link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Asamblare și producție electronică în Romania
de catalin000 la: 07/04/2021 14:20:44
taguri: asamblare tht SMT Diverse 
Suntem un grup integrat de companii, cu sedii în România și Austria având experiență în realizare prototip, design de produs, producție electronică și testare funcțională. Dispunem de soluții de asamblare în tehnologie SMT si THT.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Asamblare și producție electronică în Romania"

Tommy Lee Jones dă în judecată casa de producţie a filmului "Nu există ţară pentru bătrâni"
Tommy Lee Jones a dat în judecată casa de producţie Paramount, care a realizat filmul "Nu există ţară pentru bătrâni", cerând daune de 10 milioane de dolari (circa 7 milioane de euro), actorul susţinând că nu i-a fost plătită întreaga sumă datorată pentru rolul său.
Haine bărbătești și de damă, producție Italia
Un site de haine bărbătești și de damă cu haine de producție Italia. Haine de calitate, din materiale de calitate.
SMART press a lansat cea mai noua publicaţie electronică specializată în informaţii sportive - www.PlayNews.ro
SMART press a lansat cea mai noua publicaţie electronică specializată în informaţii sportive - www.PlayNews.ro
Tocmai când DRM-ul este legiferat în mai multe state, studiourile de producţie par să îl adandoneze
Tocmai când DRM-ul este legiferat în mai multe state, studiourile de producţie par să îl adandoneze
Dan Oţil este patron; are casă de producţie tv
Dan Oţil este patron; are casă de producţie tv
Dan Oţil este patron; are casă de producţie tv
Dan Oţil este patron; are casă de producţie tv
Preţul, Structura costurilor, Costurile de concepţie, producţie, distribuţie şi promovare, Preţul de vânzare
Preţul Realizarea conceptului de produs, cu toate detaliile sale, presupune ca moment esenţial determinarea preţului de vânzare. Desigur, dacă în general ...
Tigari electronice la mare cautare in inchisorile rurale
În timp ce guvernele locale și școlile din întreaga țară doresc interzicerea sau restricționarea consumului de țigări electronice, există un loc care întâmpină cu bucurie aceste dispozitive: închisorile din mediul rural.
Deși țigările tradiționale sunt interzise în cele mai multe închisori din cauza pericolelor de incediu și a fumatului pasiv, un număr tot mai mare de șefi de poliție spun că vând țigări electronice deținuților pentru a-i ajuta pe cei care simt nevoia să fumeze, să își controleze stările de spirit, precum și pentru a se ocupa de deficitele bugetare, care în unele penitenciare afectează salariile gardienilor, acestea fiind un pic mai mari decât ale unui vânzător de fast-food.
Aceste tigări electronice, care în mare parte conțin nicotină dar nu și gudronul nociv găsit în țigările tradiționale, sunt vândute deținuților cu 8 până la 30 de dolari fiecare, în funcție de cât pufăie aceștia. Unele închisori au profituri de peste 400% pentru fiecare țigară – bani care merg fie la fondul general al districtului sau direct la bugetul închisorii.
O țigară electronica în închisoare este bună pentru aproximativ 500 de pufăituri, care este echivalentul a aproape trei pachete și jumătate de țigări obișnuite, spun angajații închisorii și deținuții
Țigările electronice alimentate cu baterii, încălzesc o soluție lichidă pentru a crea vapori pe care consumatorii îi inhalează. Cele mai populare arome conțin nicotină, dar există și variante fără nicotină. Producătorii de țigări electronice spun că produsul lor este mai sigur decât țigările obișnuite, deoarece, nu implică ardere, ceea ce înseamnă că produsele acestui proces – inclusiv gudron și monoxid de carbon – sunt absente.
În septembrie, 40 de procurori generali au trimis o scrisoare către Administrația Americană pentru Medicamente și Alimente, îndemnându-i să reglementeze țigările electronice în același mod ca și produsele din tutun. Se așteaptă ca Administrația să configureze curând piața și normele de producție privind dispozitivele.
