidei lui Maslow isi cere drepturile. Avem nevoie de autorealizare si stima pentru a fi fericiti.

Eu promovez educatia si dezvoltarea personala si profesionala din 2010, prima data printr-un portal de cursuri, apoi din 2013 prin acest site si prin trainingurile pe care le sustin, iar de anul trecut, prin cursuri online de dezvoltare personala. Voi continua sa sustin asta pentru ca am vazut beneficiile la sute de oameni cu care am lucrat. Acum vreau sa iti explic care sunt principalele motive pentru care merita sa investesti in cursuri de dezvoltare personala.
O vacanta de vis incepe cu Autocare Grecia
Ai ales Grecia pentru vacanţa din această vară? Frumoasă alegere! Autocare Grecia iti vine in ajutor cu tranportul, iar noi iti oferim sfaturi utile in legatura cu planificarea vacantei tale!
In ciuda tuturor controverselor politice, Grecia se afla inca in topul preferintelor turistilor romani si nu numai. Clima mediteraneana, peisajele salbatice, golfuletele linistite, plajele virgine si nu in ultimul rand preturile accesibile fac din insulele grecesti destinatia perfecta pentru vacanta.
Cum să nu îţi placă Grecia?! În afară de aceste aspecte, ai avantajul de a găsi bilete ieftine la autocare Grecia aproape din orice punct al Romaniei, cat si al Greciei! Ţara elena le are pe toate în acest an, aşa cum ne-a obişnuit de fiecare dată, iar în această vară reprezintă una dintre destinaţiile de top.
De ce alegeti Grecia? Ti-am pregatit cateva motive pentru care merita sa iti faci bagajul, sa pleci intr-o super vacanta pe teritoriul grecesc, calatorind cu autocare Grecia.
1. Este locul unde poti trai o vacanta de vis. Cand ne facem planurile de vacanta, ne imaginam plaje intinse cu apa cristalina, taverne, mancare gustoasa si voie buna. Nu ai cum sa regreti daca alegi sa iti petreci vacanta oriunde in Grecia.
2. Grecia este renumita pentru conditiile climatice perfecte. Indiferent de sezon si de destinatie, veti avea parte de soare din plin. Stiati ca, in Grecia in majoritatea locurilor sunt 300 de zile cu soare, pe an?
3. Fiecare loc din Grecia are un stil autentic diferit, atat in insule cat si pe continent. Nu ai cum sa nu te indragostesti de peisajul virgin, culoarea marii si lumina stralucitoare a soarelui.
4. Grecia a ramas una dintre cele mai sigure tari, in special insulele. Nu exista nicio problema daca te plimbi seara pe strazi si socializezi cu localnicii. In orasele mari este bine sa aveti grija la hotii de buzunare.
5. Ospitalitatea este la un nivel ridicat, simtiti-va liberi sa comunicati cu localnicii, sa cereti informatii legate de diferite locatii sau stati de vorba cu ei la masa, grecii adora sa socializeze. In ceea ce priveste calitatea serviciilor hoteliere si a statiunilor, nu aveti de ce sa va faceti griji, nu este nimic de reprosat.
6. Fiecare bucatica de teren, din Grecia, are legatura cu trecutul. In insule si pe continent exista situri arheologice, din diferite perioade istorice, resturi de temple antice grecesti si manastiri bizantine.
7. Grecia este renumita pentru preparatele sale sanatose si gustoase. Produce ulei virgin de masline, legume, fructe, peste, nuci si vin. Nu ezitati sa gustati din preparatele mediteraneene, sunt aboslut delicioase, indiferent de ce taverna alegeti.
8. Iti doresti sa ai o vacanta plina cu petreceri? Atunci, ai la alegere intre Insulele Mykonos, Paros, Ios, Skiathos, Rhodes, Corfu, Zakynthos, aici petrecerile incep la amiaza si tin pana la rasaritul soarelui. Te poti bucura de cocktail-uri, soare, mare, nisip si dans cat te tin picioarele.




Articol oferit de http://autocaregrecia.ro/
Inchirieri masini Timisoara
Inchirieri masini Timisoara prin Edirentacar. 6 Motive pentru si prin care recomand firma aceasta de inchirieri de masini
Despre campaniile AdWords si cele mai potrivite tipuri de promovare pentru afacerea ta
Nu toata lumea stie cate tipuri de campanii AdWords exista si care este cea mai potrivita pentru afacerea ta. Majoritatea oamenilor se gandesc exclusiv la anunturile care apar in rezultatele din cautarile Google. Totusi, aceasta optiune este doar una dintre tipurile de campanii pe care AdWords le ofera. Alegerea tipului de campanie pe care o utilizezi depinde, in cea mai mare masura, de ceea ce vinzi si de piata vizata.

♦ Retea de cautare

Aici este locul in care majoritatea afacerilor incep, deoarece persoanele vad anunturile tale imediat ce au efectuat o cautare. Inainte, oamenii cautau ceea ce isi doreau in Pagini Aurii, in cadrul unei rubrici din agenda telefonica. Acum noi facem acelasi lucru, doar ca in plantforma Google. In plus, se poate viza ca acea cautare sa apara si pe siteurile partenere, cum ar fi Amazon, AOL si Ask.

