link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Descrieri pentru Poze Instagram si Facebook – Cuvinte frumoase de impartasit pe retelele sociale
de cxdany la: 23/02/2021 10:31:15
Descrieri pentru Poze Instagram si Facebook – Cuvinte frumoase de impartasit pe retelele sociale

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Descrieri pentru Poze Instagram si Facebook – Cuvinte frumoase de impartasit pe retelele sociale"

Secretbook. Cum sa ascunzi mesaje SECRETE in pozele de pe Facebook
Secretbook. Cum sa ascunzi mesaje SECRETE in pozele de pe Facebook http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/retele-sociale/secretbook-cum-sa-ascunzi-mesaje-secrete-in-pozele-de-pe-facebook/
cateva poze, in loc de cuvinte
cateva poze, in loc de cuvinte
Un american a ajuns la închisoare din cauza unor poze postate pe Facebook
Un american a ajuns la închisoare din cauza unor poze postate pe Facebook
Momente Vesele - grup de poze fun pe Facebook
Facebook e la moda, nu! Pai atunci de ce sa nu fie si o pagina de amuzament acolo. Dati un "like" daca va place.
din ciclul - poze de pe retelele sociale
poza funny gasita pe internet.
De ce sunt multe poze cu unghii pe Instagram
Nu înțeleg doamnele și domnișoarele care postează poze cu unghii pe Instagram. Pe Facebook pot să cred că sunt anumite tipe care vor să-și găsească cliente la manechiură, dar pe Instagram îmi este greu să cred că vor altceva în afară de apreciere.
Iulia Mladin este Miss Facebook
Site-ul de socializare Facebook a organizat un concurs de miss, pentru a desemna cea mai frumoasa utilizatoare a acestui site. Castigatoarea, Miss Facebook, este frumoasa Iulia Mladin. Tanara in varsta de 22 ani este o bucuresteanca cu dimensiuni de invidiat - 1,72 m inaltime si masurile 88/60/94 - care in prezent lucreaza la o firma de consultanta in fonduri europene.
Ce vad oamenii pe pagina ta de profil Facebook ?
Ce observa oamenii cu prioritate din profilul tau de pe Facebook ? Ce anume le atrage atentia potentialilor noi prieteni sau angajatorilor atunci cand se uita la profilul tau de pe retelele sociale ?
Expertii Trello si WeWork: Modalitati de optimizare a publicitatii pe Facebook
La inceput Facebook a aparut ca o optiune ideala pentru a comunica cu cei dragi, mai pe scurt, o retea de socializare. Cu timpul, acesta a evoluat si a inceput sa se transforme intr-un loc in care se poate crea continut si se pot face reclame pentru publicitate, promovare.

Peste un miliard de utilizatori activi sunt pe Facebook in fiecare zi, ceea ce reprezinta o oportunitate extraordinara pentru agentiile de publicitate sau agentiile FB ads de a-si folosi continutul in fata potentialilor clienti.

Compania Social Media Examiner a constatat ca 55% dintre cei care se ocupa de marketing pe de social media folosesc Facebook ca platforma principala, iar eMarketer a aflat ca aproape 68% din totalul cheltuielilor de reclame in reteaua sociala se afla pe Facebook Ads.

Iata cateva sfaturi pe care le puteti urma pentru eficientizarea campaniilor prin Facebook:

1. Urmariti valorile calitative
Vizualizarile video reprezinta in primul rand un cost eficient atunci cand vine vorba de publicitatea pe Facebook. Si aici ne referim la numarul brut de vizualizari video pe care le putem obtine pentru investitia noastra, la cel mai mic CPV posibil (cost pe vizionare). Ulterior, se poate merge mai departe si putem calcula CPA (costul pe achizitie) pentru fiecare persoana care a vizualizat video-ul.
De asemenea, trebuie sa avem grija la urmatorul detaliu: continutul nostru sa fie partajabil, asa ca vom cauta ca acesta sa poata fi postat, distribuit si comentat.

2. Profitati de directionarea precisa a anunturilor Facebook
Puteti viza orice public folosind Facebook Ads. Aproape toata lumea este pe Facebook si cu totii impartasim cantitati incredibile de informatii despre noi insine. Facebook compileaza si organizeaza toate aceste date pentru platforma, toate acestea pentru a forma un grup tinta precis.