”Aceste tigari electronice au potențial deoarece efectele sale pe termen scurt par a fi mult mai puțin dăunătoare decât țigările care ard,” a declarat Thomas Glynn, director al Societății Americane de Cancer. În ciuda întrebărilor fără răspuns, utilizarea e-țigărilor a crescut semnificativ în ultimii trei ani. În prezent există mai mult de 350 de feluri și vânzările la nivel global au atins 2 miliarde de dolari, conform grupului industrial Tobacco Vapor Electronic Cigarette Association.
Șerifii din districte spun că cel mai semnificativ beneficiu pentru ei a fost reducerea violenței și a tensiunii din închisori, acestea din urmă fiind adesea supraaglomerate iar dezacordurile minore pot escalada rapid în conflicte, punând în pericol siguranța gardienilor.
Semnătura electronică
Semnătura electronică in Romania, de aproape 4 ori mai scumpa decat in alte tari !!!!
O Tigara Electronica se poate fuma oriunde!
Da, se poate fuma oriunde! Recent, in mai multe tari din intreaga lume s-au introdus multe legi care nu permit fumatul in interior, fie el in baruri, cluburi sau restaurant. Pentru multi fumatori acest lucru este o mare bataie de cap si un, la fel de mare, inconvenient. Dar exista acum o metoda in care puteti evita aceasta problema si solutia este o simpla tigara electronica.
In Romania, aceasta lege de interzicere a fumatului in interior nu este inca in aplicare in toate localurile, existand exceptii, dar cel mai sigur in cativa ani si tara noastra se va alinia la normele europene. Cu atat mai bine, puteti fi pregatit din timp cu o solutie potrivita.
In marile companii, restaurante sau localuri de lux aceasta lege este deja in vigoare si oamenii nu au voie sa fumeze, ei trebuie sa paraseasca perimetrul pentru a-si putea potoli pofta de nicotina. Asta inseamna ca oricine, indiferent de pozitia ocupata in cadrul unei companii, chit ca este director sau un simplu angajat, nu au voie sa fumeze in interiorul acestor spatii publice.
Exista mai multe motive pentru care aceasta lege a fost impusa , cea majora este ca fumatul este un mare risc pentru sanatatea organismului uman. Interprinderile si legislatorii incearca sa descurajeze si sa denormalizeze fumatul. Acesta din pacate nu este doar un risc pe care doar fumatorul si-l asuma, pentru ca fumatul creeaza si riscul fumatului pasiv care poate afecta si nefumatorii. Singura problema este ca ei nu stiu cat de greu poate fi sa renunti la fumat, asa ca majoritatea merg afara. Asta pana s-a inventat tigara electronica, care a schimbat total perceptia lumii despre fumat pentru totdeauna.
Tigara electronica este un dispozitiv electronic care arata si se simte ca o tigara reala
Puteti obtine chiar si nicotina de care aveti nevoie. Dar tigara electronica este lipsita de gudron si celelalte chimicale toxice din tutun. In schimb, aceasta vaporizeaza pentru ca voi sa inhalati un abur care este creat cu o mica bucata de tehnologie numita atomizor. Atunci cand expirati, emanati practic sunt vapori de apa.
Tigara electronica poate fi utilizata in orice spatiu inchis, deoarece aceasta nu elimina fum, ci doar vapori de apa, deci nu exista nici un risc de fum pasiv si implicit nici un risc pentru sanatate. Ele nu contin gudron, monoxid de carbon sau alte chimicale nocive din tutun. Eliminand doar vapori de apa, nu dauneaza nimanui, nici utilizatorului nici celor din jur. Deci nu exista motiv sa interzica tigara electronica in interprinderii, fabricii, localuri si alte spatii inchise.
Daca folosesti o tigara electronica, nu va mai trebui sa mergeti afara de cate ori simtiti nevoia unei tigari, puteti chiar si la cumparaturi sa mai luati niste pufuri din tigara electronica cand va plimbati printer rafturi. O noua lume se deschide cu aceste dispositive. Veti obtine cateva priviri suspicioase si dubioase de la necunoscatori si neinformati si va trebui probabil sa le explicati despre ce e vorba, dar acesta e obstacolul maxim ce il veti intalni!
Daca sunteti un fumator ce nu vrea sa iasa de cate ori simte nevoia de a fuma, tigara electronica este urmatorul pas pe care trebuie sa il faceti.
Metode de Promovare Creative
În ziua de azi, e foarte greu să îl convingi pe consumator să îți folosească produsul. Concurența e extrem de mare și trebuie să faci cumva să ieși în evidență.

