link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Servicii de marketing pe internet
de 24monden la: 27/07/2019 10:49:13
Publicitatea unui site se face in mai multe feluri, discutam aici despre optimizare seo, email marketing, SMM, marketing de continut si publicitatea pe mobil. Citeste articolul complet si afla detalii despre serviciile de marketing pe internet.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Servicii de marketing pe internet"

Firma ce ofera servicii de marketing online (SEO)
SEOAgency ofera servicii de marketing online la cele mai bune preturi, abonamente SEO incepand de la pretul de 495 lei, cu raport lunar.
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste
1. Publicul ţintă necorespunzător produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul ţintă corespunzător produsului sau serviciului pe care aceştia îl oferă (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung să fie difuzate pe aplicaţii pentru copii).

Experţii AdWords livrează​ reclamele la publicul ţintă potrivit tipului de afacere, folosind opţiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizaţi cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodată, aceştia targetează locaţiile potrivite pentru reclamele tale. Direcţionarea după o anumită ţară, nu înseamnă că anunţurile vor apărea doar în acea locaţie, este eligibil să apară peste tot în lume, deoarece AdWords utilizează mai mult decât simple setări, acesta ţinând cont de IP, adresă, locaţie.

O mare parte dintre utilizatori consideră că au ales în mod eficient publicul ţintă şi aspectele legate de acesta (precum locaţie, vârstă), însă rezultatele întârzie să apară deoarece AdWords are diferiţi algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neînţelgându-i în mod corespunzător.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Mulţi utilizatori folosesc în mod greşit cuvintele​ cheie. Există trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie să le cunoască:

cele cu potrivire amplă,
expresiile,
cele cu potrivire perfectă.

În cazul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, anunțurile vor fi afișate indiferent de ordinea cuvintelor din șirul de căutare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi să utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau frază, anunțurile tale vor apărea doar atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în ordinea introdusă de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzător şi lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingătoare este foarte asemănătoare cu scrierea unui titlu de blog. Dacă doreşti să scriii titluri puternice, trebuie să testezi şi să observi ce funcționează. Majoritatea utilizatorilor nu au experienţa necesară de scriere, astfel reclamele ajung să fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însă rezultatele întârzie să apară? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anunțuri.

O echipă profesionistă de​ marketing, cu experienţă tehnică şi creativă, deţine capacitatea de sinteză care îţi va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinţă. Aceştia folosesc diferite extensii (de anunțuri, de tip link, de apel și de locație) care pot fi eficiente în creşterea numărului de click-uri. Ei le utilizează pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile greșite ale anunțurilor nu vor atrage utilizatorii doriţi și ar putea chiar să îi sperie.

4. Distribuţia greşită a bugetului şi a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar și în lumea offline - trebuie să efectuezi urmărirea conversiilor și a marjelor de profit. Faci asta deoarece doreşti să îţi îmbunătăţeşti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelaşi principiu se​ aplică şi la reclamele AdWords, însă mulţi utilizatori ajung să obţină profit de scurtă durată.

Serviciile de marketing sunt concepute în aşa fel încât bugetul trebuie să fie consecvent în timp şi să reprezinte în mod clar o parte clar determinată a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe şi impozite, etc).

Deoarece experţii Google AdWords sunt familiarizaţi cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obţine o creştere constantă a vizibilităţii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc şi testează ce tip de conversie funcţionează în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente şi ieftine, costul plătit de tine pe cuvânt poate ajunge de până la 10 ori mai mic decât într-o campanie generică. Optimizarea anunţurilor, a paginii de destinaţie şi a cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a aduce o economie de până la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate să fie atât de mic sunt cunoştinţele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fără cunoştinţe bune de SEO, Adwords-ul poate deveni uşor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de altă parte, experţii în domeniu ştiu să utilizeze setările (altele faţă de cele default) de la Google încât să fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greşeli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corectă a​​ unui​ cuvânt cheie negativ, poţi exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tău. Acest lucru îţi poate reduce costurile și totodată creşte veniturile.