3. Testati diferite resurse creative pentru cele mai bune rezultate
Este usor sa crezi ca stii ce va atrage atentia publicului tau, dar vei fi surprins atunci cand il testezi de fapt. Este indicat sa compari mereu cel putin doua optiuni si sa urmaresti performanta lor cu atentie. Ulterior poti decide un buget catre cea mai performanta optiune.

4. Nu fortati noile tendinte in strategia publicitara
Zona sociala din mediul online este in continua evolutie, iar echipa de social media trebuie sa se adapteze constant pentru a satisface nevoile comunitatii si pentru a ramane autentici. Este bine sa fiti constienti de tendinte, dar nu ar trebui sa fortati o tendinta sau sa testati un plan nou daca nu este potrivit pentru afacerea pe care o detineti.

5. Publicati videoclipuri scurte si atractive
Este important sa evitati un limbaj prea inflorit si imagini care nu au legatura cu afacerea voastra, ori imaginile intunecate. Pentru a spori impactul este important sa folositi imagini in culori vii si videoclipuri nu mai mari de 30 de secunde, pentru a creste rata de vizualizare.

6. Concentrati-va pe mobile experience
Incercati sa compuneti sau cel putin sa previzualizati anuntul pe un dispozitiv mobil. Majoritatea oamenilor vizualizeaza anunturile pe un ecran de telefon, motiv pentru care cele cu imagini clare, fara text si cu mesaje simple, vor avea mai mult succes.

7. Diversificati formatul anuntului
Exista atat de multe canale de anunturi diferite pe Facebook, iar alegerea in care sa investiti va poate spori in mod eficient constientizarea brandului.
Important este ca nu orice tip de anunt va functiona pentru produsul sau serviciul vostru. Este necesar sa invatati diferitele formate de anunturi, astfel incat sa va potriviti bine cu continutul organic din retea.

8. Atentie la timpul de incarcare
Cu cat este mai lung timpul de incarcare al site-ului, cu atat va afecta negativ rata de conversie. Chiar daca CTR-ul de pe Facebook Ads este destul de mare, eforturile de publicitate si bugetul vor fi pierdute daca site-ul necesita mai mult de 7,5 secunde pentru a se incarca.
Fani Facebook
Social Media Marketing va ajuta pentru a relationa mai bine cu clienti sau potentiali clienti prin intermediul retelelor sociale, forumuri si comunitati online. Una din cele mai populare retele de socializare din Romania este Facebook si astfel ajungem la importanta fanilor pe facebook intr-o afacere online/offline.
5 greseli pe care le fac antreprenorii romani din online marketing si solutia la acestea
5 greseli pe care le fac antreprenorii romani din online marketing si solutia la acestea



Mediul online este in continua crestere in Romania, iar oportunitatile de afaceri in aceasta nisa au inceput sa fie incredibile in ultimii ani. Toata lumea e online, daca ne referim la statisticile oficiale. Peste 90% din oamenii din Romania sunt conectati la internet. Internetul a ajuns sa reprezinte principala sursa de stiri, iar pentru unii chiar si principala sursa de cumparaturi.

In aceste cazuri, mediul online se afla in cel mai propice moment pentru lansarea unei afaceri. Specialistii in online marketing spun insa ca antreprenorii romani din aceasta nisa fac inca greseli majore atunci cand se lanseaza online. Care sunt principalele greseli si cum le puteti solutiona, daca aveti de gand sa intrati in mediul online marketingului?
1. Lipsa accentului pus pe retelele sociale
Puterea Facebook-ului si a Instagramului a socat Romania in ultimii ani. Peste 9,5 milioane de romani sunt prezenti pe Facebook, conform statisticilor. Iata, asadar, o piata incredibila si o posibilitate de dezvoltare nemaivazuta pentru o afacere online.

Instagramul a cucerit si el inimile a peste jumatate de milion de romani (in 2017). Cresterea este insa fenomenala de la an la an. A ignora aceste oportunitati de promovare a serviciilor si produselor afacerii tale se poate dovedi o modalitate de abordare fatala a pietei online. Specialistii spun ca, in cadrul e-commerce, capcaitatea de crestere a vanzarilor prin intermediul retelelor sociale este de peste 18% in medie. Astfel, afacerea ta ar putea sa-si creasca vanzarile cu inca un sfert din cifra totala, doar folosindu-te de cateva conturi sociale absolut gratuite.