În cele ce urmează voi prezenta o serie de astfel de metode de a te diferenția de concurență. Fiecare metodă va fi prezentată într-un articol diferit, iar primul articol din această serie va face referire la product placement (plasarea de produse).

Product placement-ul se referă la inserarea unui produs, brand sau logo într-un film, producție TV, roman, piesă de teatru, videoclip muzical, ș.a..

Deși suntem tentați să spunem că se urmărește, în principal, creșterea vânzărilor, acest obiectiv este unul secundar. Îndeplinirea acestuia trebuie să urmeze întâi de toate o serie de pași. Astfel, obiectivele plasării de produse ordonate în funcție de importanța acestora ar putea fi:

creșterea notorietății;
îmbunătățirea imaginii unui produs;
confirmarea sau modificarea poziționării pe piață;
lansarea unui nou produs;
creșterea vânzărilor.

Continuarea aici: http://romaniancopywriter.ro/metode-de-promovare-creative-product-placement/
Te trimitem să-l vezi pe James Bond în 007: SkyFall
Laptop News şi Sony Romania te trimit să vezi SkyFall – cea mai noua producţie cinematografică cu James Bond.
Cum stim daca un produs este bio?
Populația acorda din ce în ce mai mult atenție și se concentreaza pe alegerea unei alimentatii sanatoase. Este imbucurator sa vedem tot mai multe persoane interesate de produsele ,,bio''. Un produs bio, organic sau eco așa cum mai este întâlnit se defineste ca fiind obtinut conform legii, fără utilizarea substantelor chimice sau interventiilor genetice,fiind astfel un produs obtinut în armonie cu natura şi mediul inconjurator.
Cum stim daca un produs este 100% bio?
În Romania produsele certificate ca fiind bio au inscriptionate în dreptul etichetelor o sigla nationala ,,ae'' alături de sigla comunitară specifică produselor ecologice.
Acest aspect demonstrează ca produsul găsit pe raftul magazinului este obtinut în conformitate cu metodele de productie ecologica stabilite si este intradevar un produs 100% catalogat drept unul bio.
Sigla ,,ae'' asigura consumatorii ca produsul provine dintr-o agricultura sigura (în cazul alimentelor) ecologic certificata si care a fost aprobata ulterior de un organism de inspectie.
Doar în urma unor serii de controale riguroase, producatorii sau operatorii care au respectat regulile de producţie vor putea primi și utiliza certificatul de produs ecologic.
Prin inscriptionarea produselor certificate ca fiind bio conform siglei ,,ae'' se vor evita inselaciunile întâlnite tot mai des la așa zisele produse ce pretind a fi ,,naturale''.
Nu uitati ca înaintea achizitionarii oricarui produs dintr-un magazin, fie el online sau fizic sa verificati lista de ingrediente de pe spatele produsului.
Buyology – Ştiinţa manipulării consumatorilor: Comercianţii de boli inventate
Cu treizeci de ani în urmă, părea o glumă. În pragul pensionării, Henry Gadsden, managerul colosului farmaceutic „Merck”, se confesa revistei „Fortune”, arătându-şi dezamăgirea că uriaşul potenţial de producţie al firmei sale este destinat doar bolnavilor. El visa ca „Merck” să devină un fel de „Wrigley” şi, după modelul marelui producător şi distribuitor de gumă de mestecat, să „vândă la toată lumea”. Inclusiv oamenilor sănătoşi. Trei decenii mai târziu, visul răposatului Gadsden a devenit realitate. Strategiile de marketing ale marilor firme farmaceutice ţintesc din ce în ce mai agresiv către oamenii sănătoşi. Suişurile şi coborâşurile vieţii devin tulburări mentale; slăbiciuni sau stări mai proaste, altminteri dintre cele mai obişnuite, sunt transformate în afecţiuni înfricoşătoare, şi din ce în ce mai mulţi oameni normali ajung bolnavi peste noapte. Într-o carte din 2005, „Selling Sickness. How Drug Companies Are Turning Us All Into Patients” , Alain Cassels (cercetător în politica medicamentelor, la Universitatea Victoria din Canada) şi Ray Moynihan (jurnalist specializat în sănătate) fac o radiografie necruţătoare a strategiilor de marketing cinice, atunci când nu sunt pur şi simplu criminale, ale producătorilor de medicamente. Cei doi cercetători dezvăluie cum, prin campanii de promovare concertate, industria farmaceutică mondială, cu o cifră de vânzări de circa 500 miliarde dolari anual, exploatează perfid temerile cele mai profunde ale omului: de moarte, de şubrezire fizică, de boală etc. [...]
Ursus a murit, traiasca Ursus
În 1887 a fost fondată Fabrica de Bere din Cluj, unde s-a născut una din cele mai cunoscute mărci românești, URSUS. După mai bine de 120 de ani necruțătoarele legi ale economiei de piață au dus la reducerea acestei fabrici emblemă a orașului de la poalele Feleacului la dimensiunile unei linii de producție cu consum local.
Studiu privind băuturile pe bază de bere și riscurile acestora pentru sănătate
Studiu privind riscurile pentru sănătate ale băuturilor1 fotografie

