link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Câte browsere foloseşti?
de Korbu la: 20/10/2010 12:58:58
Întrebarea este foarte simplă, dar pe lângă a spune numărul de browsere folosite, mă intereseaza şi numele aceluia care îl foloseşti cel mai mult dintre cele care le ai instalate pe sistemul tău de operare.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Câte browsere foloseşti?"

Cum se scrie corect: vise sau visuri, roate sau roți? Folosește internetul și găsește răspunsuri din partea experților în redactarea cuvintelor
Cum se scrie corect: vise sau visuri, roate sau roți? Folosește internetul și găsește răspunsuri din partea experților în redactarea cuvintelor
Windows trebuie sa contina si alte browsere
Windows trebuie sa contina si alte browsere
Browsere moderne pentru aplicatii moderne
Google anunta pe blogul oficial ca renunta la crearea de aplicatii pentru Internet Explorer 6 (IE6).

Conform rapoartelor StatCounter, Internet Explorer 6.0 detine 18% din piata browserelor folosite.
Ţânţarii, o problemă pe timp de vară? Foloseşte atomizorul şi începe lupta împotriva micilor vampiri!
Ţânţarii, o problemă pe timp de vară? Foloseşte atomizorul şi începe lupta împotriva micilor vampiri!
Îţi cade părul? Foloseşte uleiul de argan! Iată o reţetă homemade simplă pentru tratarea rădăcinii părului
Îţi cade părul? Foloseşte uleiul de argan! Iată o reţetă homemade simplă pentru tratarea rădăcinii părului
Opt motive să începi să folosești un slow cooker
Opt motive să începi să folosești un slow cooker
Daca browserele ar fi femei
Daca browserele ar fi femei
Topul browserelor mobile din Romania
Topul browserelor mobile din Romania
Cât de eficient îți folosești tastatura? Touch typing îți spune ceva? | IT4Fans – te ajută să te miști în IT!
Mai avem nevoie de tastatură? Dacă n-ar fi nevoie să-și bată userul și parola și să mai scrie câte un mail sau să bage în ...
Competitia browserelor - Internet Explorer ramane lider
Competitia browserelor - Internet Explorer ramane lider
Testeaza cum ti se vede situl in zeci de browsere
Testeaza cum ti se vede situl in zeci de browsere
 "Dacă vrei să ajungi sus, foloseşte picioarele tale. Nu te lăsa purtat, nu te căţăra pe spinarea sau pe capul altora." Friedrich Nietzsche Scurtele de azi
Azi a fost o vreme de cacat asa ca am dormit toata ziua si pe seara am iesi sa dau o tura prin oras sa imi cumpar o geaca mai groasa de iarna. Cand am plecat de acasa ploua incet, iar cand am ajuns acasa incepuse sa ninga, wtf!?
Cum nu prea am chef sa scriu si nu prea am despre ce sa scriu va recomand cateva posturi de prin blogosfera :
 "Dacă vrei să ajungi sus, foloseşte picioarele tale. Nu te lăsa purtat, nu te căţăra pe spinarea sau pe capul altora." Friedrich Nietzsche Betty se lanseaza solo
Betty de la Etnic cum o stim cu toti, si-a inceput cariera solo, noul sau nume de scena va fi Betty Stroe, iar din cate am observat si-a schimbat si stilul muzical. Aseara la antena2, la Morar si-a lansat prima sa piesa din cariera solo.

Aceasta este piesa :
Ce este Facebook? La ce foloseşte? | IT4Fans – te ajută să te miști în IT!
Intro: Mă uitam recent pe ierarhia nevoilor umane concepută de Abraham Maslow şi observam că respectul de sine şi nevoia de socializare se află pe un prag destul de ridicat. Lucru normal de altfel, după ce individul şi-a asigurat nevoile fiziologice, cele de securitate pe termen mediu şi lung şi de dragoste, simte nevoia de a avea un statut social pentru care să fie respectat de către ceilalţi membrii ai comunităţii. Iar dacă pentru satisfacerea acestei nevoi, pe vremuri era de ajuns să te ştie ceilalţi membrii ai tribului de jupân, odată cu transformarea planetei de către fenomenul internet într-un trib mai mare, datele problemei s-au schimbat întrucâtva, deşi dorinţa a rămas aceeaşi.
Top 6 motive pentru care să foloseşti servicii AdWords profesioniste
1. Publicul ţintă necorespunzător produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul ţintă corespunzător produsului sau serviciului pe care aceştia îl oferă (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung să fie difuzate pe aplicaţii pentru copii).