Solutia in acest caz? Iti va lua mai putin de 2 ore sa-ti setezi un cont de Facebook, unul de instagram si un canal de You Tube. Urmaritorii afacerii tale vor fi mai incantati ca niciodata sa primeasca zilnic update-uri despre produsele tale noi, in cele mai frecventate medii de informare online de la momentul actual.
2. Email marketingul este confundat prea des cu spamul
Aici intalnim 2 probleme principale. Faptul ca romanii nu au incredere in email marketing este una. Iar a doua problema este ca putinii oameni care se folosesc de aceasta metoda de promovare nu se folosesc de ea in mod corespunzator, de cele mai multe ori.

Exista o multime de specialisti in email marketing la nivel global care ofera cursuri de specialitate sau programe de construire a asa-ziselor palnii de vanzare – funnels. Acestea sunt modalitati profesionale de a construi o strategie de email marketing care sa garanteze o rata de conversie uriasa, in comparatie cu simplele emailuri trimise la listele de contacte obtinute din diverse surse. In plus, spamul nu mai este incurajat nici de Google. Exista diverse modalitati pe care Google le foloseste pentru a bloca aceste emailuri, asa incat eforturile concentrate pe acest canal vor avea rezultate nule, daca se procedeaza gresit.

Care este solutia in acest sens? Fiecare antreprenor ar trebui sa-si construiasca lista de emailuri in mod natural, oferind optiunea de subscribe pentru vizitatori. Aceata ar trebui sa ia in calcul si noile norme GDPR. In plus, in momentul in care se incepe activitatea propriu-zisa de email marketing, toate emailurile ar trebui sa fie transmise catre utilizatori pe baza unei strategii complexe, a unui funnel profesional.
3. Site-ul afacerii nu este mobile responsive
Conform ANCOM, in Romania anului 2017 existau peste 16,6 milioane de conexiuni mobile la internet. Ba mai mult, rata cumparaturilor online depasea 75% in comparatie cu anii trecuti in care doar 3 din 10 romani cumparau online produse. Ei bine, intr-o piata atat de puternic influentata de prezenta smartphone, unii antreprenori inca isi realizeaza site-uri online care nu sunt adaptate pe telefon sau tableta.

Declaratiile specialistilor in domeniu sunt clare: daca nu esti prezent pe mobil in anul 2018 cu site-ul afacerii tale, pierzi in jur de 8 din 10 posibili clienti. Solutia pentru aceasta problema este una extrem de simpla. Sa se realizeze o versiune mobile friendly a site-ului. Exista chiar module de realizare a unui website care includ aceasta functie, fara a mai fi nevoie de niciun efort suplimentar. Trebuie doar sa alegi o tema care a fost deja construita pentru a fi adaptabila oricarui dispozitiv.

4. Redundanta in continutul afisat online
Continutul este cel mai important mijloc de promovare in mediul online, deoarece indiferent de canalul ales, va trebui sa concepi un mesaj care sa prezinte serviciul si produsul tau catre publicul tinta.

Fie ca discutam despre mesaje scrise pe Social Media, content Video pe You Tube, poze sau continut scris pe website-ul de prezentare, acesta este un factor crucial ce poate influenta succesul sau esecul afacerii unui antreprenor in online marketing.

Exista extrem de multi oameni care au inceput sa fie prezenti online cu afacerea lor. Iar in acest caz, singurul lucru care te poate diferentia este UNICITATEA continutului tau. Fii original in tot ceea ce faci, nu te axa pe copierea unui site care merge deja si incearca sa nu fii redundant in ceea ce prezinti. 54% dintre site-urile din Romania au continut duplicat (conform StartupCafe). Aceasta este una dintre cele mai mari greseli din mediul online.

Prezinta-ti serviciile scurt si cuprinzator intr-un mod original, propriu, clar, transparent si cat mai pe intelesul tuturor. Nu uita, online se afla si copiii si parintii acestora, iar uneori si bunicii. Trebuie sa folosesti un limbaj simplu, care sa fie inteles de catre toti. Iar atractivitatea mesajului va fi cea care ii va influenta sa cumpere sau nu serviciul / produsul tau.
5. Lipsa unei strategii de promovare online si a unei strategii de crestere anuala
De cele mai multe ori, afacerile din mediul online pleaca la drum intr-un termen foarte scurt. Acest lucru nu este neaparat un dezavantaj. Insa, in momentul in care pleci la drum intr-o piata cu sute de mii de competitori, fara un plan si fara o strategie pe termen lung, este pierdut.

