link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
De Ce Este Important SEO Pentru Dispozitivele Mobile?
de dcnews la: 20/11/2020 21:57:38
taguri: Diverse 

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"De Ce Este Important SEO Pentru Dispozitivele Mobile?"

Realizare aplicatii pentru dispozitive mobile si jocuri flash
Realizare aplicatii pentru dispozitive mobile si jocuri flash
Androidul este cel mai cautat sistem de operare pentru dispozitivele mobile
Androidul este cel mai cautat sistem de operare pentru dispozitivele mobile
Sistemele de alarma GSM de la Atu Tech, echipamente usor de controlat de pe dispozitivele mobile
Sistemele de alarma GSM de la Atu Tech, echipamente usor de controlat de pe dispozitivele mobile
ajutorul dispozitivelor mobile
ajutorul dispozitivelor mobile
Importanta SEO In Succesul Unui Site De E-Commerce
Importanta SEO In Succesul Unui Site De E-Commerce
Promovare prin SEO – noutati pentru 2015
Tehnicile de promovare prin seo urmeaza intentia celor de la Google de a scoate in fata cautarilor continutul cel mai bun pentru utilizator. Daca e sa laudam Google-ul, acesta este unul dintre aspectele demne de lauda. De altfel, Google nici nu ar putea sa fie cel mai utilizat motor de cautare daca nu ar returna rezultate de calitate utilizatorilor. Prin urmare, pe ce ar trebui sa ne concentram in tehnicile de promovare prin seo, in 2015?

Iata cateva idei pentru ca o promovare prin seo sa fie optim realizata:
Content de calitate, demn de share-uit
Promovarea prin SEO se axeaza din ce in ce mai mult pe crearea continutului de calitate, care sa ii determine pe cei care iti viziteaza site-ul sa dea share posturilor tale. Google incearca in fiecare an sa imbunatateasca algoritmii prin care acesta acorda Page Rank-urile, iar linkurile platite pe diverse site-uri, care nici macar nu au legatura cu nisa ta, vor deveni irelevante in construirea de backlink-uri.
Cuvinte cheie specifice
Tehnicile de promovare prin SEO vor trebui, astfel, sa se adreseze intr-o maniera cat mai conversationala, chiar si cand vine vorba de cuvintele cheie. Long tail keywords, cuvintele cheie formate din mai multe cuvinte (si mai precise) vor castiga din ce in ce mai mult teren.
Responsive design
Site-urile web capabile sa isi afiseze continutul pe orice platforma (desktop/laptop, tableta, mobil) vor lua fata celor optimizate pentru un singur dispozitiv. Este lesne de inteles de ce Google opteaza pentru acest lucru, dat fiind faptul ca accesarile de pe dispozitive mobile a site-urilor a crescut substantial in ultimul an.

Prezenta in social media
Specialistii de promovare prin SEO se vor concentra pe prezenta brand-ului respectiv in Social Media, in special pe Facebook si Twitter. Google a trebuit sa se recunoasca invins pe planul retelelor sociale, cel putin pentru moment. Google+ nu a reusit sa atraga suficient trafic din Facebook si Twitter, prin urmare va lua in considerare mai mult dovada sociala venita din aceste doua platforme din urma.
Optimizarea pe alte motoare de cautare
Optimizarea SEO nu trebuie sa ignore celelalte motoare de cautare. Cum Firefox are setat Yahoo ca motor de cautare prestabilit, iar Internet Explorer foloseste Bing, timpul petrecut pentru optimizarea pe aceste motoare de cautare se poate dovedi pretios.
Mozilla Firefox acum şi pe telefoanele mobile
Oficialii celor de la Mozilla au anunţat că vor realiza o primă versiune a binecunoscutului browser Firefox şi pentru platformele mobile. Această mutare din partea celor de la Mozilla era aşteptată de prea mult timp. Totuşi, mai bine mai târziu decât niciodată... În plus, oficialii Mozilla au motivat - până acum - lipsa unui Firefox mobil spunând că datorită limitării dispozitivelor mobile noul browser trebuia reconstruit de la zero.
Tehnologia contribuie sau ingreuneaza comunicarea online?
Metodele de comunicare online s-au dezvoltat foarte mult, devenind tot mai populare si fiind folosite de tot mai multe persoane. Acest lucru se explica prin faptul ca tot mai multe persoane pot accesa internetul, smartphone-urile fiind tot mai disponibile.
In prezent, diferitele moduri de comunicare cum ar fi emailul, mesageria mobila, forumurile si retelele de socializare sunt din ce in ce mai mult folosite de milioane de oameni pentru a comunica cu prietenii si familia, fiind normal ca orice persoana sa aiba un smartphone sau orice alt telefon cu conexiune la internet.
Se pune, totusi, intrebarea daca tehnologia imbunatateste sau inrautateste comunicarea online. In timp ce unii sustin ca tehnologia ar avea numai beneficii asupra comunicarii, alte voci sunt impotriva notiunii sustinand ca tehnologia inrautateste comunicarea online. Vom analiza ambele fete ale modenei pentru a vedea cum tehnologia afecteaza comunicarea si a vedea daca modul cum comunici cu publicul tau te poate ajuta sau nu.

