link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Din ciclul - optimizare web (dar amuzant)
de bloger la: 16/04/2009 17:34:56
taguri: optimizare page rank seo fun Funny 
click pe link pentru o poza interesanta.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Din ciclul - optimizare web (dar amuzant)"

Agentie SEO Bucuresti - promovare SEO si optimizare web - creare site web
Agentie SEO Bucuresti - creare site web, optimizare site, promovare web.
Ai nevoie de optimizarea site-ului?
Iti oferim servicii de SEO tehnic sau abonamente de promovare lunara.
SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
Catalog firme romanesti
Poti creste cifra de afaceri a unei firme daca optimizezi web siteul astfel incat sa atragi mai multi vizitatori de pe Google care pot deveni viitori tai clienti. In felul acesta iti cresti vanzarile, iti dezvolti afacerea si castigi mai multi bani. Inscrie-ti siteul acum in catalogul firmelor romanesti!
Site in Rate
Site in Rate este un serviciu web oferit de SiteConstruct care va da posibilitatea de a achizitiona o pagina web dinamica sau statica in rate. Aceste rate sunt fixe si nu se aplica majorari de dobanda in fiecare luna. Absolut orice fel de site poate fi contractat de catre firma noastra in rate fixe fara dobanda. Deasemenea nu doar site-uri pot fi contractate in rate ci si optimizarea web a unei pagini sau o promovare profesionala pentru orice fel de serviciu pe care il intreprindeti.
Despre optimizare seo, sem si smo
Mai pe scurt ( concluzia) , decat sa inscrii site-ul in 200 de directoare web, ma bine il inscrii in 2 , scrii despre el si in 2 forumuri, in 2 site-uri de anunturi, in 2-3 cataloage de firme, in 2..3 cataloage de produse si servicii, pui cateva anunturi de mica publicitate ( chiar si fara link) ,2 – 3 articole pe bloguri, si la fel in social . Munca depusa ( ca si timp) va fi cel putin injumatatita iar rezultatele vor fi de 10 ori mai vizibile .
Ghid oficial de optimizare de la Google
Google a publicat ieri primul document oficial in format PDF ( 22 pagini ) in care descrie cele mai bune practici in SEO.
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.
Agentie Servicii SEO Bucuresti
SEO King este o agentie de servicii SEO din Bucuresti, cu o experienta de mai bine de 10 ani in domeniu. Echipa este formata din oameni tineri, pasionati si specializati in serviciile SEO. Afacerea ta din mediul online are nevoie de un site bine organizat si optimizat. Serviciile pe care le punem la dispozitie sunt: optimizare SEO, web design, design grafic, creare site de prezentare, creare magazine online, campanii social media, campanii AdWords si PPC, copywriting si marketing online.
Prezentarea tehnicilor Black Hat
Termenul de Black Hat reprezinta o serie de tehnici ce ajuta la imbunatatirea pozitionarii unui sit in SERPs ce implica inselarea motoarelor de cautare.
100 metode de link building in Romania
100 de metode de link building adunate cu ajutorul forumul seopedia, softpedia si pe reteaua iKonect. Sugestiile au venit de la Cristian Mezei, Eugen Petcu, Tudor Rad, Claudiu Gamulescu, Alex Dumitru, Puscuta Gabriel, Ciprian Gavriliu, Emil Chelariu, w3bmaster, inscaun.
Exemple de preturi SEO
Ce servicii SEO sunt oferite in aceste zile de catre firmele sau agentiile sau freelancerii din zona de prestari servicii online? Vezi aici un exmplu de pachete SEO si preturi detaliate.
Cum sa iti optimizezi pagina web pentru a aparea cat mai "sus" pe Google
Sfaturi de optimizare pentru pagini web, pentru a aparea cat mai sus in afisarile motoarelor de cautare (SEO).
Optimizare site web | Firma SEO | Servicii SEO
Optimizare site web - fima servicii seo ce ofera consultanta seo, audit seo, optimizare site web si promovare site online.
Web design | Optimizare | Freelancer
Servicii de consultanta web, realizare site, optimizare pentru motoarele de cautare, promovare si cresterea traficului, conceptie logo, banner, editare grafica
Seful Google Romania: Optimizati paginile web pentru mobile si comenzile nu vor intarzia
Seful Google Romania: Optimizati paginile web pentru mobile si comenzile nu vor intarzia http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/seo-search-engine-optimization/seful-google-romania-optimizati-paginile-web-pentru-mobile-si-comenzile-nu-vor-intarzia
Web design, optimizare SEO, promovare online
Agentie web interactiva din Iasi, ce ofera servicii web profesionale de: Web design, optimizare SEO, promovare online, grafica, marketing online, magazine online, site prezentare. Suntem o agentie web interactiva, care va da afacerii dvs. credibilitatea meritata. Avem competenţele şi soluţiile pentru a oferi functionalitati complexe si un design uimitor.
Servicii de web design si optimizare seo
Servicii de web design si optimizare seo
Servicii de optimizare seo si web design
Servicii de optimizare seo si web design
Servicii Promovare Online - Promovarea si Optimizarea site-urilor web
Oferte de promovare site - Putem colabora la urmatoarele:
Audit si SEO