O strategie de promovare, un plan al cresterii vanzarilor cu evaluare anuala, un plan editorial pentru continut, un mix de comunicare evidentiat si plasat online pe baza unui studiu de piata, aceste instrumente sunt singurele care pot aduce succesul afacerii tale.

Daca vei pleca la drum fara acestea, este ca si cand ai incerca sa alegri cand nu ai invatat inca sa mergi. Planul de afaceri pentru businessul tau si strategia de promovare sunt pilonii succesului unei afaceri in mediul online.
Andreea Raicu sta bine pe tocuri
Andreea Raicu saptamana aceasta a intrat in comunitatea "Pe tocuri" acum cateva zile. Pozele ne-o arata pe frumoasa prezentatoare a Megastarului intr-o forma de zile mari.
Joc experimental
Titlul este auzit recent într-o melodie . Joc experimental , natura umană . Un pic cam sadic după părerea mea . Odată cu aparaţia computerelor oamenii au început să-şi pună întrebări noi şi să-şi imagineze alte lucruri ciudate . Nu mai miră pe nimeni că cineva crede că lumea reală este defapt una virtuală sau că fantomele există . Citisem recent şi teoria conform căreia oamenii au evoluat din maşini . Şi să nu uităm de faptul că universul este un computer uriaş .

Se poate , nu spune nimeni că nu se poate . Atât timp cât nu este demonstrat contrariul , există orice . Fiecare e liber să-şi imagineze . În fond , de ce nu ? Îşi omoară timpul cu ceva şi scapă de viitoarele depresii . Să fie imaginaţia o altă formă de auto-apărare ? Revenind la subiectul nostru , umanul este o chestiune interesantă . Dacă ar fi să ne luăm după Biblie , suntem o Creaţie . Dar nu orice fel de creaţie ci creaţia Cuiva . Iar dacă suntem adepţii evoluţionismului jocul experimental este doar o întâmplare . Întâmplare materializată prin existenţă . O Creaţie fără creator . O casă necesită cărămizi , muncitori şi alte cele ca să ia formă . Un cub are colţuri şi o sferă are rază . Biblia încearcă să ne ofere un răspuns mestecabil în limite umane . Omul are nevoie de un creator pentru a putea înţelege o creaţie . Al doilea joc este mai greu mestecabil . Ceea ce nu poate fi înghiţit , nu ajunge să fie digerat decât prin ficţiune . Ne imaginăm că nimicul a devenit la un moment dat ceva . La rândul lui ceva-ul a evoluat în ceea ce este astăzi .

De ce a fost nevoie de tehnică de calcul ? Odată cu creşterea populaţiei şi implicit nevoilor , oamenii au trebuit să găsească alte moduri să-şi facă munca mai rapidă . Se spune că trăim într-un secol în care totul se derulează rapid . Tehnologia face ca totul să se desfăşoare rapid sau totul a avut nevoie de tehnologie ca să se desfăşoare rapid ? Ce este omul la nivel biologic ? Facem repede o analogie cu maşinile noastre şi suntem siguri că avem dreptate . Totuşi roboţeii la care te gândeşti au apărut după om şi chiar s-au inspirat din modul lui de funcţionare . Poate că totuşi omul este mai presus decât o maşină . Un joc experimental al evoluţiei cu două mâini şi două picioare . Pornind de la faptul că maşina a apărut dintr-o anumită nevoie a omenirii , omul poate să fi apărut dintr-o anumită nevoie a Evoluţiei . Şi fără să vrem ne lăsăm ademeniţi de primul joc în care există un creator . Suntem influienţaţi de noi înşine . Ne imaginăm o lume fără creator . Putem însă să concepem acest lucru ? Totuşi de ce a fost nevoie ca noi să existăm , să evoluăm până la acest moment ? Dinnou suntem influienţaţi de creier şi tindem să punem totul pe seama unui Scop .