Cu toate acestea, fără sfatul şi experienţa unui expert, utilizatorul poate alege să excludă cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii şi a testării

Dacă obiectivul tău este de a îmbunătăți vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee bună să te aflii într-una din primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul este de a obține cele mai bune rezultate, uneori​ este mai bine să fii în poziția 3-5.

Fără testare, nu există nicio modalitate de a ști care poziție a anunțului este cea mai bună pentru afacerea ta. Uneori, poziţionarea pe unul din primele două locuri funcționează foarte bine, dar alteori, pozițiile trei sau patru oferă o eficienţă mai bună.

De altfel, fără o strategie bine definită, reclamele create de către utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesioniştii de AdWords studiază piaţa în mod constant şi vă pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinţă.

Ca în oricare altă strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor funcționa pentru toată lumea. În cele din urmă, cei mai mulți experţi AdWords deţin multe cunoştinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ​creştere naturală şi sănătoasă financiar, pe termen lung.

Nu ezita să apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câştiga timp, bani şi​ vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care​ îţi va fi aproape la fiecare pas. Decizi să rişti, având o posibilitate incertă de reuşită sau să câştigi încet şi sigur, lăsând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!
Distribuie
Tweet
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords Romania

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
Ce inseamna marketing?
In primul rand, trebuiesa stii ca marketing-ul online are mai multe denumiri,
precum: internet marketing, web marketing, marketing pe Internet,search
engine marketing – o confuzie generala, pentru ca search engine marketing (SEM), se
refera doar la marketingul pentru motoarele de cautare.
Marketingul online nu este diferit de marketingul clasic. Scopul final al marketingului (cel
putin pentru mine) este vanzarea, indiferent ce vinzi (produse, servicii, informatie etc).
Marketingul online incorporeaza urmatoarele tipuri de
marketing:
Servicii SEO, Web Design
Lista de servicii oferite de Neo Agency. Servicii web design, servicii seo si servicii de marketing online.
marile realizari ale serviciului popfax in 2010
Popfax.com, furnizor global de servicii de fax prin Internet, este mandru sa prezinte un set de instrumente si caracteristici care vor creste productivitatea clientilor sai
Modalitati simple si eficiente pentru cresterea vanzarilor online
Tocmai ti-ai deschis un magazin online si vanzarile intarzie sa apara? Chiar daca investitia iniatiala a fost destul de mica, tot e normal sa te astepti sa obtii profit cat mai rapid. Daca nu vinzi suficient, insa, inseamna ca stai prost la capitolul promovare sau potentialii clienti nu au incredere in magazinul tau.

De ce utilizatorii nu cumpara din magazinul tau online

Softuri precum Analytics, oferit gratuit de Google, te ajuta la contorizarea traficului de pe site-ul tau. Asta inseamna ca poti afla in orice moment cati utilizatori ti-au vizitat site-ul, cat au stat pe site si ce pagini au fost mai vizitate. Daca traficul e suficient de mare, insa utilizatorii nu cumpara produsele din magazinul tau, e nevoie sa identifici cauza exacta.

Utilizatorii nu pot finaliza comanda din cauza unor probleme de pe site

Verifica traseul pe care un utilizator trebuie sa il faca pana la finalizarea comenzii. Daca nu ai deloc conversii, e posibil ca undeva pe acest traseu sa existe o problema. Verifica butoanele si functionalitatea acestora si a elementelor care duc la efectuarea comenzii, pentru a te asigura ca problema nu e una tehnica. Nu poti obtine profit, daca utilizatorii nu pot sa
finalizeze comenzile.

Traficul nu e relevant pentru ceea ce vinzi

Daca nu exista nicio problema pe traseul efectuarii comenzii, e posibil ca traficul sa fie total irelevant pentru ceea ce vinzi. Verifica sursele din care vine traficul si asigura-te ca si canalele de publicitate sunt bine alese. Daca ai campanii active pe alte site-uri, asigura-te ca mesajul reclamelor e bine corelat cu ceea ce vinzi. Publicitatea inselatoare nu ajuta decat la trafic, insa pentru vanzari ai nevoie de o unitate a mesajului.

Daca traficul majoritar e din Google, fie textul de pe site-ul tau nu e relevant pentru ceea ce vinzi, putin probabil, fie utilizatorii nu cumpara din alte motive.