Identificam eventuale probleme care ar putea sa existe pe site-ul/magazinul afacerii tale si oferim solutii concrete.
Audit si optimizare UX

Cautam si rezolvam problemele de usabilitate pe care site-ul tau ar putea sa le intampine.
Cresterea vanzarilor eCommerce

Sporim vanzarile magazinului tau online prin campanii targetate.
Promovare afacere

Expunem serviciile sau produsele tale in mod strategic, publicului tinta ales, pentru a creste vanzarile sau expunerea brandul-ui tau.
Landing Pages si A/B Testing

Construim pagini dedicate de produse sau servicii. Masuram si optimizam constant pentru a creste rata de conversie.
Consultanta

Oferim sfaturi si sugestii clientilor nostrii sau celor interesati de o colaborare. Contactati-ne cu incredere. Nu muscam.
Din ciclul - hai sa vezi un gif real si amuzant
click pe link sa vedeti o faza fun.
Servicii de web design si optimizare seo Bucuresti
Servicii de web design si optimizare seo Bucuresti
Catalog firme romanesti optimizare seo
Catalog firme romanesti in acest articol se arata cu ce se ocupa un programator si care este distinctia intre web designer si web developer, dar si ce este optimizarea pentru motoare de cautare google.
Web design Bucuresti
Web design Bucuresti | firma optimizare website | preturi webdesign | creare pagini web | creare site
Creare Optimizare Site
Web design si dezvoltare web, creare optimizare site pentru motarele de cautare, inscriere in directoare web romanesti. Unul dintre cei mai importanti factori prin care un motor de cautare (Google) decide ordinea siteurilor afisate este numarul de linkuri catre aceste siteuri seo de pe alte siteuri indexate; important este si tipul de link dintre cele doua siteuri. Primul mod in care se obtin aceste linkuri seo este inscrierea siteului in directoare web.
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Creare web site pentru firma | Site-Firma.ro
Site-Firma.ro creaza ieftin web site-uri profesionale pentru firme si ofera solutii de optimizare SEO si crestere a profitabilitatii firmelor care au deja un web site.
Servicii Web Design
Suntem o echipa tanara pasionata de web design, seo si marketing. Totul a pornit din pasiune pentru web design. Ne ocupam de web design de mai bine de 8 ani, timp in care, impreuna am creat si dezvoltat numeroase site-uri web, am integrat design atat pe platforme Wordpress, Joomla cat si eCommerce. Optimizam site-uri SEO pentru motoarele de cautare si va promovam afacerea.
Cat de dificila este optimizarea seo
Cat de dificila este optimizarea seo - detalii, indicatii si trucuri
Creare site web - in Galati si in tara.
Smart Web Design ofera servicii atat in zona de web design, cat si in zona de optimizare pentru motoarele de cautare a site-urilor web sau SEO cum se mai exprima unii specialisti in domeniu. Pe langa aceste doua tipuri de servicii, oferim de asemenea si servicii de administrare a site-urilor web si promovare online. In zona de web design oferim servicii de creare site de prezentare, creare magazin online sau de re-design a site-urilor web. Serviciul de optimizare site se adreseaza celor ce doresc ca website-ul lor sa nu fie doar o semnatura pe carte de vizita, ci un loc unde nevoile clientilor pot intalni, intr-un mod fericit, oferta de produse sau servicii pe care website-ul o promoveaza. Administrarea site-urilor web si promovarea online sunt doua servicii ce vin sa completeze serviciile mai sus prezentate si care fac parte dintr-un tot unitar ce ar trebui sa va aduca rezutatele dorite. Pentru mai multe detalii te invit sa ne contactezi prin formular de mesaje sau prin telefon.