link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Despre optimizarea unui site cu ajutorul SEO
de grandprix la: 29/12/2011 14:34:30
taguri: Diverse 


Ce inseamna Seo?

Seo inseamna Search engine optimization asta insemnand metodele de obtinere a traficului de pe mototarele de cautare(Google,Yahoo,Bing etc) asta insemnand ca pentru o anumita cautare site-ul sa fie in primele rezultate sau sa fie pe prima pozitie asta generand mai mult trafic pentru site-ul/blog-ul tau.

Cu ce ne ajuta Seo?
Daca o pagina sau mai multe din site-ul tau sunt pe primele locuri in cautari atunci sunt mult mai multe sanse ca un vizitator sa intre pe site-ul tau decat daca acesta ar fi pozitionat pe a doua pagina in cautari asta insemnand mai mult trafic ceea ce duce la o eficienta mai buna a servicilor de publicitate folosite pentru a monetiza site-ul ( adsense , bidvertiser, clickbank si altele) deci mai multi bani online.

Ce putem face ca site-ul sa stea cat mai bine pe Google?

1.Cel mai important aspect este ca articolele si continutul sa fie cat mai originale desi asta inseamna mai multa munca , un site original fata de unul cu continut copiat va sta mult mai bine in ierarhia google
Este foarte important ca site-ul sa aiba o viteza de incarcare buna , sa nu fie foarte incarcat , sa aiba un aspect curat, scris lizibil si continut cat mai bun.

2. Titlul
Titlul pagini web este un aspect foarte important in optimizarea acesteia de aceea este foarte important ca acesta sa arate subiectul pagini web ceea ce poate duce la o indexare mai buna in motoarele de cautare asta insemanand o cresterea a pozitiei pagini in rezultatele motoarelor de cautare

3. Pagerank-ul
Este influentat de backlink-uri adica linkuri catre site-ul nostru de pe alte site-uri , valoarea pagerank-ului este influentara de aceste link-uri dar mai ales de calitatea acestora spre exemplu un link care vine de pe o pagina de pagerank 4 face mult mai mult decat de pe 5 pagini cu pagerank 2 sa zicem.
O alta categorie de linkuri sunt cele interne adica un link de pe o pagina a site-ului duce catre o alta pagina a site-ului desi aceste link-uri sunt mai usor de facut ele nu au importanta chiar asa de mare in formarea Pagerank-ului fata de backlinks

4. Keywords(cuvinte cheie)

Keywords sunt cuvintele de baza ale site-ului tau cele pe care acesta se bazeaza in cautarile google , care au legatura cu subiectul site-ului si se intalnesc in cea mai mare parte a site-ului.
Alegerea keywords-urilor reprezinta un factor determinant in optimizarea site-ului. Este recomandant sa alegi cuvinte care sunt cautate pe google dar nu foarte multe site-uri le folosesc asta inseamna sa nu folosesti un keyword pe care concurenta este foarte mare pentru ca practic nu vei avea nici o sansa in fata site-urilor mari

5. Header


In interiorul headerului este recomandat sa puneti cateva cuvinte cheie dar nu prea multe pentru ca poate duce la confuzia din partea google dar si a vizitatorului.
Si cuvintele scrise in bold, italic sau emphasis sunt importante dar mai putin fata de header.

6. Target-area site-ului

Acest aspect este unul foarte important si inseamna stabilirea tipului de vizitatori pe care ii vrei pe site-ul tau asta insemnand carei categorii de oamenii i se adreseaza site-ul si ce doresc acestia de la site-ul tau
spre exemplu un site cu recenzi auto se adreseaza pasionatiilor de masini iar un alt site cu recenzi despre jocurile video se adreseaza pasionatiilor jocurilor pe calculator
cel cu recenzi auto va avea keywords-uri despre masini iar cel cu jocurile keywords-uri despre jocuri

Cam acesta este tutorialul SEO dar acestea sunt doar cateva aspecte ale optimizari .