Omul are nevoie de un motiv pentru care să existe . Poate nici măcar creierul nu poate să conceapă nevoia aleatorului şi caută să-şi imagineze . Caută să se conformeze fără să pună prea tare accent pe ceva ce nu poate înţelege . El are rolul să ţină corpul în viaţă , să funcţioneze şi să se asambleze la sistem . Ar fi chiar urât ca totul să fie doar un joc experimental , aşa-i ? Îţi scrijeleşti o aliură optimistă pentru a trece cu bine , mai departe . Refuzi pesimismul din simplul motiv că ai pierde timpul degeaba şi nici nu te-ai simţi prea bine . Să presupunem că omul la rândul lui a trebuit să existe pentru ca alte bucăţi din sistem să existe sau să se simtă bine . Un lanţ experimental bazat pe nevoie , cauze , efecte şi focare .

Efectul de cub , în societatea modernă . Lumea e din ce în ce mai mecanizată . Acceptă mai uşor cubul decât înainte pentru că are nevoie . Omul fără scop , se pierde . Fie că se împătureşte într-o mantie depresivă , rebelă sau naivă . Fie nu ajută cu nimic sistemul . Scopul este deci , într-o manieră pesimistă desigur , gluma care aţâţă focul evolutiv . Şi cum unii oameni au înţeles această chestie s-au hotărât să dea o altă noanţă jocului . Când eşti manipulat chiar de psihic căci este nevoie , când mai picură cu nişte cuvinte frumoase şi atât de adevărate , chiar crezi că eşti unic . Unic în felul tău fireşte . O bază de date cu imagini , text şi sunet . Le învârţi niţel şi iese de-o supă socială şi-un caracter inteligent . Modul în care foloseşti informaţiile pe care le strângi te diferenţiază de restul . Nimeni nu garantează un creator , dar totdeauna cineva caută să-l deseneze . Jocul devine sinistru . Manipulare din toate direcţiile . Uneori urâtul poate deveni focul care defineşte oala frumosului . Trebuie doar să ai curaj să joci . Nu-ţi impune limite , ai deja destule .
blogul unei tipe
Gagici aveti grija. Vin chinezoii peste noi. Ma refer la specia chinezeasca masculina. Si ma refer la un numar de 24 de milioane de masculi chinezi. Si totul dintru-un motiv foarte simplu : China sufera de un excedent de barbati fata de numarul femeilor , care culmea, mai e si in scadere, continua chiar.
Asa ca... daca va place tipul de barbat caruia sa nu stiti cand tine ochii deschisi sau nu, scund, urat si cu o limba aproape imposibil de vorbit ( pentru mine cel putin) stiti ce trebuie sa faceti. Postati cele mai bune poze pe hi5/facebook/myspace sau pe oricare alt site de socializare si dati add friend la tot ce inseamna asiatic ( atentie: Made in China only). Cu putin noroc o puneti de un galbejit comunist care sa va faca sa va simtiti ca inainte de '89.
Durerea parintelui! - Jurnal de tatic ep. 47
Stiu ca titlul suna destul de HARD, insa nu va speriati. Nu e nimic grav la nivel personal. Insa titlul asta mi s-a parut destul de sugestiv pentru ceea ce va voi povesti in continuare.
Povestea a inceput de la cuvintele frumoase ale Mirunei, vis-a-vis de stiul de hranire al unui copil si de reactia la cresterea greutatii lui. Cred ca problemele sunt mai multe si trebuiesc luate in calcul toate odata:
feedback drumuri Romania
O poza face 1000 de cuvinte. Asa ca las poza sa vorbeasca, si pe voi sa comentati :-)
Citate despre iubire, cugetari si aforisme mereu actuale
Citate despre iubire, cugetari si aforisme. O multime de scriitori si-au dedicat operele acestui tainic sentiment: iubirea. Cuvintele frumoase, cugetarile acestora au ramas de neuitat, fiind memorabile. Cititorul care are in fata citate despre iubire, viseaza si el la acest nobil sentiment
Promovare prin SEO – noutati pentru 2015
Tehnicile de promovare prin seo urmeaza intentia celor de la Google de a scoate in fata cautarilor continutul cel mai bun pentru utilizator. Daca e sa laudam Google-ul, acesta este unul dintre aspectele demne de lauda. De altfel, Google nici nu ar putea sa fie cel mai utilizat motor de cautare daca nu ar returna rezultate de calitate utilizatorilor. Prin urmare, pe ce ar trebui sa ne concentram in tehnicile de promovare prin seo, in 2015?