Experţii AdWords livrează​ reclamele la publicul ţintă potrivit tipului de afacere, folosind opţiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizaţi cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodată, aceştia targetează locaţiile potrivite pentru reclamele tale. Direcţionarea după o anumită ţară, nu înseamnă că anunţurile vor apărea doar în acea locaţie, este eligibil să apară peste tot în lume, deoarece AdWords utilizează mai mult decât simple setări, acesta ţinând cont de IP, adresă, locaţie.

O mare parte dintre utilizatori consideră că au ales în mod eficient publicul ţintă şi aspectele legate de acesta (precum locaţie, vârstă), însă rezultatele întârzie să apară deoarece AdWords are diferiţi algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neînţelgându-i în mod corespunzător.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Mulţi utilizatori folosesc în mod greşit cuvintele​ cheie. Există trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie să le cunoască:

cele cu potrivire amplă,
expresiile,
cele cu potrivire perfectă.

În cazul cuvintelor cheie cu potrivire amplă, anunțurile vor fi afișate indiferent de ordinea cuvintelor din șirul de căutare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi să utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau frază, anunțurile tale vor apărea doar atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în ordinea introdusă de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzător şi lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingătoare este foarte asemănătoare cu scrierea unui titlu de blog. Dacă doreşti să scriii titluri puternice, trebuie să testezi şi să observi ce funcționează. Majoritatea utilizatorilor nu au experienţa necesară de scriere, astfel reclamele ajung să fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însă rezultatele întârzie să apară? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anunțuri.

O echipă profesionistă de​ marketing, cu experienţă tehnică şi creativă, deţine capacitatea de sinteză care îţi va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinţă. Aceştia folosesc diferite extensii (de anunțuri, de tip link, de apel și de locație) care pot fi eficiente în creşterea numărului de click-uri. Ei le utilizează pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile greșite ale anunțurilor nu vor atrage utilizatorii doriţi și ar putea chiar să îi sperie.

4. Distribuţia greşită a bugetului şi a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar și în lumea offline - trebuie să efectuezi urmărirea conversiilor și a marjelor de profit. Faci asta deoarece doreşti să îţi îmbunătăţeşti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelaşi principiu se​ aplică şi la reclamele AdWords, însă mulţi utilizatori ajung să obţină profit de scurtă durată.

Serviciile de marketing sunt concepute în aşa fel încât bugetul trebuie să fie consecvent în timp şi să reprezinte în mod clar o parte clar determinată a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe şi impozite, etc).

Deoarece experţii Google AdWords sunt familiarizaţi cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obţine o creştere constantă a vizibilităţii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc şi testează ce tip de conversie funcţionează în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente şi ieftine, costul plătit de tine pe cuvânt poate ajunge de până la 10 ori mai mic decât într-o campanie generică. Optimizarea anunţurilor, a paginii de destinaţie şi a cuvintelor cheie oferă posibilitatea de a aduce o economie de până la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate să fie atât de mic sunt cunoştinţele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fără cunoştinţe bune de SEO, Adwords-ul poate deveni uşor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de altă parte, experţii în domeniu ştiu să utilizeze setările (altele faţă de cele default) de la Google încât să fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greşeli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corectă a​​ unui​ cuvânt cheie negativ, poţi exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tău. Acest lucru îţi poate reduce costurile și totodată creşte veniturile.

