link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Vrei campanii SEO mai eficiente? Foloseste site-urile de comunicate pentru a-ti creste autoritatea si site-ul
de claudiuionescu007 la: 21/09/2020 11:37:54
taguri: comunicate de presa Business 
Daca ai o agentie de SEO sau PR sau in cazul in care comunici frecvent si iti doresti o expunere mai mare, dar si link-uri, aceste abonamente pot sa te ajute mult in campaniile tale. Pe langa faptul ca te ajuta sa publici un numar mare de materiale la costuri foarte bune, ele sustin campaniile tale de SEO prin link-urile pe care le obtii.
Nu e suficient sa ai un site bine realizat, informatii interesante si text optimizat pentru motoarele de cautare pe site-ul tau. Ai neaparat nevoie si decat mai multe link-uri spre site-ul tau. Multi incepatori cred ca odata cu realizarea site-ului munca lor online s-a incheiat si se asteapta ca site-ul lor sa fie imediat si fara efort gasit pe primele pozitii din Google. Insa ca orice lucru bun, si aceste rezultate se obtin in timp, cu munca si... buget.
Totusi, iti poti eficientiza bugetul folosit la achizitia de articole si comunicate cu link daca incluzi pe lista ta site-urile de comunicate de presa. Aceste platforme reprezinta o solutie ieftina si eficienta pentru a aobtine link-uri utile spre site-ul tau, dar si un plus de vizibilitate online.
Pentru a-ti usura munca, platformele de comunicate de presa PR2Advertising.ro si Comunicate-PR.ro si Comunicare-Online.ro isi unesc fortele pentru a-ti oferi un pachet complex si extrem de eficient. In plus, pachetul are un pret suficient de mic pentru a fi usor accesibil tuturor companiilor. Prin urmare, daca iti doresti sa iti cresti si tu lista site-urilor folosite pentru publicarea de articole si advertoriale cu link, ia in calcul noul pachet pe care il gasesti AICI.
Prin intermediul unui singur pachet vei avea trei site-uri unde iti poti posta articolele si comunicatele tale cu link. Astfel vei obtine link-uri si vizibilitate pe trei site-uri.
Ce beneficii ai daca foloseti acest abonament complex:
- obtii link-uri pe trei domenii distincte
- publici comunicate si articole cu link la un pret mic
- cresti numarul de link-uri spre site-ul tau sau al clientilor tai
- publici oricand vrei, fara moderare
- obtii un numar mai mare de aparitii media pentru campaniile tale de comunicare
- sustii campaniile de SEO si relatii publice la un cost extrem de bun
Testeaza pachetul pus la dispozitie de PR2Advertising.ro, pachet care iti permite publicarea unui numar nelimitat de articole si comunicate de presa cu link, la un pret extrem de bun. Vezi pachetul de postare comunicate pe trei site-uri.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Vrei campanii SEO mai eficiente? Foloseste site-urile de comunicate pentru a-ti creste autoritatea si site-ul"

SEO sau despre cum site-ul tau poate sa creasca in Google cu ajutorul firmei SEO Cupcake
SEO sau despre cum site-ul tau poate sa creasca in Google cu ajutorul firmei SEO Cupcake
Vrei sa iti reconsolidezi casa? Foloseste plasa sudata de la Mesteru Manole
Vrei sa iti reconsolidezi casa? Foloseste plasa sudata de la Mesteru Manole
"Sexy-bookmarks" pentru Blogger care foloseste site-uri sociale romanesti
Acesta e primul widget de social bookmarking pentru Blogger care foloseste site-uri romanesti, inclusiv acesta!
Cum te ajuta site-urile de comunicate sa iti cresti site-ul si afacerea
Daca ai o afacere si vrei sa cresti autoritatea site-ulu tau, pe langa un design usor de parcurs, informatii utile si text optimizat pe site ai nevoie si de link-uri spre site-ul tau. De atfel, obtinerea unui numar mare de link-uri spre site-ul tau e un pas extrem de important si in niciun caz nu trebuie neglijat daca vrei ca site-ul tau sa creasca si sa urce in cautarile pe Google.
Oferta de site-uri unde poti achizitiona articole cu link e diversa, insa e nevoie sa ai buget dedicat pentru cumpararea de link-uri. Pe langa site-urile de continut, unde poti cumpara advertoriale cu link, o varianta eficienta din punct de vedere al costului o reprezinta site-urile de comunicate de presa.
Daca un advertorial poate costa cateva sute de lei sau de euro, pe un site de comunicate de presa poti cumpara abonamente care iti permit sa postezi constant, frecvent, oricand doresti, un numar mare de comunicate si articole cu link. In cazul unui abonament pe un an, pretul poate varia destul de mult in functie de site, insa posibilitatea de a posta un numar mare de articole si comunicate cu link te va ajuta sa obtii link-uri si vizibilitate la un pret extrem de bun.
De altfel, abonamentele pentru postarea de materiale pe site-urile de comunicate de presa pot fi extrem de eficiente, mai ales daca alegi mai multe site-uri de comunicate unde sa plasezi link-urile tale. Tocmai de aceea, platformele de comunicate de presa Comunicate-PR.ro si Comunicare-Online.ro in parteneriat cu PR2Advertising.ro vin cu un pachet extins, care te va ajuta sa iti eficientizezi campaniile de SEO si PR.
Asadar, printr-un singur pachet vei avea trei site-uri unde iti poti posta articolele si comunicatele tale cu link. Astfel vei obtine link-uri si vizibilitate pe trei domenii diferite .ro (site-uri).
Folosirea unui astfel de abonament te va ajuta in mai multe privinte:
- sa obtii link-uri pe trei domenii distincte
- sa publici comunicate si articole cu link la un pret mic
- sa cresti numarul de link-uri spre site-ul tau sau al clientilor tai
- sa publici oricand vrei, fara moderare
- sa obtii un numar mai mare de aparitii media pentru campaniile tale de comunicare
- sa sustii campaniile de SEO si relatii publice la un cost extrem de bun
Testeaza pachetul pus la dispozitie de PR2Advertising.ro, pachet care iti permite publicarea unui numar nelimitat de articole si comunicate de presa cu link, la un pret extrem de bun. Vezi pachetul de postare comunicate pe trei site-uri.
Despre PR2Advertising.ro
PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care, incepand din anul 2011, si-a propus sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target.
Reteaua de petshop-uri Animax si-a propus o crestere cu pana la 20%
Reteaua de petshop-uri Animax si-a propus o crestere cu pana la 20%
O campanie electorala cu hahaieli si site-uri clonate
O campanie electorala cu hahaieli si site-uri clonate
Campanie: Stop sunete automate pe site !
Mai, fratilor, mai ! Nu mai puneti sunete care sa porneasca automat la accesarea site-ului ! Imaginati-va ca suntem la servici si nu avem chef sa auda seful ca noi navigam pe net in loc sa muncim. Majoritatea dintre noi inchidem automat site-urile respective (sau cel putin asa ar fi normal), asa ca nu castigati nimic.
Promovare seo – alegerea perfecta pentru site-ul tau!
Chiar avem nevoie de o promovare seo? Crearea unui site este primul si cel mai important pas, dar fara promovare seo nu va produce nici un efect, de acest lucru ti-ai dat seama sau iti vei da seama foarte repede.
Exista diferite metode de promovare a unui site, in cele ce urmeaza ne rezumam la cele mai importante dintre ele – SEO & AdWords.
Ambele metode urmaresc acelas obiectiv, dar principiile si activitatile presupuse difera semnificativ. Pe scurt:
- in cazul AdWords platesti Google sa te plaseze acolo unde vrei atunci cand vrei,
- iar in cazul SEO platesti pe cineva ca sa convinga Google sa te plaseze cat mai sus pentru cat mai multe cuvinte cheie gratis.
Practic reprezinta puncte de vedere opuse care dau nastere la o serie de avantaje si dezavantaje, prin analiza acestora putem sa deducem care dintre cele doua este mai potrivita obiectivului urmarit
In acest articol propunem o trecerea in revista a avantajelor primei metode, promovare seo.
Avantaje promovare seo
- Continut consistent si relevant - SEO necesita continut bun, actual si relevant, continut care creeaza valoare pentru vizitatori, inspira incredere.
- SEO imbunatateste vizibilitatea, expunerea ta online si contribuie astfel si la crearea unei perceptii, reputatii mai bune in ceea ce priveste serviciile sau produsele furnizate.
- Credibilitate - Multi dintre vzitatorii tind sa opteze pentru rezultatele naturale ale cautarilor, si sunt sceptici in ce priveste rezultatele marcate Ad.
- Creaza o Experienta User friendly - un SEO bun te obliga sa ai site-ul bine organizat si structurat. Astfel de pagini faciliteaza gasirea de informatii rapid si usor, creaza o experienta pozitiva vizitatorului.
- Site-ul va fi listat pe partea stanga a rezultatelor de cautare, zona in care tintesc aprox 70% dintre utilizatori.
- Pe termen lung SEO poate genera o rentabilitate mai buna a investitiei.
As incheia in a spune ca, inainte de a incepe orice tip de promovare online incearca sa iti pui la punct oferta. Analizeaza concurenta si apoi diferentiaza-te, asigura-te ca ai o oferta unica de vanzare care va convinge. Integreaza oferta unica in toate mesajele si anunturile promovate. Degeaba ai investit pentru a aduce clientul in ograda ta daca el nu este convins sa cumpere. In momentul in care promovarea isi produce efectele vei avea nevoie de o conversie cat mai ridicata, pentru un randament cat mai bun al investitiei, o Oferta Unica de Vanzare gandita bine va oferi impulsul necesar.
Pentru recomandari concrete, personalizate, si alte detalii intra pe http://seomaxim.ro/!
Preturi Servicii SEO si Promovare Site
Servicii de optimizare SEO pentru magazine online, site-uri web si bloguri