Argumente pro pentru dezvoltarea tehnologiei
Iata cateva aspecte care sustin faptul ca dezvoltarea tehnologiei a sustinut comunicarea online:
Cresterea eficientei - Tehnologia a permis o comunicare online mai eficienta, deoarece mediile online (social media sau SMS-urile) permit ca doua persoane sa initieze intantaneu discutii online. Astfel, raspunsul promt la intrebari, furnizarea feedback-ului sau a informatiilor importante, se poate face instantaneu in comparatie cu metodele traditionale de comunicare. Acest lucru duce la economisirea timpului si a banilor, fiind foarte eficient pe termen lung.
Usurinta in pastrarea relatiilor si a contactelor - Mentinerea relatiilor prin comunicarea online este mult mai facila pentru multi, fata de metoda fata in fata. Comunicarile online permit oamenilor sa initieze discutii ori de cate ori prietenii sau colegii sunt online, fiind mult mai usor decat de a purta discutii telefonice. Tinand cont de faptul ca o comunicare regulata ajuta la mentinerea relatiilor, putem spune cu fermitate ca din acest punct de vedere, tehnologia a fost de ajutor.
Cresterea comoditatii - Tehnologia a facilitat intr-o mare masura comunicarea online, facand-o tot mai comoda si facila. In prezent este posibil sa initiem discutii cu una sau mai multe persoane, indiferent de platforma folosita. Totodata, comunicarea online este in prezent aproape gratuita pe social media, astfel incat se pot initia oricand discutii.

Argumente impotriva dezvoltarii tehnologice
Asa cum am mentionat, sunt si voci care sustin ca dezvolatarea tehnologica nu ar fi in totalitate benefica, avand si aspecte negative:
Distragerea constanta - Dispozitivele mobile faciliteaza bombardarea continua cu notificari de mesaje noi, cea ce, pe termen lung, duce la scaderea productivitatii si la discutii interminabile si fara nici un beneficiu. Distragerea constanta mananca din timpul personal si tinde sa ne indeparteze de cei apropiati.
Lipsa contactului personal - Prin modul in care functioneaza, tehnologia inhiba comunicarea personala prin faptul ca este scurta si instantanee si nu are ca scop exprimarea sentimentelor si a emotiilor. Comunicarea fata in fata este mult mai eficienta pentru a mentine persoanele apropiate pe o perioada indelungata. De asemenea, tehnologia poate denatura mesajul transmis, acesta fiind prea rapid si lipsit de eficienta.
Cresterea anxietatii - Disponibilitatea dispozitivelor portabile moderne a inradacinat in noi ideea fluxului constant de informatii, facandu-ne aproape dependenti de meniul online. Astfel, oamenii au ajuns sa nu mai poata sta departe de telefon, creierul lor fiind setat sa primeasca mesaje constant. Astfel, lipsa telefonului sau a calculatorului poate duce la neliniste si anxietate.