Utilizatorii nu au incredere in tine si in magazinul tau

De multe ori, utilizatorii nu cumpara pentru ca nu au incredere. Se tem ca produsele nu corespund, ca e posibil sa plateasca o comanda si sa nu primeasca produsele si asa mai departe.

Daca utilizatorii nu au incredere in tine si in magazinul tau e nevoie sa cresti autoritatea si sa ii faci sa aiba incredere in tine. Adauga datele complete ale firmei, link-uri catre Autoritatea pentru Protectia Consumatorului, ofera suport telefonic, posteaza testimoniale reale (neaparat cu poze si nume) si cauta o personalitate care sa fie imaginea magazinului tau si care sa transfere, astfel, increderea si asupra magazinului tau.

Acestea sunt doar cateva modalitati prin care poti creste vanzarile, prin simpla rezolvare a unor probleme legate de site. Insa nu uita ca reclama e sufletul comertului si ca nu poti creste un business fara promovare. Asa ca opteaza pentru promovare online pentru magazinul tau pentru ca afacerea ta sa creasca mai rapid.

Daca nu ai experienta in promovarea prin facebook, SEO sau campanii de Google Ads, urmeaza niste cursuri care sa te ajute sau apeleaza la specialisti pentru consultanta in marketing online.

In viitor, te-ar putea ajuta sa angajezi o persoana dedicata, care sa se ocupe doar de promovare si de eficientizarea campaniilor de vanzari.

Pana atunci, insa, analizeaza traficul site-ului tau si ofera-le potentialilor clienti dovezi de incredere si produse de calitate. Vei vedea ca afacerea ta se va dezvolta frumos si va creste in mod constant.
Idei de business-uri mici care ar putea deveni profitabile
Te-ai decis ca vrei sa iti deschizi propria afacere, insa nu stii ce anume poate fi profitabil? Un alt aspect de care se lovesc cei mai multi antreprenori la inceput de drum este faptul ca nu sunt pregatiti din punct de vedere financiar pentru a face fata costurilor unei afaceri la inceput de drum. Exista si bussiness-uri care pot fi demarate cu un minim de investitie care te pot avantaja mai ales daca ai deja cunostintele necesare.

Afacerile de tip start-up reprezinta un factor major pentru dezvoltarea si dezvoltarea abilitatilor cheie. Mai concret, transformarea ideilor in oportunitati economice este cheia antreprenoriatului. Iata cateva idei de afaceri mici, dar care pot deveni profitabile.

Firma de contabilitate
Fiecare afacere necesita un sistem contabil care sa asigure o buna gestionare a numerarului. Daca esti un contabil calificat, infiintarea unei firme de contabilitate poate fi o afacere profitabila care ar trebui luata in considerare. Este simplu de a incepe si necesita doar abilitatile in contabilitate. Exista mai multe companii care acum externalizeaza serviciile de back-office, cum ar fi si contabilitatea. Majoritatea companiilor incearca sa se concentreze asupra afacerilor lor de baza si sa lase in seama expertilor acest aspect.

Servicii de marketing

Daca ai experientain marketing, poti incepe o afacere in acest sens si it poti oferi serviciile diferitelor companii. Poti colabora de exemplu pentru inceput cu intreprinderi mici, care au putina experienta in marketingul produselor / serviciilor lor. Pe masura ce afacerea creste poti angaja si alti oameni. Cu cat creste compania din punct de vedere al angajatilor, cu atat mai multi clienti vei putea obtine.

Magazin online de smartwatch-uri

Afacerile de vanzari de smartwatch-uri sunt in crestere pentru ca produsele sunt foarte solicitate. Smartwatch-urile fac mai multe lucruri decat ceasurile obisnuite. Unele dintre caracteristicile lor includ monitorizarea ritmului cardiac, GPS si al camerelor de luat vederi. Desigur, aici te poti orienta spre spre alte afaceri de magazin online cum ar fi vanzari de genti de dama casual, accesorii sau articole vestimentare.

Servicii de plimbare si ingrijire a animalelor de companie

De cele mai multe ori detinatorii de animale de companie nu au in grija cum sa lase cainele sau pisica pe perioada in care sunt plecati cat mai mult de acasa. Daca iti plac animalele foarte mult, atunci te poti gandi sa incepi o afacere in acest sens. Poti sa devii “bona” pentru animalele de companie. Ai fii surprins sa stii cate persoane cauta astfel de ingrijitor pentru animalutele lor.