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Despre optimizarea unui site cu ajutorul SEO"

Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Cum se face optimizarea unui site relansat
Cum se face optimizarea unui site relansat
Optimizare site web | Firma SEO | Servicii SEO
Optimizare site web - fima servicii seo ce ofera consultanta seo, audit seo, optimizare site web si promovare site online.
Vezi care sunt pasii in optimizarea unui site/blog
Consulta articolul si vezi cum se face marketing-ul online in 2016, strategia optimizarii unui site sau a unui magazin online.
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Beneficiile unui audit SEO si ce intra in pretul pentru optimizare
Articol despre ceea ce inseamna optimizarea pentru motoareled e cautare (SEO), cum se mai face, cum se stabilesc preturile si care sunt beenficiile unui audit SEO. Si chiar mai mult decat atat!
Preturi Servicii SEO si Promovare Site
Servicii de optimizare SEO pentru magazine online, site-uri web si bloguri

SEO (Search Engine Optimization) reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, in mod organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale site-ului.

SEO nu mai este de mult o componenta optionala a marketing-ului online, ci s-a transformat incet, dar sigur, intr-o necesitate, in special acolo unde costurile promovarii pe alte canale este foarte ridicat sau nu exista buget dedicat.

Intr-adevar, in contextul actual al evolutiei internetului, in care informatia circula extrem de rapid iar utilizatorii sunt la fel de rapizi cand este vorba de a cauta si procesa informatia, o pozitie de top in cautarile Google sau ale celorlalte motoare de cautare este cruciala pentru succesul oricarei companii. O buna vizibilitate a produselor si serviciilor oferite face cu siguranta o mare diferenta.

Serviciile noastre SEO includ:

Implementare si suport Google Analytics
Analiza si optimizarea cuvintelor cheie
Analiza si optimizarea continutului site-ului conform strategiei stabilite
Analiza si optimizarea arhitecturii (adrese URL, titluri, meniuri, etc.)
Analiza competitiei
Campanii link-building
Publicare continut (bloguri, postari forum-uri, articole pe blog-ul propriu)
Analiza si optimizarea conturilor social media

Iti oferim un pachet complet de optimizare SEO pentru website-ul tau, sau personalizat in functie de cerinte. Folosim cele mai noi tehnici de optimizare on-site si off-site pentru a
Importanta cuvintelor cheie (keywors) in implementarea SEO
Keyword-urile sunt privite drept caramizi ale limbajului de cautare, intreagul sistem de afisare al rezultatelor fiind bazat pe keywords. Motoarele de cautare au milioane de baze de date mici, fiecare axandu-se pe un anumit cuvant cheie sau expresie. Astfel, evidenta paginilor web se realizeaza in functie indexarea cuvintelor cheie, lucru care imbunatateste sistemul de afisare al informatiilor relevante pentru cautarile utilizatorilor.
In momentul executarii unei cautari, Google, sau alt motor de cautare, realizeaza anumite comparatii si cauta potrivirile dintre paginile ce vor fi afisate si cuvintele introduse in casuta de cautare. In functie de ordinea cuvintelor, punctuatie, ortografie, folosirea majusculelor etc., Google gaseste paginile potrivite si le clasifica in functie de relevanta unui anumit document fata de interogare. Optimizarea unui site, vizeaza aparitia cuvintelor cheie in titlu, meta data si text. Este de dorit ca respectivele cuvinte sa fie cat mai diferite, pentru competitie redusa si implicit o clasare mai buna.
Desi cuvintele cheie sunt de o importanta vitala pentru notorietatea unui site, a abuza de acestea si a le implanta peste tot in mod excesiv poate dauna destul de mult unui site.
Google nu intelege cuvintele cheie cum o poate face o persoana, dar aplicarea unor algoritmi de invatare l-a adus tot mai aproape de acest nivel.
Continutul postat de tine trebuie sa fie relevant si sa apara in locuri relevante (nu poti posta informatii despre Dracula pe un site de pisici), altfel vei munci mult si ineficient, avand ca rezultat un ranking nesatisfacator.
Optimizarea on-page este unul din elementele de baza si este primul lucru care trebuie facut atunci cand doriti sa incepeti o campanie de promovare SEO. Este important ca titlul si URL-ul sa contina minimum un cuvant cheie. Specialistii in SEO recomanda utilizarea cuvintelor cheie de cel putin doua ori (fiecare keyword, inclusiv variatiuni ale sale) in corpul textului. De asemenea, cuvintele cheie trebuie sa apara in atributul ALT al unei imagini (lucru care ajuta in cautarea de imagini, ceea ce creste traficul unui site, prin urmare investitia in promovare site nu a fost inutila) si in eticheta meta descriere (lucru care ajuta la atragerea click-urilor).
Orice companie ar trebui sa inteleaga importanta optimizarii pentru motoarele de cautare, daca vrea ca vanzarile sa creasca si nu invers. Faptul ca pot fi extrem de multe companii care folosesc aceleasi cuvinte cheie si care vizeaza acelasi public, face ca un site sa obtina destul de greu pozitionarea vizata in afisarile motoarelor de cautare. Printr-o analiza ampla a concurentei, poti observa plusurile si minusurile celorlalte companii de profil de pe piata, dar si pe ale tale.
Exista numeroase metode de a verifica ce cuvinte cheie dau rezultate si care au cele mai multe cautari. Acest lucru este important inca din momentul in care ne hotaram sa cumparam domeniul pentru site si ne alegem numele acestuia. Un nume care sa reprezinte un cuvant cheie potrivit este de asemenea un instrument SEO important. Firma SEO te ajuta sa implementezi strategiile potrivite pentru a fi primul pe piata si in motoarele de cautare. De aceea este foarte important sa folosim corect toate tehnicile si strategiile, sau sa angajam specialisti.
Apusul Erei SEO
Fiecare blogger la o etapa anumita a dezvoltarii blogului personal se intilneste cu notiunea de SEO (Search Engine Optimisation) - optimizarea blogului/sitului pentru motoarele de cautare. Multe generatii de bloggeri au studiat metodele folosite in SEO (tag-urile, description, keywords, etc) si la moment bloggerii old school mentioneaza faptul ca SEO este un instrument puternic in procesul de promovare a blogului/contentului publicat pe blog. Insa daca stam un pic si analizam directia in care se dezvolta internetul observam ca defapt SEO nu mai are valoare.
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
Termenul SEO este abrevierea pentru “Search Engine Optimization” (Optimizare pentru motoare de cautare).Sigur nu se refera la optimizarea motoarelor de cautare.Se refera la optimizarea site-urilor Web in motoarele de cautare.Pentru pifani motoare de cautare sunt:Google;Yahoo;Bing;Ask….etc.