Ca orice alt lucru din lume, tehnologia isi are atat partile ei pozitive, cat si o latura mai putin benefica. Depinde doar de noi sa stim cum sa evitam efectele mai putin bune si sa ne bucuram doar de beneficiile tehnologiei si a unei comunicari eficiente online.
Este necesar sa gasim echilibru intre viata personala si timpul petrecut in lumea virtuala, atat de usor accesibila in ziua de azi datorita tehnologiei.
Toppromotii.ro - promotii, reduceri de preturi, super oferte, discounturi, totul redus
Toppromotii.ro cauta pentru dvs. cele mai noi promotii, reduceri de preturi, super oferte, discounturi, totul redus din magazinele online; IT: laptop/notebook, sisteme desktop/server, monitoare LCD, componente PC, periferice, aplicatii software; electronice: camere foto digitale, camere video, televizoare LCD si cu plasa, sisteme home cinema, MP3 playere; electrocasnice: aparate de bucatarie, cuptoare cu microunde, cobine frigorifice, aspiartoare, ingrijire personala; dispozitive mobile: telefoane mobile, PDA, dispozitive GPS.
Suport auto pentru Nokia N8
Produs nou de la AccesoriiOriginaleGsm, CR 122 si HH 20, la un pret special.
Acest suport compact este destinat unei game largi de dispozitive mobile, unghiul putând fi reglat pentru o vizibilitate optimă atunci când navigaţi. Se poate ataşa uşor pe parbriz cu ajutorul suportului cu ventuză, sau îl puteţi monta pe bord, cu ajutorul suportului adeziv opţional.
www.AccesoriiOriginaleGsm.ro
office@accesoriioriginalegsm.ro
0727652222
ID:accesoriialex
Suport auto Belkin
Original Belkin Window Mount pentru diferite dispozitive-Mobile Holder

- Se potriveste cu mai multe dispozitive -
- posibilitate de rotire montaj -
Încărcătoarele wireless sunt tot mai căutate
Incarcatoarele wireless sunt din ce in ce mai cautate de catre detinatorii de dispozitive mobile pentru incarcarea acestora.
Huawei P20 - Încă un telefon cu ”breton”. - Primul telefon care iși schimbă culoarea.
Huawei P20 – Telefonul care își schimbă culoarea Huawei P20 și P20 PRO sunt ultimele apariții de la Huawei și vor concura pe piață cu marii producători Apple și Samsung, cu modele lor iPhone X și Samsung S9 / S9+. Varianta PRO vine cu 3 camere pe spate deschizănd un nou orizont al dispozitivelor mobile când vine vorba de fotografie . In topul specificațiilor acestor telefoane se află design-ul modern, display-ul Edge-less și vopseaua cu 2 nuanțe- lucru mai rar întâlnit până acum la un Smartphone.
Bluetooth: Simbol și semnificație
Tehnologia Bluetooth permite dispozitivelor mobile să schimbe date, informații wireless și este integrată în prezent în aproape fiecare calculator, smartphone și tabletă...
Pedepse dure pentru soferi! Suspendarea permisului auto pentru cei care vorbesc la telefon!
Pedepse dure pentru soferi. Suspendarea permisului auto pentru cei care vorbesc la telefon.

Potrivit unui proiect de lege pus in dezbatere publica de Ministerul Afacerilor Interne, soferii care tin in mana telefonul sau alte dispozitive mobile, la volan, vor fi sanctionati cu 20 de puncte-amenda si le va fi suspendat permisul de conducere. Nici biciclistii nu scapa nepedepsiti, si ei risca aceleasi amenzi.
Cum avizez o dauna auto in perioada COVID-19(coronavirus)?
Industria de asigurari din Romania a luat in ultimele zile, in ritm accelerat, o serie de masuri speciale pentru a-si proteja atat clientii, cat si angajatii de riscul infectarii cu noul coronavirus, asigurand, in acelasi timp, continuitatea operatiunilor curente.

Asiguratorii ofera astfel posibilitatea de constata si instrumenta o dauna auto online sau acceand aplicatii special dezvoltate pentru dispozitive mobile.
Metoda inedita prin care un hotel din Washington isi atrage clientii
Noul Hotel Zena din Washington, D.C., a fost deschis in aceasta luna cu un difuzor inteligent Google Nest Hub in fiecare camera. Acesta este integrat cu ajutorul platformei dezvoltatorului de tehnologie vocala Volara, pentru afacerile din domeniul ospitalitatii. Astfel, clientii din cele 191 de camere vor putea controla totul din camera lor, utilizand Asistentul Google, care detine si un intrerupator Google Home, prin intermediul platformei Hotel Solution Google.

