link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Responsabilitatea socială a companiilor sau filantropie?
de claudiuionescu007 la: 09/10/2019 10:53:04
Implicarea socială sau în comunitate a companiilor dar și filantropia corporatistă sunt sintagme din ce în ce mai folosite în prezent.

Această funcție dezvoltată intrinsec oferă firmelor posibilitatea de a forma relații pozitive cu comunitățile de apartenență sau cu societatea globală, în palierele diferite ale acesteia.

Secolul al XIX-lea a pus în prim plan ideea morală că cei care au mai mulți – bani sau putere – îi vor ajuta pe cei ce au mai puțin; proprietarii corporațiilor au investit resurse importante în comunități și societate construind școli, muzee, universități, teatre, dezvoltând infrastructura.

responsabilitate socialaNeoliberalismul ce a marcat economia mondială în ultimii ani ai secolului al XX-lea a condus la creșterea resurselor aflate la dispoziția companiilor, a spațiului pentru implicare dar și a așteptărilor ce vin din partea societății.

Implicarea în comunitate a companiilor include practici filantropice tradiționale ce sunt în concordanță cu obiective economice și sociale. Rezultatele implicării sunt măsurate în permanență pentru a ține un bun echilibru între obiectivele de viitor ale firmei și nevoi de moment sau permanente ale comunității.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Responsabilitatea socială a companiilor sau filantropie?"

LANSAREA LA 1 NOIEMBRIE A STANDARDULUI ISO 26000, REFERITOR LA RESPONSABILITATEA SOCIALĂ
Data de 1 noiembrie 2010 va marca lansarea unuia dintre standardele ISO cele mai aşteptate în ultimii ani – ISO 26000, Linii directoare referitoare la responsabilitatea socială, care furnizează un ghid cu privire la responsabilitatea socială întreprinderilor din sectorul privat şi organizaţiilor din sectorul public.
„METRO Kid, Investim în educaţie!” - în Bucureşti şi alte 23 judeţe din ţară
METRO Cash & Carry România a lansat, odată cu începerea anului şcolar, programul METRO Kid, program de sprijinire a elevilor proveniţi din familii cu situaţie materială precară şi care înregistrează rezultate bune la învăţătură. Programul face parte din planul de implementare a strategiei de responsabilitate socială a companiei în România şi se derulează graţie colaborării cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
Aspectele intangibile – 75% din valoarea unei companii
Criza economică a determinat echipele manageriale din companii să-şi regândească strategiile de CSR, bugetele alocate, precum şi termenele de execuţie. Pentru afla care sunt coordonatele domeniului am discutat cu Luminiţa Oprea, primul autor al unui volum de CSR din România, lansat în 2005.

Mediul de afaceri românesc este mai pregătit acum, în 2011, pentru a înţelege şi implementa conceptul de Responsabilitate Socială Corporatistă decât în 2005?
Mai bine pregătit ca şi cunoaştere a acestui concept de business şi ca şi necesitate a aplicabilităţii, însă mai puţin pregătit ca disponibilitate financiară, având în vedere mediul economic. Se spune că „Omul este o fiinţă cu o singură aripă de aceea nu putem zbura decât în doi”. Ceea ce vreau să spun este că nu doar mediul corporatist are nevoie de evoluţie, ci şi cel al societăţii civile. Cele mai multe proiecte le derulezi cu un partener. E bine, frumos şi util ca ambii parteneri să aibă un fundament comun al cunoaşterii conceptului de responsabilitate socială. Altfel, A şi B vorbesc limbi străine.
Eveniment Responsabil
Din 2 pana in 9 septembrie se deschide “Portita” pentru cea de a patra editie a Laboratorului de Educatie Nonformala. Intr-o formula noua, deschisa unui numar mai divers de actori ai educatiei nonformale dar si mai responsabila social.