De ce are nevoie cineva de optimizarea unui site Web?

Motoarele de căutare,ca forma de căutare a informației pe Internet au apărut la jumătatea anilor 90.Monitorizau site-urile Web si le indexau in propria baza de date marcându-le ca posesori de un cuvânt sau altul in conținutul lor.Deci,când cineva făcea o căutare in dreptunghiul de căutare al acestui motor de căutare,acesta cauta cuvântul rapid in baza sa de date și găsea paginile indexate corespondente căutării.
Cauti servicii SEO cu rezultate garantate?
Servicii de optimizare SEO pentru magazine online, site-uri web si bloguri

SEO (Search Engine Optimization) reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, in mod organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale site-ului.

SEO nu mai este de mult o componenta optionala a marketing-ului online, ci s-a transformat incet, dar sigur, intr-o necesitate, in special acolo unde costurile promovarii pe alte canale este foarte ridicat sau nu exista buget dedicat.

Intr-adevar, in contextul actual al evolutiei internetului, in care informatia circula extrem de rapid iar utilizatorii sunt la fel de rapizi cand este vorba de a cauta si procesa informatia, o pozitie de top in cautarile Google sau ale celorlalte motoare de cautare este cruciala pentru succesul oricarei companii. O buna vizibilitate a produselor si serviciilor oferite face cu siguranta o mare diferenta.

Serviciile noastre SEO includ:

Implementare si suport Google Analytics
Analiza si optimizarea cuvintelor cheie
Analiza si optimizarea continutului site-ului conform strategiei stabilite
Analiza si optimizarea arhitecturii (adrese URL, titluri, meniuri, etc.)
Analiza competitiei
Campanii link-building
Publicare continut (bloguri, postari forum-uri, articole pe blog-ul propriu)
Analiza si optimizarea conturilor social media