SEO (Search Engine Optimization) reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, in mod organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale site-ului.

SEO nu mai este de mult o componenta optionala a marketing-ului online, ci s-a transformat incet, dar sigur, intr-o necesitate, in special acolo unde costurile promovarii pe alte canale este foarte ridicat sau nu exista buget dedicat.

Intr-adevar, in contextul actual al evolutiei internetului, in care informatia circula extrem de rapid iar utilizatorii sunt la fel de rapizi cand este vorba de a cauta si procesa informatia, o pozitie de top in cautarile Google sau ale celorlalte motoare de cautare este cruciala pentru succesul oricarei companii. O buna vizibilitate a produselor si serviciilor oferite face cu siguranta o mare diferenta.

Serviciile noastre SEO includ:

Implementare si suport Google Analytics
Analiza si optimizarea cuvintelor cheie
Analiza si optimizarea continutului site-ului conform strategiei stabilite
Analiza si optimizarea arhitecturii (adrese URL, titluri, meniuri, etc.)
Analiza competitiei
Campanii link-building
Publicare continut (bloguri, postari forum-uri, articole pe blog-ul propriu)
Analiza si optimizarea conturilor social media

Iti oferim un pachet complet de optimizare SEO pentru website-ul tau, sau personalizat in functie de cerinte. Folosim cele mai noi tehnici de optimizare on-site si off-site pentru a
Trei platforme de comunicate se alatura, pentru campanii mai eficiente
Comunicare-online.ro si Comunicate-PR.ro, impreuna cu PR2Advertising.ro, isi unes fortele pentru a pune la dispozitia companiilor o solutie si mai eficienta pentru campaniile de SEO si PR.
Pentru ca o partea importanta in SEO insemana obtinerea unui numar cat mare de link-uri, de pe mai multe site-uri, acum poti sa achizitionezi mult mai usor pachetul tau de SEO. Potrivit pentru agentiile specializate, care cauta sa achizitioneze un numar cat mai mare de link-uri pe cat mai multe platforme, noul pachet pus la dispozitie de PR2Advertising.ro e la fel de potrivit si pentru sustinerea campaniilor de PR.
In ceea ce priveste campaniile de relatii publice, e important ca mesajele clientilor sa aiba o vizibilitate cat mai mare, dar si sa poti mentiona in plan un numar cat mai mare de aparitii. Si in acest caz, cu un buget rezonabil poti sa obtii o campanie eficienta de PR si vizibilitate.
Pretul mic si pastrarea echilibrului in buget reprezinta doua deziderate in alcatuirea planului de link building sau SEO si al campaniilor de PR. Acestea trebuie, insa, corelate cu rezultatele obtinute. Prin urmare, deoarece site-urile de comunicate de presa te ajuta sa obtii un numar mare de link-uri cu un buget mic, poti spune ca vei obtine rezultate mai bune la un pret rezonabil cu cat ai pe lista ta mai multe astfel de platforme.
In plus, nu uita ca si in cazul campaniilor de comunicare si PR, vizibilitatea si numarul mare de aparitii contribuie nu doar la reusita campaniei, ci si la satisfactia clientului.
Tocmai de aceea, in oferta PR2Advertising.ro vei gasi atat pachete de comunicate care includ doar postari pe acest site, dar si oferte care includ un numar mai mare de site-uri, inclusiv de comunicate de presa.
Ai nevoie de link-uri si articole, insa nu ai cine sa le scrie? PR2Advertising.ro vine in sprijinul clientilor cu oferte si servicii variate, atat de redactare de texte, cat si de SEO sau promovare online. Vezi mai multe detalii pe PR2Advertising.ro.