Inca de la cea de-a treia editie, alaturi de prietenii nostri de la Reper 21, am hotarat ca un astfel de eveniment poate si merita sa acorde o atentie sporita componentei de Responsabilitate Sociala. Un an mai tarziu si multe intalniri intre timp si laboratorul va purta marca “Eveniment Responsabil”, marca creata prin proiectul SOCIETAL (www.societal.ro)!
Prima staţie de epurare ecologică din România realizată de Grupul Rompetrol şi Mihai Eminescu Trust
Grupul Rompetrol, prin programul său de responsabilitate socială corporativă – “Împreună pentru fiecare”, a susţinut proiectul “ECO H2O – Prima staţie de epurare ecologică”, propus de Fundaţia “Mihai Eminescu Trust”. Valoarea sprijinului acordat de companie este de 12.000 EURO.
Avantajele ssm pentru intreprinderi
Securitatea si sanatatea in munca (ssm) prezinta avantaje pentru intreprinderi, pe langa faptul ca reprezinta o obligatie juridica si sociala a acestora. Intreprinderile considera ca SSM previne accidentele de munca si imbolnavirile profesionale, dar constituie, de asemenea, un element esential al succesului lor.
De ce constituie SSM un element esential al eficientei unei afaceri?
Securitatea si sanatatea in munca (ssm):
- ajuta la demonstrarea faptului ca intreprinderea este responsabila din
punct de vedere social,
- protejeaza si imbunatateste imaginea de marca si valoarea de marca,
- ajuta la maximizarea productivitatii lucratorilor,
- imbunatateste devotamentul salariatilor fata de intreprindere,
- construieste o forta de munca mai competenta si mai sanatoasa,
- reduce costurile si perioadele de intrerupere a activitatii,
- permite intreprinderilor sa raspunda asteptarilor clientilor in materie de
ssm si
- incurajeaza forta de munca sa ramana activa mai mult timp.
Orice intreprindere se poate bucura de avantaje semnificative investind in SSM. Investitiile simple pot mari competitivitatea, profitabilitatea si motivatia angajatilor. Implementarea unui sistem de management a SSM ofera un cadru eficient pentru prevenirea sau reducerea la minimum a accidentelor si a bolilor.
Desi principiile unei bune SSM se aplica fiecarei organizatii, factorii declansatori ai activitatii economice pot fi foarte diferiti pentru organizatiile mari si mici.
Organizatiile mari
Companiile bune au recunoscut de mult importanta imaginii si a reputatiei lor.
Se asteapta ca organizaiile mari sa dea dovada de standarde din ce in ce mai ridicate de guvernare corporatista si de o mai mare transparenta in practicile de comunicare a informatiilor. Combinatia dintre functionarea intr-o economie determinata de piata si o societate tot mai constienta privind riscurile inseamna ca numeroase intreprinderi realizeaza in prezent avantajele semnificative care pot fi obtinute prin integrarea performantei an materie de SSM in modelul lor de afaceri mai amplu. Acestea includ:
- imbunatatiri ale imaginii, ale valorii de marca si ale reputatiei
intreprinderii,
- respectarea angajamentelor referitoare la responsabilitatea sociala
corporatista a intreprinderilor (RSI),
- mentinerea si promovarea increderii investitorilor şi
- dezvoltarea angajamentului pozitiv al partilor interesate.
Responsabilitatea sociala corporatista a intreprinderilor (RSI) se refera la modul in care intreprinderile pot tine cont de impacturile lor economice, sociale si de mediu in modul lor de operare. SSM pot juca un rol important in modul in care aceste principii sunt puse in practica. O relevanta deosebita o au:
- includerea SSM in initiative mai ample de gestionare a intreprinderilor,
- asigurarea faptului ca riscurile privind SSM sunt abordate in mod
corespunzator de catre contractanti si furnizori si
- motivarea altor intreprinderi sa aduca imbunatatiri in materie de SSM,
prin presiuni de grup.
Laptopurile ASUS N obtin 9 Premii de Aur EPEAT
ASUS sustine protejarea mediului inconjurator si dovedeste responsabilitate sociala prin lansarea pe piata a noi produse “verzi”, tot mai prietenoase cu mediul. Aceasta activitate a fost apreciata cu 9 Premii de Aur EPEAT (Electronic Product Environmental Assessment Tool).
De ce moare economia | the story of stuff
De ce moare economia…

