link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Primaria Craiova vinde 20 de masini la fier vechi
de 60kell la: 25/11/2021 10:42:25
taguri: Diverse 
Primaria Craiova vinde 20 de masini la fier vechi, masini identificate de Politia Locala Craiova ca fiind abandonate pe domeniul public.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Primaria Craiova vinde 20 de masini la fier vechi"

Cea mai mare fabrică de cărămidă din Bărăgan, paradis pentru hoţii de fier vechi
Cea mai mare fabrică de cărămidă din Bărăgan, paradis pentru hoţii de fier vechi
Epizoda u zivotu beraca zeljeza (2013) Un episod din viața unui culegător de fier vechi
Epizoda u zivotu beraca zeljeza (2013)
Un episod din viața unui culegător de fier vechi
Sondaj Primaria Craiova Digi 24: Solomon, 7 procente in fata Olgutei
Conform sondajului realizat la Craiova de postul de televiziune Digi 24, Antonie Solomon, actualul primar şi candidatul UNPR, este favorit pentru câştigarea unui nou mandat de primar al Craiovei, fiind urmat de Olguţa Vasilescu, la o diferenţă de 7 procente.
Ce masini prefera romanii si ce pret are un RCA
De la judet la judet, se observa ca romanii prefera modele diferite de masini. Pretul unei asigurari RCA pentru aceste modele difera in functie de mai multe elemente, care pot fi citite aici: pret RCA. Luand in calcul doar masinile inmatriculate pe 26 noiembrie, se poate observa ce branduri prefera romanii si daca acestia cumpara masini noi sau vechi.
Locul de parcare platit si cei care parcheaza fara drept pe el…
Titlul era: “Ma pis pe toti cei care parcheaza in locul meu platit…” , dar postul a evoluat si aveti mai jos si informatii in legatura cu anumite procedee.

Am platit parcarea aia, m-au obligat cei de la Primarie sa scot T-ul, platesc in continuare anual, deci de ce nu pot sa ma bucur de ea? De ce trebuie sa ajung acasa si sa vad cum un dobitoc a parcat stramb intr-un loc platit de mine? In mod normal se suna la un numar de telefon pus la dispozitie de primarie si vin si ridica masina. Amenda pentru parcarea intr-un loc platit dupa ora 20.00 se taxeaza mi se pare cu 20milioane pe zi (in costuri intra transportul masini pana la parcul auto si depozitarea acesteia). Daca sun eu acuma si vin aia sa ia masina, ce imi va face proprietarul masini? Probabil ca imi va sparge fata. Dar nu inteleg de ce sa parchezi intr-un loc unde exista o placa cu un numaru de inmatriculare. Tocmai a venit proprietarul si vrea sa plece dar masina mea ii sta in cale, l-am blocat.

Asa, era un suferind mai negru, m-a intrebat de ce nu am dat un claxon sa mute masina si eu i-am zis ca de unde plm sa stiu unde s-a dus el. Pana la urma am mutat-o sa scoata masina lui si am bagat-o pe a mea.

Eu stau in sectorul 3 deci se aplica urmatoarele gasite pe un forum :

” Hotărârea nr 119 din 24.11.2006
O gura mare
Romanul, un gura-casca din nastere. Asta e clar. In nici o civilizatie nu mai vezi atata curiozitate, impinsa pana la extrem ca si la noi. Se intampla un accident pe sosea, apoi pe langa cel care opreste primul si cheama politie, salvare, etc o sa vezi in 10 minute inca 20 de masini, parcate aiurea, si toata trupa de curiosi se inghesuie cat mai aproape ca sa nu piarda nimic. Cu mainele in buzunar, sau incrucisate, eventual cu tigara in gura sau cu sticla de bere in mana, comenteaza si repovestesc pentru a zecea oara noilor veniti ce s-a intamplat. Mai tarziu, indiferent ca au loc sa se desfasoare cei de la interventii, sau nu, ei trebuie sa fie acolo, ca sa vada. CE SA VADA? O nenorocire, un eveniment nefericit. Avem un scandal, sau o ceremonie (asta e mai evidenta la tara) toti, dar toti de pe respectiva strada sunt la porti in 10 minute, astfel incat sa se aprovizioneze cu stiri, sa aiba ce comenta cateva zile.
Anglia, Mocanita si Prostia Romaneasca!
Mocanitele din Romanaia cred cu tarie ca ne-ar putea aduce un aflux dublu fata de cat au bulgarii pe litoralul lor. Insa noi suntem atat de timpiti si atat de orbi, ca in unele locuri vrem sa o vindem la fier vechi!
Romania pe janta: de unde am plecat si unde am ajuns
Unde am ajuns, se vede jos, in strada, si sus, in Parlament. De unde am plecat, stim. De la o visterie fara datorii si chiar de la o rezerva de doua miliarde de dolari, bani buni pe vremea aceea, plus o industrie cat un morman de fier vechi - dupa parerea premierului de atunci.

