link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Paglo - motor de căutare IT pe reţeaua locală
de cti97 la: 22/11/2007 16:49:46
taguri: Tehnologie 

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Paglo - motor de căutare IT pe reţeaua locală"

Wikia Search - motor de căutare de la Wikipedia - poză spion ?
Wikia Search - motor de căutare de la Wikipedia - poză spion ?
Noul motor de căutare Cuil.com - rival pentru Google?
Noul motor de căutare Cuil.com - rival pentru Google?
Zuzuka.ro - încă un motor de căutare românesc
Zuzuka.ro - încă un motor de căutare românesc
Wolfram Alpha un nou motor de căutare britanic care ar putea revoluţiona căutările online
Wolfram Alpha un nou motor de căutare britanic care ar putea revoluţiona căutările online
Lansarea primului motor de căutare de produse şi oferte – CuDiscount.ro
Lansarea primului motor de căutare de produse şi oferte – CuDiscount.ro
Marian Oprişan, implicat în reţeaua prostituatelor de lux din reţeaua Marta
Marian Oprişan, preşedintele Consiliului Judeţean şi vicepreşedinte al PSD, ar fi fost client al reţelei de prostituate condusă de Andreea Marta, soţia fostului şef de cabinet al lui Sorin Blejnar, ex- preşedintele al ANAF. Social - democratul a negat implicarea în dosar, punand nominalizarea sa pe seama faptului că este un adversar al preşedintelui suspendat Traian Băsescu. Baronul PSD este burlac şi este cunoscut ca un mare admirator al femeilor frumoase, căruia îi place să trăiască viaţa la maxim
De ieri răsfoiesc blogurile din Blogosfera românească prin reţeaua blogbrowsing, am revenit cu Entrecard şi testez Spottt de la AdBrite
De ieri răsfoiesc blogurile din Blogosfera românească prin reţeaua blogbrowsing, am revenit cu Entrecard şi testez Spottt de la AdBrite
Vodafone măreşte viteza la 3G în toată reţeaua (România)
Vodafone măreşte viteza la 3G în toată reţeaua (România)
Reţeaua lui Base
Reţeaua lui Base
Yahoo, Microsoft şi Google au colaborat pentru lansarea Iniţiativei “Reţeaua Globală”
Yahoo, Microsoft şi Google au colaborat pentru lansarea Iniţiativei “Reţeaua Globală”
MyHeritage, reţeaua socială de familie cu cea mai rapidă creştere, vine în România
MyHeritage, reţeaua socială de familie cu cea mai rapidă creştere, vine în România
Emag şi reţeaua
Emag şi reţeaua
Ce-mi place la Bing | IT4Fans – te ajută să te miști în IT!
M-am trezit vizitând mai des noul motor de căutare al lui Microsoft de când acesta a fost re-lansat. Mai mult să verific ce fotografie mai are pusă pe post de background. Pentru că sunt absolut superbe şi le schimbă în fiecare zi.
Motor de cautare magazine online
Un motor de căutare precum este Gigo are în vedere indexarea unui număr consistent de pagini web, prin intermediul cărora realizam căutari pe diferite expresii pe care le introducem în momentul cautarilor.
În cazul în care navigati pe internet cu siguranta ați folosit cel putin un motor de căutare existent si știți despre ce este vorba.

În funcție de cuvintele folosite motorul de căutare are capacitatea de a găsi un numar însemnat de rezultate mai mic sau mare ce vor fi sortate în funcție de popularitatea si calitatea paginilor web.
Prezentarea reţelei Internet
Prin anii 1960, în cadrul Departamentului de Apărare al SUA (Department of Defence) a apărut şi s-a dezvoltat reţeaua ARPANET (Advanced Research Projects ...
Byte, noua rețea socială, se lansează primăvara viitoare
Byte, succesorul lui Vine, se lansează primăvara anului 2019. Informația a fost data ieri de co-creatorul Dom Hofmann pe rețeaua de socializare Twitter.
Google genereaza 6.4% din traficul total de pe Internet
Un raport recent al firmei Arbor Networks (specializate în securitatea rețelelor de calculatoare) arata că traficul pe care utilizatorii îl fac cu toate site-urile Google la un loc ar fi depășit 6.4%. Aici sunt incluse în primul rând motorul de căutare Google, site-ul de video sharing YouTube, GMail, suita de aplicații web pentru office Google Docs, Google Maps și numeroasele aplicații web Google mai mult sau mai puțin cunoscute și utilizate.
Google recunoaște că ajustează manual pagerank-ul paginilor indexate
Google. Cea mai mare afacere din domeniul IT (și nu numai) a ultimului deceniu. Singurul motor de căutare al cărui nume a ajuns să fie inclus în dicționarul oficial al limbii engleze. Și lista laudelor și a realizărilor Google ar putea continua pentru cel puțin încă o mie de cuvinte dar nu mi-am propus să-l proslăvesc acum.

