link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Cum avizez o dauna auto in perioada COVID-19(coronavirus)?
de Myagy10 la: 23/03/2020 08:50:39
Industria de asigurari din Romania a luat in ultimele zile, in ritm accelerat, o serie de masuri speciale pentru a-si proteja atat clientii, cat si angajatii de riscul infectarii cu noul coronavirus, asigurand, in acelasi timp, continuitatea operatiunilor curente.

Asiguratorii ofera astfel posibilitatea de constata si instrumenta o dauna auto online sau acceand aplicatii special dezvoltate pentru dispozitive mobile.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Cum avizez o dauna auto in perioada COVID-19(coronavirus)?"

Ce este sindromul cabanei și cum se manifestă în perioada Covid-19
Sindromul ori febra cabanei dă naștere unor simptome sau emoții ale unor oameni care sunt nevoiți să stea închiși în casa lor un mare interval de timp. Acest lucru poate fi provocat de o varietate de circumstanțe, precum un dezastru natural, lipsa posibilității de transport, sau chiar distanțarea socială determinată de o pandemie.
Solutionare rapida a dosarului de dauna auto
Solutionare rapida a dosarului de dauna auto
Daune auto, solutionari rapide la Gothaer
Daune auto, solutionari rapide la Gothaer
Dosar de daune auto - Gothaer
Dosar de daune auto - Gothaer
Daune auto
daune auto
Trebuie sa intocmesti dosarul de daune auto? Iata care sunt pasii de urmat!
Trebuie sa intocmesti dosarul de daune auto? Iata care sunt pasii de urmat!
Ce trebuie sa stii despre daunele auto atunci cand ai o asigurare Casco?
Ce trebuie sa stii despre daunele auto atunci cand ai o asigurare Casco?
Cum poti preintampina efectele negative ale daunelor auto? Asigurarea Casco este varianta perfecta!
Cum poti preintampina efectele negative ale daunelor auto? Asigurarea Casco este varianta perfecta!
Masca care ne protejează față de noul coronavirus | Covid-19
Încă de la începutul apariției coronavirus (Covid-19), chinezii și oamenii din alte părți ale lumii s-au repezit, au dat năvală în farmacii pentru a cumpăra măști medicale, sanitare, de protecție. Pe piață se găsesc (sau parcă nu în ultimul timp) diferite tipuri de astfel de mască, și cum poți ști care este în mod veritabil eficientă?
Literatura pandemiei: O listă cu cărți de citit în vreme de Covid-19
În descrierea vieții omenirii de la începutul secolului XXI, viitori istorici vor insista asupra bolilor epidemice virale precum SARS, MERS, și actualului răvășitor Covid-19. În prezent, putem însă citi ori reciti cărți de calitate, relevatoare, despre epidemii trecute, așa cum sunt în lista de mai jos.
Omniasig Daune Auto
Omniasig Daune Auto
Bulevardul Timișoara, Nr. 183 Sector 6 Bucuresti
0749156210
COVID-19: Model Declarație pe proprie răspundere, Model Adeverință angajator
ORDONANȚA MILITARĂ nr. 3 din 24.03.2020 (Extras) privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19...
Negarea irațională a coronavirusului | Covid 19
Oamenii pasionați de teorii ale conspirațiilor, care pretind că această molimă este o invenție ori că nu este decât o simplă gripă sunt influențați, de fapt, din punct de vedere psihologic, de o respingere irațională a fricii de covid 19, una "întărită" de posturi de televiziune prostănace, răuvoitoare, care profită de creierul lor cel mai mic.
Hârtia igienică: Istorie și simbol al Covid-19
Goana după hârtia igienică (ironic, asemănătoare a celei după aur) poate fi interpretată ca un simptom al comportamentului paranoic, de frică copleșitoare, ce a pus stăpânire peste omenire.
Donatii pentru linia intai, ajutor pentru medici, cu totii impotriva covid-19
Donatii pentru linia intai, ajutor pentru medici, cu totii impotriva covid-19
Premiile Construction News din Londra se amana din cauza situatiei COVID-19. Afla cand vor avea loc
Pentru ca stim cu totii situatia actuala provocata de pandemia COVID-19 la nivel mondial, Premiile Construction News (CN) se amana pentru data de 14 octombrie 2020, spre sfarsitul acestui an, la Grosvenor House Hotel in Londra.
Avand in vedere sfaturile recente ale Guvernului si preocuparile tot mai mari in jurul acestui coronavirus, organizatorii au considerat faptul ca este in interesul tuturor oaspetilor sa amane evenimentul. Sanatatea si siguranta, atat cea proprie, cat si cea a propriilor echipe, este prioritatea lor.
Despre premiile Construction News
Premiile Construction News au ajuns la cel de-al 24-lea eveniment si sarbatoresc cele mai bune companii, proiecte si realizari ale industriei. Devenite cele mai prestigioase si mai ravnite premii din acest sector, castigarea unui premiu pentru stiinta in constructii este un premiu de excelenta recunoscut in randul clientilor si al altor companii.
Motivele pentru care o companie trebuie sa participe la aceasta premiere
Participand la premiile CN veti face parte din cele mai mari premii ale industriei si veti putea beneficia de avantaje extinse, inclusiv:
Pozitionarea companiei printre cele mai bune din industrie in ochii clientilor importanti
Sarbatorirea realizarilor si inovatiilor industriei in ultimele 12 luni
Crearea de retele cu peste 1200 dintre cele mai importante companii din constructii si sute de clienti
