link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Widget blog - cu pozitia in diferite motoare de cautare sa u site-uri
de videoblog la: 31/03/2009 09:12:48
click pe link pentru informatii.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Widget blog - cu pozitia in diferite motoare de cautare sa u site-uri"

Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Trafic din motoarele de cautare
Trafic din motoarele de cautare
Optimizarea in motoare de cautare
Optimizarea in motoare de cautare
Statisticile motoarelor de cautare din 2008
Principalele motoare de cautare, Yahoo, AOL si Ask.com, au pus la dispozitie cele mai cautate cuvinte din 2008, aceste motoare sunt folosite in deosebi de catre americani. Google, cel mai folosti motor de cautare, se pare ca nu a publicat deocamdata informatiile.
SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
Motoare de cautare internationale pe internet
Cauta cu 24 de motoare de cautare internationale, plecand de pe o singura pagina !!!
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro - http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/seo-search-engine-optimization/lista-motoarelor-de-cautare-www-ecursurionline-ro/
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
blog despre site-uri si domenii web
Un blog nu poate decat sa te ajute, sa te informeze si sa te directioneze spre o firma care sa iti gazduiiasca site-ul sau blog-ul pe care il detii, daca cauti pe cineva in industria web hosting-ului, asa ca si Clausweb.ro.
Motoarele de cautare-intre relevanta si irelevanta
Ce ar fi daca ai adresa o intrebare unui prieten, iar el ti-ar raspunde ca si cum ar fi un motor de cautare?Frustrant, nu? Probabil ca 90% din raspunsul lui ar fi nefolositor.
SEO ebook - manual de optimizare pentru motoarele de cautare
Manual SEO
Adobe ajuta motoarele de cautare
Adobe ajuta motoarele de cautare
PD-L-istul Gabriel Mutu şi-a lansat site-urile www.gabrielmutu.ro şi www.mutugabriel.ro Are şi blog!
PD-L-istul Gabriel Mutu şi-a lansat site-urile www.gabrielmutu.ro şi www.mutugabriel.ro Are şi blog!
Julian Smith (MEC Interaction): Publicitatea prin motoarele de cautare, neafectata de criza
Marketingul interactiv isi va continua cresterea in Romania, in ciuda crizei economice, estimeaza Julian Smith (Director of Digital Insight &Research in cadrul MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia.), intr-un interviu acordat Hotnews.
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Cine face SEO ( Optimizare pentru motoarele de cautare ) pt site-ul tau?
SEO este un acronim pentru “ optimizarea pentru motorul de cautare “. Decizia de a angaja un specialist SEO este o decizie importanta care poate sa imbuntateasca potentialul site-ului tau sau sa salveze timp, dar, de asemenea, poti risca reputatia site-ului daca lucrurile nu se fac cum trebuie. Asigura-te ca cunosti potentialele avantaje dar si dezavantaje pe care un SEO iresponsabil le poate aduce site-ului tau.
Recapitulare - site-uri utile unde se poate promova un blog
Adica, lista celor care inca mai functioneaza, extrase din posturi publicate anterior.
Optimizare Site pentru Motoarele de Cautare (SEO)
Promovarea site-ului în Motoarele de căutare (SEO) presupune un şir de măsuri care vizează creşterea traficului site-ului. Toate lucrările de promovare pentru motoarele de căutare sunt împărţite în două mari categorii, optimizarea site-ului şi promovarea propriu-zisă a site-ului.
Site-uri romanesti pentru promovarea blogului personal
click pe link pentru detalii.
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Cu sau fără diacritice în site/blog?
Scrierea cu diacritice în conţinutul paginilor unui site/blog a devenit un subiect controverstat în lumea creatorilor de site-uri. Web designerii şi ...
Ce este seo si de ce este necesar?
Cu siguranta ati auzit vorbindu-se despre seo si despre faptul ca aceste servicii aduc foarte multe beneficii pentru diverse tipuri de afaceri online. Ceea ce probabil nu stiti este de ce optimizarea SEO este atat de puternica, devenind chiar necesara in prezent, cand majoritatea consumatorilor au devenit si utilizatori de internet.
Seo – o investitie profitabila
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO va puteti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, va poate returna inzecit investitiile pe care dumneavoastra le faceti in aceste servicii.
Evidentierea website-ului va creste vanzarile
Website-ul este un factor important in ceea ce priveste vanzarile . Atat aspectul, functionalitatea cat si pozitia sa in motoarele de cautare contribuie la cresterea si mentinrea profitului afacerii dumneavoastra. Optimizarea pentru motoarele de cautare are un rol crucial in cresterea performantei afacerii online punand accentual pe evidentierea produselor si serviciilor pentru a facilita observarea acestora de catre potentialii cumparatori.
O echipa seo va ajuta sa planificati corect imbunatatirea afacerii
Faptul ca SEO este extrem de important in ceea ce priveste cresterea vanzarilor nu inseamna ca este singurul factor de care are nevoie o afacere pentru a avea succes online. Este adevarat ca fara servicii de optimizare competitia va poate depasi in orice moment, dar o importanta deosebita o au si alte aspecte, de care o echipa SEO se va ocupa, de asemenea. Astfel, social media, brandingul precum si alte strategii de marketing trebuie adaugate la SEO, pentru ca sucesul sa fie nu doar garantat dar si grabit.
Provocarea oricarui manager nu este reprezentata de alegerea uneia dintre cele enumerate mai sus, ci de a integra intr-un mod inteligent serviciile SEO in amestecul de marketing pentru a ridica afacerea intr-un mod rapid si fara a intampina greutati din partea competitorilor.
Cateodata, ideea de a oferi clientilor ceea ce isi doresc este depasita, deoarece majoritatea clientilor nu stiu exact ce au nevoie pentru a isi imbunatati afacerea. De aceea, profesionistii de marketing si consultantii SEO au rolul de a ajuta clientii sa isi contruiasca, intr-un mod corect, fundatiile afacerii si sa puna bazele unui plan coerent, pentru ca, mai apoi sa ii ghideze in implementarea si managerierea unei strategii ale carei tactici sa conduca spre returnarea investitiilor intr-un timp eficient.Una dintre pricipalele responsabilitati ale reprezentantilor de marketing este sa se asigure ca, prin diferite metode, clientii sunt tinuti departe de pericole precum anumite tactici gresite care le pot distruge afacerea.
Nu lasa concurenta sa iti atraga clienții potențiali. Apeleaza la echipa noastra ce ofera cele mai bune servicii seo!
Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Transport marfa
Transport marfa sunt doua cuvinte cu foarte mare cautare pe internet. Cei care introduc aceste cuvinte in bara de cautare au cu siguranta nevoie de servicii de transport marfa. De cativa ani se observa o concurenta acerba in acest domeniu. Care mai de care cumpara anunturi si reclama pe diferite motoare de cautare. Multi promit preturi fara concurenta, promptitudine si servicii ireprosabile pentru servicii de transport marfa. Anunturile de publicitate online sunt pline si ele cu diferite anunturi de transport marfa. Adevarul ca daca nu ai angajati si nu ai un garaj iti poti permite sa practici preturi sub pretul pietei. Problema se pune atunci cand lipsa de experienta si profesionalism isi spune cuvantul. Atunci va pierde atat clientul cat si beneficiarul. Din acest motiv propun ca acest obiectiv cu numele de transport marfa sa fie lasat in seama celor care au prins experienta dealungul anilor. nu la indemana oricarui cioban care si-a vandut oile si a cumparat si el o duba. Va astept cu comentarii! Toate cele bune! Al vostru Daniel DEDE.
Cum sa iti optimizezi pagina web pentru a aparea cat mai "sus" pe Google
Sfaturi de optimizare pentru pagini web, pentru a aparea cat mai sus in afisarile motoarelor de cautare (SEO).
13 pluginuri Wordpress ce le recomandam
13 pluginuri Wordpress gratuite ce le utilizam si recomandam pentru un site mai rapid si mai bine vazut de Google si motoarele de cautare. Descopera articolul integral.
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
Termenul SEO este abrevierea pentru “Search Engine Optimization” (Optimizare pentru motoare de cautare).Sigur nu se refera la optimizarea motoarelor de cautare.Se refera la optimizarea site-urilor Web in motoarele de cautare.Pentru pifani motoare de cautare sunt:Google;Yahoo;Bing;Ask….etc.