Web designer

In ziua de astazi este esential ca sa ai un site web indiferent de domeniul in care activezi. Acest lucru ajuta la vanzarea de produse sau servicii si pentru a te face cunoscut pentru cat mai multa lume. Daca ai cunostinte de web design poti sa iti incerci o afacere in acest sens. Tot mai multe companii apeleaza la profesionisti.

Planificator de nunti

Daca te consideri o persoana organizata si atenta la detalii, aceasta este o afacere pentru tine. In fiecare an au loc sute de nunti, iar majoritatea cuplurilor chiar nu au timp sa planifice nunta si sa se ocupe de toate detaliile. Acest serviciu de planificator de nunti este la mare cautare, insa si competitia este una pe masura. Pentru a incepe afacerea, nu are nevoie de foarte multi bani, cu toate acestea trebuie sa ai un site web.

Personal trainer

Daca esti pasionat de sport si il practici aproape zilnic, atunci aceasta afacere va poate fi ideala pentru tine. Exista multi oameni care au nevoie de un stil de viata sanatos si au nevoie de traineri personali pentru a-si atinge obiectivele. Aceste servicii pot fi furnizate la domiciliul clientului sau intr-o sala de sport si implica sesiuni de formare care pot fi adaptate fiecarui individ sau pot fi sesiuni de grup.
5 argumente pentru a include serviciile SEO in strategia ta de marketing online
Anunturile platite pe Google ofera o vizibilitate marita pentru cuvintele tale cheie principale, insa combinat cu o buna strategie SEO iti va permite sa obtii rezultate maxime.
Cum depasesti competitia prin marketing online. Strategie si tactici
Internetul a devenit un mediu care influenteaza tot mai des activitatea si performantele companiilor din Romania. Relevanta, targetarea, costurile de media accesibile, optimizarea in timp real sunt avantaje greu de obtinut intr-o campanie de publicitate clasica. Pentru cele mai multe categorii de produse si servicii, orice achizitie este precedata de cercetarea online.
2011 va fi un an in care companiile vor trebui sa integreze si mai mult Internetul in campaniile si
Alege o promovare prin marketing online si vei vinde non-stop!
De ce sa alegi promovare prin marketing online pentru site-ul tau? Pentru ca ajuta sa transformi nevoile societatii in posibilitati de afaceri profitabile, se intemeiaza pe nevoile si dorintele oamenilor, organizeaza, implementeaza si controleaza afacerea dumneavoastra.
Care sunt avantajele daca optezi pentru o promovare prin marketing online?
Incepand cu noua implementare, se vor putea calcula cati vizitatori unici au fost pe un site intr-o ora, oferind astfel acces la informatii mai detaliate asupra traficului unui site web.
Avantajele marketingului online:
• Rapid, eficient, usor de lansat/schimbat
• Targetat masurabil, inovativ, prezenta 24/24, 7/7
• Transparenta, design
• Structura, organizare site
• Publicitatea online mai ieftina decat cea traditionala
• Economie de timp, bani si resurse
• Puterea retelelor online pentru atingerea obiectivelor fara apel la hartie
• O modalitate economica de a promova un produs/serviciu global
• Foarte usor de urmarit rezultatele campaniei
Promovare prin marketing online - Facebook
Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua - arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) in cea mai recenta livrare.
Avantajele prezentei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea actiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pana la cresterea vanzarilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei si o platforma eficienta de PR, ieftina, performanta si usor de folosit.
Indiferent daca obiectivul urmarit este cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientior, Facebook va poate ajuta.
Invata sa le folosesti corect si vei avea rezultate pe masura! Sau apeleaza la http://seomaxim.ro/ pentru a alege ce mai potrivita promovare online pentru a site-ului tau!
Alege o promovare prin marketing online si vei vinde non-stop!
De ce sa alegi promovare prin marketing online pentru site-ul tau? Pentru ca ajuta sa transformi nevoile societatii in posibilitati de afaceri profitabile, se intemeiaza pe nevoile si dorintele oamenilor, organizeaza, implementeaza si controleaza afacerea dumneavoastra.