Acestia vor putea intreba asistentul virtual ce recomandari si idei locale au pentru a desfasura anumite activitati. Hotelul Zena continua raspandirea dispozitivelor inteligente si afisajelor inteligente in hoteluri, chiar daca Google nu este singurul astfel de dispozitiv vocal.

Cum pot folosi oaspetii asistentul virtual Google Nest Hub

Hotelul Zena este dedicat in mod special sarbatoririi realizarilor femeilor și luptei pentru egalitatea de gen. Hub-urile Google Nest din camerele hotelului Zena permit oamenilor care stau acolo sa-si controleze activitatile si comunicarea cu angajatii hotelului prin voce. In acelasi timp, acestia pot chiar sa solicite articole de toaleta sau ceea ce au nevoie prin intermediul platformei de operatiuni hoteliere.

Clientii pot apela prin Google Nest restaurante, pot rezerva anumite facilitati la hotel si pot trata asistentul vocal ca un controler inteligent pentru casa. Hotelul Zena este al cincilea hotel Viceroy cu asistenti vocali in camerele care utilizeaza Volara si al doilea care foloseste Google Assistant. Compania a adaugat mai intai boxele inteligente bazate pe Alexa la Viceroy Los Cabos in 2018, apoi a extins sistemul la Hotel Zetta San Francisco si Viceroy L'Ermitage Beverly Hills in 2019.
Beneficiile pe care le au clientii

Prin implementarea boxelor inteligente, clientii pot beneficia de anumite lucruri fara a fi nevoiti sa aiba contact cu angajatii. Acest lucru este realizat si in contextul actual in care ne aflam, in plina pandemie. Pentru a limita contactul dintre persoane, asistentii virtuali au devenit cea mai buna solutie pentru industria hoteliera.

In acest mod clientii pot avea parte de tot ceea ce-si doresc, iar tot ce trebuie sa faca este sa transmita o comanda vocala asistentului Google Nest Hub. In functie de hotel, ecranul inteligent poate gestiona check-out-urile, astfel incat oaspetii sa poata pleca direct din camera lor, fara a mai avea contact cu receptionista sau alte persoane.

Motivul pentru care hotelul detine dispozitive AI

Ademenirea clientilor cu camere care dispun de dispozitive inteligente are sens pe masura ce oamenii devin mai confortabili cu tehnologia de la casele lor si de pe dispozitivele mobile. Odata ce te-ai obisnuit sa-ti controlezi luminile si termostatul prin voce in casa ta, s-ar putea sa ti sa para dificil sa fii nevoit sa revii la controlul cu mana cand esti la un hotel de lux.