♦ Reteaua de display

Aceasta retea cuprinde peste un milion de site-uri de stiri, bloguri, articole si alte site-uri care accepta anunturi text, bannere si anunturi video de la Google AdWords.

Acest tip de publicitate este deseori numit "marketing de intrerupere", deoarece intrerupe ceea ce face utilizatorul, mai degraba decat sa se afiseze atunci cand acea persoana cauta in mod activ. Aceasta inseamna ca pentru a avea succes in publicitatea din reteaua de display, anunturile si paginile tale de destinatie trebuie sa fie abordate cu atentie in acest scop, mai degraba decat să reutilizezi anunturile din reteaua de cautare.Acest tip de retea este cea mai potrivita pentru campaniile de brand awareness.

♦ Reteaua de cumparaturi

Reteaua de cumparaturi este echivalentul unui catalog online pentru acei clienti care vor sa isi finalizeze comenzile. Daca vinzi doar produse (exclusiv servicii) si ai si un site de comenzi online, atunci reteaua de cumparaturi Google este alegerea ideala pentru tine.

Anunturile tale vor aparea nu numai atunci cand utilizatorii cauta in mod special in reteaua de cumparaturi, ci si cand fac o cautare obisnuita care declanseaza rezultatele din Google Shop. Este permisa o imagine, un pret si un nume de produs, fara textul care insoteste un anunt de cautare. Asigura-te ca anuntul tau vorbeste de la sine!

♦ Reteaua video

Cu siguranta ai vazut acele videoclipuri publicitare inserate in videorile de pe YouTube. Aceste video-uri arata foarte mult ca si reclamele TV, insa, spre deosebire de difuzarea pe un post de televiziune, nu trebuie sa platesti de fiecare data cand incepe acel clip.

Anunturile anterioare afisarii ofera spectatorilor optiunea de a sari peste vizualizare. In plus, reteaua video utilizeaza un model de publicitate cu plata per vizionare (PPV). Avantajul unei astfel de campanii este ca difuzarea este ieftina, concurenta fiind mica si ajuta mult la cresterea brand awareness-ului.

♦ Reteaua de aplicatii de mobil

Aceasta optiune se refera, in special, pentru a face cunoscute aplicatiile de mobil si de a le descarca. Anunturile sunt afisate doar pe smartphone-uri sau tablete si redirectioneaza utilizatorul catre site-ul de descarcare a acestei aplicatii.

Gestionarea mai multor retele

Daca esti incepator si stii ca potentialii clienti cauta produsele sau serviciile tale pe Google, atunci iti recomand sa configurezi o campanie de cautare.
Daca ai o afacere de comert online, atunci reteaua de cumparaturi este o alta ocazie pentru a obtine o expunere suplimentara.
Odata ce campania de cautare si/sau cumparaturi functioneaza bine, te poti extinde prin reteaua de display pentru a ajunge in fata potentialilor clienți, in timp ce navigheaza pe internet, pe diferite site-uri.
De asemenea, daca ai resurse pentru a crea un anunt video, atunci reteaua video este o oportunitate excelenta, deoarece exista inca o concurenta foarte mica, ceea ce inseamna costuri reduse ale difuzarii anunturilor.

Indiferent de retelele pe care le alegi, asigura-te ca incerci diferite anunturi si pagini de destinatie pentru fiecare campanie. Doar daca o combinatie de anunturi si pagini de destinatie functioneaza bine in reteaua de cautare, nu inseamna ca va functiona bine si in reteaua de display sau invers.

Insa chiar daca ai ales una dintre aceste campanii si le-ai personalizat conform cerintelor afacerii tale, dar nu observi beneficii de pe urma strategiei pentru care ai optat, te sfatuiesc sa apelezi la serviciile unor profesionisti, care vor obtine rezultatele dorite de tine, la un cost mai redus!
Tweet
Distribuie
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