Pentru a înțelege mai bine afirmația din titlu, prezint succint modul de funcționare a lui Google Search (precizez că acest subiect este atât de vast încât ar putea fi cu ușurință predat sub forma unui curs universitar de două semestre):
Google Knowledge Graph
Google, cel mai utilizat motor de căutare din lume a anunțat pe blog-ul companiei lansarea unei aplicații ce va revoluționa căutarea pe internet. Această aplicație va avea capacitatea să facă diferența între sensurile unui cuvânt.
Search 2.0
Cu jumătate de an în urmă dacă mi-ar fi spus cineva că există ceva mai tare decât Google m-aş fi uitat chiorâş. De ceva timp, de când am început să folosesc twitter, am remarcat ceva de-a dreptul extraordinar şi anume căutarea în timp real. Astă seară vroiam să văd un film bun şi am hotărât să caut pe twitter, garantat am să găsesc oameni care au scris despre asta. Hai să facem un mic experiment:

Să presupunem că doresc să aflu imediat un titlu de film pe care să-l devorez:

Google mă direcţionează către alte site-uri şi va mai dura un pic până să aflu un film oarecum interesant (la o distanţă de câteva clic-uri)
Twitter search îmi oferă pe tavă câteva titluri de filme, filme vizionate de twiterişti.
Observă cineva 2.0-ul căutării din Twitter search?


rapid
în timp real (dimineaţa hot trend-urile pe twitter sunt morning sau good evening)
o pânză de păianjen care pune în prim plan omul şi apoi maşina. De ce să caut de nebun prin Google diverse forumuri unde s-a vorbit despre filme când pot să aflu direct de la oamenii care urmăresc filmele în timp real?
Se pare că nu-s singurul care vede 2.0-ul din următoarele motoarele de căutare. Cineva menţionează că pasionaţii de twitter (care butonează cu atât entuziasm 140 sau mai puţine caractere per twit) alimentează primul motor de căutare bazat doar pe oameni. Defapt, nu asta înseamnă noţiunea de social search? Oamenii alimentează rezultatele cu ce ar dori alţi oameni să caute. Oamenii oferă relevanţă, nu nişte maşinării. Oamenii ştiu mai bine ce-şi doresc decât nişte maşini!

Comentariile gen “twitter search will kill Google” sunt irelevante. E ca şi cum am spune că yozilla o să omoare Google. Sunt două tipuri de căutare total diferite. Auzisem că Facebook ar fi vrut să cumpere Twitter, momentan mă gândesc şi la ipostaza când Yahoo sau MS ar cumpăra Twitter. De ce? E un debate interesant şi sunt curios cum va evolua lumea căutărilor pe internet.

Relatat la search 2.0, am ajuns să citesc pe un blog despre distrugerea creativă în online şi modul inedit în care web-ul se modifică. Altcineva spunea că now.google.com ar însemna autoritatea search.twitter.com. Alţii sunt mai acizi ca mine, spun clar: căutările de pe la noi sunt stricate. În era social media (blog-uri, ştiri live, comentarii şi aşa mai departe) este nevoie de o căutare în timp real care să sumarizeze conţinutul, să-l prioritizeze şi să-l rankeze.