APC România a achiziționat din marile structuri comerciale ale capitalei 45 de tipuri de băuturi pe bază de bere în vederea analizării informațiilor menționate pe etichetă. Scopul acestei analize îl constituie informarea și educarea consumatorilor de astfel de produse.

Studiul a fost realizat de către o echipă coordonată de dr. ing. biochimist Mădălina Iliș și dr. ing. biochimist Mihai Rissdorfer, experți produse alimentare ai APC România. La realizarea studiului s-au avut în vedere prevederile legale în vigoare referitoare la etichetarea alimentelor, în special:

a) Scopul etichetării - de a da consumatorilor informațiile necesare, suficiente, verificabile și ușor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigențelor lor din punct de vedere al nevoilor și posibilităților lor financiare, precum și de a cunoaște eventualele riscuri la care ar putea fi supuși.

b) Informațiile înscrise pe etichetă nu trebuie să inducă în eroare consumatorii, la achiziționarea produselor, în privința caracteristicilor alimentului și în special a naturii, identității, proprietăților, compoziției, cantității, durabilității, originii sau provenienței sale, precum și a metodelor de fabricație sau de producție.

c) Prevederile privind ingredientele, modul de introducere pe etichetă și indicarea ingredientelor cu potențial alergen.

d) Prevederile privind denumirea sub care este vândut alimentul care trebuie să corespundă naturii, genului, speciei, sortimentului sau proprietăților alimentului ori materiilor prime utilizate în fabricație;

Pentru acest studiu ne-am propus următoarele obiective:

Eliminarea confuziei create în rândul consumatorilor cu privire la cele două produse: produsul “bere” și produsul “băutură pe bază de bere”.

Berea este o băutură alcoolică spumoasă, saturată cu dioxid de carbon, obținută prin fermentarea mustului de bere preparat din malț pentru fabricarea berii, hamei și/sau produse din hamei, apă și drojdie de bere fără adaos de alcool etilic, aromatizatori și aditivi gustativi.

Băutură pe bază de bere (mix de bere) este o băutură alcoolică, fabricată pe bază de bere, cu utilizarea zaharului sau a siropurilor de zaharuri și/sau a materiilor prime vegetale, fructelor, pomușoarelor, sau a produselor de prelucrare a acestora, și/sau a aditivilor alimentari gustativi și aromatici.