La randul lor, hotelurile beneficiaza de costuri mai mici, deoarece sunt necesare mai putine resurse pentru a interactiona cu clientii prin AI decat cu angajatii. Dezvoltatorii de asistenti vocali se extind in hoteluri mai repede ca niciodata, iar in viitor acestea vor fi adoptate de majoritatea lanturilor hoteliere.
DE CE ESTE IMPORTANT CONȚINUTUL GENERAT DE UTILIZATORI PENTRU STRATEGIA SEO
DE CE ESTE IMPORTANT CONȚINUTUL GENERAT DE UTILIZATORI PENTRU STRATEGIA SEO
Importanta cuvintelor cheie (keywors) in implementarea SEO
Keyword-urile sunt privite drept caramizi ale limbajului de cautare, intreagul sistem de afisare al rezultatelor fiind bazat pe keywords. Motoarele de cautare au milioane de baze de date mici, fiecare axandu-se pe un anumit cuvant cheie sau expresie. Astfel, evidenta paginilor web se realizeaza in functie indexarea cuvintelor cheie, lucru care imbunatateste sistemul de afisare al informatiilor relevante pentru cautarile utilizatorilor.
In momentul executarii unei cautari, Google, sau alt motor de cautare, realizeaza anumite comparatii si cauta potrivirile dintre paginile ce vor fi afisate si cuvintele introduse in casuta de cautare. In functie de ordinea cuvintelor, punctuatie, ortografie, folosirea majusculelor etc., Google gaseste paginile potrivite si le clasifica in functie de relevanta unui anumit document fata de interogare. Optimizarea unui site, vizeaza aparitia cuvintelor cheie in titlu, meta data si text. Este de dorit ca respectivele cuvinte sa fie cat mai diferite, pentru competitie redusa si implicit o clasare mai buna.
Desi cuvintele cheie sunt de o importanta vitala pentru notorietatea unui site, a abuza de acestea si a le implanta peste tot in mod excesiv poate dauna destul de mult unui site.
Google nu intelege cuvintele cheie cum o poate face o persoana, dar aplicarea unor algoritmi de invatare l-a adus tot mai aproape de acest nivel.
Continutul postat de tine trebuie sa fie relevant si sa apara in locuri relevante (nu poti posta informatii despre Dracula pe un site de pisici), altfel vei munci mult si ineficient, avand ca rezultat un ranking nesatisfacator.
Optimizarea on-page este unul din elementele de baza si este primul lucru care trebuie facut atunci cand doriti sa incepeti o campanie de promovare SEO. Este important ca titlul si URL-ul sa contina minimum un cuvant cheie. Specialistii in SEO recomanda utilizarea cuvintelor cheie de cel putin doua ori (fiecare keyword, inclusiv variatiuni ale sale) in corpul textului. De asemenea, cuvintele cheie trebuie sa apara in atributul ALT al unei imagini (lucru care ajuta in cautarea de imagini, ceea ce creste traficul unui site, prin urmare investitia in promovare site nu a fost inutila) si in eticheta meta descriere (lucru care ajuta la atragerea click-urilor).
Orice companie ar trebui sa inteleaga importanta optimizarii pentru motoarele de cautare, daca vrea ca vanzarile sa creasca si nu invers. Faptul ca pot fi extrem de multe companii care folosesc aceleasi cuvinte cheie si care vizeaza acelasi public, face ca un site sa obtina destul de greu pozitionarea vizata in afisarile motoarelor de cautare. Printr-o analiza ampla a concurentei, poti observa plusurile si minusurile celorlalte companii de profil de pe piata, dar si pe ale tale.
Exista numeroase metode de a verifica ce cuvinte cheie dau rezultate si care au cele mai multe cautari. Acest lucru este important inca din momentul in care ne hotaram sa cumparam domeniul pentru site si ne alegem numele acestuia. Un nume care sa reprezinte un cuvant cheie potrivit este de asemenea un instrument SEO important. Firma SEO te ajuta sa implementezi strategiile potrivite pentru a fi primul pe piata si in motoarele de cautare. De aceea este foarte important sa folosim corect toate tehnicile si strategiile, sau sa angajam specialisti.
Importanta folosirii SEO-ului pentru site-ul tau
SEO-ul (Search Engine Optimization sau Search Engine Optimizer) este o resursa foarte ieftina cu ajutorul careia poti atrage clienti pentru site-ul tau.
Cat de important este SEO
Pentru un site este foarte important sa avem SEO de calitate, insa trebuie sa stim ca si continutul este la fel de important si nu trebuie sa-l neglijam.
SEO si importanta marketingului online
Am scris un articol unde am povestit cat este de benefic sa scriem corect un articol, cum sa folosim cuvintele cheie si ce beneficii ne aduc in SEO.
Seful Google Romania: Optimizati paginile web pentru mobile si comenzile nu vor intarzia
Seful Google Romania: Optimizati paginile web pentru mobile si comenzile nu vor intarzia http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/seo-search-engine-optimization/seful-google-romania-optimizati-paginile-web-pentru-mobile-si-comenzile-nu-vor-intarzia
Opera Mobile
Voi continua seria prezentarilor de programe pentru telefoanele mobile Nokia (sistem de operare Symbian), cu un program important pentru cei pasionati de navigarea pe internet de pe telefonul mobil: browserul pentru telefoane mobile. Unul dintre browserele destul de des utilizate pe telefoanele mobile este Opera Mobile.
FACEBOOK pregătește o nouă schimbare importantă, inspirată de la TWITTER
FACEBOOK pregătește o nouă schimbare importantă, inspirată de la TWITTER
cursuri,video,online,internet,marketing,retele,retea,sociale,media,facebook,twitter,seo,google
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.
Greseli intalnite in promovare prin SEO
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Este o actiune strategica prin care te pozitionezi si te faci cunoscut in cadrul potentialilor clienti. Cum ar fi ca site-ul tau sa fie vizibil si foarte cunoscut? Cum ar fi sa ai un numar foarte mare de vizitatori bine targetati si vanzarile sa creasca remarcabil?
Am ales mai jos o lista de practici folosite de unii utilizatori pentru a imbunatati pozitia in cautari, dar care fac mai mult rau paginilor dumneavoastra.