Cum am reusit sa vindem o gaura neagra
Cu mormanul de fier vechi ne-am descurcat timp de aproape doua decenii, vanzand mostenirea trecutului. Ne mergea din ce in ce mai bine, cata vreme bogatia tarii era fierul vechi. Romania ajunsese un fel de talcioc al Europei si un El Dorado al arabilor. [...]
Victoria împotriva poporului
Ceauşescu spunea să mai răbdăm un pic, să mai punem o haină pe noi, pentru că nu mai e mult şi zorii societăţii comuniste se vor arăta, împlinindu-se astfel „visul de aur al omenirii”. Am pus haina pe noi, am dat pâinea, untul şi carnea de pe masa noastră, am renunţat la lumină şi la căldură şi am plătit anticipat „datoria esternă” conform indicaţiilor „Cârmaciului”. N-a folosit la nimic. Nici nouă, nici lui.

Astăzi, poporul e pus, din nou, să plătească. Ne întoarcem la raţionalizările de pe vremea comunismului, dar fără cartelă. Nu e nevoie de raţii la ulei, zahăr, salam, benzină, pentru că oamenii nu mai au cu ce să cumpere. Raţia este fluturaşul de salariu. Scăderea veniturilor este dramatică şi abruptă. În multe domenii, reducerile sunt mai mari de 25%. Asemenea prăbuşiri ale nivelului de trai nu s-au petrecut nici în Război. Chiar şi sub bombardamentele americane trenurile mergeau mai bine decât astăzi. Ţara arată ca după o înfrângere dezastruoasă, pusă la cheremul unui învingător nemilos. Fabricile, şi bune şi rele, au fost tăiate pentru fier vechi, pământul stă nelucrat, nu sunt drumuri, nu sunt investiţii, dar se dau tunuri de miliarde din sifonarea banilor unui stat despre care se spune că e prea sărac pentru a-şi plăti medicii şi profesorii. Catastrofe cum sunt cea de la Maternitatea Giuleşti nu fac decât să arate iresponsabilitatea, dispreţul faţă de reguli şi treaba făcută de mântuială care au devenit lege în România. [...]
MALOSTRANA, ZLATNA PRAHA !
Blog / MALOSTRANA, ZLATNA PRAHA !

marţi, 24 iulie 2012 la 07:36

luni, 23 iulie 2012
MALOSTRANA, ZLATNA PRAHA !
MALOSTRANA, ZLATNA PRAHA !

Am vizitat pana acum multe metropole ale Europei;Londra, Paris,Roma,Viena,Barcelona,Milano,etc...
Intre ele, Praga,supranumita ”orasul de aur” e considerata centrul geografic al batranului continent,aflata la egala distanta intre Londra si Bucuresti.

Astfel,pe 7 iulie 2012,doi turisti neobositi, Ionel si Rodica,ne-am imbarcat la bordul unui Airbus-900 pe aeroportul Henri Coanda cu destinatia Praga. .
Dupa un zbor de aproape doua ore la peste zece mii de metri altitudine, aterizam cu bine pe aeroportul Rujine din Praga. In vechiul oras,ne cazam la un hotel de patru stele,numit Denisa,in imediata apropiere a Hradului,vechea cetate a Pragai,oras in oras, precum Vaticanul in Roma.
Pe langa pretul avantajos,avem parte de un breack-fast la discretie,avand posibilitatea sa mananci dimineata pentru toata ziua,cum s-a exprimat foarte sugestiv o cunostinta. Dar nu pentru asta am venit noi in Praga.