Cele doua definiții de mai sus, date celor două produse, ar trebui să elimine confuzia creată în rândul consumatorilor cu privire la acestea.

Din păcate, pentru 27% din produsele analizate, denumirea descriptivă a produselor, cum ar fi “Amestec de bere blondă și limonada cu suc de…” sau “Băutură din bere cu aroma de…”, și la care procentul de bere este sub 50%, induce în eroare consumatorii, creându-le percepția falsă a unui nou tip de bere, deși produsul conține mai mult suc de fructe sau limonadă.

Conținutul în alcool al produselor analizate variază de la 0 la 8,5% în volum.

În acest tabel puteți vedea descrierea produselor analizate, conform etichetei.

Identificarea provenienței tipurilor de băuturi pe bază de bere.

În privința țării de origine a produselor analizate a reieșit că: 33% dintre produse sunt fabricate în România, 27% în Germania, 22% în Belgia, 8% în Olanda, 4% în Austria, 4% în Cehia, iar 2% dintre produse au mențiunea “Fabricat în UE”.

Numărul mare de astfel de produse realizate în țara noastră certifică, din păcate pentru consumatori, existența unei cereri mari pentru acest tip de produs, susținută și de preț, care variază între 1,29 lei și 10,25 lei.

Identificarea aditivilor alimentari utilizați în compoziția acestui tip de produs, care prezintă un risc de apariție a unor afecțiuni medicale în cazul unui consum constant și pe termen lung.

În 66% dintre produsele analizate au fost identificați următorii aditivi alimentari: aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, acid citric, albastru briliant, benzoat de sodiu și caramel amoniacal. Asupra aditivilor mentionați mai sus planează cele mai multe suspiciuni privind generarea unor afecțiuni medicale cum ar fi: migrene, astm, epilepsie, boli cardio-vasculare și alergii.

În cele ce urmează vom realiza o descriere sumară a acestora.

Aspartamul (E 951) este un îndulcitor artificial care are o putere de îndulcire de 180 de ori mai mare decât zahărul, fiind lipsit de calorii și asupra căruia există suspiciuni privind declanșarea următoarelor afecțiuni medicale: alergii, migrene, spasme musculare, boli cardio-vasculare.

Acesulfam de potasiu (E 950) este un îndulcitor sintetic care are o putere de îndulcire de 200 de ori mai mare decât zaharul, lipsit de calorii și asupra căruia exista suspiciuni privind declanșarea unor afecțiuni identice cu ale aspartamului.

Ciclamat de sodiu (E 952) este un îndulcitor artificial care are o putere de îndulcire de 30 de ori mai mare decât zahărul. Acest aditiv nu este autorizat în SUA ca urmare a unor studii care au arătat posibile efecte carcinogene.

Zaharina și sărurile sale de Na, K si Ca (E 954) este un îndulcitor artificial

Acid citric (E 330) este un compus organic, cristalin, fără culoare, care aparține clasei de acizi carboxidici și este folosit ca acidifiant. Poate provoca dureri abdominale și poate ataca smalțul dinților.

Albastru briliant (E 133) este un colorant albastru care poate provoca alergii la persoanele cu astm moderat.

Benzoat de sodiu (E 211) este un conservant cu acțiune antibacteriană și antifungică în mediul acid. Asupra acestuia planează suspiciuni cu privire la generarea unor alergii.

Caramel amoniacal (E 150 c) este un colorant maroniu obținut prin arderea zahărului în prezența amoniacului. Este susceptibil de declanșarea unor alergii. De asemenea, distruge Vitamina B6 din organism.

Din totalul de 45 de produse analizate, 7 dintre acestea conțin ASPARTAM.

Top 7 băuturi pe bază de bere cu aspartam din cele analizate:

- Bergenbier Fresh Lemon cu senzor de răcire

- Bergenbier Fresh Soc

- Bergenbier Fresh Grapefruit

- Redd's Cranberry Crush

- Redd's Mojito

- Stephans Brau Grapefruit

- Valentins.