Cu toate acestea, fără sfatul şi experienţa unui expert, utilizatorul poate alege să excludă cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii şi a testării

Dacă obiectivul tău este de a îmbunătăți vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee bună să te aflii într-una din primele două poziții ale anunțurilor, dar dacă obiectivul este de a obține cele mai bune rezultate, uneori​ este mai bine să fii în poziția 3-5.

Fără testare, nu există nicio modalitate de a ști care poziție a anunțului este cea mai bună pentru afacerea ta. Uneori, poziţionarea pe unul din primele două locuri funcționează foarte bine, dar alteori, pozițiile trei sau patru oferă o eficienţă mai bună.

De altfel, fără o strategie bine definită, reclamele create de către utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesioniştii de AdWords studiază piaţa în mod constant şi vă pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinţă.

Ca în oricare altă strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor funcționa pentru toată lumea. În cele din urmă, cei mai mulți experţi AdWords deţin multe cunoştinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ​creştere naturală şi sănătoasă financiar, pe termen lung.

Nu ezita să apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câştiga timp, bani şi​ vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care​ îţi va fi aproape la fiecare pas. Decizi să rişti, având o posibilitate incertă de reuşită sau să câştigi încet şi sigur, lăsând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!
Distribuie
Tweet
Servicii conexe:

Servicii AdWords
Preturi realizare si administrare campanii AdWords
Management campanii PPC

Articole conexe:

De ce este important sa apelam la serviciile unui expert AdWords?
Google AdWords Romania

Pentru mai multe informatii apelati la un expert in Google AdWords:

0738 336 116
hello@optimpro.ro
Safari 4
Safari 4 si uite asa m-am facut cu patru, cu patru browsere pe desktop.
Ultimul browser despre care am scris este si cel mai nou aparut, Chrome care pentru mine unul are o scapare ce ma face sa nu-l folosesc. Este vorba de inchiderea din gresala a paginii, si daca ai un buton special pe mouse, se intampla des ca din gresala sa inchizi pagina activa, fara sa te anunte ca mai sunt si alte Tab-uri deschise.

Safari 4 la prima vedere este bestial, nu am vazut browser sa ma incante de la inceput atat de mult. Rapid, intuitiv, simplu de folosit. Seamana mult cu Chrome, mai ales la Tab-uri, numai ca la Safari nu poti inchide o pagina cu mai multe Tab-uri fara sa nu te anunte. Chestia cu Top Site este misto si de efect.
Si totusi… cu toate ca este bun si rapid, ei se lauda ca este de 4-5 ori mai rapid decat IE, o fi, nu am stat sa verific, si cu toate astea Safari 4 are o mica buba, pentru bloggeri este putin mai mare.

Safari 4 nu se impaca bine cu TinyMCE, astfel in panoul de administrare WordPress sunt probleme atunci cand se scriu sau se editeaza posturi in Visual si se vrea introducerea unui cod embed sau a unui link, browserul se blocheaza.
Este o problema care pentru un blogger ce foloseste Wordpress este mai importanta decat faptul ca Safari 4 este mai rapid decat celelalte browsere.

Sper ca se va remedia cat mai repede aceasta problema, mai ales ca Safari 4 este inca la stadiu de Beta.
Ce ascunde de la tine Google despre AdSense ???
1. Ai un blog ???
2. Foloseşti AdSense ???
3. Nu obţii un venit dorit din AdSense ???
4. Ai auzit de Joel Comm ???

Dacă răspunsul la întrebarea 1,2 şi 3 este DA, iar la întrebarea 4 este NU, atunci cartea “What Google Never Told You about Making Money with Adsense” scrisă de Joel Comm este soluţia şi ghidul tău în lumea AdSense.
Spune nu : "Yahoo Messenger"
Cu ce câştigă Yahoo ? E simplu , e uşor de folosit ( şi de către copii , ca şi Windows-ul ) . Este destul de uşor să-ţi faci cont şi deasemenea este destul de cunoscut . Nu poţi moţăi liniştit în tren că un tip încercând să agaţe o “pisicuţă” îi cere ID-ul de messenger . Suntem tehnologizaţi frate şi nu mai putem de atâţia y-eci . Nu zic , e bun . Comunici , îţi faci treaba , dar totuşi dacă întreci măsura s-ar putea să-ţi pierzi destul timp pe yahoo sau alte chestii mâncătoare de timp . Nu trăieşti de 15 ori , pe 10 nivele , aşa că ai grijă . Foloseşte mailul şi nu vei mai sta ore în şir să cauţi alt status “şukar” cu care să impresionezi lumea . Scapă de contul de Hi5 şi du-te la plimbare . Ia o carte şi citeşte . Nu-i aşa că te simţi mai bine ?