Iti oferim un pachet complet de optimizare SEO pentru website-ul tau, sau personalizat in functie de cerinte. Folosim cele mai noi tehnici de optimizare on-site si off-site pentru a asigura o prezenta puternica in mediul online.
Promovare prin Google adwords vs promovare seo
Promovare prin Google adwords sau optimizare site web (SEO)? In primul rand trebuie stiut faptul ca cele doua modalitati de promovare online sunt complementare si nu se exclud una pe cealalta. Fiecare metoda are puncte slabe si puncte forte, iar decizia privind alegerea uneia dintre ele trebuie facuta pe baza tipului de rezultat asteptat.
Promovare prin Google adwords este serviciul de promovare online prin difuzarea de anunturi asociate anumitor cuvinte cheie, pe paginile Google si in reteaua de publicitate acestora. Campaniile Adwords pot fi realizate la nivel de distributie locala, nationala sau internationala.
O promovare prin Google adwords se adreseaza companiilor ce-si doresc rezultate pe termen scurt. Efectele unei campanii Google Adwors se vad intr-o perioada de timp foarte scurta, la doar cateva ore de la momentul timiterii anuntului catre Google. Afisarea unor anunturi Adwords produce o crestere a traficului pe site, intr-o perioada foarta scurta. Campania de Google Adwords are o durata bine stabilita, odata cu finalizarea acesteia, efectele promovarii online dispar.
Publicitate Google adwords se bazeaza pe afisarea anunturilor publicitare in reteaua Google. Anunturile afisate de Google au ca efect, in cazul in care sunt accesate, deschiderea paginilor site-ului pentru care se face promovarea.
Anunturile Google Adwords au un cost de aparitie bazat pe PPC (Pay-Per-Click) sau pe afisarea acestora (licitarea cost pe mia de afisari). Costul unei asemenea campanii variaza in functie de traficul adus de cuvantul cheie ales. In cazul in care apare o parametrizare neadecvata, se poate ajunge la costuri foarte mari.
Anunturile Google Adwords apar in sectiunea de linkuri sponsorizate, fie deasupra listei de site-uri, cu un fundal colorat, fie in partea dreapta. De asemenea, aceste anunturi pot fi postate, suplimentar, si in reteaua de publicitate Google. Din aceasta retea fac parte site-uri precum: Google Maps, Amazon.com, Gmail.com, nytimes.com, howstuffworks.com, business.com.
Asemanari
Asemanarile dintre cele doua modalitati de promovare online se refera in primul rand la faptul ca ambele sunt afisate in urma unor cautari efectuate in motorul de cautare Google. De asemenea ambele se bazeaza pe asocierea cu anumite cuvinte cheie. Succesul promovarii prin Adwords nu se limiteaza la alegerea unor cuvinte cheie relevante.
Combinarea celor doua metode
O campanie Google Adwords necesita doar alegerea unor cuvinte cheie si unei structuri de costuri adecvate, neafectand desfasurarea procesului de optimizare a site-ului pentru Google. Deci exista si posibilitatea combinarii cele doua metode, obtinandu-se rezultate atat pe termen scurt cat si pe termen lung.
Pentru a avea o campanie profitabila este indicat sa apelati la specialisti.
http://promovaregoogle.ro/ ofera servicii Google AdWords fiind Partener Certificat AdWords.
Cauti servicii SEO cu rezultate garantate?
Servicii de optimizare SEO pentru magazine online, site-uri web si bloguri

SEO (Search Engine Optimization) reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, in mod organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale site-ului.

SEO nu mai este de mult o componenta optionala a marketing-ului online, ci s-a transformat incet, dar sigur, intr-o necesitate, in special acolo unde costurile promovarii pe alte canale este foarte ridicat sau nu exista buget dedicat.

Intr-adevar, in contextul actual al evolutiei internetului, in care informatia circula extrem de rapid iar utilizatorii sunt la fel de rapizi cand este vorba de a cauta si procesa informatia, o pozitie de top in cautarile Google sau ale celorlalte motoare de cautare este cruciala pentru succesul oricarei companii. O buna vizibilitate a produselor si serviciilor oferite face cu siguranta o mare diferenta.

Serviciile noastre SEO includ:

Implementare si suport Google Analytics
Analiza si optimizarea cuvintelor cheie
Analiza si optimizarea continutului site-ului conform strategiei stabilite
Analiza si optimizarea arhitecturii (adrese URL, titluri, meniuri, etc.)
Analiza competitiei
Campanii link-building
Publicare continut (bloguri, postari forum-uri, articole pe blog-ul propriu)
Analiza si optimizarea conturilor social media