Alte beneficii pe care le aduc site-urile de comunicate de presa
Comunicatele de presa aduc numeroase avantaje in promovarea unui brand sau website. Publicand comunicate de presa pe diferite site-uri poti avea parte de cresterea traficului pe site, crearea unei conexiuni intre brand si public, link-uri de calitate si gasirea unor noi potentiali clienti.
Comunicatele de presa sunt solutii optime si ieftine in promovarea unui produs sau serviciu, intrucat cu ajutorul acestora vei reusi sa iti faci cunoscut brandul in randul unui numar mare de utilizatori.
Tine legatura cu publicul tau, comunica mai mult si obtine mai mult din campaniile tale de SEO.
Despre PR2Advertising.ro
PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care, incepand din anul 2011, si-a propus sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target.
Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul "stay in touch with your target", PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat si sa obtina rezultate mai bune pentru campaniile de SEO.
Nu astepta sa treaca criza! Optimizeaza-ti site-ul si fii printre primii in Google cand clientii incep sa cumpere din nou
In contextul economic actual, dar mai ales in lunile ce urmeaza, piata da semne de colaps. Foarte multe afaceri deja au redus activitatea la minim, iar vanzarile tind spre zero. Insa, in toate aceste evenimente neprevazute exista si o oportunitate.

Acum, mai mult ca oricand, afacerea ta poate avea de castigat daca iti transferi activitatea online. Gandeste-te ca extrem de multi oameni sunt izolati la domiciliu, stau inchisi in case din cauza izolarii impuse de aparitia virusului COVID-19.

Insa toti acestia au nevoie inca de provizii, de mancare, de servicii de comunicare, de produse de ingrijire, de haine etc.

Iar stand in casa, acestia sunt mult mai activi pe internet. Mai ales in ceea ce priveste comunicarea. Statisticile oficiale Zoom.us aratau ca numarul userilor care au inceput sa foloseasca aplicatia Zoom pentru a comunica online a crescut cu 150%.

De asemenea, noi aplicatii lansate pentru a urmari evolutia Coronavirus, oferind informatii despre noile cazuri, statistici si stiri oficiale se bucura de trafic in crestere de la zi la zi.

Acestea sunt doar doua exemple de modele de business ce ar putea functiona chiar bine in aceasta perioada. Insa, cu siguranta, vei putea gasi si in business-ul tau o modalitate de a adapta totul la online.

Iata doua lucruri de care te poti folosi in mediul online in acest moment
Sa presupunem ca iti este greu sa muti acum toata logistica si sa transformi afacerea ta clasica in online. Asadar, ai analizat si vanzarile online ies din calcul in cazul tau. Crezi insa ca nu poti profita in niciun alt mod de aceasta perioada si de oportunitatea din online? Aici gresesti.

Iata ce ai putea face pentru a te folosi de mediul online in cresterea afacerii tale, chiar si in lipsa vanzarilor.

1. Comunicarea online
Multi oameni s-au retras in locuinte in ultimele zile, iar printre ei se regasesc cu siguranta si clientii tai. Ei vor cauta tot felul de informatii pe internet, tot felul de ocupatii prin care sa isi ocupe timpul intr-un mod productiv.

Este timpul sa comunici cu ei. Sa te promovezi prin continut. Creeaza continut online pentru afacerea ta, prin care sa povestesti despre tine, despre brandul si serviciile tale. Foloseste site-ul ca pe un loc unde oamenii pot gasi informatii de valoare in aceasta perioada.

In plus, intr-o astfel de perioada te poti bucura cel mai mult si de avantajele SEO pentru a-ti optimiza site-ul si pentru a fi mereu prezent in fata clientilor cand ei cauta pe Google anumite subiecte de interes.

2. Actiuni presales de pregatire a vanzarilor
Chiar daca pe moment nu vinzi nimic, asta nu inseamna ca nu iti poti pregati terenul pentru cand piata isi va reveni.

Poti sa te bucuri si tu de saptamanile acestea petrecut in casa, avand mai mult timp pentru a-ti pune ordine in afacere. Poti incepe sa pregatesti vanzarile, pentru atunci cand piata isi va reveni. Si cum ai putea face asta?

Asigura-te inca de acum, ca atunci cand clientii vor incepe sa cumpere din nou, tu esti prima lor optiune. Cum faci asta? Optimizeaza-ti site-ul, optimizeaza-ti continutul vechi si realizeaza-ti pagini SEO profesionale pentru produsele de pe site.

In acest fel, site-ul tau va avea timp sa se indexeze in Google, iar in momentul in care clientii vor reincepe cautarile pentru produsele si serviciile ce le-au lipsit atat de mult cat au stat in casa, ei vor ajunge direct pe site-ul tau, acesta fiind printre primele site-uri in Google.

Cum poti face asta? Cu ajutorul unor servicii SEO, despre care poti gasi mai multe detalii aici.

“In general, lucrurile sunt imbunatatite nu atunci cand situatia e buna, ci cand situatia nu e buna. In crize, trebuie sa gasesti modalitati eficiente de a face acelasi lucru cu mai putine resurse (mai putini bani, mai putini oameni, etc… )