Trecând la lucruri mai serioase , tu de ce folosesti Yahoo Messenger ? Ţi se pare util sau ţi-a intrat în reflex . Aştept răspunsuri de la voi . Numai bine !
Pleonasmul masculinităţii
Îmi şopteşte . În apă gându-i pluteşte . Poartă o rochie albă , aproape transparentă . Eu sunt gol şi ea dansează . Pe malul oceanului .. aruncă cu apă copilăreşte în mine . Şi-mi spune : ” aruncă .. :)” . Mă aplec şi îi mângâi faţa cu niţică apă . Zâmbeşte . El greşeşte . Sânu-i umezeşte . Şi ce o mai doreşte . I se observă conturul sânilor prin rochia cea udă . Sfere de tentaţii . Îmi privesc mâinile care încep să tremure . Animalul goneşte , tensiunea-mi creşte . Sensul se foieşte . Ea nu se fereşte .

.. Urlet ! “Fugi” şi fuge . Se opreşte şi priveşte . Cum el tot o mai doreşte . Tuşesc . Oceanul începe să ardă . Dar nu mă arde . Urlu ca un animal de luptă . Nu mai ma pot controla . Eu cu mine , un demon şi-un înger . Ea plânge şi nu înţelege . El se repede s-o .. vio .. nu înţelege . Mă strigă pe nume . Canibalul naibii ! Fulgere şi bile de foc . Întrerup puţin al lui noroc . Mă ridic şi sper . Gonesc şi eu spre el . Demonul ei cel fidel . Mă aruncă pe jos .. dintr-o singură suflare . Chiar nu mai pot .. o iubesc , el o doreşte . O gheară îi mătură faţa Ei cea albă . O pune la pământ şi o umileşte . El nu o doreşte , doar o foloseşte
Hai sa mai mânarim un concurs
Un bug in sistemul concursului de pe Fav.com permite oricui foloseste multiple browsere sa cistige concursul.
Cum scriem pe blog ?
comentarii şi foarte puţini vizitatori . Dacă aş scrie zilnic câteva posturi , aş comenta pe ici pe colo şi m-aş băga în seamă .. mâine poimâine aş ajunge un blogger de succes . Mie îmi place să stau în băncuţa mea , să scriu atunci când chiar am ceva de scris şi să nu mă bag în seamă prosteşte . Nu vin toţi copilaşii să-mi comenteze aberaţii , iar când comentează careva .. comentează că vrea .

Ce scriu pe blog ? După o analiză mai amănunţită mi-am dat seama ce e bine să scrii pe blog . Nu vreau să abuzez de timpul liber al cititorilor aruncându-le în faţă cu subiecte plictisitoare . De exemplu o poezie nu face rău nimănui . Asta simt , asta scriu . Ofer o informaţie despre o anumită temă . Probabil că o scriu cu o uşoară tentă de subiectivism , însă informaţia nu e personală . Îi răspunde cititorului la întrebare . Ieri vroiam să scriu despre oameni şi cărţi . La un moment dat mi-am dat seama că postul tinde spre prea mult subiectivism . Este viziunea mea despre tema respectivă . Am hotărât că nu-mi pot limita cititorii la o singură viziune şi am hotărât să nu public acel articol . Doar dacă l-aş scrie într-un mod comic-ironic să destindă .. dar nu ăsta e sensul blogului . Acest articol face excepţie , dar totuşi îl scriu pe blog . Este o viziune personală la un mod de a nu limita cititorul la banalitate şi plictiseală . Poate că nu este cea mai bună soluţie , însă în acest moment este o soluţie bună . Nu oblig pe nimeni să adopte acest stil . Concluzia n-are rost s-o scriu aici .