Aici puteți vizualiza detaliat lista ingredientelor prezente în eșantionul de produse analizate.

La fabricarea acestui tip de produs s-au mai folosit și alți aditivi alimentari, cum ar fi: acid carminic (colorant), acid lactic (acidifiant), acid ascorbic (antioxidant), acid carbonic (conservant), citrat disodic (corector de aciditate), citrați de potasiu (corector de aciditate), carbonați de magneziu (corector de aciditate), verde natural C 15, benzoat de sodiu (conservant), arome și stabilizatori (gumă de carruba, gumă esterică, pectine, extract de guillala și guma de acacia).

Din păcate, doar 9% dintre produsele analizate nu conțin aditivi alimentari.

Analiza altor informații de pe etichetă, din punct de vedere al necesității existenței acestora și al clarității mesajului transmis consumatorului.

Mențiunea “A se feri de temperaturi ridicate și îngheț” este neclară pentru consumator și nu-l poate ajuta pe acesta în privința identificării temperaturii de păstrare a acestui produs. În tratatele de specialitate se recomandă ca produsele de acest tip să fie păstrate la temperaturi situate peste temperatura de îngheț, dar nu mai mari de 12 grade Celsius și ferite de razele solare.

Doar 24% dintre produsele analizate au pe ambalaj mesaje de responsabilitate socială de tipul ”Nu consuma alcool în timpul sarcinii” sau alte tipuri de pictograme prin intermediul cărora să se atragă atenția în privința interzicerii consumului acestui produs de către anumite categorii de consumatori care nu au vârsta sau starea medicală adecvată unui astfel de consum.

Ingredientele cu potențial alergen nu sunt, pe eticheta anumitor produs, evidențiate în mod clar, conform legislației în vigoare, existând riscul ca unii consumatori alergici la anumite substanțe din compoziția acestor produse să aibă probleme de sănătate în urma consumului.

De exemplu drojdia, a doua sursa de alergii alimentare, se gaseste nu doar in paine ca drojdie de brutarie, ci si in bere.

Aceasta provoaca alergii la unele persoane, si, in acelasi timp, irita tractul digestiv, facandu-l mai permeabil la proteinele nedigerate din hrana. Acest lucru sporeste posibilitatea dezvoltarii unei reactii alergice la orice si de aceea unele persoane se simt cel mai rau cand consuma alimente la care sunt alergice.