Ghidul nostru ia in calcul faptul ca sunt mai putini bani si incearca sa ofere cateva oportunitati de promovare plecand de la aceasta premisa (resurse limitate) - Radu Ciofu - SEOmark.ro”
Seo – optiunea ta pentru a ajunge in top
Serviciile seo nu reprezinta ”cireasa de pe tort”, ci un ingredient important. Chiar daca ati investit o suma importanta in website, nu este de ajuns, deoarece Google are nevoie de ajutor pentru a va intelege afacerea. Investitia pe care ati facut-o este foarte importanta dar nu suficienta. Facand o analogie cu gatitul, trebuie sa stiti ca pentru a avea succes este nevoie sa amestecati toate ingredientele in masura in care trebuie.
Ideal este sa luati optimizarea seo in calcul in timp ce planificati structura website-ului, a continutului, sintaxa URL-urilor precum si atunci cand vine vorba de web design. In aceste conditii scopul dumneavoastra este mult mai aproape de a fi atins. Consultantii SEO va pot ajuta chiar daca dumneavoastra ati inceput deja intr-un mod gresit, insa trebuie sa fiti constienti ca timpul, efortul precum si costurile vor fi mult mai ridicate.
Serviciile Social Media au nevoie de o incadrare perfecta
Platformele populare de social media sunt foarte importante in dezvoltarea afacerii dumneavoastra online, iar serviciile de optimizare SEO au un rol important si in acest cadru. Printre serviciile pe care o echipa SEO le ofera se incadreaza si crearea si administrare de conturi pe toate platformele populare de Social Media. In acest fel, va veti afla in controlul a ceea ce oamenii citesc, gandesc si raspandesc prin retelele de socializare.
SEO are un rol important in atingerea scopurilor dumneavoastra
Ideea ca SEO este doar despre pozitionarea site-ului in rezultatele motoarelor de cautare, despre obtinerea unui numar mare de vizualizari este gresita, avand in vedere ca optimizarea SEO moderna implica mai mult decat atat. Practic, serviciile SEO sunt indispensabile pentru ca se implica in atingerea scopurilor si modificarea intr-un mod pozitiv a strategiei companiei dumneavoastra pentru a atrage un numar cat mai mare de indivizi ce devin potentiali clienti.
Astfel, optimizarea SEO implica marketing si comunicare, o intelegere a afacerii si a econimiei, gandire strategica si abilitatea de a rationa dincolo de limitele de rand, toate acestea avand ca scop final atingerea scopurilor si obiectivelor companiei dumneavoastra.
Nu multi pot duce la bun sfarsit o campanie SEO, iar alegerea unei persoane ce nu are competentele necesare este o alegere gresita, deoarece o companie care doreste ca serviciile sau produsele sale sa ajunga in topul preferintelor, iar vanzarile sa creasca rapid, trebuie sa colaboreze cu personal calificat.
Website-ul dumneavoastra trebuie sa se situeze in top
Sa va aflati pe primele locuri in motoarele de cautare este extrem de important pentru afacerea dumneavoastra, de aceea daca website-ul pe care il aveti nu are o pozitie buna, aveti o problema. Exista foarte multi oameni care spun ca afacerea lor functioneaza bine, chiar daca nu au apelat la optimizare SEO, chiar daca nu se ocupa nimeni de Social Media. Poate fi adevarat insa, si in aceasta situatia, seo si promovarea online pot fi cruciale. Chiar daca afacerea merge bine acum, competitorii care se ocupa si de mediul virtual, pot oricand sa castige clientii dumneavoastra.
In ce consta un audit seo?
Unei afaceri in mediul online ii trebuie neaparat un audit seo! Avand in vedere faptul ca incet dar sigur lumea in care traim s-a comercializat cu totul, nu mai e de mirare ca incercam cu totii sa scoatem profit de pe urma oricarui serviciu. Si in momentul de fata care credeti ca este cel mai profitabil mediu de pe urma caruia putem sa scoatem profit ? Mediul online, exact...
Este sau nu necesar acest audit seo inainte de a ne apuca de optimizat o pagina web? O sa incerc sa dau un raspuns cat mai argumentat in cele ce urmeaza, insa pentru o parere profesionista in acest sens, precum si pentru servicii de optimizare SEO poti apela cu incredere la serviciile oferite de catre www.seomaxim.ro
Si totusi, ce presupune acest audit seo? Ei bine auditul SEO reprezinta o analiza a problemelor cu care se confrunta pagina web pe care urmeaza sa o optimizam, precum si identificarea solutiilor la problemelor existente.
Deci, procesul de audit SEO este compus din :
– Datele de identificare a site-ului – in aceasta sectiune vom culege datele generale de care vom avea nevoie atunci cand vom incepe optimizarea paginii web, ca de exemplu: varsta site-ului, daca au mai fost implementate anterior optimizari, keyword-urile folosite, etc.
– Keyword research – aceste cuvinte cheie sunt alese in functie de domeniul de activitate pe care se bazeaza pagina, sau sunt alese in functie de dorinta celui care gestioneaza pagina web respectiva.
– Cercetarea competitiei – dupa ce am stabilit toate datele problemei trebuie sa aruncam si un ochi asupra concurentei pentru a putea stabili strategia corecta in situatia data.
– Continutul site-ului – este reprezentat de problemele generate de textul neindexabil, modul in care este organizat continutul, densitatea cuvintelor cheie, precum si prezenta tag-urilor pe imagine.
– Reteaua de link-uri – ajunsi in acest moment al auditului SEO avem de reperat mai multe probleme. In primul rand trebuie sa fim atenti la problemele legate de diferentele mari intre numarul de inbound si cel de outbound. Un alt aspect pe care trebuie sa il urmarim este cel legat de relevanta si calitatea link-urilor externe. Alte probleme care ar putea sa apara in acest stadiu al auditului SEO au in vedere link-urile interne, sitemap-urile precum si pozitionarea acestor link-uri in continut.
Concluziile – evident ca ultima sectiune a auditlui SEO nu putea fi alta decat cea legata de concluzii. Aici se prezinta estimativ beneficiile pe care pagina web asupra careia se va derula campania de optimizare le va inregistra intr-o anumita perioada de timp.

Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Servicii SEO
De-a lungul anilor am implementat cu succes strategii SEO pentru sute de site-uri web, de la afaceri mici pana la cele mai mari companii din Romania. Toate site-urile au fost optimizate SEO prin acelasi proces de 4 etape prezentat mai jos. Intotdeauna, intregul punct al oricarei strategii SEO este de a genera trafic organic din motoarele de cautare prin cuvinte cheie relevante afacerii tale. Fiecare etapa are rolul ei intr-o campanie SEO si trebuie tratata cu aceiasi importanta.
Cauti servicii SEO cu rezultate garantate?
Servicii de optimizare SEO pentru magazine online, site-uri web si bloguri

SEO (Search Engine Optimization) reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, in mod organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale site-ului.

SEO nu mai este de mult o componenta optionala a marketing-ului online, ci s-a transformat incet, dar sigur, intr-o necesitate, in special acolo unde costurile promovarii pe alte canale este foarte ridicat sau nu exista buget dedicat.