Cum scriu pe blog ? Consider că pe lângă informaţia oferită , trebuie ca şi prezentarea să fie cât de cât decentă . Şi prin asta vreau să menţionez următoarele :

diacritice : vreau să înţeleg ce scrii tu acolo , româneşte . Orice alt limbaj banal , de efect sau cu tentă englezească îmi provoacă o deosebită scârbă .
text aranjat : nu turna toată informaţia la grămadă . Încearcă măcar să foloseşti paragrafe . Posibil ca cititorul să nu fie interesat decât de o bucată . Nu-l limita .
sub-titluri : dacă tema abordată se împarte în mai multe părţi e bine să ai sub-titluri . Un text curat şi aranjat este mai probabil să fie citit până la capăt .
culori : dacă vrei să subliniezi ceva colorează . Poţi folosi şi bold . Atrage-i atenţia cititorului asupra ideilor de bază într-un mod plăcut . Ce-i prea mult strică , deci atenţie !
spaţiile : lasă textul să respire . Lasă-l pe cititor să se odihnească până trece la următoarea idee . Prea multe spaţii strică .
stilul : păstrează un stil anume . Nu aici o culoare , aici altă culoare pentru aceeaşi idee . Curat înseamnă stilat .
Ce nu-mi place la alte bloguri ? Menţionez încă de la început . Dacă mie nu-mi place asta nu înseamnă că soluţia blogger-ului respectiv nu este bună . Aia simte , aia scrie . O să fac o mică listă :

ştiri : dacă am nevoie de o anumită ştire , în niciun caz nu vreau să-ţi citesc părerea ci ştirea .
frustrările tale : sincer nu-mi pasă că ţi-a lovit un oarecare maşina sau că te-a părăsit soţia . Sau mai ştiu eu ce problemă mai ai şi tu .
ideile tale : vrei să schimbi lumea . N-o să se întâmple prin intermediul blogului .
funny : urăsc paginile care se încarcă greu din cauza zecilor de filmuleţe . Subiectiv ..
comedia ieftină : n-ai talent ? mai rău plictiseşti .
Concluzie : tu scrii ce vrei pe blog . Dar să nu te miri că toate acele comentarii nu sunt scrise din suflet . Apropo , nu sunt frustrat că nu sunt un blogger de succes . Îmi place să cred că nu plictisesc prea tare puţinii cititori pe care îi am .
Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love
Vad ca ieri au avut premiera multe videoclipuri , si Armin van Buuren a venit cu un videoclip care arata bine si piesa imi place si nu sunt un ascultator al acestui gen , dar suna bine .Piesa o puteti gasii pe noul album Armin Van Buuren - Imagine .Am vazut odata un filmulet cu Armin van Buuren in studio si am vazut ca folosea mult Logic pro 8 , pacat ca mergea doar pe Mac .Olanda are dj ii de top vad , el care este dj ul nr 1 in lume si Dj Tiesto , cred ca sunt insipirati de treaba legala de la ei din tara :))
Blogu' de râs
Mă întreba Mihai într-un comentariu ce părere am despre acest blog . Şi cum nu cred că aş putea răspunde prea drăguţ într-un alt comentariu m-am gândit deci să scriu un articol . Nu o să mă adresez cuiva anume , nu o să laud sau să critic într-un mod abuziv , cât am să-mi exprim părerile despre acest blog . Deci să începem .