În concluzie, care să fie numele următorului motor de căutare, 2.0?
Google şi website-urile sale deţin monopolul căutărilor la nivel global
Un studiu publicat recent arată că motorul de căutare Google şi website-urile afiliate deţin supremaţia în topul căutărilor la nivel global. Studiul, realizat în luna august a anului în curs, arată că în această lună s-au efectuat nu mai puţin de 61 de miliarde de căutări în motoarele de căutare. Dintre acestea, 37 de miliarde aparţin lui Google, prin motorul de căutare sau prin alte website-uri precum YouTube.
Ce E Mai Bine - un Domain Internaţional sau Local ?
Nu sunt expert mare în domeniul dat, dar opinia mea este că un blog cu un domeniu local va primi un trafic mai calitativ - cu o conversie bună a vizitatorilor. Însă cantitativ traficul v-a fi mult mai mic, însă pentru un blogger cred că mai mult contează calitatea traficul şi nu cantitatea lui.Un blog cu un domeniu local cu un conţinut calitativ, va primi mai multe backlink-uri şi autoritate de la motoarele de cautare cu ţintire locală. Adica un blog local va primi mai mult trafic de la motorul de căutare localizat, spre exemplu pentru un blog cu domain local traficul v-a veni nu de la Google.com (global), ci de la Google.com.versiunea_localizată.
Cum maresti viteza de incarcare a sitului / blogului tau
Viteza de încărcare a unui site sau blog contează enorm. Pe lângă faptul că vizitatorii pot părăsi situl de îndată ce observă timpii mari de încărcare, mai este și recenta modificare a motorului de căutare Google ce a început să țină cont de viteza de încărcare a siturilor.
Ce înseamnă Link Dofollow şi Nofollow? Unde Poti Capata Backlink-uri Dofollow In R.Moldova Si Romania?
În momentul în care inseraţi un link (legătură) către o pagină/domeniu, link-urile pot fi de două tipuri: dofollow şi nofollow. Ce este un link nofollow?
Link-urile nofollow sunt doar trimiteri către o pagină/un domeniu prin care cititorii îl pot accesa, însă din punct de vedere SEO acestea nu au nici o valoare. Practic, un link nofollow îi spune motorului de căutare Google ” link-ul nu trebuie să influenţeze poziţia site-ului în clasamentul căutărilor”. Concluzie? Link-urile nofollow nu influenţează pe Google.
Pozitionare Web : Diferenta intre PageRank si TrustRank
Pozitionare Web - Unul din factorii externi foarte importanți in acest moment pentru pozitionarea unui site Web,probabil cel mai important,este cantitatea si calitatea de link-uri ce le primeste un site web.Aceste link-uri provin din diferite site-uri, cărora motorul de căutare le-a aplicat deja reguli de indexare,poziționare si de verificare a calității conținutului.

In acest articol va voi explica doi factori foarte cunoscuți in poziționarea Web : PageRank și TrustRank
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
Termenul SEO este abrevierea pentru “Search Engine Optimization” (Optimizare pentru motoare de cautare).Sigur nu se refera la optimizarea motoarelor de cautare.Se refera la optimizarea site-urilor Web in motoarele de cautare.Pentru pifani motoare de cautare sunt:Google;Yahoo;Bing;Ask….etc.

De ce are nevoie cineva de optimizarea unui site Web?

Motoarele de căutare,ca forma de căutare a informației pe Internet au apărut la jumătatea anilor 90.Monitorizau site-urile Web si le indexau in propria baza de date marcându-le ca posesori de un cuvânt sau altul in conținutul lor.Deci,când cineva făcea o căutare in dreptunghiul de căutare al acestui motor de căutare,acesta cauta cuvântul rapid in baza sa de date și găsea paginile indexate corespondente căutării.
Ce înseamnă SE, SEM, SERP, SEO, SEF?
SE = Search Engine Search Engine (SE) = Motor de căutare web; instrument de căutare bazat pe internet; o clasă de programe specializată în a returna o ...
Promovarea online - sfaturi utile si idei pentru o mai buna vizibilitate online
Internetul a transformat radical modul în care construim și promovăm afacerile: avem acces la resurse mult mai multe și asta într-un timp foarte scurt. Foarte mulți antreprenori renunță la promovarea online sau o întârzie deoarece o văd ca pe o cheltuială inutila.

Ai nevoie de promovare online?
ai nevoie de promovare online?

Este posibil să construiești o afacere chiar și fără o prezență pe internet? La urma urmei, marketingul online nu este opțional? Teoretic da, însă vei pierde un potențial enorm dacă faci acest lucru.

Acum că este 2018, este absolut imperativ să ai un site de înaltă calitate și dinamic pentru afacerea ta.