Iata cateva idei pentru ca o promovare prin seo sa fie optim realizata:
Content de calitate, demn de share-uit
Promovarea prin SEO se axeaza din ce in ce mai mult pe crearea continutului de calitate, care sa ii determine pe cei care iti viziteaza site-ul sa dea share posturilor tale. Google incearca in fiecare an sa imbunatateasca algoritmii prin care acesta acorda Page Rank-urile, iar linkurile platite pe diverse site-uri, care nici macar nu au legatura cu nisa ta, vor deveni irelevante in construirea de backlink-uri.
Cuvinte cheie specifice
Tehnicile de promovare prin SEO vor trebui, astfel, sa se adreseze intr-o maniera cat mai conversationala, chiar si cand vine vorba de cuvintele cheie. Long tail keywords, cuvintele cheie formate din mai multe cuvinte (si mai precise) vor castiga din ce in ce mai mult teren.
Responsive design
Site-urile web capabile sa isi afiseze continutul pe orice platforma (desktop/laptop, tableta, mobil) vor lua fata celor optimizate pentru un singur dispozitiv. Este lesne de inteles de ce Google opteaza pentru acest lucru, dat fiind faptul ca accesarile de pe dispozitive mobile a site-urilor a crescut substantial in ultimul an.

Prezenta in social media
Specialistii de promovare prin SEO se vor concentra pe prezenta brand-ului respectiv in Social Media, in special pe Facebook si Twitter. Google a trebuit sa se recunoasca invins pe planul retelelor sociale, cel putin pentru moment. Google+ nu a reusit sa atraga suficient trafic din Facebook si Twitter, prin urmare va lua in considerare mai mult dovada sociala venita din aceste doua platforme din urma.
Optimizarea pe alte motoare de cautare
Optimizarea SEO nu trebuie sa ignore celelalte motoare de cautare. Cum Firefox are setat Yahoo ca motor de cautare prestabilit, iar Internet Explorer foloseste Bing, timpul petrecut pentru optimizarea pe aceste motoare de cautare se poate dovedi pretios.
Cum îl explici pe Dumnezeu | Poveste de Paulo Coehlo
Nu are nici un rost să cauţi explicaţii despre Dumnezeu. Dacă le găseşti, poţi auzi cuvinte frumoase dar lipsite de substanţă, până la urmă doar vorbe goale. La fel ca şi cum ai citi o întreagă enciclopedie despre dragoste fără să afli ce este dragostea.
Strategii pentru cresterea vanzarilor de Sarbatori
Cca 20% - 30% dintre comenzile magazinelor online au loc in ultimele doua luni din an. Atat Black Friday, cat mai ales Sarbatorile de iarna le aduc afacerilor online profituri frumoase. In conditiile in care comertul s-a concentrat in online din cauza pandemiei, cresterea poate fi cu atat mai mare in acest an. Tocmai de aceea e nevoie sa stii cum sa iti gestionezi afacerea pentru a profita de cea mai buna perioada din an.

Asadar, iata cum iti pregatesti afacerea pentru cea mai buna perioada din an.

Atrage atentia potentialilor clienti

Daca vrei sa cresti si tu numarul de comenzi in perioada Sarbatorilor, creeaza o atmosfera de sarbatoare pe toate paginile asociate business-ului. Poti adauga o caciula de mos, un bradut sau un glob logo-ului pe care il folosesti pe site si pe retelele de socializare si, de asemenea, poti oferi discount-uri sau cadouri zilnice.

Poti folosi si un countdown personalizat, care sa le atraga atentia vizitatorilor asupra numarului de zile care au mai ramas pana la Craciun si ca trebuie sa se grabeasca cu alegerea cadourilor pentru cei dragi.

Promoveaza, promoveaza, promoveaza

Consideri ca magazinul tau e gata pentru a vinde? Degeaba oferi cele mai bune produse si la cele mai atractive preturi daca nimeni nu stie de existenta lui si daca nu comunici asta. Fara promovare, magazinul tau online nu va fi gasit decat de o mica parte dintre potentialii cumparatori sau chiar deloc, daca site-ul e foarte nou.
Asadar, daca vrei sa iti cresti sansele de a vinde, acum e momentul sa promovezi intens. In functie de specificul afacerii tale, ai putea folosi campanii de promovare pe facebook sau google ads, care iti pot aduce rezultate frumoase si foarte repede.