Intr-adevar, in contextul actual al evolutiei internetului, in care informatia circula extrem de rapid iar utilizatorii sunt la fel de rapizi cand este vorba de a cauta si procesa informatia, o pozitie de top in cautarile Google sau ale celorlalte motoare de cautare este cruciala pentru succesul oricarei companii. O buna vizibilitate a produselor si serviciilor oferite face cu siguranta o mare diferenta.

Serviciile noastre SEO includ:

Implementare si suport Google Analytics
Analiza si optimizarea cuvintelor cheie
Analiza si optimizarea continutului site-ului conform strategiei stabilite
Analiza si optimizarea arhitecturii (adrese URL, titluri, meniuri, etc.)
Analiza competitiei
Campanii link-building
Publicare continut (bloguri, postari forum-uri, articole pe blog-ul propriu)
Analiza si optimizarea conturilor social media

Iti oferim un pachet complet de optimizare SEO pentru website-ul tau, sau personalizat in functie de cerinte. Folosim cele mai noi tehnici de optimizare on-site si off-site pentru a asigura o prezenta puternica in mediul online.
Servicii seo copywriting – generalitati
Toti cei care au afaceri online au nevoie de servicii seo! Serviciile de SEO copywriting folosesc tehnici de scriere convingatoare pentru a atrage noi clienti. Daca aveti un site web atunci cu siguranta stiti ca, potentialii clienti cauta produsele si serviciile dvs. cu ajutorul unui motor de cautare. Cel mai probabil, ei vor folosi unul dintre cele mai populare motoare de cautare: Google, Yahoo!, Bing. Cand acestia cauta produsele și serviciile dumneavoastra, ei introduc cuvinte cheie si fraze cheie (o serie de cuvinte cheie impreuna) si asteapta motorul de cautare sa preia cele mai relevante rezultate pentru cuvintele cheie sau frazele cheie introduse ca termen de cautare.
De exemplu, sa presupunem ca detineti un software pentru clinici si spitale. Software-ul dvs. se bazeaza pe o conexiune de internet si poate fi accesat atat de client cat si de utilizator accesand o pagina web si ofera clientilor / utilizatorilor posibilitatea de a vizualiza informatii cu privire la analize medicale / diagnostic, etc. Potentialii clienti (spitale/clinici) introduc „software pentru gestiune pacient” in Google . In proportie de peste 80% acestia fac clic pe unul dintre primele cinci rezultate ale Google.
Sa mergem un pas mai departe si sa presupunem ca, continutul site-ului dvs. a fost scris de o firma care ofera servicii seo copywriting profesionale. Cand potentialul client citeste continutul site-ul dvs., ei vad cuvinte cheie si fraze cheie, cum ar fi:
• Software pentru spitale si clinici
• Software evidenta pacientului
• Fisa pacient online
• Gestiune pacienti
• Rezultate medical online
• Etc.
Atunci cand potentialii clienti vad aceste cuvinte cheie si fraze cheie, ei stiu in mod automat ca este ceea ce ii intereseaza, ceea ce isi doresc. Acum trebuie ca acest text sa-i convinga sa cumpere software-ul. Cum faci asta? Simplu. Angajezi o firma care ofera servicii seo copywriting profesionale pentru a crea un continut convingatoare, folosind cuvintele si frazele potrivite, si care au cunostinte despre psihologia consumatorului, pentru a atrage, converti, si pentru a pastra clientii potriviti.
SEO copywriting-ul foloseste cuvinte cheie si fraze cheie pentru “a atrage” motoarele de cautare.
Sa spunem ca am descris in mare modul in care cuvintele si frazele cheie impreuna cu un continut convingator atrag potentialii clienti si arata ca site-ul este legat de cuvintele/frazele cheie pe care le-au introdus in motorul de cautare. Motoarele de cautare analizeaza site-ul si incearca sa identifice domeniul sau de activitate. De exemplu „catering evenimente corporate si personale” este fraza cheie. Fraza este compusa din „catering evenimente„, „catering evenimente corporate” si „catering evenimente personale„. Serviciile de SEO copywriting utilizeaza toate cuvintele cheie asociate si fraze cheie pentru domeniul de activitate a site-ului dvs. pentru a dezvolta un continut pe care motoarele de cautare sa le acceseze usor si sa recunoasca/identifice rapid domeniul de activitate a site-ul dumneavoastra.
Nu lasa concurenta sa iti atraga clienții potențiali. Apeleaza la servicii seo copywrithing!
Optimizare seo - cum sa facem o optimizare corecta ?
O campanie SEO aduce o multime de beneficii, creste pozitionare in google si aduce clienti pentru magazinele online, recomandam o campanie corecta inca de la inceput si un link building pe site-uri cat mai puternice.
Cauti servicii SEO cu rezultate garantate?
Servicii de optimizare SEO pentru magazine online, site-uri web si bloguri

SEO (Search Engine Optimization) reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, in mod organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale site-ului.

SEO nu mai este de mult o componenta optionala a marketing-ului online, ci s-a transformat incet, dar sigur, intr-o necesitate, in special acolo unde costurile promovarii pe alte canale este foarte ridicat sau nu exista buget dedicat.

Intr-adevar, in contextul actual al evolutiei internetului, in care informatia circula extrem de rapid iar utilizatorii sunt la fel de rapizi cand este vorba de a cauta si procesa informatia, o pozitie de top in cautarile Google sau ale celorlalte motoare de cautare este cruciala pentru succesul oricarei companii. O buna vizibilitate a produselor si serviciilor oferite face cu siguranta o mare diferenta.

Serviciile noastre SEO includ:

Implementare si suport Google Analytics
Analiza si optimizarea cuvintelor cheie
Analiza si optimizarea continutului site-ului conform strategiei stabilite
Analiza si optimizarea arhitecturii (adrese URL, titluri, meniuri, etc.)
Analiza competitiei
Campanii link-building
Publicare continut (bloguri, postari forum-uri, articole pe blog-ul propriu)
Analiza si optimizarea conturilor social media