Când intru pe un blog , prima dată mă lovesc de dispunerea informaţiei în pagină . Vreau să citesc , nu vreau să fiu obligat să citesc ceva . În al doilea rând mi se pare un pic cam copilăresc ( dacă nu cumva asta e şi ideea blogului ) să-mi vâri o tonă de zâmbilici pe gât . Pentru cine nu ştie ce-i ăla un zâmbilici îi mai spune şi emoticon sau de asta . După părerea mea , dacă chiar vrei să-ţi exprimi o anumită stare de spirit , să presupunem că eşti tare entuziasmat , n-o exprimi printr-un fluviu de zâmbilici , cât printr-un stil aparte de povestire . Şi mai ales când văd o frază întreagă sau mai multe îngroşate , ma dor ochii , nu alta . A nu se înţelege că am ceva cu cei care scriu pe blog . Nu . Sper ca într-un fel sfaturile mele să ajute şi blogul să atragă o gamă mai mare de cititori .

Dacă tu scrii pe blog nearanjat , cu mulţi zâmbilici şi cam copilăresc , cititorii o să fie pe măsură . Nimeni nu te obligă să schimbi ideea de bază a blogului . Însă în acelaşi timp nimeni nu obligă pe cititori să intre la tine pe blog . Poţi însă să aranjezi mai plăcut informaţia , s-o structurezi mai bine şi să atragi mai mulţi cititori .

Văd că prin titlu foloseşti diacritice . Ori le foloseşti peste tot , ori nu le foloseşti deloc . Limba română trebuie să aibă şi ea un sens până la urma urmei . Atenţie şi la imaginea de sus .

Pe de altă parte pot spune că descrierea lui Mihai de pe blog este interesantă . Este destul de important ca un blog să conţină un about scris cu cap . Îmi place cum a ieşit şi te felicit .

În concluzie . Mi-am dat seamă că tinde spre un blog personal , dar în acelaşi timp se numeşte blogul de râs . După părerea mea , ar trebui să te ţii de o idee şi bună . Ori încerci să relaxezi pe cel care intră pe blog , ori scrii despre lucruri mai personale . Ia-o ca pe un sfat . Blogul este următorul : blogul de râs .
Joc experimental
Titlul este auzit recent într-o melodie . Joc experimental , natura umană . Un pic cam sadic după părerea mea . Odată cu aparaţia computerelor oamenii au început să-şi pună întrebări noi şi să-şi imagineze alte lucruri ciudate . Nu mai miră pe nimeni că cineva crede că lumea reală este defapt una virtuală sau că fantomele există . Citisem recent şi teoria conform căreia oamenii au evoluat din maşini . Şi să nu uităm de faptul că universul este un computer uriaş .

Se poate , nu spune nimeni că nu se poate . Atât timp cât nu este demonstrat contrariul , există orice . Fiecare e liber să-şi imagineze . În fond , de ce nu ? Îşi omoară timpul cu ceva şi scapă de viitoarele depresii . Să fie imaginaţia o altă formă de auto-apărare ? Revenind la subiectul nostru , umanul este o chestiune interesantă . Dacă ar fi să ne luăm după Biblie , suntem o Creaţie . Dar nu orice fel de creaţie ci creaţia Cuiva . Iar dacă suntem adepţii evoluţionismului jocul experimental este doar o întâmplare . Întâmplare materializată prin existenţă . O Creaţie fără creator . O casă necesită cărămizi , muncitori şi alte cele ca să ia formă . Un cub are colţuri şi o sferă are rază . Biblia încearcă să ne ofere un răspuns mestecabil în limite umane . Omul are nevoie de un creator pentru a putea înţelege o creaţie . Al doilea joc este mai greu mestecabil . Ceea ce nu poate fi înghiţit , nu ajunge să fie digerat decât prin ficţiune . Ne imaginăm că nimicul a devenit la un moment dat ceva . La rândul lui ceva-ul a evoluat în ceea ce este astăzi .