În 2018, site-ul tău Web ar trebui să:

ofere vizitatorilor informațiile de care au nevoie pentru a te apela sau a te vizita.
fie optimizat pentru motoarele de căutare
aiba un formular de contact pentru a iniția comunicarea prin e-mail
informeze vizitatorii despre produse, servicii și prețuri
aiba un blog care aduce vizite prin informații de calitate
cel mai important: site-ul tău ar trebui să fie mobile-friendly. Acest lucru te va ajuta să câștigi clienți.

Strategii necesare pentru o buna promovare online:

1. Brand awareness

Brandul tău îți oferă o imagine mai personală de a-ți promova marca. Totodată, îți oferă mai multe posibilități de a te conecta cu ceilalți, de a forma parteneriate. Toate afacerile ar trebui să lucreze în mod constant la brand awareness, chiar dacă sunt deja cunoscuți pe piață. Dacă crezi că ești foarte cunoscut pe nișa ta de piață și consideri că nu merită să investești în brand, atunci de ce crezi ca cei de la Coca Cola investesc atâția bani pe promovarea brandului? Ei sigur nu au nevoie să fie și mai cunoscuți.

2. Optimizarea SEO a site-ului

Optimizarea site-ului te ajută să fii mai vizibil pentru motoarele de căutare, astfel încât să obții mai mult trafic de la utilizatorii care caută produsele sau serviciile pe care le oferi. Este important să ai o structură tehnică bună a site-ului și conținut constant și de calitate.

3. SMO (Social Media Optimization)

Google este cu siguranță cea mai de încredere platformă care îți poate oferi potențiali clienți, însă Facebook este cea mai versatilă și pentru anumite afaceri este și cea mai potrivită. Asta nu înseamnă că în 2018 nu mai este importantă optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), însă la fel de importantă este și optimizarea pentru social media. SMO - Social Media Optimization - implică tactici care pot asigura că afacerea ta iese în evidență și devine ușor de găsit.

4. Conținut original și de calitate

În 2018, mai mult decât oricând, consumatorii așteaptă autenticitate, transparență, răspunsuri rapide și prompte din partea dezvoltatorilor de brand. Poveștile despre cum se desfășoară afacerea ta, transpuse în imagini sau clipuri video pot juca un rol important în crearea de conținut efemer. Acestea ajută la construirea încrederii și implicare consecventă.

5. Campanii PPC (pay-per-click)

O campanie PPC (prin Google Adwords, Facebook Ads și alte tipuri) poate garanta prezența site-ului tău în mult râvnita primă pagina a motorului de căutare - Google - ceea ce vizează să atragă cât mai mulți oameni pe site-ul tău. Optimizarea conversiilor te ajută să obții mai multă valoare pentru fiecare vizitator și maximizează rata de conversie.

6. Conținut video

Chiar dacă videoclipul este produs pentru a oferi informații, sau este instructiv sau just for fun, video-urile, joacă un rol esențial în strategia de marketing a oricărei mărci.

70% dintre comercianți utilizează acum videoclipuri în strategiile lor de marketing. 82% dintre aceștia indică faptul că marketingul conținutului video s-a dovedit a avea succes. Având în vedere aceste statistici, există o mulțime de motive pentru a lua în considerare implementarea conținutului video în construirea campaniei tale de marketing.

7. Recenzii pozitive

Utilizatorii citesc de multe ori recenziile celorlalți cumpărători în drumul lor spre decizia de cumpărare și, de aceea, este important ca serviciile pe care le oferi să fie de calitate. O afacere credibilă, care își valorifică clienții, se așteaptă să aibe recenzii pozitive care vor duce, în final, la loialitatea clienților ți la o creștere exponențiala a bazei de clienți.

8. Locația

Înregistrarea site-ului tău in Google Places va permite afacerii tale să fie ușor de găsit. Procesul de includere a site-ului în piața locală este relativ simplu, se va verifica veridicitatea business-ului, prin completarea unui formular.
Western Digital lansează în România două discuri externe cu capacitatea de 2 TB
Discurile vor fi disponibile prin reţeaua de distribuţie Asesoft.



Ambele soluţii de stocare aparţin liniei de profil numită My Book. Western Digital al lansat această linie de discuri externe pentru a oferi o soluţie eficientă de stocare şi backup de date atât profesioniştilor cât şi home user-ilor. Produsele My Book sunt destul de bine vândute pe pieţele din vest, iar acum, doi membri "clasici" intră şi pe piaţa românească: My Book Pro Edition II şi My Book World Edition II