Iti oferim un pachet complet de optimizare SEO pentru website-ul tau, sau personalizat in functie de cerinte. Folosim cele mai noi tehnici de optimizare on-site si off-site pentru a asigura o prezenta puternica in mediul online.
Cum te ajuta YouTube la SEO
Scopul unei afaceri online e sa aiba un profit cat mai mare, deci cat mai multe comenzi, insa asta presupune si sa ai un numar suficient de mare de potentiali clienti interesati de ceea ce vinzi. Prin urmare, optimizarea unui site e esentiala daca ai un business sau un magazin online. Optimizarea SEO e varianta care iti aduce vizitatori din Google in mod natural, gratuit, de calitate. Si aici te poate ajuta si YouTube.
Cum te ajuta YouTube in optimizare? Foarte curand, videoclipurile de pe YouTube vor ocupa primele pozitii in Google in cele mai multe domenii, deci e o tendinta de care trebuie neaparat sa tii cont. Nu astepta pana cand motorul de cautare va fi invadat de canale de youtube, pentru ca vei in urma concurentei tale. Opteaza cat mai curand sa iti creezi un canal de YouTube asociat afacerii tale, pe care sa il cresti si sa il intretii.

De altfel, oportunitatea despre care iti spuneam mai sus e cu atat mai clara inca din luna martie, cand in urma unui update facut de Google, videoclipurile au inceput sa fie mult favorizate. In imaginea de mai jos poti vedea cum a contribuit acest update la cresterea SEOmark.ro.

Imaginea prezinta modul in care a crescut traficul din Google pentru videoclipurile SEOmark si cum a fost directionat trafic din Google chiar in paginile de pe SEOmark.ro care aveau asociat un video. Deci sa ai un canal de youtube nu e benefic doar pentru imagine, ci si pentru cresterea traficului pe site-ul tau.

De ce si cum te va ajuta YouTube sa cresti in Google

1.Youtube e in familia Google
Youtube ii apartine lui Google si, asa cum a incercat sa isi creasca G+ , asa va face tot posibilul sa creasca YouTube. Totusi, avand deja o atat de mare tractiune si fiind deja un produs bun si cautat, cu siguranta ca Youtube va avea o soarta mult mai buna.

2.Google isi rotunjeste veniturile prin Youtube
Google castiga bani din Youtube, deci are toate motivele sa prioritizeze acest tip de continut. Toata reclama pe care o are un canal de youtube este monetizata si banii sunt impartiti intre posesorului contului si Google. Deci de ce ar promova site-uri si nu propriile canale de monetizare.

3.Google tine cont de tendinte
E un adevar faptul ca videoclipurile raspund cel mai bine anumitor cautari si au un impact mai mare. Oamenii vor sa se informeze in prima faza, deci sa le oferi informatii suplimentare in format video este aproape ca si cum le-ai face o prezentare de vanzari fata in fata. E benefic atat pentru utilizator, care intelege mult mai bine ce ofera produsul (vede care sunt dimensiunile, cum functioneaza etc), dar si pentru vanzator (poate sa demonstreze care sunt beneficiile acelui produs).

Asadar, cum folosim YouTube in favoarea noastra?

Pasul 1. Creeaza-ti un canal de Youtube
Daca e vorba despre un canal asociat unei afaceri, cele mai potrivite sunt tutorialele cat mai bine realizate. Sigur ca asta presupune un anumit buget, insa un canal de Youtube este o investitie care va reprezenta cat mai bine compania ta.

Pasul 2. Fa-ti un plan de SEO
Sa faci videoclipuri e perfect ok, insa nu uita de SEO. Optimizeaza videoclipurile tinad cont de cele mai bune cuvinte cheie, pentru a putea aduce mai multi utilizatori targetati.

Pasul 3. Promoveaza
Ai videoclipuri SEO, interesante si relevate pentru afacerea ta, insa nu ai vizitatori? Continutul SEO nu e suficient, e nevoie si de promovare. O varianta foarte buna e sa creezi cate un articol pentru fiecare video si sa faci cross linking. Pentru ca atat materialul video, cat si cel scris pot sa primeasca separat trafic din Google, pune link spre articol si in descrierea videoclipului de pe YouTube si videoclipul in articol.