Google AdWords Keyword Tool - Cuvinte Cheie căutate pe Google
De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords pentru Afaceri din Romania
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
Iata de ce trebuie sa montam televizorul pe perete
Iti dam cateva motive pentru care trebuie sa-ti montezi televizorul pe un perete.
rapsodia carpatilor
rapsodia carpatilor
De ce sa folosesti tuburi led? Iata 10 motive importante pentru care merita sa folosesti tuburi led
De ce sa folosesti tuburi led? Iata 10 motive importante pentru care merita sa folosesti tuburi led
Filme vechi româneşti (6)
Există o cale prin care te poti întoarce în România anilor 1980, 1970, 1960, 1950, 1940 ... sau chiar mai în urmă? Există, iar întoarcerea este chiar ...
Cu The 5th Element, ai numeroase motive sa iti comanzi pantofii de mireasa online
Cu The 5th Element, ai numeroase motive sa iti comanzi pantofii de mireasa online
Ai o multime de motive sa comanzi online un tort personalizat de casa. Iata de unde!
Ai o multime de motive sa comanzi online un tort personalizat de casa. Iata de unde!
Filme vechi româneşti (6) « România Blog
Există o cale prin care te poti întoarce în România anilor 1980, 1970, 1960, 1950, 1940 ... sau chiar mai în urmă? Există, iar întoarcerea este chiar ...
REDUCERE pentru Masina de spalat rufe Whirlpool AWO/C6314, 6th Sense Colours, 6 kg, 1200 RPM, Clasa A+++, Alb deoarece meritam o promotie si oferte la cele mai bune si ieftine preturi online
REDUCERE pentru Masina de spalat rufe Whirlpool AWO/C6314, 6th Sense Colours, 6 kg, 1200 RPM, Clasa A+++, Alb deoarece meritam o promotie si oferte la cele mai bune si ieftine preturi online
Fotografiile Saptamanii 6
Fotografiile Saptamanii 6 revine cu intarziere dar asteptare meritata incat avem fotografii frumoase saptamana aceasta
La Moara Veche, birjar!
La Old Mill în Oradea nu se mai stă cu orele după comandă sau nota de plată. Posibil să fi avut o seară extrem de norocoasă, însă măcar pentru pizza şi papanaşi merită să treceţi pe la Moara Veche.
Firma Termopan Sector 6 Bucuresti - Preturi si Montaj
http://firmatermopanebucuresti.com/firma-termopan-sector-6-bucuresti-preturi-si-montaj/

-Telefon vodafone: 0720. 766 . 708

– E-mail : termopanrehau@yahoo.com


Scopul nostru este de a construi relații durabile cu clienții noștri, bazate pe experiența specialiștilor noștri. Cheia succesului companiei noastre este personal motivat și responsabil. Angajații noștri sunt profesioniști calificați, cu experiență în producere, marketing și management. Avem o experiență vastă în implementarea proiectelor inovatoare în domeniul nostru. Prin menținerea performanței personalului, vom încerca să justificăm și să cîștigăm încrederea clienților noștri.

Ferestrele termopan pe care le alegem pentru casele noastre ne aduc lumină, căldură și frumusețe. Ferestrele PVC energo-eficiente atunci când sunt alese și instalate corect contribuie la reducerea cheltuielilor pentru căldură și iluminare și asigură confort și mai mult spațiu utilizabil în casele Dvs. Ferestrele termopan energo-eficiente v-ar costa mai mult la etapa inițială, însă vor contribui la confortul Dvs. Și vor economisi energie și bani pe toată durata de viață a ferestrelor instalate.


Ferestrele termopan REHAU, chiar și în cele mai reci zile de iarna vor transforma casa într-o oază de căldură și confort, și va proteja de frig, asa de efficient ca un zid de cărămida. Acestea cu sigururanță blochează pătrunderea frigului, a vântului și a precipitațiilor atmosferice. Ferestrele din PVC sunt realizate din profil REHAU, și vă va ajuta să creați construcții cu un grad de izolare termică foarte înalt. Ferestrele PVC va proteja casa dumneavoastră de frig în timpul iernii și vă va menține răcoare în timpul caniculei de vară.
Cum sa faci ca bijuteriile vechi sa arate ca noi
Bijuteriile vechi vor avea mereu un aspect cel putin interesant mai ales datorita faptului ca dispun de o vechime care parca le ofera toata frumusetea. Totusi, timpul isi lasa amprentele si atunci cand vine vorba de bijuterii, motiv pentru care o bijuterie veche are un aspect care ii da de gol batranetea, cu toate ca ne-am dori sa le putem face sa arate la fel ca atunci cand erau noi.
Renuntati la Internet Explorer 6 !
Până şi Microsoft a decis să ceară utilizatorilor săi să renunţe la Internet Explorer 6. Pentru un motiv foarte clar: menţinerea lui Internet Explorer 6 în acest moment pentru navigarea pe internet nu oferă cea mai bună experienţă în browser. Şi eu completez: este o ameninţare directă asupra celui ce îl foloseşte. Şi implicit asupra tuturor celorlalţi utilizatori de internet care vor deveni ţinte ale atacurilor provenite de pe sistemul care tocmai a fost infectat.
Promotie, Reducere pentru Laptop Asus X550LB-XX020D cu procesor Intel Core i3-4010U, 1.70GHz, 4GB, 750GB, nVidia GeForce G740 2GB, Free DOS intre 3-6 ianuarie 2014 | Blogul lui Costel
Uita-te peste caracteristici si spune daca iti place.

Tip procesor: Intel Core i3
Model procesor: 4010U
Tehnologie procesor: 22 nm
Frecventa procesor: 1700 MHz
Caracteristici speciale display: Glare
Diagonala (inch): 15.6
Rezolutie: 1366 x 768
Capacitate memorie: 4096 MB
Tip memorie: DDR3
Capacitate Hard Disk: 750 GB
Viteza de rotatie: 5400 rpm
Unitati citire/scriere: DVD RW
Greutate: 2.3 Kg
Sistem de operare: Free DOS

Ce zici, merita cumparat? Merita pretul?