KAREL MOSTI
[video]ro-3161191[/video]
Ne indreptam prin Vitezne Namesti (Piata Victoriei)spre Karel Mosti (Podul Karol)de pesteVltava,atat de frumos cantata de Smetana.In Vechiul Turn (Staro Vez) primim medalia orasului.Karol Vez e considerat cel mai frumos turn medieval din Europa,surclasand celebrul Tower Bridge londonez. Pe podul Karel sunt insiruite treizeci de statui ale unor sfinti si personaje biblice,in mijlocul carora se afla Mantuitorul Iisus Cristos pe cruce,statuie ce ne aminteste de monumentul ridicat de noi la Solduba.[video]ro-3161192[/video] [video]ro-3161192[/video] [video]ro-3161226[/video] [video]ro-3161244[/video]
Urcam dealul cetatii si vizitam Hradgeany,vechiul castel al cetatii Praga. Aici. la ora 12 are loc schimbarea garzii militare,cu fanfara sistindarde urmarita de sute de turisti de pe toate meridianele.
Catedrala Sfantului Vit,construita in stil neogotic,tncepand cu secolul al IV-lea,locul de odihna vesnica al monarhilor Cehiei,este urmatorul punct de atractie.
In Curtea de Onoare a Cavalerilor citim inscriptiile Mariei Terezia,care atesta ca o buna perioada Praga a fost capitala a Imperiului Habsburgic.
Filmam cu nesat si inspiratie toate aceste locuri si marturii prezentate mai sus si mai la vale...
In apropiere se afla Zlatna Ulita (Ulita de Aur),numita asa pentru ca aici, pe vremea imparatului Rudolf al II-lea,locuiau alchimistii,care se straduiau sa transforme totul in aur...

Putin obositi de excursie,luam loc la o terasa ce ne ofera o panorama splendida asupra centrului vechi al Pragai. Terasa e situata foarte inspirat in mijlocul unei vineyard - o vie in panta - plantata in plin centrul Pragai. Vinul rosu al viei pe care il degustam e o adevarata delectare...

Coboram spre Staromesti Namesti,unde vizitam vechea Primarie a Pragai.Aici,punctul de atractie este vechiul Turn al Primariei dotat cu un orologiu care are trei parti distincte,de sus in jos

DEFILAREA SFINTILOR IN TURNUL PRIMARIEI...

[video]ro-3161226[/video] [video]ro-3161244[/video] [video]ro-3161270[/video] [video]ro-3161279[/video] [video]ro-3161287[/video] [video]ro-3161291[/video]

Mai intai,caruselul celor doisprezece apostoli care apar la fiecare ora,in timp ce un cocos canta,iar ceasul bate ora;apoi,sfera astronomica,cu pamintul in centrul universului,soarele si luna gravitand in jurul sau,conform teoriei geocentrice a bisericii catolice: apoi,in partea de jos a tripticului e calendarul zodiacal,cu semnele zodiacului si 12 medalioane sculptate.

Pe malul drept al Vltavei vizitam Rudolfium,care este sediul Filarmonicii pragheze Antoninn. Dvorjack,echivalentul Ateneului Roman.
In zilele urmatoare facem o placuta plimbare pe Venceslav Namesti,echivalent al Champs Elisee din Paris.In capul bulevardului se afla National Museum,cu o cupola aurita,fondat in 1918, un adevarat Pantheon,unde odihnesc personaje ilustre ale Cehiei.
Ne oferim un dejun pe puntea unui vapor-restaurant de pe Vltava,iar in seara ultima a sejurului nostru praghez facem o plimbare pe Venceslav Namesti.
In ziua urmatoare,la aeroportul Rujine,privim fascinantul spectacol al decolarii din 3 in 3 minute a
aeronavelor si absorbiti de acesta,era cat pe ce sa pierdem aeronava de Bucuresti. In extremis ne imbarcam si dupa un zbor de cca. doua ore aterizam cu bine la Otopeni.[video]ro-3161186[/video] [video]ro-3161187[/video] [video]ro-3161189[/video][video]ro-3161190[/video]- [video]ro-3161191[/video] [video]ro-3161192[/video] [video]ro-3161192[/video] [video]ro-3161226[/video] [video]ro-3161244[/video] [video]ro-3161270[/video] [video]ro-3161279[/video] [video]ro-3161287[/video] [video]ro-3161291[/video][video]ro-3161191[/video]- [video]ro-3161226[/video]
← MALOSTRANA, ZLATNA PRAHA ... | CULEGERI →
Comentarii 1