De ce are nevoie cineva de optimizarea unui site Web?

Motoarele de căutare,ca forma de căutare a informației pe Internet au apărut la jumătatea anilor 90.Monitorizau site-urile Web si le indexau in propria baza de date marcându-le ca posesori de un cuvânt sau altul in conținutul lor.Deci,când cineva făcea o căutare in dreptunghiul de căutare al acestui motor de căutare,acesta cauta cuvântul rapid in baza sa de date și găsea paginile indexate corespondente căutării.
Ghidul Incepatorului De Blog
In esenta un blog este un jurnal online, unde poti sa scrii toate gindurile, ideile, opiniile si practic orice, ce ar citi oamenii. Blogurile exista in stiluri, formate si setari diferite, depinzand total de preferintele utilizatorilor. Multe sit-uri de blog ofera trasaturi preconstruite ca hiperlincuri, texte si imagini. Pe cand altele ofera posibilitatea de a posta imagini video si mp3.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"bon de consum"
"adevarul"
"monosilab de toamna axa lexicala a poezii"
"klaus"
"Bani pe net"
"apple"
"concursm masina"
"13"
"mihaela ganea"
"cursuri calificare"
"make money"
"titularizare engleza"
"alege dragostea ep 301"
"sezonul 1"
"pantofi"
"povestea celor cinci degete"
"soiuri de trandafiri"
"togs ro"
"cs-hlgl2"
"doamna invatatoare"
"fete sexi in latex"
"poze playboy"
"clever tampons"
"artrita reumatoida"
"aparat de muls"
"iubire"
"estetica dentara"
"ghete dama"
"fraguta blogspot com 2010 12 modurile-prin-care-imi-promovez-blogul html"
"jean de la fontaine argumentare ca este o fabula"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.