De ce a fost nevoie de tehnică de calcul ? Odată cu creşterea populaţiei şi implicit nevoilor , oamenii au trebuit să găsească alte moduri să-şi facă munca mai rapidă . Se spune că trăim într-un secol în care totul se derulează rapid . Tehnologia face ca totul să se desfăşoare rapid sau totul a avut nevoie de tehnologie ca să se desfăşoare rapid ? Ce este omul la nivel biologic ? Facem repede o analogie cu maşinile noastre şi suntem siguri că avem dreptate . Totuşi roboţeii la care te gândeşti au apărut după om şi chiar s-au inspirat din modul lui de funcţionare . Poate că totuşi omul este mai presus decât o maşină . Un joc experimental al evoluţiei cu două mâini şi două picioare . Pornind de la faptul că maşina a apărut dintr-o anumită nevoie a omenirii , omul poate să fi apărut dintr-o anumită nevoie a Evoluţiei . Şi fără să vrem ne lăsăm ademeniţi de primul joc în care există un creator . Suntem influienţaţi de noi înşine . Ne imaginăm o lume fără creator . Putem însă să concepem acest lucru ? Totuşi de ce a fost nevoie ca noi să existăm , să evoluăm până la acest moment ? Dinnou suntem influienţaţi de creier şi tindem să punem totul pe seama unui Scop .

Omul are nevoie de un motiv pentru care să existe . Poate nici măcar creierul nu poate să conceapă nevoia aleatorului şi caută să-şi imagineze . Caută să se conformeze fără să pună prea tare accent pe ceva ce nu poate înţelege . El are rolul să ţină corpul în viaţă , să funcţioneze şi să se asambleze la sistem . Ar fi chiar urât ca totul să fie doar un joc experimental , aşa-i ? Îţi scrijeleşti o aliură optimistă pentru a trece cu bine , mai departe . Refuzi pesimismul din simplul motiv că ai pierde timpul degeaba şi nici nu te-ai simţi prea bine . Să presupunem că omul la rândul lui a trebuit să existe pentru ca alte bucăţi din sistem să existe sau să se simtă bine . Un lanţ experimental bazat pe nevoie , cauze , efecte şi focare .

Efectul de cub , în societatea modernă . Lumea e din ce în ce mai mecanizată . Acceptă mai uşor cubul decât înainte pentru că are nevoie . Omul fără scop , se pierde . Fie că se împătureşte într-o mantie depresivă , rebelă sau naivă . Fie nu ajută cu nimic sistemul . Scopul este deci , într-o manieră pesimistă desigur , gluma care aţâţă focul evolutiv . Şi cum unii oameni au înţeles această chestie s-au hotărât să dea o altă noanţă jocului . Când eşti manipulat chiar de psihic căci este nevoie , când mai picură cu nişte cuvinte frumoase şi atât de adevărate , chiar crezi că eşti unic . Unic în felul tău fireşte . O bază de date cu imagini , text şi sunet . Le învârţi niţel şi iese de-o supă socială şi-un caracter inteligent . Modul în care foloseşti informaţiile pe care le strângi te diferenţiază de restul . Nimeni nu garantează un creator , dar totdeauna cineva caută să-l deseneze . Jocul devine sinistru . Manipulare din toate direcţiile . Uneori urâtul poate deveni focul care defineşte oala frumosului . Trebuie doar să ai curaj să joci . Nu-ţi impune limite , ai deja destule .
social, not spam
Atenţie! Articolul care urmează este lung şi trebuie tratat ca atare. În cazul în care ţi-e lene sau ai alte lucruri mai bune de făcut, te rog să părăseşti această pagină. Acestea fiind spuse, îmi aranjez perna şi încep a tasta fioros.

Ideea acestui articol mi-a venit citind poruncile spamerului profesionist pe twitter. Spamul este pentru tăntălăi şi gură cască, de ce?

degeaba îmi dai follow pe twitter. Probabil să adulmec informaţia (să-ţi intru pe site), dar nimic mai mult.
degeaba scrii comentarii anemice pe blogurile ălea mari cu trafic. Probabil să fii remarcat de un alt parazit, care scrie comentarii anemice, dar nimic mai mult.
degeaba faci schimbi de link-uri cu toţi nătărăii şi puştanii. Bullshit, crezi că intră cineva în turma aia de link-uri pusă la blogroll? Posibil să intre, dar câţi te vor frecventa în continuare? Nici unul.
degeaba ne bagi pe gât link-ul blogului tău. Am înţeles, ţi-ai făcut blog, eşti entuziasmat şi înafară de prietenă şi mamă nu ţi l-a citit nimeni. Răbdare, muncă, nu spam.
Be social! De ce?