Avanpremiera
B
i
U

57
Citat
Sterge

elenadinardeal [elenadinardeal are Incredere] 16 septembrie 2012

M-am reîntors să revăd locurile pe unde aţi fost în concediu. Măcar virtual. Bănuiesc că a fost un concediu de vis. O toamnă plăcută, vă doresc.

nici o evaluare

Modifica
Sterge
Centrul Atentiei
Incorporeaza asta...
Imparte

951 vizitatori
Profile vizitate
Exploreaza profile

Stiri
Despre Netlog
Advertiseri
Programator
Concursuri
Descarcari
Cauta
Ajutor & FAQ
Intalniri

© 2004-2012 Netlog. Toate drepturile rezervate
Director
Declaratie de confidentialitate
Cod de Conduita
Securitate
Termeni si Conditii
Despre limuzina caleasca
Am descoperit un autovehicul pentru evenimente dintre cele mai fericite,ce pare o fi o combinatie dintre o calesca si o masina nu prea veche ca si model.
Ulei de motor: secretele unei exploatari corecte
Cu toate ca folosim ulei de motor in fiecare clipa de functionare, il gasim peste tot, iar firmele fac reclama agresiva in toate mediile de comunicare, este, fara indoiala, cel mai putin cunoscut "ingredient" al masinii noastre. Cu cat este mai cunoscut si folosit, cu atat il luam de-a gata si nu ne intereseaza trecutul sau. Ba chiar acest ulei de motor este una dintre marile necunoscute ale soferilor, gata sa fie descoperit in amanunt.

Verificarea regulata a nivelului uleiului te scuteste de eventuale reparatii costisitoare. Iata de ce trebuie sa tii cont.
Uleiul de motor este esential pentru o viata lunga si fara probleme a motorului. Atat de important, incat ai crede ca automobilistii iau in serios verificarea regulata a acestuia. Mai ales ca trecerea cu vederea a acestei operatiuni simple poate determina defectarea motorului, cu consecinte extrem de neplacute si, mai ales, costisitoare. Ei bine, nu! Rapoartele TUV au demonstrat ca una din cinci masini verificate functiona cu prea mult sau prea putin ulei de motor in instalatia de ungere! Si, cu cat masina era mai veche, cu atat situatia se înrautateste. La modelele de peste 10 ani, procentul creste la 25%. Inexplicabil, pentru ca verificarea si completarea nivelului sunt operatiuni simple. Practic, la fiecare plin de rezervor ar trebui verificat nivelul uleiului. Consumul normal variaza intre 0,1 si 0,3 litri la 1.000 km. Potrivit producatorilor, chiar si un litru! In manualul masinii se specifica ce tip de ulei trebuie folosit si cat timp trebuie asteptat de la oprirea motorului pana cand se face masurarea nivelului de ulei. Sfat: aprovizioneaza-te cu ulei din timp pentru a face economii: la benzinarii, pretul uleiului este, in general, mult mai ridicat decat in magazin!

Codurile secrete ale uleiului
In manualul masinii este specificata, pe langa viscozitate, spre exemplu 5W-30, si nivelul de calitate al uleiului. In Europa, ACEA clasifica uleiurile in patru clase: A, pentru motoare de autoturisme pe benzina, B, pentru motoare de autoturisme si utilitare diesel, C, pentru motoare diesel cu filtre de particule, E, pentru motoare diesel de sarcina mare si camioane. La aceste clase se adauga o valoare numerica. In America, API clasifica uleiurile in doua categorii: S, pentru motoare pe benzina si C, pentru motoare diesel. Acestea sunt urmate de o litera, spre exemplu SL sau SM. Cu cat litera este mai avansata in alfabet, cu atat calitatea este mai buna.

