link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Expertii Trello si WeWork: Modalitati de optimizare a publicitatii pe Facebook
de claudiuionescu007 la: 15/06/2020 08:23:34 modificat la: 15/06/2020 08:24:47 arata originalul
taguri: Business Ads facebook 
La inceput Facebook a aparut ca o optiune ideala pentru a comunica cu cei dragi, mai pe scurt, o retea de socializare. Cu timpul, acesta a evoluat si a inceput sa se transforme intr-un loc in care se poate crea continut si se pot face reclame pentru publicitate, promovare.

Peste un miliard de utilizatori activi sunt pe Facebook in fiecare zi, ceea ce reprezinta o oportunitate extraordinara pentru agentiile de publicitate sau agentiile FB ads de a-si folosi continutul in fata potentialilor clienti.

Compania Social Media Examiner a constatat ca 55% dintre cei care se ocupa de marketing pe de social media folosesc Facebook ca platforma principala, iar eMarketer a aflat ca aproape 68% din totalul cheltuielilor de reclame in reteaua sociala se afla pe Facebook Ads.

Iata cateva sfaturi pe care le puteti urma pentru eficientizarea campaniilor prin Facebook:

1. Urmariti valorile calitative
Vizualizarile video reprezinta in primul rand un cost eficient atunci cand vine vorba de publicitatea pe Facebook. Si aici ne referim la numarul brut de vizualizari video pe care le putem obtine pentru investitia noastra, la cel mai mic CPV posibil (cost pe vizionare). Ulterior, se poate merge mai departe si putem calcula CPA (costul pe achizitie) pentru fiecare persoana care a vizualizat video-ul.
De asemenea, trebuie sa avem grija la urmatorul detaliu: continutul nostru sa fie partajabil, asa ca vom cauta ca acesta sa poata fi postat, distribuit si comentat.

2. Profitati de directionarea precisa a anunturilor Facebook
Puteti viza orice public folosind Facebook Ads. Aproape toata lumea este pe Facebook si cu totii impartasim cantitati incredibile de informatii despre noi insine. Facebook compileaza si organizeaza toate aceste date pentru platforma, toate acestea pentru a forma un grup tinta precis.

3. Testati diferite resurse creative pentru cele mai bune rezultate
Este usor sa crezi ca stii ce va atrage atentia publicului tau, dar vei fi surprins atunci cand il testezi de fapt. Este indicat sa compari mereu cel putin doua optiuni si sa urmaresti performanta lor cu atentie. Ulterior poti decide un buget catre cea mai performanta optiune.

4. Nu fortati noile tendinte in strategia publicitara
Zona sociala din mediul online este in continua evolutie, iar echipa de social media trebuie sa se adapteze constant pentru a satisface nevoile comunitatii si pentru a ramane autentici. Este bine sa fiti constienti de tendinte, dar nu ar trebui sa fortati o tendinta sau sa testati un plan nou daca nu este potrivit pentru afacerea pe care o detineti.

5. Publicati videoclipuri scurte si atractive
Este important sa evitati un limbaj prea inflorit si imagini care nu au legatura cu afacerea voastra, ori imaginile intunecate. Pentru a spori impactul este important sa folositi imagini in culori vii si videoclipuri nu mai mari de 30 de secunde, pentru a creste rata de vizualizare.

6. Concentrati-va pe mobile experience
Incercati sa compuneti sau cel putin sa previzualizati anuntul pe un dispozitiv mobil. Majoritatea oamenilor vizualizeaza anunturile pe un ecran de telefon, motiv pentru care cele cu imagini clare, fara text si cu mesaje simple, vor avea mai mult succes.

7. Diversificati formatul anuntului
Exista atat de multe canale de anunturi diferite pe Facebook, iar alegerea in care sa investiti va poate spori in mod eficient constientizarea brandului.
Important este ca nu orice tip de anunt va functiona pentru produsul sau serviciul vostru. Este necesar sa invatati diferitele formate de anunturi, astfel incat sa va potriviti bine cu continutul organic din retea.

8. Atentie la timpul de incarcare
Cu cat este mai lung timpul de incarcare al site-ului, cu atat va afecta negativ rata de conversie. Chiar daca CTR-ul de pe Facebook Ads este destul de mare, eforturile de publicitate si bugetul vor fi pierdute daca site-ul necesita mai mult de 7,5 secunde pentru a se incarca.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Expertii Trello si WeWork: Modalitati de optimizare a publicitatii pe Facebook"