Angajeaza, daca e necesar

Ai grija ca perioada marilor vanzari sa nu te prinda nepregatit. Daca stii ca in anii anteriori nu ai facut fata comenzilor si ai avut nevoie de mai multi oameni, ia in calcul pentru acest an sa ai numarul de angajati necesar unei bune desfasurari a activitatii.

Recomandari de produse in functie de cel care va primi cadoul

Nu toata lumea are inspiratie cand vine vorba de cadouri, asa ca ajuta-i tu pe utilizatori sa aleaga cadouri potrivite si inspirate pentru apropiati. Creeaza categorii speciale de Craciun, in care sa ai cadouri potrivite pentru sotie, sot, mama, copii etc. In plus, acum e momentul sa le trimiti abonatilor tai si articole utile scrise special pentru aceasta ocazie, care sa contina recomandari de produse.

Un produs pe zi pe retelele sociale

Fa mici postari cu recomandari de produse pe care sa le postezi pe retelele de socializare. Creeaza mesajul astfel incat sa ajunga la inima utilizatorilor, care, cu siguranta, sunt mai generosi in aceasta perioada si mai dispusi sa cheltuie pentru a-i vedea fericiti pe cei dragi.

Foloseste postari glumete cand vine vorba de copii nazdravani, pline de romantism atunci cand recomanzi produse destinate partenerei/partenerului si pastreaza un ton pozitiv, optimist. Asta e ceea ce cauta clientii tai in aceasta perioada.

Pregateste-ti produsele

Daca nu le produci chiar tu, asigura-te ca producatorii cu care lucrezi nu vor intampina probleme in livrarea produselor si nici nu vor modifica preturile. Trebuie sa fii sigur ca nu vei avea surprize neplacute chiar atunci cand ai avea cele mai mari sanse sa vinzi mai mult.