Invatarea de la colegii despre modul in care schimbarile conduc la inovatie si schimbari in afacerile lor
Cateva dintre premiile importante care se ofera in cadrul Construction News:
Cea mai buna inovatie - Construction News Awards 2020
Aceasta categorie este deschisa oricarei companii care a creat un produs inovator (non-tehnologic) pentru a imbunatati procesul de constructie in anul calendaristic 2019. Poate fi vorba despre orice cladire la care s-au folosit diferite materiale de constructii precum tevi constructii, profile laminate, materiale de izolare etc.
Inscrierile ar trebui sa se concentreze pe cel putin un exemplu de inovatie specifica. Acesta ar putea fi un nou produs care ilustreaza un design si o functie inovatoare sau un proces de ultima generatie care a schimbat modul in care a fost livrat un proiect.
Inovatia ar putea fi bazata pe o casa sau un birou, iar participantii ar trebui sa aiba o idee clara daca inovatia se bazeaza pe performanta, cost, sanatate si siguranta, fiabilitate sau alti factori si ar putea oferi dovezi de sustinere.
Cea mai buna utilizare a tehnologiei - Construction News Awards 2020
Aceasta categorie evidentiaza cea mai buna utilizare a tehnologiei de catre orice companie implicata in constructii pe parcursul anului calendaristic 2019.
Inscrierile ar trebui sa se concentreze asupra modului in care tehnologia a fost utilizata de companie in beneficiul acesteia, indiferent daca este in rationalizarea proceselor de afaceri, imbunatatirea eficientei constructiei, livrarea unui proiect mai eficient sau orice altceva.
Consultanta in constructii ale anului - Construction News Awards 2020
Aceasta categorie este deschisa oricarui tip de consultanta in constructii, inclusiv inspectori de cantitate, consultanti de costuri, consultanti in inginerie si manageri de proiect. Premiul reflecta performanta generala a unei companii in anul calendaristic 2019.
Judecatorii vor cauta dovezi ale succesului si dezvoltarii afacerilor, precum si calitatea muncii pe care o face consultanta pentru clienti - care ii intrece pe competitori. Participantii ar trebui sa furnizeze cifrele de profit pentru ultimii doi ani si o copie a celui mai recent raport anual, daca exista.
Ce avantaje aduce un avocat pentru daune auto si RCA
judecatorAsiguratorii sunt revoltati pe avocatii care isi apara clientii implicati in accidente auto si isi cer drepturile oferite de polita RCA. Doar in primele noua luni ale anului trecut, asiguratorii au fost obligati sa plateasca mai mult de 251 milioane de lei pentru vatamari corporale rezultate in urma evenimentelor rutiere nefericite.
Ce ar putea urma după coronavirusul COVID-19?
Viaţa înainte de coronavirus
Vizionăm, deja cu melancolie, filme de casă recente, de doar câteva luni, în care oamenii ...
Alt prim ministru care ia Covid-19 si o sa stea acasa
Alt prim ministru care ia Covid-19 si o sa stea acasa
Covid-19: Mihail Mişustin repus în funcţia de premier de către Putin (stiripeweb)
Covid-19: Mihail Mişustin repus în funcţia de premier de către Putin (stiripeweb)
simplitate.talk4fun.net/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
simplitate.talk4fun.net/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
peinternet.web1337.net/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
peinternet.web1337.net/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
extraordinar.likesyou.org/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
extraordinar.likesyou.org/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
laoferta.totalh.net/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
laoferta.totalh.net/2020/08/10/messi-isi-ajuta-orasul-natal-sa-lupte-impotriva-covid-19/
Ce acte iti sunt necesare pentru a deschide dosarul de daune auto pentru masina ta?
Ce acte iti sunt necesare pentru a deschide dosarul de daune auto pentru masina ta?
Corona virus: Teorii ale conspirației, zvonuri, legende și mituri
Noul corona virus sau Covid 19 a înfierbântat mintea unor numeroși oameni, inclusiv din România, pasionați de teorii ale conspirației, mai ales că au fost stimulați în această privință de așa-ziși politologi, televiziuni și ziare binecunoscute a fi nocive, raspândace de știri false. Enumerez, în rândurile de mai jos, câteva astfel de zvonuri, legende, mituri, multe hilare, precizând totuși că trebuie să fim realiști, și să respectăm cu strictețe măsurile anunțate de guvern și medici pentru prevenirea acestei pandemii.
Salutul prin atingerea coatelor - Origine și istoric
Salutul prin atingerea sau lovirea ușoară a coatelor (în engleză, "elbow bump"), unul menit a înlocui gestul de a da mâna, a da noroc, devenit popular și în România în această perioadă marcată de noul corona virus (Covid 19), a fost folosit în lume și în decursul gripei aviare din 2006 și a celei porcine din 2014.
Cum iti mentii business-ul pe timp de criza
In contextul COVID-19, aproape toate sectoarele de business sunt afectate grav. Daca si afacerea ta se regaseste printre afacerile care suporta pierderi masive in aceasta perioada, probabil te gandesti deja la modalitati prin care sa iti mentii business-ul viabil.