Iata principalele greseli in alegerea de promovare prin seo
1. Utilizarea excesiva a ancorelor formate din cuvinte cheie
O tehnica foarte folosita care functiona excelent in trecut, dar care in prezent atrage penalizari din partea Google, daca este utilizata excesiv. Prin urmare, evitati postarea de anunturi, articole sau comunicate de presa pe alte site-uri folosind ca ancora cuvantul cheie pe care doriti sa il optimizati, de foarte multe ori. Cel mai bine este sa folositi ca ancora direct domeniul, sau expresii de genul „click aici” sau „citeste mai departe”.
2. Comentarii irelevante (spam) la articole sau postari de blog
Comentariile pe bloguri raman in continuare metode bune de a „castiga suporteri” si oameni care sa viziteze blogurile personale daca puneti link-uri in aceste comentarii, dar trebuie sa aveti grija cum faceti lucrul acesta. Comentarii irelevante, de calitate slaba si care mai contin si ancore pe cuvintele dumneavoastra cheie sunt o invitatie la penalizare.
3. Importanta domeniului
Ei bine, nu mai este important. Cei de la Google chiar recomanda folosirea de domenii care pot fi brand-uite, construind o reputatie pentru site-ul respectiv. Google nu mai acorda importanta domeniului, ci continutului. Content is king.
De exemplu folosirea unui domeniu jucariicopii.ro in loc de Noriel.ro nu te va face mai important decat Noriel. Incercati sa va gasiti un nume pe care lumea sa il poate retine si cu care sa va asocieze. Un nume de domeniu uzual ii va face pe multi care iti viziteaza site-ul sa nu mai tina minte unde au gasit produsele/serviciile dumneavoastra.
4. Folosirea unei singure componente a strategiei de SEO
Procesul de promovare prin seo trebuie sa se bazeze pe toate componentele sale (on page si off page) pentru a fi cu adevarat eficienta. De exemplu daca iti bazezi strategia doar pe link building, desi este o practica buna, ea nu va avea efectul scontat. O strategie eficienta de SEO va avea elemente de Social Media, Content de calitate, Link building si optimizare on page.
5. Inscrierea excesiva in directoare
Directoarele erau o tehnica foarte buna de a construi back-link-uri pentru site-ul tau si a inceput sa fie folosita excesiv. Iar ca orice lucru folosit in exces, isi pierde din putere. Folosind inscrierea in directoare ca unica metoda de construirea a back-linkurilor nu va avea efect. De asemenea, inscrierea in prea multe directoare deodata poate fi chiar motiv de penalizare. Daca site-ul tau avea un numar mic de backlink-uri inainte si acum faci o infuzie de cateva sute sau chiar mii de link-uri, Google isi va da seama ca este o constructie artificiala.
In concluzie, tehnica de promovare prin seo trebuie sa atinga toate componentele sale iar constructia de back link-uri sa fie facuta in mod natural, creand continut de calitate care sa fie preluat de alte site-uri.
Ce este seo si de ce este necesar?
Cu siguranta ati auzit vorbindu-se despre seo si despre faptul ca aceste servicii aduc foarte multe beneficii pentru diverse tipuri de afaceri online. Ceea ce probabil nu stiti este de ce optimizarea SEO este atat de puternica, devenind chiar necesara in prezent, cand majoritatea consumatorilor au devenit si utilizatori de internet.
Seo – o investitie profitabila
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO va puteti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, va poate returna inzecit investitiile pe care dumneavoastra le faceti in aceste servicii.
Evidentierea website-ului va creste vanzarile
Website-ul este un factor important in ceea ce priveste vanzarile . Atat aspectul, functionalitatea cat si pozitia sa in motoarele de cautare contribuie la cresterea si mentinrea profitului afacerii dumneavoastra. Optimizarea pentru motoarele de cautare are un rol crucial in cresterea performantei afacerii online punand accentual pe evidentierea produselor si serviciilor pentru a facilita observarea acestora de catre potentialii cumparatori.
O echipa seo va ajuta sa planificati corect imbunatatirea afacerii
Faptul ca SEO este extrem de important in ceea ce priveste cresterea vanzarilor nu inseamna ca este singurul factor de care are nevoie o afacere pentru a avea succes online. Este adevarat ca fara servicii de optimizare competitia va poate depasi in orice moment, dar o importanta deosebita o au si alte aspecte, de care o echipa SEO se va ocupa, de asemenea. Astfel, social media, brandingul precum si alte strategii de marketing trebuie adaugate la SEO, pentru ca sucesul sa fie nu doar garantat dar si grabit.
Provocarea oricarui manager nu este reprezentata de alegerea uneia dintre cele enumerate mai sus, ci de a integra intr-un mod inteligent serviciile SEO in amestecul de marketing pentru a ridica afacerea intr-un mod rapid si fara a intampina greutati din partea competitorilor.
Cateodata, ideea de a oferi clientilor ceea ce isi doresc este depasita, deoarece majoritatea clientilor nu stiu exact ce au nevoie pentru a isi imbunatati afacerea. De aceea, profesionistii de marketing si consultantii SEO au rolul de a ajuta clientii sa isi contruiasca, intr-un mod corect, fundatiile afacerii si sa puna bazele unui plan coerent, pentru ca, mai apoi sa ii ghideze in implementarea si managerierea unei strategii ale carei tactici sa conduca spre returnarea investitiilor intr-un timp eficient.Una dintre pricipalele responsabilitati ale reprezentantilor de marketing este sa se asigure ca, prin diferite metode, clientii sunt tinuti departe de pericole precum anumite tactici gresite care le pot distruge afacerea.
Nu lasa concurenta sa iti atraga clienții potențiali. Apeleaza la echipa noastra ce ofera cele mai bune servicii seo!
Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Promovare prin seo – sfaturi cheie
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.