“Berea trebuie să rămână un produs 100% natural, realizat din cele 4 ingrediente (apă, malț din orz, hamei și drojdie de bere) care de-a lungul timpului au subliniat într-un mod unic culoarea, aroma și gustul specifice acestui produs. Amestecul de bere, aditivi alimentari și sucuri de fructe nu contribuie în niciun fel la completarea unor nutrienți necesari organismului în fiecare zi, dimpotrivă, anumiți aditivi alimentari (aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, caramel cu amoniac, albastru briliant, acid citric și benzoat de sodiu) folosiți în unele produse de acest gen sunt susceptibile de efecte negative asupra sănătății, mergând de la simple alergii până la boli mai grave, precum afecțiunile cardio-vasculare.” a declarat conf. univ. dr. Costel Stanciu, președintele Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România.
Microsoft a lansat Windows Home Server OEM
Compania americană Microsoft a lansat în luna iunie primul Release Candidate pentru Windows Home Server OEM. În luna iulie a acestui an, sistemul de operare a intrat în producţie, şi abia acum a devenit disponibil spre a fi achiziţionat.
Madonna se alatura insurectiei din industria muzicala
Madonna dă o mare lovitură caselor de producție și anunță un contract de 120 de milioane de dolari cu promotorul de concerte Live Nation
"Tropa de Elite" a castigat Ursul de aur
Intre 7 si 17 februarie, capitala mondiala a filmului a fost mutata la Berlin, unde a avut loc a 58-a editie a Festivalului de Film “Berlinale”. La festival au fost prezentate aproape 400 de filme, dintre care 26 au participat la competitie, iar nu mai putin de 22 dintre acestea au tintit „Ursul de Aur”. Insa, juriul aceste editii, a decernat aseară Ursul de Aur pentru cel mai bun film peliculei “Tropa de Elite”, producţie controversată în care brazilianul Jose Padilha pune în scenă lupta violentă împotriva drogurilor dusă de o poliţie coruptă, în suburbiile oraşului Rio.
Voteaza pentru Creamfields si poti castiga bilete la editia din 2009!
Creamfields Romania 2008, cel mai mare festival de muzica dance si electronica din Romania a fost nominalizat la sectiunea ''European Festival Awards'' in cadrul UK Festival Awards - Oscarul festivalurilor, informeaza DMBmusic.
De la sate citire: agricultură
Din peisajul românesc fac parte omul cu vaca alături de copilul în părădăici (roşii, tomate), verde în palme şi roşu la ochi de la atâtea stimulente. Omul cu vaca pe marginea şanţului reprezintă cel mai bine imaginea agriculturii româneşti. Defapt ne putem imagina o sumedenie de situaţii, de acţiunii, de tablouri care ar concentra spre o formă ideală productivitatea românească. Imaginea din tablouri la propriu cu ţăranii îmbrăcaţi în straie populare care încărcau în căruţele trase de boi fân, nu e mult schimbată în sens, doar contextul ce face diferenţa, conjuctura tehnologiei.

Sunt sătul de muncă fără rezultate, de muncă doar pentru a fi, suntem într-un sistem de producţie arhaic, timpul nu mai contează, raportul timp/rezultate îl uităm, trecem cu vederea că muncim prost, că risipim timpul, ne prostituăm prin muncă pentru că suntem îndoctrinaţi, ne complacem în frică de nou şi în primitivism.

Sunt frustrat şi mie scârbă, sunt atins şi marcat, sunt răsfăţat şi nedorit, dar agricultura lipseşte!
Produse cosmetice Logona
Producţia de produse cosmetice naturale de ingrijire necesită o utilizare deosebit de atentă cu materiile prime şi cu produsele finite, fiindcă cele mai mici impurităţi pot distruge intreaga producţie. De aceea in cadrul LOGONA cosmetică naturală se produce conform GMP (Good Manufacturing Practice), standardul farmaceutic de producţie. In primăvara anului 1999 asociaţia de intreprinzători LOGOCOS, din care face parte şi LOGONA, a trecut cu succes un “Test de mediu” al Ordonanţei de audit ecologic.
10 trucuri magice geniale - YouTube | TransMix
Cine nu iubește magia? Fie că ești obsedat să afli cum au reușit să facă chestia aia sau doar privești uimit ca un copil la minunea unui truc bun, YouTube a devenit, printre altele, un imens depozit al iluziei.

La fel ca și în cazul celorlalte clipuri de succes de pe YouTube, nu se rezumă totul la bugete uriașe sau costuri de producție mari. Cele mai bune clipuri de magie sunt filmate amatoriceşte înăuntru sau pe stradă de către prestidigitatori care fac ce știu ei mai bine. Iată un set de 10 trucuri culese de pe YouTube în funcție de popularitatea acestora, fiecare dintre acestea garantând cel puțin câte o surpriză plăcută:
Adevaratul dezastru
Principala preocupare a mediei romanesti din ultimele 72 de ore este criza legata de potentiala catastrofa nucleara din Japonia. Pentru majoritatea producatorilor de media din Romania, aceasta situatie a oferit posibilitatea sa-si etaleze principiile deontologice si sa demonstreze profesionalismul caracteristic. Daca judecam despre calitatea actului de informare reiesind din analiza cazului concret al crizei reactoarelor de la Fukushima, vom fi fortati sa constatam ca mass-media autohtona este lipsita de profesionalism in totalitate. O data in plus se confirma principiul conform caruia motivul cel mai plauzibil al unei actiuni este prostia umana si numai in cazul in care prostia este exclusa, merita analizata posibilitatea existentei unei vointe malefice. Mentionam acest principiu din cauza existentei unei eterne dileme cu privire la interpretarea unor actiuni intreprinse de reprezentantii mass-media de-a lungul timpului. Intotdeauna apare intrebarea: fie sunt incompetenti, fie au fost platiti. Cazul Fukushima demonstreaza faptul ca media autohtona nu este capabila sa prezinte in mod obiectiv chiar si un subiect neutru fata de interesele celor care le sponsorizeaza activitatile. Concluzia ar fi ca in dihotomia “plata sau incompetenta”, conjunctia “sau” trebuie inlocuita cu conjunctia “si”. [...]
Jaluzele exterioare pentru casa ta
Jaluzele exterioare - CONFORT TERMIC ŞI OPTIC

