link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
de Marios la: 10/02/2012 20:19:05
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"SEO optimizarea pntru motoarele de cautare"

Cine face SEO ( Optimizare pentru motoarele de cautare ) pt site-ul tau?
SEO este un acronim pentru “ optimizarea pentru motorul de cautare “. Decizia de a angaja un specialist SEO este o decizie importanta care poate sa imbuntateasca potentialul site-ului tau sau sa salveze timp, dar, de asemenea, poti risca reputatia site-ului daca lucrurile nu se fac cum trebuie. Asigura-te ca cunosti potentialele avantaje dar si dezavantaje pe care un SEO iresponsabil le poate aduce site-ului tau.
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizarea in motoare de cautare
Optimizarea in motoare de cautare
SEO ebook - manual de optimizare pentru motoarele de cautare
Manual SEO
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro - http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/seo-search-engine-optimization/lista-motoarelor-de-cautare-www-ecursurionline-ro/
Statisticile motoarelor de cautare din 2008
Principalele motoare de cautare, Yahoo, AOL si Ask.com, au pus la dispozitie cele mai cautate cuvinte din 2008, aceste motoare sunt folosite in deosebi de catre americani. Google, cel mai folosti motor de cautare, se pare ca nu a publicat deocamdata informatiile.
Trafic din motoarele de cautare
Trafic din motoarele de cautare
Motoare de cautare internationale pe internet
Cauta cu 24 de motoare de cautare internationale, plecand de pe o singura pagina !!!
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
Motoarele de cautare-intre relevanta si irelevanta
Ce ar fi daca ai adresa o intrebare unui prieten, iar el ti-ar raspunde ca si cum ar fi un motor de cautare?Frustrant, nu? Probabil ca 90% din raspunsul lui ar fi nefolositor.
UnicWeb: Agentie Servicii SEO - Optimizare SEO Bucuresti
Atat pentru clientii care si-au lansat site-urile cu ajutorul nostru cat si pentru cei care au deja propriile site-uri, realizam servicii complete de optimizare si promovare site-uri, cu monitorizare detaliata a evolutiei si rezultatelor.
Adobe ajuta motoarele de cautare
Adobe ajuta motoarele de cautare
Julian Smith (MEC Interaction): Publicitatea prin motoarele de cautare, neafectata de criza
Marketingul interactiv isi va continua cresterea in Romania, in ciuda crizei economice, estimeaza Julian Smith (Director of Digital Insight &Research in cadrul MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia.), intr-un interviu acordat Hotnews.
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Optimizare Site pentru Motoarele de Cautare (SEO)
Promovarea site-ului în Motoarele de căutare (SEO) presupune un şir de măsuri care vizează creşterea traficului site-ului. Toate lucrările de promovare pentru motoarele de căutare sunt împărţite în două mari categorii, optimizarea site-ului şi promovarea propriu-zisă a site-ului.
Widget blog - cu pozitia in diferite motoare de cautare sa u site-uri
click pe link pentru informatii.
Notiuni introductive despre SEO
Notiunea de SEO a aparut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adica: optimizarea pentru motoarele de cautare. În acelasi timp, aceeasi abreviere se refera si la persoanele care practica aceasta „meserie”. In epoca timpurie a Internetului, atunci cand existau doar „cateva” milioane de site-uri in total, fata de cele peste 20 miliarde, estimate in prezent, au aparut si motoarele de cautare, care, desi deloc sofisticate, indexau destul de bine continutul de pe web si constituiau un punct de pornire al navigarii, prin aceasta reprezentand o sursa importanta de trafic pentru site-urile web. Tot atunci specialistii si-au dat seama de necesitatea unui control constient in procesul de crestere a vizibilitatii in motoarele de cautare, si acest fapt a dat nastere unei noi stiinte: SEO – optimizarea pentru motoarele de cautare, care are drept scop marirea traficului calitativ al unui site.
Aceasta „industrie” relativ noua implica un set de operatii efectuate de echipa de promovare in sensul cresterii pozitiilor unui site web in lista de rezultate ale cautarilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante si relevante din punct de vedere al afacerii respective.
Aceasta are loc prin controlul si ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adica a factorilor care, luati la un loc si analizati de algoritmul de cautare – duc la pozitionarea mai buna in paginile cu rezultate. In functie de aceste criterii, SEO poate fi de doua tipuri:
1. Optimizarea interna (on-site optimization) – masurile de promovare sunt aplicate nemijlocit site-ului in cauza si depind, dar mai ales pot fi influentate numai de catre echipa de SEO. Drept exemple pot servi: scrierea cu atentie a titlurilor si descrierilor, eliminarea erorilor, imbunatatirea vitezei de incarcare, prelucrarea imaginilor, optimizarea structurii de adrese URL si de legaturi interne, folosirea cu moderatie a reclamelor etc. In ansamblu – ameliorarea experientei vizitatorilor.
2. Optimizarea externa (off-site optimization) – in care promovarea nu tine in mod direct de echipa SEO, ci mai curand de vointa colectiva a Internetului. Aceasta inseamna ca pornind de la o realitate obiectiva cu privire la calitatea unui site web – motoarele de cautare incearca mereu sa gaseasca semnale masurabile vizavi de relevanta si importanta paginii web in raport cu expresia de cautare analizata. Aceste semnale se refera la indicatorii de calitate, performanta si popularitate, iar drept exemple pot servi: numarul si calitatea legaturilor catre pagina analizata, numarul de interactiuni sociale (Facebook like, share, comment, Tweet, +1 etc.), contextul in care apar mentiunile, credibilitatea si autoritatea surselor, volumul global si local de cautari pentru cuvintele cheie respective etc.