Asta te poate ajuta sa primesti trafic din YouTube, in cazul in care videoclipul tau e gasit prin cautarea cuvantului cheie direct in campul de cautare al canalului.
Specialist seo
Daca vrei sa stii totul despre tehnicile de optimizare ale site-urilor viziteaza site-ul meu legat de aceasta.
Cum te ajuta site-urile de comunicate sa iti cresti site-ul si afacerea
Daca ai o afacere si vrei sa cresti autoritatea site-ulu tau, pe langa un design usor de parcurs, informatii utile si text optimizat pe site ai nevoie si de link-uri spre site-ul tau. De atfel, obtinerea unui numar mare de link-uri spre site-ul tau e un pas extrem de important si in niciun caz nu trebuie neglijat daca vrei ca site-ul tau sa creasca si sa urce in cautarile pe Google.
Oferta de site-uri unde poti achizitiona articole cu link e diversa, insa e nevoie sa ai buget dedicat pentru cumpararea de link-uri. Pe langa site-urile de continut, unde poti cumpara advertoriale cu link, o varianta eficienta din punct de vedere al costului o reprezinta site-urile de comunicate de presa.
Daca un advertorial poate costa cateva sute de lei sau de euro, pe un site de comunicate de presa poti cumpara abonamente care iti permit sa postezi constant, frecvent, oricand doresti, un numar mare de comunicate si articole cu link. In cazul unui abonament pe un an, pretul poate varia destul de mult in functie de site, insa posibilitatea de a posta un numar mare de articole si comunicate cu link te va ajuta sa obtii link-uri si vizibilitate la un pret extrem de bun.
De altfel, abonamentele pentru postarea de materiale pe site-urile de comunicate de presa pot fi extrem de eficiente, mai ales daca alegi mai multe site-uri de comunicate unde sa plasezi link-urile tale. Tocmai de aceea, platformele de comunicate de presa Comunicate-PR.ro si Comunicare-Online.ro in parteneriat cu PR2Advertising.ro vin cu un pachet extins, care te va ajuta sa iti eficientizezi campaniile de SEO si PR.
Asadar, printr-un singur pachet vei avea trei site-uri unde iti poti posta articolele si comunicatele tale cu link. Astfel vei obtine link-uri si vizibilitate pe trei domenii diferite .ro (site-uri).
Folosirea unui astfel de abonament te va ajuta in mai multe privinte:
- sa obtii link-uri pe trei domenii distincte
- sa publici comunicate si articole cu link la un pret mic
- sa cresti numarul de link-uri spre site-ul tau sau al clientilor tai
- sa publici oricand vrei, fara moderare
- sa obtii un numar mai mare de aparitii media pentru campaniile tale de comunicare
- sa sustii campaniile de SEO si relatii publice la un cost extrem de bun
Testeaza pachetul pus la dispozitie de PR2Advertising.ro, pachet care iti permite publicarea unui numar nelimitat de articole si comunicate de presa cu link, la un pret extrem de bun. Vezi pachetul de postare comunicate pe trei site-uri.
Despre PR2Advertising.ro
PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care, incepand din anul 2011, si-a propus sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target.
PSK Solution
Promovarea Online difera de la caz la caz : daca vorbim de promovarea seo, acest tip de promovare difera in primul rand de nisa in care activeaza website-ul. Promovarea SEO depinde de foarte multi factori, o campanie de promovare poate dura pana la 9 luni in functie de nisa. De exemplu : un website care vinde piese auto o sa fie mult mai usor de promovat decat un site care vinde telefoane. Asadar, inainte de a incepe promovarea unui website este foarte important ca si website-ul pe care incercam sa il promovam sa fie in standarde. Primul pas este sa optimizam website-ul (se numeste Seo On Page), dupa care incepem promovarea lui prin crearea de comunicate de presa, backlink-uri, traffic etc….
Servicii de promovare online
SEO
De la 100 EUR/luna
SEO reprezinta un proces complex de optimizare a site-urilor web in vederea pozitionarii cat mai favorabil, organic, in rezultatele motoarelor de cautare, pentru anumite cuvinte cheie esentiale.
Catalog firme romanesti
Poti creste cifra de afaceri a unei firme daca optimizezi web siteul astfel incat sa atragi mai multi vizitatori de pe Google care pot deveni viitori tai clienti. In felul acesta iti cresti vanzarile, iti dezvolti afacerea si castigi mai multi bani. Inscrie-ti siteul acum in catalogul firmelor romanesti!
Inta.ro sau cum sa acoperi toate etapele unui proiect de construcție