Iti oferim un pachet complet de optimizare SEO pentru website-ul tau, sau personalizat in functie de cerinte. Folosim cele mai noi tehnici de optimizare on-site si off-site pentru a asigura o prezenta puternica in mediul online.
Importanta scrisului in marketingul online si cum sa fim mai eficienti in aceasta activitate
Se stie ca scrisul este un element central al marketingului online. Daca ai un site, ai nevoie de continut. Daca vrei sa vinzi un produs, trebuie sa scrii despre ea, trebuie sa compui o scrisoare de vanzare. Daca vrei sa ai o campanie de marketing eficienta, trebuie sa scrii articole. Si inca n-am vorbit despre marketingul prin email. Dar nu vreau sa te sperii.
500 de backlink-uri gratuite
Tocmai am descoperit un site superb. Ma ajuta mult in campaniile SEO pe care le fac pentru siteurile mele sau pentru proiectele clientilor mei. Inscrierea este gratuita si sunt sigur ca o sa-l gasesti folositor.
SEO – Prietenul afacerii tale!
Chiar daca ati colaborat cu un necunoscator de seo, nu trebuie sa renuntati. O experienta neplacuta nu trebuie sa va impiedice sa continuati lupta. Ganditi-va ca daca dumneavoastra renuntati, nu inseamna ca si competitorii vor face acelasi lucru. Renuntand la serviciile SEO riscati ca produsele sau serviciile competitorilor dumneavoastra sa fie mult mai cautate si cumparate.
De cele mai multe ori, motivele pentru care seo nu a functionat sunt alegerea gresita a echipei si o investitie mult prea mica in aceste servicii, la acestea doua fiind adaugata si planificarea gresita a optimizarii.
De aceea, pentru a fi siguri ca promovarea afacerii dumneavoastra are succes, este nevoie nu numai de un buget, ci si de o echipa compusa din experti, care sa studieze piata si volumul de cautari, sa analizeze competitia ancorand campania dumneavoastra de SEO la o strategie exceptionala care sa conduca spre atingerea scopurilor propuse.
Cu o echipa competenta, care va ofera consultanta reala, ajutandu-va sa sa stabiliti obiectivele corecte evitati pierderea de timp si de bani investiti, castigand vizitatori ai website-ului ce pot fi cu usurinta convertiti in consumatorii serviciilor si produselor dumneavoastra.
Aveti nevoie de mai mult decat va ofera reclamele platite
Majoritatea dintre dumneavoastra deja utilizati Google AdWords, considerand ca nu aveti nevoie de altceva. Dar trebuie sa stiti ca aveti nevoie de mai mult pentru a nu fi eliminati de pe piata de catre competitori.
Reclamele platite va pot fi de folos, dar o campanie seo va aduce un loc primar in topul Google, majoritatea utilizatorilor nefiind interesati de reclamele platite.
Campania de SEO nu inseamna numai optimizare pentru motoarele de cautare, ea implica si campanii Adwords, servicii de imbunatatire a imaginii online si monitorizarea tuturor blogurilor si forumurilor 24/7 pentru a pastra o imagine pozitiva brandului dumneavoastra, precum si Social Media Marketing.
Intra pe http://seomaxim.ro/, cere o analiza a site-ului tau si noi iti vom oferi oferta personalizata pentru afacerea ta online!
Modalitati simple si eficiente pentru cresterea vanzarilor online
Tocmai ti-ai deschis un magazin online si vanzarile intarzie sa apara? Chiar daca investitia iniatiala a fost destul de mica, tot e normal sa te astepti sa obtii profit cat mai rapid. Daca nu vinzi suficient, insa, inseamna ca stai prost la capitolul promovare sau potentialii clienti nu au incredere in magazinul tau.

De ce utilizatorii nu cumpara din magazinul tau online

Softuri precum Analytics, oferit gratuit de Google, te ajuta la contorizarea traficului de pe site-ul tau. Asta inseamna ca poti afla in orice moment cati utilizatori ti-au vizitat site-ul, cat au stat pe site si ce pagini au fost mai vizitate. Daca traficul e suficient de mare, insa utilizatorii nu cumpara produsele din magazinul tau, e nevoie sa identifici cauza exacta.

Utilizatorii nu pot finaliza comanda din cauza unor probleme de pe site

Verifica traseul pe care un utilizator trebuie sa il faca pana la finalizarea comenzii. Daca nu ai deloc conversii, e posibil ca undeva pe acest traseu sa existe o problema. Verifica butoanele si functionalitatea acestora si a elementelor care duc la efectuarea comenzii, pentru a te asigura ca problema nu e una tehnica. Nu poti obtine profit, daca utilizatorii nu pot sa
finalizeze comenzile.

Traficul nu e relevant pentru ceea ce vinzi

Daca nu exista nicio problema pe traseul efectuarii comenzii, e posibil ca traficul sa fie total irelevant pentru ceea ce vinzi. Verifica sursele din care vine traficul si asigura-te ca si canalele de publicitate sunt bine alese. Daca ai campanii active pe alte site-uri, asigura-te ca mesajul reclamelor e bine corelat cu ceea ce vinzi. Publicitatea inselatoare nu ajuta decat la trafic, insa pentru vanzari ai nevoie de o unitate a mesajului.

Daca traficul majoritar e din Google, fie textul de pe site-ul tau nu e relevant pentru ceea ce vinzi, putin probabil, fie utilizatorii nu cumpara din alte motive.

Utilizatorii nu au incredere in tine si in magazinul tau

De multe ori, utilizatorii nu cumpara pentru ca nu au incredere. Se tem ca produsele nu corespund, ca e posibil sa plateasca o comanda si sa nu primeasca produsele si asa mai departe.

Daca utilizatorii nu au incredere in tine si in magazinul tau e nevoie sa cresti autoritatea si sa ii faci sa aiba incredere in tine. Adauga datele complete ale firmei, link-uri catre Autoritatea pentru Protectia Consumatorului, ofera suport telefonic, posteaza testimoniale reale (neaparat cu poze si nume) si cauta o personalitate care sa fie imaginea magazinului tau si care sa transfere, astfel, increderea si asupra magazinului tau.

Acestea sunt doar cateva modalitati prin care poti creste vanzarile, prin simpla rezolvare a unor probleme legate de site. Insa nu uita ca reclama e sufletul comertului si ca nu poti creste un business fara promovare. Asa ca opteaza pentru promovare online pentru magazinul tau pentru ca afacerea ta sa creasca mai rapid.

Daca nu ai experienta in promovarea prin facebook, SEO sau campanii de Google Ads, urmeaza niste cursuri care sa te ajute sau apeleaza la specialisti pentru consultanta in marketing online.

In viitor, te-ar putea ajuta sa angajezi o persoana dedicata, care sa se ocupe doar de promovare si de eficientizarea campaniilor de vanzari.