Stilul asta de viral curat, eficient si cu un mesaj puternic ar trebui sa ii atinga pe multi. E clar ca in ziua de azi lumea consuma prea mult si produce prea putin, se pare ca americanii abia acum au inteles asta, chiar daca viralul The Story of Stuff e facut de ceva timp. Responsabilitate sociala sau dezvoltare durabila sunt concepte care pentru romani sunt foarte straine. Asta se va intampla pana in momentul in care romanul de rand va avea un soc (nu va mai putea plati ratele sau nu va mai putea face credit), abia atunci el va ajunge sa realizeze importanta consumului rational. Chiar daca viralul este adresat cu precadere americanilor, el este perfect valabil si pentru Romania.

Va recomand sa il vedeti pe tot pentru ca merita, mai mult de 4 milioane de oameni s-au uitat pe site-ul viralului http://www.storyofstuff.com/ !
Voteaza “10 zile -10 perspective” si vei face astfel niste copii nevoiasi fericiti
Probabil ai auzit de programul initiat de Petrom “Tara lui Andrei”. Acesta este primul program de responsabilitate sociala, care permite unui numar nelimitat de oameni sa interactioneze, sa comunice, sa se informeze si mai ales sa schimbe in mod concret lumea in care traiesc. Se lanseaza astfel un apel catre fiecare dintre noi pentru a ne uni ideiile si actiunile in vederea crearii unei lumi mai bune si mai curate.
Horoscop lunar decembrie 2010 - Zodia Varsatorului
In luna decembrie, Varsatorul isi gaseste ratiunea de a exista in special in mediul social, in compania prietenilor si celor apropiati , desi aceasta orientare nu pare a aduce mereu satisfactii. Se anunta un ceas de cumpana mai mult decat surprinzator, un ramasag cu soarta ce trebuie neaparat sa fie castigat .
Oradea alearga pentru sanatatea sa
Orasul Oradea se pregateste sa fie gazda unui eveniment de amploare, dedicat tinerilor si nu numai, care doreste sa popularizeze miscarea ca stil de viata si sa creasca responsabilitatea sociala. Astfel, pe 18 Septembrie o sa aiba loc prima editie a unui eveniment dedicat atletismului “Oradea City Running Day”
Salvaţi Copiii România investeşte peste 90.000 lei în maternitatea Cantacuzino
Organizaţia Salvaţi Copiii România dă startul acţiunilor de investiţie a banilor strânşi în urma camp...
Homeless fonts
Homeless Fonts este despre fonturi și oameni, este o inițiativă concepută de fundația Arrels în colaborare cu agenția de publicitate Cyranos McCann și combină arta tipografică cu responsabilitatea socială.
Gamarde
Aducem in fata dumneavoastra o combinatie rara a principiilor frumusetii ce intalnesc dermatologia si plantele: formula Gamarde.
Fie ca vorbim despre apa termala Gamarde le Bains cu proprietati magice sau aducem in prim plan uleiul de argan atent colectat tocmai din Maroc si pretiosul unt de Shea din crema hidratanta, lotiunea de corp si mastile nutrive ale gamei, patru notiuni de baza sunt in permanenta sustinute: frumusetea naturala si organica, responsabilitatea sociala si fata de mediu si grija pentru fiinta umana.
Inca de la prima utilizare veti simti rasfatul si beneficiile unor produse in care s-a investit atenta cercetare, preocupare si respect fata de om, grija si…suflet. Gamarde este singura linie de fito dermato-cosmetice bio care garanteaza 100% ingrediente naturale in compozitie.
Este suficient sa faceti un prim pas pentru a intalni finetea cosmeticelor frantuzesti si veti trai fara ezitare dependenta constanta pentru calitate, rafinament si eficienta.
Intr-un univers ce pare a fi acaparat de artificial, de prefabricate si alternative departe de natural, noi va prezentam angajamentul nostru ferm fata de dumneavoastra, natura si umanitate: Gamarde, lipsita de conservanti, coloranti si ingrediente sintetice, devianti petrochimici si organisme modificate genetic.
Veti savura o gama de ingrijire a tenului si a corpului ce cuprinde produse ecologice care lucreaza absolut pentru corpul dumneavoastra si nicidecum impotriva lui. Va invitam sa va alaturati noua pentru a contribui impreuna la evolutia naturalului, a eficientei si a sentimentului de a sti ca sunteti o parte din perfectiunea frumusetii din interior catre exterior prin varietatea produselor: Gamarde ingrijire, gama pentru copii, gama de ingrijire solara si cea de ingrijire pentru barbati.
Va invitam astfel intr-o experienta unde frumusetea, echilibrul interior si sanatatea merg mana in mana, in cel mai benefic pas inainte pe care-l puteti face: reintoarcerea la natura.
Gamarde Romania
Fie ca vorbim despre apa termala Gamarde le Bains cu proprietati magice sau aducem in prim plan uleiul de argan atent colectat tocmai din Maroc si pretiosul unt de shea din crema hidratanta, lotiunea de corp si mastile nutrive ale gamei, patru notiuni de baza sunt in permanenta sustinute: frumusetea naturala si organica, responsabilitatea sociala si fata de mediu si grija pentru fiinta umana. Inca de la prima utilizare veti simti rasfatul si beneficiile unor produse in care s-a investit atenta cercetare, preocupare si respect fata de om, grija si…suflet.
Studiu privind băuturile pe bază de bere și riscurile acestora pentru sănătate
Studiu privind riscurile pentru sănătate ale băuturilor1 fotografie