O buna modalitate, care functioneaza deja foarte bine pentru unele afaceri, este reconversia business-ului pe online. Adaptarea la mediul online este o oportunitate mare pentru orice afacere si in conditii normale de piata.

Daca nu esti prezent pe Google ratezi cel putin 50% dintre clientii pe care i-ai putea avea, conform studiilor. Acestea demonstreaza ca in 2019 cel putin 5 din 10 romani au facut macar o comanda online.

Asadar, migrarea in online, cel putin in contextul actual, pare a fi o necesitate.

Cum poti sa iti mentii business-ul pe timp de criza cu ajutorul mediului online
O foarte buna idee pentru unele afaceri a fost migrarea magazinelor fizice in mediul online, acolo unde domeniul permite. In cazul unor magazine fizice cu haine, spre exemplu, ar fi mult mai confortabil pentru clientii izolati in case sa isi gaseasca in continuare brandurile preferate cu posibilitatea de a fi comandate online.

La fel functioneaza si magazinele cu produse de igiena, care in aceasta perioada inregistreaza chiar vanzari record. Magazinele online cu produse din gama alimentara procedeaza exact in acelasi mod, inregistrand vanzari semnificative.

Ce strategii poti sa aplici pentru a vinde si tu produsele tale online
Exista diverse tipuri de strategii care pot functiona bine pe timp de criza, in ceea ce priveste promovarea online a unei afaceri.