Articol oferit de http://seomaxim.ro/
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
Termenul SEO este abrevierea pentru “Search Engine Optimization” (Optimizare pentru motoare de cautare).Sigur nu se refera la optimizarea motoarelor de cautare.Se refera la optimizarea site-urilor Web in motoarele de cautare.Pentru pifani motoare de cautare sunt:Google;Yahoo;Bing;Ask….etc.

De ce are nevoie cineva de optimizarea unui site Web?

Motoarele de căutare,ca forma de căutare a informației pe Internet au apărut la jumătatea anilor 90.Monitorizau site-urile Web si le indexau in propria baza de date marcându-le ca posesori de un cuvânt sau altul in conținutul lor.Deci,când cineva făcea o căutare in dreptunghiul de căutare al acestui motor de căutare,acesta cauta cuvântul rapid in baza sa de date și găsea paginile indexate corespondente căutării.
Seo - AllmaDesign
Optimizarea pentru motoare de cautare este un termen care descrie un proces de a imbunatatii volumul sau calitatea traficului pe un site web.
Catalog firme romanesti optimizare seo
Catalog firme romanesti in acest articol se arata cu ce se ocupa un programator si care este distinctia intre web designer si web developer, dar si ce este optimizarea pentru motoare de cautare google.
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.
Ce este seo si de ce este necesar?
Cu siguranta ati auzit vorbindu-se despre seo si despre faptul ca aceste servicii aduc foarte multe beneficii pentru diverse tipuri de afaceri online. Ceea ce probabil nu stiti este de ce optimizarea SEO este atat de puternica, devenind chiar necesara in prezent, cand majoritatea consumatorilor au devenit si utilizatori de internet.
Seo – o investitie profitabila
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO va puteti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, va poate returna inzecit investitiile pe care dumneavoastra le faceti in aceste servicii.
Evidentierea website-ului va creste vanzarile
Website-ul este un factor important in ceea ce priveste vanzarile . Atat aspectul, functionalitatea cat si pozitia sa in motoarele de cautare contribuie la cresterea si mentinrea profitului afacerii dumneavoastra. Optimizarea pentru motoarele de cautare are un rol crucial in cresterea performantei afacerii online punand accentual pe evidentierea produselor si serviciilor pentru a facilita observarea acestora de catre potentialii cumparatori.
O echipa seo va ajuta sa planificati corect imbunatatirea afacerii
Faptul ca SEO este extrem de important in ceea ce priveste cresterea vanzarilor nu inseamna ca este singurul factor de care are nevoie o afacere pentru a avea succes online. Este adevarat ca fara servicii de optimizare competitia va poate depasi in orice moment, dar o importanta deosebita o au si alte aspecte, de care o echipa SEO se va ocupa, de asemenea. Astfel, social media, brandingul precum si alte strategii de marketing trebuie adaugate la SEO, pentru ca sucesul sa fie nu doar garantat dar si grabit.
Provocarea oricarui manager nu este reprezentata de alegerea uneia dintre cele enumerate mai sus, ci de a integra intr-un mod inteligent serviciile SEO in amestecul de marketing pentru a ridica afacerea intr-un mod rapid si fara a intampina greutati din partea competitorilor.
Cateodata, ideea de a oferi clientilor ceea ce isi doresc este depasita, deoarece majoritatea clientilor nu stiu exact ce au nevoie pentru a isi imbunatati afacerea. De aceea, profesionistii de marketing si consultantii SEO au rolul de a ajuta clientii sa isi contruiasca, intr-un mod corect, fundatiile afacerii si sa puna bazele unui plan coerent, pentru ca, mai apoi sa ii ghideze in implementarea si managerierea unei strategii ale carei tactici sa conduca spre returnarea investitiilor intr-un timp eficient.Una dintre pricipalele responsabilitati ale reprezentantilor de marketing este sa se asigure ca, prin diferite metode, clientii sunt tinuti departe de pericole precum anumite tactici gresite care le pot distruge afacerea.
Nu lasa concurenta sa iti atraga clienții potențiali. Apeleaza la echipa noastra ce ofera cele mai bune servicii seo!
Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Promovare prin seo – sfaturi cheie
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.