APC România a achiziționat din marile structuri comerciale ale capitalei 45 de tipuri de băuturi pe bază de bere în vederea analizării informațiilor menționate pe etichetă. Scopul acestei analize îl constituie informarea și educarea consumatorilor de astfel de produse.

Studiul a fost realizat de către o echipă coordonată de dr. ing. biochimist Mădălina Iliș și dr. ing. biochimist Mihai Rissdorfer, experți produse alimentare ai APC România. La realizarea studiului s-au avut în vedere prevederile legale în vigoare referitoare la etichetarea alimentelor, în special:

a) Scopul etichetării - de a da consumatorilor informațiile necesare, suficiente, verificabile și ușor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigențelor lor din punct de vedere al nevoilor și posibilităților lor financiare, precum și de a cunoaște eventualele riscuri la care ar putea fi supuși.

b) Informațiile înscrise pe etichetă nu trebuie să inducă în eroare consumatorii, la achiziționarea produselor, în privința caracteristicilor alimentului și în special a naturii, identității, proprietăților, compoziției, cantității, durabilității, originii sau provenienței sale, precum și a metodelor de fabricație sau de producție.

c) Prevederile privind ingredientele, modul de introducere pe etichetă și indicarea ingredientelor cu potențial alergen.

d) Prevederile privind denumirea sub care este vândut alimentul care trebuie să corespundă naturii, genului, speciei, sortimentului sau proprietăților alimentului ori materiilor prime utilizate în fabricație;

Pentru acest studiu ne-am propus următoarele obiective:

Eliminarea confuziei create în rândul consumatorilor cu privire la cele două produse: produsul “bere” și produsul “băutură pe bază de bere”.