Poti actiona in diverse moduri in astfel de cazuri: alegi o strategie pentru atragerea noilor clienti sau pentru mentinerea celor existenti. Fiecare modalitate poate insemna o abordare diferita.

Iar ca instrumente poti folosi o multime din cele existente, pentru a comunica si a-ti promova afacerea. In criza este foarte greu sa gasesti noi clienti, asa incat te poti axa pe a-ti optimiza activitatea si a reintra pe piata cand lucrurile ajung la normal.

In aceasta perioada de blocaj poti oferi insa valoare clientilor existenti si prospectilor, folosind content marketing-ul. Poti scrie pe blogul tau articole prin care sa oferi informatii valoroase.

O alta optiune ar fi sa iti optimizezi site-ul: SEO on site, pentru ca atunci cand lucrurile vor reveni la normal si clientii vor reincepe sa caute produse, site-ul tau sa apara printre primele in Google.

Desigur, poti incerca sa si vinzi direct in aceasta perioada, folosind alte tipuri de instrumente. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a atrage noi clienti este sa cresti semnificativ prezenta online a afacerii tale in perioade de criza. Iar acest lucru se face prin promovare si prin dezvoltarea de noi servicii online.

Pentru ambele tipuri de strategii noi am pregatit un ghid. Un ghid care iti arata cum sa comunici pe timp de criza, axat pe ambele abordari si pe diverse instrumente specifice pe care le poti folosi.

SEOmark.ro iti pune la dispozitie un ghid care sa te ajute. Vezi mai multe detalii aici.

“Majoritatea companiilor de marketing si promovare recomanda cu caldura ca in timpul crizelor sa nu intrerupi reclama.

Recomandarea e buna, insa din pacate complet inutila. Din experienta mea firmele rar opresc reclama de frica, ci mai degraba din cauza blocajelor financiare si a scaderii dramatice a comenzilor.

Foarte putine firme au rezerve mari de cash si pot mentine a la long o activitate consumatoare de lichiditate.

Din acest motiv, bugetul promovarii invariabil scade. Ce trebuie facut este sa fie schimbata modalitatea de abordare si mesajul trimis.

Pe asta se concentreaza ghidul nostru. - Radu Ciofu, SEOmark.ro. ”


Cum sa te pozitionezi mai bine in online pe timp de criza - obtine cat mai multe link-uri spre site-ul tau
Dupa cum probabil ai vazut deja, pe piata se instaleaza foarte usor panica. Fiecare dintre noi avem nevoie de un punct de reper in toata aceasta avalansa de informatii.

Oamenii nu mai au incredere asa usor in unele produse, poate unele nu mai reprezinta nevoi principale si ei inceteaza sa mai dea banii pe ele. Cum te poti promova in acest context? Un raspuns la aceasta intrebare poate fi autoritatea.

Cu cat o afacere are mai multa autoritate, cu atat va cadea mai greu prada crizei. Daca toti oamenii vorbesc despre produsul tau, acesta capata incredere. Imagineaza-ti cum ar fi sa vinzi un produs esential in aceste vremuri, iar pe toate site-urile si forumurile de profil sau pe grupurile de Facebook, lumea sa il recomande.

Ai putea creste vanzarile semnificativ. Cresterea numarului de link-uri catre site-ul tau este astfel o oportunitate de a vinde mai mult chiar si pe timp de criza. Iar acum poti obtine mai usor link-uri catre site-ul tau sau catre paginile tale de produse.

Vezi aici oferta de criza!
Nu astepta sa treaca criza! Optimizeaza-ti site-ul si fii printre primii in Google cand clientii incep sa cumpere din nou
In contextul economic actual, dar mai ales in lunile ce urmeaza, piata da semne de colaps. Foarte multe afaceri deja au redus activitatea la minim, iar vanzarile tind spre zero. Insa, in toate aceste evenimente neprevazute exista si o oportunitate.