Seoweb Seco SRL compania romaneasca specializata în SEO, web design si optimizare, prezenta în mediul online prin intermediul site-ului www.seoweb-seco.ro, ce are o viziune bazata pe dezvoltarea si construirea de aplicații si pagini web, precum si implementarea de strategii ce implica activitati de promovare si optimizare a site-urilor, anunța lansarea online a noului site de prezentare inta.ro ce ofera servicii incluzand proiecte de amenajare pentru spatii interioare, rezidential, pentru spatii comerciale, exterioare sau clădiri publice si intreprinderi private.
Despre serviciul de promovare prin Google adwords
Serviciului de promovare prin Google adwords este una din modalitatile cele mai eficiente de promovare a unui site, prin cumpararea de trafic de la Google. Ca o scurta definitie deloc tehnica, AdWords este un serviciu pus la dispozitie de Google prin care se poate obtine pozitionarea unui anunt in prima (a doua, a treia) pagina Google, pentru anumite cautari, platind o anumita suma.
Promovare prin Google adwords - avantaje
1. Promovarea incepe imediat, vizitele incepand sa curga din momentul achitarii bugetului catre Google
2. Costurile implicate sunt complet controlate si cunoscute, neexistand pericolul achitarii unor sume mai mari decat cele initial discutate
3. Primiti raportari deosebit de exacte si detaliate de trafic si costuri, incat veti stii in orice moment cum merge campania, unde sunteti si cat s-a cheltuit
4. Datorita faptului ca stiti exact cat platiti pe un click, se pot face foarte exact calcule de eficienta, raportand costurile la rezultate. De exemplu, daca pentru o vizita platiti 0.3 lei si la fiecare 100 de vizitatori aveti o vanzare, inseamna ca platiti 30 lei pentru o vanzare. In momentul in care profitul Dvs pe o vanzare depaseste suma aceasta, putem vorbi despre profit!
Spre deosebire de rezultatele „naturale” (cele care sunt afisate ca urmare a relevantei in raport cu cautarile, in urma unei campanii de optimizare a siteului), pentru a aparea in Google pentru cautarile dorite, prin intermediul serviciului de promovare prin Google adwords, se liciteaza pentru pozitionare si nu mai trebuie sa treaca timp pentru a aparea in cautari, asa cum se intampla in cazul optimizarii web, anunturile aparand incepand cu momentul inceperii campaniei. Cu alte cuvinte, daca de maine doriti trafic din Google, incepand de maine veti avea trafic!
Anuntul apare in partea dreapta a paginii Google, sau in partea de sus, in zona sponsorizata. Atunci cand apar in partea de sus, anunturile se disting de cele „naturale” prin fundalul diferit. Un lucru foarte important de mentionat este faptul ca nu se platesc decat vizitele, nu afisarile, adica daca anuntul dvs a fost afisat de 100000 de ori dar numai 100 persoane au dat click pe el, intrand la dvs pe site, nu platiti cele 100000 de afisari, ci cele 100 de vizite. Foarte eficient din punct de vedere matematic si economic in acelasi timp.
Pentru mai multe informatii intrati pe http://promovaregoogle.ro/
Studiopress Genesis Framework v 1.6.1
Acum iti poti forma propriu tau site cu ajutorul aceste aplicatii
SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
Cum sa-ti optimizezi siteul, cum sa faci trafic pe site sau pe blog
Trafic pe blog sau numar mare de vizitatori pe site? Un exemplu foarte simplu este articolul de fata.
Despre optimizare seo, sem si smo
Mai pe scurt ( concluzia) , decat sa inscrii site-ul in 200 de directoare web, ma bine il inscrii in 2 , scrii despre el si in 2 forumuri, in 2 site-uri de anunturi, in 2-3 cataloage de firme, in 2..3 cataloage de produse si servicii, pui cateva anunturi de mica publicitate ( chiar si fara link) ,2 – 3 articole pe bloguri, si la fel in social . Munca depusa ( ca si timp) va fi cel putin injumatatita iar rezultatele vor fi de 10 ori mai vizibile .
Ce inseamna advertoriale SEO
Oferim pachete optimizare seo pentru a aduce siteul dvs in primele pagini ale motoarelor de cautare. Scriem si publicam advertoriale seo pentru siteul dvs cu content de minim 300 de cuvinte. Publicam advertoriale seo cu link dofollow pe cuvant cheie catre siteul dvs de prezentare. Inscriem site in directoare de advertorial optimizate seo, obtinand o crestere naturala organica, apreciata de Google.
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.