Nu uita de livrare

Asigura-te ca livrezi prin intermediul celor mai bune firme de curierat. Daca ai deja experienta anilor trecuti iti va fi mai usor sa prevezi care vor fi problemele pe care le poti intampina in acest an. Poti sa te gandesti la o colaborare cu mai multe firme de curierat, pentru a te asigura ca, daca ceva nu merge bine, ai alternative.
Sursa: Afaceri-si-leadership-feminin.ro
Google a cumparat un nou serviciu de cautari
Compania Google a cumparat grupul Angstro, un serviciu de cautari care sorteaza informatiile de pe retelele sociale precum Facebook.
Tipuri de comunicare in Social Media
Articol despre tipurile de comunicare in Social Media, comportamente si atitudini ale oamenilor pe care ii intalnim pe retelele sociale si modalitatea de selectare a persoanelor influente in Social Media care ne pot ajuta in elaborarea unei strategii de comunicare eficiente si sustinerea campaniilor sociale pe care le derulam pe FaceBook si Twitter
Horoscop 29 septembrie 2011 | Horoscop Urania.org
Berbec:
O zi frumoasă sub aspectul relaţiilor sociale şi amicale.
Evolutia cumparaturilor online a dus la cresterea vanzarilor de asigurari RCA din confortul casei
Dezvoltarea rapida si constanta a internetului a rezultat intr-o expansiune a procedurilor de cumparare online a produselor si serviciilor. GfK Romania e realizat un studiu in urma caruia s-a constatat ca tot mai multi utilizatori folosesc internetul pentru a se informa inainte de achizitionarea de servicii sau produse. Studiul arata ca 70% dintre participanti au fost de acord ca internetul este extrem de util in procesul de cumparare, iar 44% au afirmat ca retelele sociale gen Facebook, Twitter, Tumblr, bloguri si forumuri, etc sunt surse excelente pentru alegerea produselor.
O legenda despre Sfantul Andrei in Scotia
Sfantul Andrei, despre care se spune ca adus credinta crestina pe meleagurile Romaniei de astazi, a fost un curajos, neinfricat si binevoitor om, un ucenic de nadejde al lui Iisus. Numele de Andrei/Andreea inseamna "curaj, putere, neinfricare." Se spune ca Sfantul Andrei a fost cel dintai care a adus alaturi de Iisus oameni gata sa creada in Dumnezeu, desi nu erau evrei asemeni Mantuitorului. Tocmai de aceea, nu in mod intamplator, este vazut astazi si ca sfant protector al Scotiei si al retelelor sociale de pe internet (o fi si Facebook pe acolo? Ramane de vazut!).
Alege o promovare prin marketing online si vei vinde non-stop!
De ce sa alegi promovare prin marketing online pentru site-ul tau? Pentru ca ajuta sa transformi nevoile societatii in posibilitati de afaceri profitabile, se intemeiaza pe nevoile si dorintele oamenilor, organizeaza, implementeaza si controleaza afacerea dumneavoastra.
Care sunt avantajele daca optezi pentru o promovare prin marketing online?
Incepand cu noua implementare, se vor putea calcula cati vizitatori unici au fost pe un site intr-o ora, oferind astfel acces la informatii mai detaliate asupra traficului unui site web.
Avantajele marketingului online:
• Rapid, eficient, usor de lansat/schimbat
• Targetat masurabil, inovativ, prezenta 24/24, 7/7
• Transparenta, design
• Structura, organizare site
• Publicitatea online mai ieftina decat cea traditionala
• Economie de timp, bani si resurse
• Puterea retelelor online pentru atingerea obiectivelor fara apel la hartie
• O modalitate economica de a promova un produs/serviciu global
• Foarte usor de urmarit rezultatele campaniei
Promovare prin marketing online - Facebook
Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua - arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) in cea mai recenta livrare.
Avantajele prezentei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea actiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pana la cresterea vanzarilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei si o platforma eficienta de PR, ieftina, performanta si usor de folosit.
Indiferent daca obiectivul urmarit este cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientior, Facebook va poate ajuta.
Invata sa le folosesti corect si vei avea rezultate pe masura! Sau apeleaza la http://seomaxim.ro/ pentru a alege ce mai potrivita promovare online pentru a site-ului tau!
Alege o promovare prin marketing online si vei vinde non-stop!
De ce sa alegi promovare prin marketing online pentru site-ul tau? Pentru ca ajuta sa transformi nevoile societatii in posibilitati de afaceri profitabile, se intemeiaza pe nevoile si dorintele oamenilor, organizeaza, implementeaza si controleaza afacerea dumneavoastra.
Care sunt avantajele daca optezi pentru o promovare prin marketing online?
Incepand cu noua implementare, se vor putea calcula cati vizitatori unici au fost pe un site intr-o ora, oferind astfel acces la informatii mai detaliate asupra traficului unui site web.
Avantajele marketingului online:
• Rapid, eficient, usor de lansat/schimbat
• Targetat masurabil, inovativ, prezenta 24/24, 7/7
• Transparenta, design
• Structura, organizare site
• Publicitatea online mai ieftina decat cea traditionala
• Economie de timp, bani si resurse
• Puterea retelelor online pentru atingerea obiectivelor fara apel la hartie
• O modalitate economica de a promova un produs/serviciu global
• Foarte usor de urmarit rezultatele campaniei
Promovare prin marketing online - Facebook
Numarul persoanelor care acceseaza retelele sociale este in crestere continua - arata rezultatele de audienta si profile sociodemografice ale SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) in cea mai recenta livrare.
Avantajele prezentei pe Facebook a unei companii se extind de la construirea de brand, promovarea actiunilor de CSR (Corporate Social Responsability), pana la cresterea vanzarilor. O pagina de Facebook poate fi o extensie a site-ului oficial al companiei si o platforma eficienta de PR, ieftina, performanta si usor de folosit.
Indiferent daca obiectivul urmarit este cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientior, Facebook va poate ajuta.
Invata sa le folosesti corect si vei avea rezultate pe masura! Sau apeleaza la http://seomaxim.ro/ pentru a alege ce mai potrivita promovare online pentru a site-ului tau!
Afla de aici GRATIS raspunsuri la jocul Pixwords de pe Facebook la cuvintele din 8 litere
Afla de aici GRATIS raspunsuri la jocul Pixwords de pe Facebook la cuvintele din 8 litere
Bunicii in citate, aforisme, maxime
Nevoia de a cauta si a sorta aceste frumoase aceste citate, aforisme, maxime, proverbe despre bunici mi-a fost inspirata de revederea, de curand, a vechii case a mamei tatalui meu si a mormantului lui mamaia, mama mamei mele. In unele din aceste revelatoare dar si glumete reflectii si cugetari, am redescoperit lucruri nu indeajuns de mult amintite si apreciate.