Pana atunci, insa, analizeaza traficul site-ului tau si ofera-le potentialilor clienti dovezi de incredere si produse de calitate. Vei vedea ca afacerea ta se va dezvolta frumos si va creste in mod constant.
Ce inseamna advertoriale SEO
Oferim pachete optimizare seo pentru a aduce siteul dvs in primele pagini ale motoarelor de cautare. Scriem si publicam advertoriale seo pentru siteul dvs cu content de minim 300 de cuvinte. Publicam advertoriale seo cu link dofollow pe cuvant cheie catre siteul dvs de prezentare. Inscriem site in directoare de advertorial optimizate seo, obtinand o crestere naturala organica, apreciata de Google.
Cum te ajuta YouTube la SEO
Scopul unei afaceri online e sa aiba un profit cat mai mare, deci cat mai multe comenzi, insa asta presupune si sa ai un numar suficient de mare de potentiali clienti interesati de ceea ce vinzi. Prin urmare, optimizarea unui site e esentiala daca ai un business sau un magazin online. Optimizarea SEO e varianta care iti aduce vizitatori din Google in mod natural, gratuit, de calitate. Si aici te poate ajuta si YouTube.
Cum te ajuta YouTube in optimizare? Foarte curand, videoclipurile de pe YouTube vor ocupa primele pozitii in Google in cele mai multe domenii, deci e o tendinta de care trebuie neaparat sa tii cont. Nu astepta pana cand motorul de cautare va fi invadat de canale de youtube, pentru ca vei in urma concurentei tale. Opteaza cat mai curand sa iti creezi un canal de YouTube asociat afacerii tale, pe care sa il cresti si sa il intretii.

De altfel, oportunitatea despre care iti spuneam mai sus e cu atat mai clara inca din luna martie, cand in urma unui update facut de Google, videoclipurile au inceput sa fie mult favorizate. In imaginea de mai jos poti vedea cum a contribuit acest update la cresterea SEOmark.ro.

Imaginea prezinta modul in care a crescut traficul din Google pentru videoclipurile SEOmark si cum a fost directionat trafic din Google chiar in paginile de pe SEOmark.ro care aveau asociat un video. Deci sa ai un canal de youtube nu e benefic doar pentru imagine, ci si pentru cresterea traficului pe site-ul tau.

De ce si cum te va ajuta YouTube sa cresti in Google

1.Youtube e in familia Google
Youtube ii apartine lui Google si, asa cum a incercat sa isi creasca G+ , asa va face tot posibilul sa creasca YouTube. Totusi, avand deja o atat de mare tractiune si fiind deja un produs bun si cautat, cu siguranta ca Youtube va avea o soarta mult mai buna.

2.Google isi rotunjeste veniturile prin Youtube
Google castiga bani din Youtube, deci are toate motivele sa prioritizeze acest tip de continut. Toata reclama pe care o are un canal de youtube este monetizata si banii sunt impartiti intre posesorului contului si Google. Deci de ce ar promova site-uri si nu propriile canale de monetizare.

3.Google tine cont de tendinte
E un adevar faptul ca videoclipurile raspund cel mai bine anumitor cautari si au un impact mai mare. Oamenii vor sa se informeze in prima faza, deci sa le oferi informatii suplimentare in format video este aproape ca si cum le-ai face o prezentare de vanzari fata in fata. E benefic atat pentru utilizator, care intelege mult mai bine ce ofera produsul (vede care sunt dimensiunile, cum functioneaza etc), dar si pentru vanzator (poate sa demonstreze care sunt beneficiile acelui produs).

Asadar, cum folosim YouTube in favoarea noastra?

Pasul 1. Creeaza-ti un canal de Youtube
Daca e vorba despre un canal asociat unei afaceri, cele mai potrivite sunt tutorialele cat mai bine realizate. Sigur ca asta presupune un anumit buget, insa un canal de Youtube este o investitie care va reprezenta cat mai bine compania ta.

Pasul 2. Fa-ti un plan de SEO
Sa faci videoclipuri e perfect ok, insa nu uita de SEO. Optimizeaza videoclipurile tinad cont de cele mai bune cuvinte cheie, pentru a putea aduce mai multi utilizatori targetati.

Pasul 3. Promoveaza
Ai videoclipuri SEO, interesante si relevate pentru afacerea ta, insa nu ai vizitatori? Continutul SEO nu e suficient, e nevoie si de promovare. O varianta foarte buna e sa creezi cate un articol pentru fiecare video si sa faci cross linking. Pentru ca atat materialul video, cat si cel scris pot sa primeasca separat trafic din Google, pune link spre articol si in descrierea videoclipului de pe YouTube si videoclipul in articol.

Asta te poate ajuta sa primesti trafic din YouTube, in cazul in care videoclipul tau e gasit prin cautarea cuvantului cheie direct in campul de cautare al canalului.
Shape-uri in Adobe Photoshop
Invata cum sa folosesti shape-uri in Adobe Photoshop. Da frumusete proiectelor tale. Descarca pachetul de shapeuri oferite de noi
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste
1. Publicul ţintă necorespunzător produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul ţintă corespunzător produsului sau serviciului pe care aceştia îl oferă (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung să fie difuzate pe aplicaţii pentru copii).

Experţii AdWords livrează​ reclamele la publicul ţintă potrivit tipului de afacere, folosind opţiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizaţi cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodată, aceştia targetează locaţiile potrivite pentru reclamele tale. Direcţionarea după o anumită ţară, nu înseamnă că anunţurile vor apărea doar în acea locaţie, este eligibil să apară peste tot în lume, deoarece AdWords utilizează mai mult decât simple setări, acesta ţinând cont de IP, adresă, locaţie.

O mare parte dintre utilizatori consideră că au ales în mod eficient publicul ţintă şi aspectele legate de acesta (precum locaţie, vârstă), însă rezultatele întârzie să apară deoarece AdWords are diferiţi algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neînţelgându-i în mod corespunzător.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Mulţi utilizatori folosesc în mod greşit cuvintele​ cheie. Există trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie să le cunoască:

cele cu potrivire amplă,
expresiile,
cele cu potrivire perfectă.

În cazul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, anunțurile vor fi afișate indiferent de ordinea cuvintelor din șirul de căutare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi să utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau frază, anunțurile tale vor apărea doar atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în ordinea introdusă de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzător şi lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingătoare este foarte asemănătoare cu scrierea unui titlu de blog. Dacă doreşti să scriii titluri puternice, trebuie să testezi şi să observi ce funcționează. Majoritatea utilizatorilor nu au experienţa necesară de scriere, astfel reclamele ajung să fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însă rezultatele întârzie să apară? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anunțuri.