interacţionează cu alţi bloggeri, constant. Nu-i deajuns să arunci un comentariu pricăjit pe blogul lui x-ulescu’ ca să ai trafic.
oferă ajutor când altcineva are nevoie. Oferă comentarii ontopic, comentarii cu folos. Oferă sfaturi în cazul în care eşti capabil. Dacă vii cu aşa ceva (comentariul 3), zău că nu mă impresionezi.
foloseşte reţele sociale, fii social. Twitter pedalează fantastic în ultimul an, ce mai aştepţi? Interacţionează, ajută, oferă informaţii pe care tu le-ai digera. Implică-te!
Scrie şi scrie bine. Conţinutul e rege. Lumea citeşte informaţii interesante. De ce crezi că are succes pitzipoanca? Conţinutul (nu neapărat pozele cu piţe goale) e scris cu talent.

Degeaba ai idei şi eşti genial dacă nu te citeşte nimeni. Fii egoist când trebuie şi interacţionează. Cititorii nu vin singuri şi se stabilesc pe blogu-ţi că eşti genial. Adu-i la tine, menţine-le interesul.

observă, citeşte, analizează. Vezi cine pe cine citeşte. Vezi cine şi unde comentează şi de ce. Încearcă să îmbini amuzantul cu utilul. Nimeni nu vrea să citească o ştire scrisă de un morocănos în timp ce se screme pe wc. Ok?
acceptă că nu eşti cel mai cel. Greşeşti, înveţi şi treci mai departe.
“puţin e mult“. În cazul în care n-ai talent înăscut la povestit, ascunde-ţi slăbiciunile. Scrie puţin şi bine. Am peste 1k feed-uri de citit, zilnic. Nu am să te citesc în cazul în care te câcâi până scoţi două vorbe.
Nu în ultimul rând, trebuie să vrei. Nu e deajuns să interacţionezi două ore pentru a avea un blog de succes 2 ani.

chiar vrei să câştigi? Chiar vrei să ajungi să scrii excelent şi să arborezi o comunitate drăguţă în jurul blogului?
pas cu pas. Cu o floare nu se face primăvară. Dacă te ia lumea de spamer şi neserios cu greu ai să ieşi din aceste apelative, pe bună dreptate.
Social media spam sucks. O spun alţii pe la case mai mari, nu numai eu. Încearcă să faci ca viaţa altora să pută mai puţin. Hai mişcă-ţi fundul la treabă!
Browser Template
Browser Template, un fisier PSD ce ofera template-ul pentru browserele Mozilla Firefox, Mozilla Firefox pentru Machintosh si Internet Explorer
Busola lui Jack Sparrow
Va mai amintiti de busola legendarului capitan Jack Sparrow? Era un obiect interesant caci, in comparatie cu busolele normale, nu arata nordul si nu se baza pe un punct de referinta absolut extern celui care o folosea.
Pe cand telefonul mobil nu exista...
Sunt o supravietuitoare a vremurilor triste si intunecate cand telefonul se folosea ca sa telefonezi, vremurile alea cand telefonul mobil nu exista inca, cand nimeni nu-si spargea capul lovindu-se de un stalp in timp ce tasteaza un sms plimbandu-se pe strada, cand minciuna “am raspuns la sms-ul tau dar probabil nu l-ai primit” nu fusese inca inventata si nici macar cea cu “aici mobilul nu are retea buna“.
Opera Mobile
Voi continua seria prezentarilor de programe pentru telefoanele mobile Nokia (sistem de operare Symbian), cu un program important pentru cei pasionati de navigarea pe internet de pe telefonul mobil: browserul pentru telefoane mobile. Unul dintre browserele destul de des utilizate pe telefoanele mobile este Opera Mobile.