Acum, mai mult ca oricand, afacerea ta poate avea de castigat daca iti transferi activitatea online. Gandeste-te ca extrem de multi oameni sunt izolati la domiciliu, stau inchisi in case din cauza izolarii impuse de aparitia virusului COVID-19.

Insa toti acestia au nevoie inca de provizii, de mancare, de servicii de comunicare, de produse de ingrijire, de haine etc.

Iar stand in casa, acestia sunt mult mai activi pe internet. Mai ales in ceea ce priveste comunicarea. Statisticile oficiale Zoom.us aratau ca numarul userilor care au inceput sa foloseasca aplicatia Zoom pentru a comunica online a crescut cu 150%.

De asemenea, noi aplicatii lansate pentru a urmari evolutia Coronavirus, oferind informatii despre noile cazuri, statistici si stiri oficiale se bucura de trafic in crestere de la zi la zi.

Acestea sunt doar doua exemple de modele de business ce ar putea functiona chiar bine in aceasta perioada. Insa, cu siguranta, vei putea gasi si in business-ul tau o modalitate de a adapta totul la online.

Iata doua lucruri de care te poti folosi in mediul online in acest moment
Sa presupunem ca iti este greu sa muti acum toata logistica si sa transformi afacerea ta clasica in online. Asadar, ai analizat si vanzarile online ies din calcul in cazul tau. Crezi insa ca nu poti profita in niciun alt mod de aceasta perioada si de oportunitatea din online? Aici gresesti.

Iata ce ai putea face pentru a te folosi de mediul online in cresterea afacerii tale, chiar si in lipsa vanzarilor.

1. Comunicarea online
Multi oameni s-au retras in locuinte in ultimele zile, iar printre ei se regasesc cu siguranta si clientii tai. Ei vor cauta tot felul de informatii pe internet, tot felul de ocupatii prin care sa isi ocupe timpul intr-un mod productiv.

Este timpul sa comunici cu ei. Sa te promovezi prin continut. Creeaza continut online pentru afacerea ta, prin care sa povestesti despre tine, despre brandul si serviciile tale. Foloseste site-ul ca pe un loc unde oamenii pot gasi informatii de valoare in aceasta perioada.

In plus, intr-o astfel de perioada te poti bucura cel mai mult si de avantajele SEO pentru a-ti optimiza site-ul si pentru a fi mereu prezent in fata clientilor cand ei cauta pe Google anumite subiecte de interes.

2. Actiuni presales de pregatire a vanzarilor
Chiar daca pe moment nu vinzi nimic, asta nu inseamna ca nu iti poti pregati terenul pentru cand piata isi va reveni.

Poti sa te bucuri si tu de saptamanile acestea petrecut in casa, avand mai mult timp pentru a-ti pune ordine in afacere. Poti incepe sa pregatesti vanzarile, pentru atunci cand piata isi va reveni. Si cum ai putea face asta?

Asigura-te inca de acum, ca atunci cand clientii vor incepe sa cumpere din nou, tu esti prima lor optiune. Cum faci asta? Optimizeaza-ti site-ul, optimizeaza-ti continutul vechi si realizeaza-ti pagini SEO profesionale pentru produsele de pe site.

In acest fel, site-ul tau va avea timp sa se indexeze in Google, iar in momentul in care clientii vor reincepe cautarile pentru produsele si serviciile ce le-au lipsit atat de mult cat au stat in casa, ei vor ajunge direct pe site-ul tau, acesta fiind printre primele site-uri in Google.

Cum poti face asta? Cu ajutorul unor servicii SEO, despre care poti gasi mai multe detalii aici.

“In general, lucrurile sunt imbunatatite nu atunci cand situatia e buna, ci cand situatia nu e buna. In crize, trebuie sa gasesti modalitati eficiente de a face acelasi lucru cu mai putine resurse (mai putini bani, mai putini oameni, etc… )

Ghidul nostru ia in calcul faptul ca sunt mai putini bani si incearca sa ofere cateva oportunitati de promovare plecand de la aceasta premisa (resurse limitate) - Radu Ciofu - SEOmark.ro”