Berea este o băutură alcoolică spumoasă, saturată cu dioxid de carbon, obținută prin fermentarea mustului de bere preparat din malț pentru fabricarea berii, hamei și/sau produse din hamei, apă și drojdie de bere fără adaos de alcool etilic, aromatizatori și aditivi gustativi.

Băutură pe bază de bere (mix de bere) este o băutură alcoolică, fabricată pe bază de bere, cu utilizarea zaharului sau a siropurilor de zaharuri și/sau a materiilor prime vegetale, fructelor, pomușoarelor, sau a produselor de prelucrare a acestora, și/sau a aditivilor alimentari gustativi și aromatici.

Cele doua definiții de mai sus, date celor două produse, ar trebui să elimine confuzia creată în rândul consumatorilor cu privire la acestea.

Din păcate, pentru 27% din produsele analizate, denumirea descriptivă a produselor, cum ar fi “Amestec de bere blondă și limonada cu suc de…” sau “Băutură din bere cu aroma de…”, și la care procentul de bere este sub 50%, induce în eroare consumatorii, creându-le percepția falsă a unui nou tip de bere, deși produsul conține mai mult suc de fructe sau limonadă.

Conținutul în alcool al produselor analizate variază de la 0 la 8,5% în volum.

În acest tabel puteți vedea descrierea produselor analizate, conform etichetei.

Identificarea provenienței tipurilor de băuturi pe bază de bere.

În privința țării de origine a produselor analizate a reieșit că: 33% dintre produse sunt fabricate în România, 27% în Germania, 22% în Belgia, 8% în Olanda, 4% în Austria, 4% în Cehia, iar 2% dintre produse au mențiunea “Fabricat în UE”.

Numărul mare de astfel de produse realizate în țara noastră certifică, din păcate pentru consumatori, existența unei cereri mari pentru acest tip de produs, susținută și de preț, care variază între 1,29 lei și 10,25 lei.

Identificarea aditivilor alimentari utilizați în compoziția acestui tip de produs, care prezintă un risc de apariție a unor afecțiuni medicale în cazul unui consum constant și pe termen lung.

În 66% dintre produsele analizate au fost identificați următorii aditivi alimentari: aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, acid citric, albastru briliant, benzoat de sodiu și caramel amoniacal. Asupra aditivilor mentionați mai sus planează cele mai multe suspiciuni privind generarea unor afecțiuni medicale cum ar fi: migrene, astm, epilepsie, boli cardio-vasculare și alergii.

În cele ce urmează vom realiza o descriere sumară a acestora.

Aspartamul (E 951) este un îndulcitor artificial care are o putere de îndulcire de 180 de ori mai mare decât zahărul, fiind lipsit de calorii și asupra căruia există suspiciuni privind declanșarea următoarelor afecțiuni medicale: alergii, migrene, spasme musculare, boli cardio-vasculare.

Acesulfam de potasiu (E 950) este un îndulcitor sintetic care are o putere de îndulcire de 200 de ori mai mare decât zaharul, lipsit de calorii și asupra căruia exista suspiciuni privind declanșarea unor afecțiuni identice cu ale aspartamului.

Ciclamat de sodiu (E 952) este un îndulcitor artificial care are o putere de îndulcire de 30 de ori mai mare decât zahărul. Acest aditiv nu este autorizat în SUA ca urmare a unor studii care au arătat posibile efecte carcinogene.

Zaharina și sărurile sale de Na, K si Ca (E 954) este un îndulcitor artificial

Acid citric (E 330) este un compus organic, cristalin, fără culoare, care aparține clasei de acizi carboxidici și este folosit ca acidifiant. Poate provoca dureri abdominale și poate ataca smalțul dinților.

Albastru briliant (E 133) este un colorant albastru care poate provoca alergii la persoanele cu astm moderat.

Benzoat de sodiu (E 211) este un conservant cu acțiune antibacteriană și antifungică în mediul acid. Asupra acestuia planează suspiciuni cu privire la generarea unor alergii.