Jaluzele exterioare, care împiedică mare parte a razelor solare să pătrundă în încăpere, jaluzele exterioare care protejează în mod eficient încăperile să se încălzească şi dotările să îşi piardă culoarea şi de asemenea jaluzele exterioare care creează condiţii optice confortabile în interior. În plus, posibilitatea reglării unghiului şipcilor, disponibil la intreaga gama de jaluzele exterioare, permite alegerea nivelului corespunzător de întuneric în cameră.

Jaluzele exterioare - ESTETICĂ ŞI FUNCŢIONALITATE

Intreaga noastra gama de jaluzele exterioare schimbă aspectul unei faţade oferindu-i un aspect interesant şi modern. Gama de jaluzele este caracterizata prin montajul uşor, o construcţie uşoară şi un design atractiv.
O gamă variată de panouri, forme interesante, şi culorile diverse ale gamei de jaluzele exterioare permit adaptarea la nevoile clientilor. Mai mult, gama de jaluzele exterioare ofera posibilitatea alegerii unei opţiuni de acţionare şi control, cât şi de folosire a senzorilor meteo, sporesc funcţionalitatea sistemului de jaluzele exterioare .

Jaluzele exterioare – DURABILITATE

Gama de jaluzele exterioare consta în şipci mobile fabricate din bandă de aluminiu de aproximativ 0,42 mm. Şipcile sunt smălţuite în cuptor ceea ce garantează rezistenţa atât la condiţiile meteorologice cât şi la impactul mecanic din timpul transportului şipcilor. Datorită unei construcţii solide şi a unei finisări corespunzătoare a şinelor de ghidare, a panourilor şi a suporturilor de montare, intreaga noastra gama de jaluzele exterioare este stabila şi rezistenta. Mai mult decât atât, toate elementele folosite în procesul de producţie a gamei de jaluzele exterioare, au o durabilitate mare şi rezistă la condiţiile meteorologiceJ
Zookeeper
Cea mai recentă bucată de gunoi comercial venită de la compania de producție a lui Adam Sandler – Happy Madison.
Astra Film Festival > Câștigătorii
Ieri seară, 29 octombrie 2011, Astra Film Festival și-a anunțat câștigătorii celei de-a 11-a ediții. Marele Premiu a revenit filmului Z 32, regizat de către Avi Mograbi. Această co-producție francezo-israeliană spune povestea unui soldat israelian care a luat parte la o operțiune de represalii în urma căreia doi polițiști palestinieni au fost uciși. Realizat în 2008, filmul lui Mograbi a mai obținut Premiul pentru cel mai bun documentar în cadrul Festivalului Internațional de Film de la Gijón.
Moneyball
“Adapt or die!” Este sloganul filmului Moneyball, nominalizat la 6 Oscaruri, nereuşind însă să ducă acasă nici unul. Brad Pitt face un rol de zile mari pentru care merită urmărită această producție.
La pescuit in Yemen
Salmon fishing in Yemen este o producţie a regizorului Lesse Hallstrom, nominalizat la Oscar, care ne-a încântat cu multe filme de calitate