O modalitate de optimizare a conexiunii internet
O modalitate de optimizare a conexiunii internet
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Importanta prezentei in social media
Afla motivele pentru care este importanta prezenta in social media, ce ai de castigat daca te aproprii de clienti si ce modalitati de promovare iti mai ofera Facebook
Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT?
CPC = Cost Per Click Cost Per Click (CPC) = Costul pe click; CPC este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv. Costul pe click mediu CPC ...
50% din meritele promovării online aparţin clientului
Zilele trecute câţiva clienţi îmi mulţumeau pentru serviciile de promovare efectuate iar eu le-am mulţumit pentru colaborare menţionând, ca de obicei, ...
Cele mai performante servicii de optimizare SEO iti sunt oferite de adevaratii experti – alege SEOCupcake!
Cele mai performante servicii de optimizare SEO iti sunt oferite de adevaratii experti – alege SEOCupcake!
Servicii Google AdWords - Cream si Optimizam Campanii AdWords
Serviciul AdWords oferit de Google este o modalitate rapida de a creste numarul de vizitatori si implicit cel de clienti potentiali pe website, cat si a eficientizarii vizibilitatii produselor si serviciilor oferite, prin anunturi PPC (plata per click) sau PPM (plata la o mie de impresii) afisate in urma cautarii in Google Search sau site-uri partenere.
Servicii de administrare a campaniilor Google AdWords

Totusi, AdWords inseamna mult mai mult decat o simpla reclama platita si lasata de izbeliste. Doar o campanie bine pusa la punct, gandita si targetata poate aduce rezultate la costuri reduse.

In ce consta munca unui Specialist Google AdWords:

Analiza prezentei online a afacerii tale (cuvinte cheie, descrieri produse si servicii, etc)
Analiza competitiei
Creare anunturi optimizate (text, imagine, video, etc.)
Promovare anunturi pe canalele Google si in reteaua Display
Monitorizare si optimizare campanie AdWords in functie de obiectivele alese
Optimizarea costurilor pentru maximizarea numarului de vizite targetate
Suport tehnic
Raportare detaliata

Un expert Google AdWords te poate ajuta sa iti promovezi serviciile si produsele in topul cautarilor Google, prin campanii targetate exact pe profilul afacerii, dupa o analiza in detaliu a prezentei online atat a afacerii, a clientilor potentiali cat si a competitiei.
Programe gratuite (pentru conştiinţele sensibile) pentru securitatea şi optimizarea computerului
Propuneri de utilitare gratuite de securitate si optimizare pentru computere PC sub Windows.
Optimizarea offpage
Optimizarea off-page este o alta etapa a procesului de optimizare al unui site si este complementara optimizarii on-page. In marea ei parte, optimizarea off-page inseamna link building, dar sunt si alte aspecte de luat in seama, cum ar fi interactiunea sociala.
Exemplu de atestat intocmit de expertul contabil pentru bilant
Aveti in articol un model al raportului intocmit de expertul contabil care semneaza bilantul, pentru cazul in care nu are observatii suplimentare.
Model de raport cand expertul refuza sa atesteze bilantul
Articolul continua prezentarea celui de-al patruleam model de raport intocmit de expertul contabil pentru atestarea bilantului.
Stiati ca un expert...
Stiti cum se numeste un expert in purici?
SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
optimizare
optimizare
Cum sa fii efecient in optimizare
Pentru o buna optimizare SEO trebuie sa tinem cont de urmatoarele:
Expert poligraf testari poligraf
Expert poligraf testari poligraf
Expert Hair Care pareri
A folosit cineva produsele Expert Hair Care? Din ce am citit se recomanda folosirea lotiunii impreuna cu samponul.
Vino sa parcurgem impreuna toate etapele procedurilor de achizitii publice. Curs autorizat ANC “Expert achizitii publice” de weekend si de seara!
Vino sa parcurgem impreuna toate etapele procedurilor de achizitii publice. Curs autorizat ANC “Expert achizitii publice” de weekend si de seara!
Curs expert accesare fonduri europene
Curs expert accesare fonduri europene acreditat ANC. Curs expert accesare fonduri europene cu accent pe latura practica.
Cursuri expert achizitii publice
Cursuri expert achizitii publice in Bucuresti, Iasi, Cluj Napoca si Brasov. Curs acreditat ANC si diploma recunoscuta.
http://www.webtotal.ro/servicii-optimizare-seo/
Oferim servicii de optimizare seo in conformitate cu politica Google.
Servicii optimizare seo
Oferim servicii de optimizare seo in conformitate cu politica Google.
Glamour Salon Expert, pentru rasfatul tau de zi cu zi
Glamour Salon Expert, pentru rasfatul tau de zi cu zi
Cum sa ai un magazin online foarte bine optimizat care sa ajunga in topul cautarilor
Ai o afacere online si vrei sa creasca traficul din motoare prin Optimizare SEO? Vrei sa ajungi in primele cautari din motoare?
Fanteziile erotice – elemente tabu sau elemente de optimizare a vietii de cuplu?
Fanteziile erotice – elemente tabu sau elemente de optimizare a vietii de cuplu?
Expertii au descoperit virusul care poate afecta inteligenta
Expertii au descoperit virusul care poate afecta inteligenta
Patuturi copii KLUPS de pe babyneeds.ro - recomandarea expertilor
Patuturi copii KLUPS de pe babyneeds.ro - recomandarea expertilor
Alege cele mai performante servicii de optimizare SEO
Alege cele mai performante servicii de optimizare SEO
Succesul in online este asigurat de optimizarea SEO
Succesul in online este asigurat de optimizarea SEO