Alege o firma seo pentru afacerea ta online!
Sa apelezi la o firma seo este ceva esential, de care poate depinde succesul unei afaceri online (conform studiilor trafic.ro, in medie aproape 60% din traficul de pe siteurile romanesti este adus de motoarele de cautare). Dezvoltarea rapida a mediului online romanesc a dus la cresterea cererii pentru servicii specializate de SEO. Daca nevoia de a face SEO este acum inteleasa de orice intreprinzator care vrea sa-si dezvolte afarcerea online, modul in care se pot obtine cele mai bune rezultate este de multe ori neclar.
Optimizarea pentru motoarele de cautare este o activitate consumatoare de timp si resurse (este nevoie sa te informezi constant pentru ca algoritmii motoarelor de cautare se modifica constant). In plus, trebuie sa cunosti politicile motoarelor de cautare pentru a nu risca penalizari din partea acestora, penalizari care pot ajunge pana la eliminarea din paginile de rezultate. Asa ca cel mai indicat este sa apelezi la o firma seo pentru siteul tau. Exista cateva reguli de baza care te pot ajuta la alegerea unui specialist SEO sau a unei companii specializate in servicii de acest tip:
- Stabileste-ti foarte clar obiectivele si clarifica-ti asteptarile pe care le ai de la firma seo. Este important sa stii de la inceput foarte bine ce urmaresti. Verifica daca asteptarile tale in ce priveste rezultatele siteului sunt unele realiste.
- Alege companii cu rezultate care pot fi verificate. Inainte de a face alegerea, incearca sa afli daca firma respectiva are clienti multumiti si studii de caz detaliate, care sa prezinte rezultate ce pot fi verificate in motoarele de cautare.
- Afla ce strategii folosesc pentru cresterea traficului. E important sa stii daca vor face modificari in codul sursa al paginii sau daca vor adauga meta tag-uri noi. Daca vor face SEO copywriting si editare de texte pentru a adauga cuvinte cheie. Cum vor aborda modul de navigare pe site si daca vor adauga pagini noi. Campaniile de SEO presupun de cele mai multe ori un mix de strategii si nu abordarea exclusiva a unei singure metode.
- Urmaresc sa creasca traficul in general sau doar traficul relevant pentru site. Numai simpla crestere a traficului pe site, fara urmarirea unor cuvinte cheie relevante nu se transforma neaparat intr-o cresterea a vanzarilor. O firma profesionista de SEO va urmari cresterile de trafic relevante pentru specificul siteului.
- Cum vor fi monitorizate rezultatele. Asigura-te ca vei primi rapoarte periodice si stabileste clar cu firma de SEO modul in care vor fi prezentate aceste rapoarte.
- Informeaza-te asupra tarifelor pe care le percepe firma. Poti sa fii tentat sa alegi o firma care iti propune tarife scazute. Insa, atentie! Firmele bune de SEO, care ofera rezultate masurabile, nu sunt de obicei ieftine.
Intra pe http://seomaxim.ro/ si cere o oferta personalizata pentru site-ul tau!
Cum pacalim clientul cand vine vorba de promovare online? Seo si Politica!
Daca titlul nu este tocmai expresiv sau el nu va ofera suficiente indicii despre ce va fi articolul atunci sa dam o idee despre ce urmeaza a fi scris. Nu-mi place politica si cu siguranta nu-mi place ce se intampla pe scena politica din Romania, din acest motiv am asociat unele practici Seo cu modul de desfasurare a ‘ostilitatilor’ pe scena politica de la noi.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"vanzari"
"mireasă din istanbul ep 26"
"cu haiduci nu te pui"
"MARIN CORNEA"
"Cum obții un abdomen plat"
"darie"
"Utilitatea si utilizarea pardoselilor epoxidice"
"http: datarecoveryuk co uk "
"fisa de magazie tipizate in excel"
"inceput"
"intrebari si raspunsuri"
"calendar"
"Problema se poate rezolva in felul urmator: La setarile de mail scriem mobile rcs-rds ro si functioneaza garantat!! In rest lasam setarile by default si porturile 110 25"
"game of thrones sezon 2"
"glume cu guta"
"Muzica gratis pt telefon"
"concurs la reno"
"sami spuneti"
"senzori presiune roti"
"case copii"
"Electrocentrale(ELCEN), societate care are de recuperat datorii de circa 450 milioane euro de la regiile de termoficare RADET din cele dou%C4%83 localit%C4%83%C5%A3i "
"desene animate"
"chiuvete compozit"
"paianjenul scaun"
"parola facebook"
"Ray ban"
"sfarsit de toamna"
"autohipnoza gratis"
"fii tare scooby doo sezonul 2"
"Nr tef sex stei"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.