Caramel amoniacal (E 150 c) este un colorant maroniu obținut prin arderea zahărului în prezența amoniacului. Este susceptibil de declanșarea unor alergii. De asemenea, distruge Vitamina B6 din organism.

Din totalul de 45 de produse analizate, 7 dintre acestea conțin ASPARTAM.

Top 7 băuturi pe bază de bere cu aspartam din cele analizate:

- Bergenbier Fresh Lemon cu senzor de răcire

- Bergenbier Fresh Soc

- Bergenbier Fresh Grapefruit

- Redd's Cranberry Crush

- Redd's Mojito

- Stephans Brau Grapefruit

- Valentins.

Aici puteți vizualiza detaliat lista ingredientelor prezente în eșantionul de produse analizate.

La fabricarea acestui tip de produs s-au mai folosit și alți aditivi alimentari, cum ar fi: acid carminic (colorant), acid lactic (acidifiant), acid ascorbic (antioxidant), acid carbonic (conservant), citrat disodic (corector de aciditate), citrați de potasiu (corector de aciditate), carbonați de magneziu (corector de aciditate), verde natural C 15, benzoat de sodiu (conservant), arome și stabilizatori (gumă de carruba, gumă esterică, pectine, extract de guillala și guma de acacia).

Din păcate, doar 9% dintre produsele analizate nu conțin aditivi alimentari.

Analiza altor informații de pe etichetă, din punct de vedere al necesității existenței acestora și al clarității mesajului transmis consumatorului.

Mențiunea “A se feri de temperaturi ridicate și îngheț” este neclară pentru consumator și nu-l poate ajuta pe acesta în privința identificării temperaturii de păstrare a acestui produs. În tratatele de specialitate se recomandă ca produsele de acest tip să fie păstrate la temperaturi situate peste temperatura de îngheț, dar nu mai mari de 12 grade Celsius și ferite de razele solare.

Doar 24% dintre produsele analizate au pe ambalaj mesaje de responsabilitate socială de tipul ”Nu consuma alcool în timpul sarcinii” sau alte tipuri de pictograme prin intermediul cărora să se atragă atenția în privința interzicerii consumului acestui produs de către anumite categorii de consumatori care nu au vârsta sau starea medicală adecvată unui astfel de consum.

Ingredientele cu potențial alergen nu sunt, pe eticheta anumitor produs, evidențiate în mod clar, conform legislației în vigoare, existând riscul ca unii consumatori alergici la anumite substanțe din compoziția acestor produse să aibă probleme de sănătate în urma consumului.

De exemplu drojdia, a doua sursa de alergii alimentare, se gaseste nu doar in paine ca drojdie de brutarie, ci si in bere.

Aceasta provoaca alergii la unele persoane, si, in acelasi timp, irita tractul digestiv, facandu-l mai permeabil la proteinele nedigerate din hrana. Acest lucru sporeste posibilitatea dezvoltarii unei reactii alergice la orice si de aceea unele persoane se simt cel mai rau cand consuma alimente la care sunt alergice.



“Berea trebuie să rămână un produs 100% natural, realizat din cele 4 ingrediente (apă, malț din orz, hamei și drojdie de bere) care de-a lungul timpului au subliniat într-un mod unic culoarea, aroma și gustul specifice acestui produs. Amestecul de bere, aditivi alimentari și sucuri de fructe nu contribuie în niciun fel la completarea unor nutrienți necesari organismului în fiecare zi, dimpotrivă, anumiți aditivi alimentari (aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, caramel cu amoniac, albastru briliant, acid citric și benzoat de sodiu) folosiți în unele produse de acest gen sunt susceptibile de efecte negative asupra sănătății, mergând de la simple alergii până la boli mai grave, precum afecțiunile cardio-vasculare.” a declarat conf. univ. dr. Costel Stanciu, președintele Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România.
Cum sa profiti cu stil de carnavalul dividendelor in 2018
Doresti sa iti asiguri partea de profit pentru anul 2018? Iata ce trebuie sa stii ca sa profiti cu stil de carnavalul dividendelor de anul acesta:

Adunarea generala a actionarilor (AGA) decide rata dividendelor pentru anul in curs

De obicei, AGA se intruneste in aprilie, dar difera la fiecare companie. In aceasta sedinta, se aproba bugetul pe anul in curs, se declara bugetul pe anul precedent si se decide orice fel de schimbare la capitalul social al companiei. Data de intrunire se publica pe site-ul bursei de valori bucuresti pentru fiecare firma in parte.

Se decide inclusiv procentul de profit care urmeaza sa fie distribuit ca dividende – rata dividendelor

Data de inregistrare este data cand se exercita deciziile luate de AGA

Data de inregistrare este la minim 10 zile lucratoare de la data intrunirii generale a actionarilor.

Cu maxim 2 zile inainte de data de inregistrare, poti cumpara actiuni si sa beneficiezi de dividendele decise de AGA

Ai 2 zile la dispozitie pentru ca atat dureaza procesul de decontare la Depozitarul Central – institutia romaneasca care se ocupa cu compensarea si decontarea tranzactiilor cu instrumente financiare.

Asadar, ce trebuie sa faci:

Pe site-ul BVB, te interesezi cand este data de inregistrare pentru fiecare actiune pe care doresti sa o cumperi ( in tab-ul Stiri)
Ai grija sa cumperi acea actiune cu 2 zile inainte de data de inregistrare, pentru a beneficia de dividende.
Pretul actiunii va scadea dupa ce dividendul s-a distribuit. Trebuie sa astepti pana pretul actiunii ajunge la pretul dinaintea distribuirii dividendului pentru a inregistra profitul!
Cinema.edu se întoarce
Anul trecut, Asociaţia Culturală Macondo lansa proiectul Cinema.edu, primul proiect de educaţie cinematografică adresat elevilor de toate vârstele. Pentu că s-a dovedit a fi un adevărat succes (peste 3.000 de elevi au vizionat filmele din cadrul proiectului), Cinema.edu revine în 2012 cu o nouă ediţie.