Regulile de baza
1. Asteapta: Orice ulei de motor are nevoie de timp pentru a se scurge in baia de ulei. Asteapta 5 minute dupa oprirea motorului.

2. Verifica: Scoate joja, sterge-o, introdu-o la loc, apoi verifica nivelul. Pentru ca masuratoarea sa nu fie viciata, tine joja orizontala.

3. Completeaza (daca e cazul): Nu turna prea mult. La majoritatea masinilor, intre nivelul minim si maxim diferenta este de un litru.

4. Recicleaza: Carpele murdare si bidoanele goale nu au ce cauta la tomberon. Acestea trebuie predate la un centru de colectare sau la benzinariile care ofera posibilitati de reciclare.
5 piese auto pe care poti sa le inlocuiesti singur, economisind costul mecanicului!
Atunci cand ai masina, orice cheltuiala cu aceasta iti poate destabiliza bugetul. Iar de cele mai multe ori, cheltuielile cu automobilul sunt prioritare, fiind urgente. Cu totii avem nevoie de un mijloc de deplasare, asa incat masina nu poate sta foarte mult in asteptare atunci cand are nevoie de reparatii.

Cu toate acestea, unele piese pot fi schimbate chiar de catre noi, acasa, evitand astfel o cheltuiala in plus cu mecanicul. Desigur, nu vom incerca sa reparam noi motorul, sa schimbam cutia de viteze sau sa incercam sa calibram franele sau sistemul de directie. Insa exista unele piese pe care le putem inlocui, cu siguranta.

Iata 5 astfel de componente de care ne-am putea ocupa singuri, fara a fi mecanici autorizati.

Stergatoarele
Dupa un anumit timp de utilizare, lamele stergatoarelor de parbriz pot incepe sa lase urme pe parbriz, deoarece benzile de cauciuc care imping apa de ploaie se pot degrada. Adesea, acest lucru duce la zgomote neplacute cand utilizam stergatoarele, iar ploaia sau zapada nu este curatata eficient, provocand acumularea de reziduri si slabirea acuitatii vizuale.

Stergatoarele de parbriz sunt o componenta simpla, de care ne putem ocupa si singuri. Putem gasi astfel de componente la un cost de doar 150 - 200 lei, ele pot fi achizitionate online sau pot fi regasite si in cadrul societatilor de dezmembrari auto. Pentru a le monta, decuplam simplu stergatoarele vechi de parbriz si sa le agrafam pe cele noi. Pentru o astfel de operatiune, un mecanic poate percepe un cost de 50 - 100 lei suplimentar, asa incat putem evita o cheltuiala de circa 25 - 50%.

Filtrele de ulei si aer
Odata cu schimbarea uleiului, chestiune pe care o putem face tot singuri, acasa, putem schimba si filtrele de ulei si aer. Ridicam capota, apoi in carcasa metalica a radiatorului, avem acest material de spuma, moale si pufos, acela fiind filtrul de aer. Il scoatem si il inlocuim cu cel nou, facand la fel si in cazul celui de ulei. Schimbarea ambelor filtre va dura mai putin de un sfert de ora si va scuti din nou o suma de 50 - 100 RON.

Farurile
La masinile model mai vechi, cele care nu au faruri LED, este foarte simplu sa inlocuim farurile. Se ridica de obicei capota, se demonteaza carcasa protectoare de plastic sau cauciuc, se desfac cateve suruburi si se decupleaza alimentarea farurilor, inlocuindu-le cu cele noi. Trebuie sa fii atent doar sa cuplezi corect firele de alimentare. Acest lucru iti va lua mai putin de jumatate de ora si te va scuti de o suma frumusica de bani.

La fel, farurile sunt piese pe care le poti comanda online, din magazine specializate, dar le poti lua si de la un service sau un shop de depanari si dezmembrari auto.

Bujiile
Cu siguranta ai mai schimbat si pana acum bujiile masinii tale. Este unul dintre cele mai simple procese. Nu merita costul pe care l-ai achita unui mecanic pentru a se ocupa cu asta, asa incat mai bine le schimbi singur acasa.

Bateria
Bateria masinii poate fi usor cuplata si decuplata manual, acasa. Asa incat atunci cand ai nevoie de o baterie noua, o poti cumpara dintr-un magazin de specialitate, insa o vei putea monta cu siguranta si singur, evitand un cost suplimentar cu manopera.