O echipă profesionistă de​ marketing, cu experienţă tehnică şi creativă, deţine capacitatea de sinteză care îţi va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinţă. Aceştia folosesc diferite extensii (de anunțuri, de tip link, de apel și de locație) care pot fi eficiente în creşterea numărului de click-uri. Ei le utilizează pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile greșite ale anunțurilor nu vor atrage utilizatorii doriţi și ar putea chiar să îi sperie.

4. Distribuţia greşită a bugetului şi a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar și în lumea offline - trebuie să efectuezi urmărirea conversiilor și a marjelor de profit. Faci asta deoarece doreşti să îţi îmbunătăţeşti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelaşi principiu se​ aplică şi la reclamele AdWords, însă mulţi utilizatori ajung să obţină profit de scurtă durată.

Serviciile de marketing sunt concepute în aşa fel încât bugetul trebuie să fie consecvent în timp şi să reprezinte în mod clar o parte clar determinată a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe şi impozite, etc).

Deoarece experţii Google AdWords sunt familiarizaţi cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obţine o creştere constantă a vizibilităţii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc şi testează ce tip de conversie funcţionează în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente şi ieftine, costul plătit de tine pe cuvânt poate ajunge de până la 10 ori mai mic decât într-o campanie generică. Optimizarea anunţurilor, a paginii de destinaţie şi a cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a aduce o economie de până la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate să fie atât de mic sunt cunoştinţele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fără cunoştinţe bune de SEO, Adwords-ul poate deveni uşor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de altă parte, experţii în domeniu ştiu să utilizeze setările (altele faţă de cele default) de la Google încât să fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greşeli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corectă a​​ unui​ cuvânt cheie negativ, poţi exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tău. Acest lucru îţi poate reduce costurile și totodată creşte veniturile.

Cu toate acestea, fără sfatul şi experienţa unui expert, utilizatorul poate alege să excludă cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii şi a testării

Dacă obiectivul tău este de a îmbunătăți vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee bună să te aflii într-una din primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul este de a obține cele mai bune rezultate, uneori​ este mai bine să fii în poziția 3-5.

Fără testare, nu există nicio modalitate de a ști care poziție a anunțului este cea mai bună pentru afacerea ta. Uneori, poziţionarea pe unul din primele două locuri funcționează foarte bine, dar alteori, pozițiile trei sau patru oferă o eficienţă mai bună.

De altfel, fără o strategie bine definită, reclamele create de către utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesioniştii de AdWords studiază piaţa în mod constant şi vă pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinţă.

Ca în oricare altă strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor funcționa pentru toată lumea. În cele din urmă, cei mai mulți experţi AdWords deţin multe cunoştinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ​creştere naturală şi sănătoasă financiar, pe termen lung.

Nu ezita să apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câştiga timp, bani şi​ vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care​ îţi va fi aproape la fiecare pas. Decizi să rişti, având o posibilitate incertă de reuşită sau să câştigi încet şi sigur, lăsând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!
Distribuie
Tweet
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords Romania

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
18. Publicare articol pentru http://seomaxim.ro/ pe
Cum ar fi sa afli, cu ajutorul unui calculator pret SEO, cat costa in realitate campania SEO pentru site-ul tau? Mai mult de atat, pretul va fi calculate in functir de cuvantul cheie ales de tine!
Serviciile SEO reprezinta un ingredient important. Chiar daca ai investit o suma importanta in website, nu este de ajuns, deoarece Google are nevoie de ajutor pentru a va intelege afacerea. Investitia pe care ai facut-o este foarte importanta dar nu suficienta
Ideal este iei optimizarea SEO in calcul in timp ce planifici structura website-ului, a continutului, sintaxa URL-urilor precum si atunci cand vine vorba de web design. In aceste conditii scopul tau este mult mai aproape de a fi atins.
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO te poti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, iti poate returna inzecit investitiile pe care le faci in aceste servicii.
Dar, ca orice investitor, incepi sa intrebi in stanga si in dreapta, sa te documentezi pe Google despre firme ce se ocupa cu promovare SEO. Vei observa ca, acestia iti ofera preturi diferite, unele mai mari, altele mai mici, si acest lucru te pune pe ganduri, nu? De ce sunt diferente intre preturi? Unele chiar foarte mari? Pe ce se bazeaza aceste calcule? Si asa mai departe...
Noi iti venim in ajutor! Cum? Aducem pe piata online din Romania, singurul calculator pret SEO, care iti va specifica exact pe cuvantul tau cheie, pretul REAL pentru campania SEO. Astfel, gandeste-te la cuvintele cheie cele mai potrivite pentru site-ul tau, cu care persoanele te vor gasi mai usor pe Google, apoi le introduci in calculator pret seo si imediat iti vor fi afisate preturile REALE pentru promovarea SEO. Simplu, nu?
Acest calculator pret SEO aduce numai avantaje: poti calcula singur, pe cuvantul cheie dorit, afli singur cat costa campania REALA, nu mai pierzi foarte mult timp interesandu-te pe la alte firme despre valoarea promovarii SEO, poti folosi la orice ora acest calculator, el fiind accesibil non-stop si iti afiseaza pretul in timp real.
In cel mai scurt timp vei gasi acest calculator pret SEO pe http://seomaxim.ro! Pana atunci, te asteptam cu intrebari sau orice fel de sugestie!
Intra in comunitatea webmasterilor
Intra in comunitatea webmasterilor! Ai de oferit servicii seo, grafica sau vrei sa vinzi ori sa cumperi link-uri pentru site-ul tau? Aici gasesti tot ce-ti trebuie.
Limonade - marketing online, corporate branding, promovare online | Limonade Agentie Interactiva
Agentia Interactiva Limonade - marketing online, corporate branding, promovare online, consultanta marketing, SEO, promovare Facebook, realizare site. Limonade, specialistii tai pentru promovarea in online.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"bon de consum"
"adevarul"
"monosilab de toamna axa lexicala a poezii"
"klaus"
"Bani pe net"
"apple"
"concursm masina"
"13"
"mihaela ganea"
"cursuri calificare"
"make money"
"titularizare engleza"
"alege dragostea ep 301"
"sezonul 1"
"pantofi"
"povestea celor cinci degete"
"soiuri de trandafiri"
"togs ro"
"cs-hlgl2"
"doamna invatatoare"
"fete sexi in latex"
"poze playboy"
"clever tampons"
"artrita reumatoida"
"aparat de muls"
"iubire"
"estetica dentara"
"ghete dama"
"fraguta blogspot com 2010 12 modurile-prin-care-imi-promovez-blogul html"
"jean de la fontaine argumentare ca este o fabula"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.