Ieri s-a dat startul celei de-a doua ediţii a proiectului de educaţie socială prin film, Cinema.edu. Spre deosebire de anul trecut, ediţia din acest an se adresează elevilor de lice...
Let's do it Romania!
Ecology at it's finest!
GALA VOLUNTARILOR 2011: 200 de nominalizări şi un juriu de excepţie
Gala Voluntarilor 2011 este primul eveniment naţional dedicat recunoaşterii voluntarilor, proiectelor de voluntariat, coordonatorilor de voluntari şi centrelor de voluntariat din întreaga ţară. Gala Voluntarilor va avea loc la Bucureşti în data de 12 decembrie 2011 şi marchează finalul evenimentelor organizate în România sub egida Anului European al Voluntariatului 2011 (AEV) şi Ziua Internaţională a Voluntarilor celebrată în fiecare an în data de 5 decembrie. Evenimentul este un excelent prilej de a spune „MULŢUMESC!” într-un cadru festiv voluntarilor care fac lumea mai frumoasă prin gestul lor unic de a dărui. Peste 200 de nominalizări au fost înscrise în concurs la cele 22 de secţiuni, de către organizaţii neguvernamentale şi instituţii publice care lucrează cu voluntari.
James Oliver al nostru
În România situaţia sănătăţii copiilor este din ce în ce mai gravă. Aproximativ 3.6% dintre copii sunt obezi, iar unul din patru români este supraponderal sau obez, conform datelor Centrului de Calcul şi Statistică Sanitară din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice. Cauzele sunt multiple şi nu pot fi evitate cu uşurinţă: consumul execesiv de junk food încă de la o vârstă fragedă – vedem zilnic fast food-urile pline de oameni la orice oră din zi şi din noapte, copii sunt atraşi de jucăriile oferite cadou la meniuri, oamenii nu au timpul necesar să gătească, să mănânce sănătos şi promoţiile acestor „restaurante” sunt mereu atrăgătoare.
Gala naţională a voluntarilor, ediţia 2012
Federaţia VOLUM dă startul nominalizărilor la cea de-a doua ediţie a Galei Naţionale a Voluntarilor, singura competiţie naţională ce aduce recunoaştere voluntarilor, proiectelor de voluntariat, coordonatorilor şi centrelor de voluntariat din întreaga ţară.
Guerilla Verde luptă pentru reciclarea dozelor de aluminiu
Pe 14 noiembrie a început la Timişoara cea de-a şaptea ediţie a caravanei educaţionale prin film cu mesaj ecologic, Guerilla Verde. De această dată, tinerii din patru oraşe mari din România, Timişoara, Cluj-Napoca, Arad şi Bucureşti, vor putea colecta mai uşor singurul deşeu reciclabil 100% – doza de aluminiu.
33 de experţi români jurizează Competiţia „Gala Naţională a Voluntarilor”
Federaţia VOLUM se apropie de cea de-a doua ediţie a Galei Naţionale a Voluntarilor, singura competiţie naţională ce aduce recunoaştere voluntarilor, proiectelor de voluntariat, coordonatorilor şi centrelor de voluntariat din întreaga ţară.
Gala Naţională a Voluntarilor 2012 şi-a desemnat câştigătorii
Cea de-a doua ediţie a Galei Naţionale a Voluntarilor, evenimentul anual organizat de Federaţia VOLUM, şi-a desemnat cei 22 de câştigători.

Prezentatorii evenimentului Irina Păcurariu (realizator TVR) şi Dragoş Dehelean (CEO responsabilitatesociala.ro), alături de cei 33 de membrii ai juriului, cei 90 de finalişti şi alţi invitaţi de seamă au fost prezenţi la singura competiţie naţională ce aduce recunoaştere voluntarilor, proiectelor de voluntariat, coordonatorilor şi centrelor de voluntariat din întreaga ţară.
Beneficii ale marketingului bazat pe Social Media – Facebook
Evolutia tehnologiei a adus schimbari importante in vietile oamenilor, a companiilor si a instituriilor. Modificari radicale au fost aduse si in utilizarea marketingului, pentru promovarea produselor, a serviiciilor si fidelizarea clientilor. Marketingul bazat pe Social Media inseamana recunoasterea clientilor.
Optimizare si Promovare in Retele Sociale
Social media optimization (SMO) este o metodă de promovare în reţelele sociale prin atragerea vizitatorilor interesaţi de produsele şi serviciile dumneavoastră. Această metodă este ideală pentru companiile mici şi mijlocii, iar pentru cele mari ar fi binevenită pentru menţinerea brandului.
CE ESTE SOCIAL MEDIA MARKETING?
Social Media Marketing reprezintă totalitatea tehnicilor de promovare a unui brand/companii folosind canalele Social Media.

La moment există posibilitatea de a promova un produs sau serviciu folosind umătoarele canale Social Media:
De ce preferi un caine sau o pisica drept animal de companie?
De ce preferi sa ai drept animal de companie un caine, si nu o pisica? Sau viceversa? Banuiesc ca cei care sunt atasati de caini vor aduce drept principal argument credinta si chiar dragostea nemarginita ale acestor animale, si ca posesorii de pisici au drept principal atu dragalasenia si frumusetea pisiceasca. Dincolo de aceste consideratii, ambii prieteni necuvantatori ai omului ne influenteaza intr-o mare masura si intr-un fel diferit atat amicitiile, cat si relatiile de dragoste, ba poate chiar si preferintele noastre sociale si politice!