Promovare prin seo - sfaturi
Optimizeaza-ti titlurile paginilor
Primul pas pentru a-ti optimiza titlurile paginilor este de a le rescrie astfel incat principalele cuvintele cheie sa se gaseasca in acestea. Titlurile trebuie sa fie cat se poate de originale, sa fie scurte (aproximativ 60-70 de caractere), atractive, usor de citit si de inteles.
Tagurile si descrierea META
La fel ca si titlul, acestea sunt elemente HTML dispuse in headerul unei pagini web. Acestea sunt informatii suplimentare, si sunt vazute doar de motoarele de cautare. Motoarele de cautare prefera texte scurte, simple si semnificative. Descrierea trebuie sa fie de maxim 150 de caractere.
Folositi link-uri interne
Pornind de la prima pagina, creati link-uri catre cele mai importante pagini ale site-ului, atat pentru directionarea vizitatorilor spre sectiunile importante ale acestuia cat si pentru directionarea link juice-ului catre acestea.
Continutul paginii
Este unul dintre cei mai importanti factori in optimizarea SEO. Utilizati cele mai importante cuvinte cheie. Fiti atenti la densitatea cuvintelor cheie si analizati importanta fiecaruia in pagina.

Folositi unelte disponibile pentru optimizarea SEO
Folositi Webmaster Tools si Google Analytics pentru monitorizarea evolutiei site-ului dvs. Acestea sunt recomandate pentru a putea monitoriza vizitele zilnice, pentru a incarca site-map-uri pentru a elimina anumite link-uri din Google, etc.
Folositi cuvinte cheie in imagini
Includeti cuvinte care reflecta continutul site-ului dumneavoastra, titluri ce descriu imaginile din site sau alte mici cuvinte care sa apartina site-ului. Aceste cuvinte cheie pot fi introduse atat ca ALT sau TITLE.
Actualizati site-ul dvs. in mod frecvent
Site-urile cu continut dinamic au Page Rank mai mare decat cele cu continut static. De aceea, blog-urile si directoarele apar pe motoarele de cautare mai usor. Ele sunt in mod constant actualizate cu continut nou. Tocmai din acest motiv recomandam o actualizare chiar zilnica a site-ului, daca se poate sau a zonei de blog.

Pentru o promovare prin seo bine realizata, intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o oferta personalizata pentru site-ul tau!