Care sunt avantajele daca optezi pentru o promovare prin marketing online?
Incepand cu noua implementare, se vor putea calcula cati vizitatori unici au fost pe un site intr-o ora, oferind astfel acces la informatii mai detaliate asupra traficului unui site web.
Avantajele marketingului online:
• Rapid, eficient, usor de lansat/schimbat
• Targetat masurabil, inovativ, prezenta 24/24, 7/7
• Transparenta, design
• Structura, organizare site
• Publicitatea online mai ieftina decat cea traditionala
• Economie de timp, bani si resurse
• Puterea retelelor online pentru atingerea obiectivelor fara apel la hartie
• O modalitate economica de a promova un produs/serviciu global
• Foarte usor de urmarit rezultatele campaniei
Promovare prin marketing online - Facebook
Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua - arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) in cea mai recenta livrare.
Avantajele prezentei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea actiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pana la cresterea vanzarilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei si o platforma eficienta de PR, ieftina, performanta si usor de folosit.
Indiferent daca obiectivul urmarit este cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientior, Facebook va poate ajuta.
Invata sa le folosesti corect si vei avea rezultate pe masura! Sau apeleaza la http://seomaxim.ro/ pentru a alege ce mai potrivita promovare online pentru a site-ului tau!
Importanta continutului efectiv in marketing-ul online - I -
Internetul este facut sa fie schimbator si dinamic. Oamenii care viziteaza blogul sau sit-ul tau, vor sa vada un continut proaspat si plin de idei. Daca acesti vizitatori vin la tine si nu gasesc continut nou, o sa creada ca blogul sau sit-ul stagneaza si a fost abandonat si serviciul relatii cu clientii nu mai functioneaza.
Rezultate Blog Marketing Survey
Rezultate Blog Marketing Survey
Servicii Linkedin
O lista cu cateva dintre serviciile Linkedin fiecare avand cate o descriere scurta.
Premier Catering Events ofera servicii de catering in Bucuresti
Premier Catering Events ofera servicii de catering in Bucuresti
Cabinet stomatologic cu servicii si aparatura profesionala
Cabinet stomatologic cu servicii si aparatura profesionala
Apeleaza la PremierCatering.ro pentru servicii de catering pentru evenimente
Apeleaza la PremierCatering.ro pentru servicii de catering pentru evenimente
Profita de cele mai bune servicii de catering pentru evenimente
Profita de cele mai bune servicii de catering pentru evenimente
Profita de cele mai bune servicii de catering pentru evenimente
Profita de cele mai bune servicii de catering pentru evenimente
Profita de cele mai bune servicii de catering pentru evenimente
Profita de cele mai bune servicii de catering pentru evenimente
Apeleaza la PremierCatering pentru servicii de catering superioare
Apeleaza la PremierCatering pentru servicii de catering superioare
Alege PremierCatering pentru servicii de catering pentru evenimente
Alege PremierCatering pentru servicii de catering pentru evenimente
Alege serviciile cabinetului stomatologic ArtImplant
Alege serviciile cabinetului stomatologic ArtImplant
Cum sa Devii Arhitect de Strategii de Marketing Online – Ghid Complet
Invata cum sa creezi strategii de marketing ce te pot ajuta sa faci alegerile potrivite pentru afacerea ta online. Convinge-te singur.
Servicii DDD eficiente in Iasi
Servicii DDD eficiente in Iasi
Servicii de deratizare in sectorul 1
Servicii de deratizare in sectorul 1
Stii de ce are nevoie evenimentul tau din Bucuresti pentru a fi rememorat si peste zece ani? De serviciile unei firme de catering!
Stii de ce are nevoie evenimentul tau din Bucuresti pentru a fi rememorat si peste zece ani? De serviciile unei firme de catering!
Vrei sa fii la curent cu mediul online? Vino la cele mai tari cursuri de marketing online!
Vrei sa fii la curent cu mediul online? Vino la cele mai tari cursuri de marketing online!
Alege serviciile unei firme de deratizare profesionala
Alege serviciile unei firme de deratizare profesionala