Promovare prin seo - sfaturi
Optimizeaza-ti titlurile paginilor
Primul pas pentru a-ti optimiza titlurile paginilor este de a le rescrie astfel incat principalele cuvintele cheie sa se gaseasca in acestea. Titlurile trebuie sa fie cat se poate de originale, sa fie scurte (aproximativ 60-70 de caractere), atractive, usor de citit si de inteles.
Tagurile si descrierea META
La fel ca si titlul, acestea sunt elemente HTML dispuse in headerul unei pagini web. Acestea sunt informatii suplimentare, si sunt vazute doar de motoarele de cautare. Motoarele de cautare prefera texte scurte, simple si semnificative. Descrierea trebuie sa fie de maxim 150 de caractere.
Folositi link-uri interne
Pornind de la prima pagina, creati link-uri catre cele mai importante pagini ale site-ului, atat pentru directionarea vizitatorilor spre sectiunile importante ale acestuia cat si pentru directionarea link juice-ului catre acestea.
Continutul paginii
Este unul dintre cei mai importanti factori in optimizarea SEO. Utilizati cele mai importante cuvinte cheie. Fiti atenti la densitatea cuvintelor cheie si analizati importanta fiecaruia in pagina.

Folositi unelte disponibile pentru optimizarea SEO
Folositi Webmaster Tools si Google Analytics pentru monitorizarea evolutiei site-ului dvs. Acestea sunt recomandate pentru a putea monitoriza vizitele zilnice, pentru a incarca site-map-uri pentru a elimina anumite link-uri din Google, etc.
Folositi cuvinte cheie in imagini
Includeti cuvinte care reflecta continutul site-ului dumneavoastra, titluri ce descriu imaginile din site sau alte mici cuvinte care sa apartina site-ului. Aceste cuvinte cheie pot fi introduse atat ca ALT sau TITLE.
Actualizati site-ul dvs. in mod frecvent
Site-urile cu continut dinamic au Page Rank mai mare decat cele cu continut static. De aceea, blog-urile si directoarele apar pe motoarele de cautare mai usor. Ele sunt in mod constant actualizate cu continut nou. Tocmai din acest motiv recomandam o actualizare chiar zilnica a site-ului, daca se poate sau a zonei de blog.