Ai nevoie de doua chei tubulare si un cricket pentru a schimba bateria. Scoti capacul carcasei de protectie, apoi slabesti suruburile si deconectezi cablurile de alimentare, dupa care slabesti surubul din partea de jos a bateriei, din partea stanga. Apoi scoti bateria veche afara, cureti locul daca observi ca e murdara carcasa si inlocuiesti bateria, cupland totul la loc. Astfel vei salva peste 200 RON din costul unei astfel de operatii.
Promotie, Reducere pentru Fier de calcat Philips GC4850/02, talpa SteamGlide Plus, 2600 W | Blogul lui Costel
Promotie, Reducere pentru Fier de calcat Philips GC4850/02, talpa SteamGlide Plus, 2600 W | Blogul lui Costel
Cum se poate ajunge in trei ani la 100 milioane de euro
Cum se poate ajunge in trei ani la 100 milioane de euro
Băsescu, nemulțumit de simulatorul de navigație al CERONAV
Traian Băsescu a susținut vineri, la Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecționarea Personalului din Transporturi Navale din Constanța, testarea pentru reconfirmarea brevetului de căpitan de navă. Băsescu a fost testat pe simulatorul de navigație al centrului, proba practică constând în scoaterea din portul Rotterdam a unui vas lung de 260 de metri.
Chrysler 300 « Călătorie în Trecut
Când spunem Chrysler, spunem super-maşini, performanţe deosebite, serii limitate, lux ! Iată câteva modele produse de Chrysler Corporation, în serii mici ...
A belly to Rogozin: L-a supărat pe Împărat
Întrebat fiind în legătură cu Insula Șerpilor, Împăratul a declarat că nu se bagă pe probleme de imobiliare, dar a sugerat implicarea lui Gigi Becali, cel mai titrat expert român în schimburi de terenuri.
Jocul Crash Team Racing « Călătorie în Trecut
Doar ce mă aflam zilele trecute pe un site de jocuri online că am şi ajuns rapid tot la jocurile cu maşini. Am condus virtual tot felul de maşini: ...
Caramida Soceram
Caramida Soceram
Elias Howe’s Lock-stitch Machine
Începând cu secolul al XIX-lea, oamenii au căutat tot mai des soluţii prin care producţia de îmbrăcăminte să fie uşurată şi eficientizată. S-a ...
Victor Ponta, prezent la Craiova la mitingul PSD de pe 20 iulie
Pe parcursul dialogului purtat la B1 TV cu Ion Cristoiu şi Nelu Barbu, în cadrul emisiunii „Ultimul cuvânt“, premierul Victor Ponta a confirmat faptul că va fi prezent la Craiova cu ocazia mitingului organizat de PSD în ziua de vineri, 20 iulie.
Uite de ce vinde omul masina asta!
Sunt sigur ca o sa radeti si voi la greu, ca si mine, la motivatia vanzarii acestei masini. E super haios.
Anunturile auto ne ajuta sa cumparam sau sa vindem masini
Anunturile auto ne ajuta sa cumparam sau sa vindem masini
Cu un anunt putem sa vindem o masina oricand
Cu un anunt putem sa vindem o masina oricand
Primaria unei comune cu 1.600 de locuitori a cumparat o masina de 35.000 de euro aproape.totalh.net
Primaria unei comune cu 1.600 de locuitori a cumparat o masina de 35.000 de euro aproape.totalh.net
Concurs: castigi 20 masini Dacia Duster
Concurs: castigi 20 masini Dacia Duster
Parc auto cu vanzari masini second hand
Un nou parc auto cu vanzari de masini second hand in Craiova si-a deschis portile de curand
Sondaj Geopol: Solomon primar; sondaj CSCI: Olguţa primar
Conform unui sondaj realizat în Craiova de GeoPOL, între 27 mai şi 1 iunie, Antonie Solomon, actualul primar al Craiovei, are mari şanse să câştige un nou mandat, el fiind preferat de 44% dintre alegători. Lia Olguţa Vasilescu, care candidează din partea USL, se clasează pe locul al doilea, cu 40% din voturi