Pentru o promovare prin seo bine realizata, intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o oferta personalizata pentru site-ul tau!
Alege o firma seo pentru afacerea ta online!
Sa apelezi la o firma seo este ceva esential, de care poate depinde succesul unei afaceri online (conform studiilor trafic.ro, in medie aproape 60% din traficul de pe siteurile romanesti este adus de motoarele de cautare). Dezvoltarea rapida a mediului online romanesc a dus la cresterea cererii pentru servicii specializate de SEO. Daca nevoia de a face SEO este acum inteleasa de orice intreprinzator care vrea sa-si dezvolte afarcerea online, modul in care se pot obtine cele mai bune rezultate este de multe ori neclar.
Optimizarea pentru motoarele de cautare este o activitate consumatoare de timp si resurse (este nevoie sa te informezi constant pentru ca algoritmii motoarelor de cautare se modifica constant). In plus, trebuie sa cunosti politicile motoarelor de cautare pentru a nu risca penalizari din partea acestora, penalizari care pot ajunge pana la eliminarea din paginile de rezultate. Asa ca cel mai indicat este sa apelezi la o firma seo pentru siteul tau. Exista cateva reguli de baza care te pot ajuta la alegerea unui specialist SEO sau a unei companii specializate in servicii de acest tip:
- Stabileste-ti foarte clar obiectivele si clarifica-ti asteptarile pe care le ai de la firma seo. Este important sa stii de la inceput foarte bine ce urmaresti. Verifica daca asteptarile tale in ce priveste rezultatele siteului sunt unele realiste.
- Alege companii cu rezultate care pot fi verificate. Inainte de a face alegerea, incearca sa afli daca firma respectiva are clienti multumiti si studii de caz detaliate, care sa prezinte rezultate ce pot fi verificate in motoarele de cautare.
- Afla ce strategii folosesc pentru cresterea traficului. E important sa stii daca vor face modificari in codul sursa al paginii sau daca vor adauga meta tag-uri noi. Daca vor face SEO copywriting si editare de texte pentru a adauga cuvinte cheie. Cum vor aborda modul de navigare pe site si daca vor adauga pagini noi. Campaniile de SEO presupun de cele mai multe ori un mix de strategii si nu abordarea exclusiva a unei singure metode.
- Urmaresc sa creasca traficul in general sau doar traficul relevant pentru site. Numai simpla crestere a traficului pe site, fara urmarirea unor cuvinte cheie relevante nu se transforma neaparat intr-o cresterea a vanzarilor. O firma profesionista de SEO va urmari cresterile de trafic relevante pentru specificul siteului.
- Cum vor fi monitorizate rezultatele. Asigura-te ca vei primi rapoarte periodice si stabileste clar cu firma de SEO modul in care vor fi prezentate aceste rapoarte.
- Informeaza-te asupra tarifelor pe care le percepe firma. Poti sa fii tentat sa alegi o firma care iti propune tarife scazute. Insa, atentie! Firmele bune de SEO, care ofera rezultate masurabile, nu sunt de obicei ieftine.
Intra pe http://seomaxim.ro/ si cere o oferta personalizata pentru site-ul tau!
Promovare prin seo – cea mai buna alegere!
Tehnica de promovare prin seo a site-ului reprezinta cea mai buna solutie de a castiga in fata concurentei. Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o pozitionare mai buna in motoarele de cautare. Procesul este unul de durata, in primul rand datorita faptului ca motoarele de cautare isi updateaza continutul greu (dureaza pana un anumit site este indexat), iar in al doilea rand conteaza si cat de mare este piata concurenta.
Brandul dumneavoastra are nevoie de sustinere
Brandingul este de cele mai multe ori costisitor si haotic. Majoritatea incercati sa oferiti consumatorilor multe dintre produsele sau serviciile dumneavoastra in speranta ca unul li se va intipari in minte si ca atunci cand va avea nevoie, va apela la firma pe care o detineti.
SEO va poate ajuta sa grabiti acest proces, accelerand campaniile dumneavoastra si facandu-va produsele si serviciile usor de memorat.
Promovare prin seo - o strategie de durata
Serviciile SEO va pot livra rezultate imediate, avand efect observabil pe termen scurt, dar avantajul major pe care il aveti dupa ce ati inceput colaborarea cu o astfel de companie este ca, daca optimizarea este realizata in mod corect, website-ul dumneavoastra este vizibil avand primele pozitii in cautarile Google ale cuvintelor cheie alese, pe termen lung.
Alegeti serviciile de promovare prin seo ale unei companii acreditate
Exista foare multi dintre dumneavoastra care, pentru a economisi o suma infima de bani, apeleaza la serviciile cuiva care doar crede ca este priceput si la optimizare SEO, desi aceasta nu este decat o pasiune pentru el.
Trebuie sa luati in calcul ca o echipa de SEO, a carei ocupatie este strict aceasta, va avea rezlultatele pe care dumneavoastra le doriti cu siguranta, si intr-un timp mult mai scurt. De ce? Pentru ca detin informatii in ceea ce priveste toate schimbarile de algoritm ce apar, cunosc factorii negative si pozitivi ce pot influenta evolutia website-ului dumneavoastra, stiind exact ce este necesar pentru a va aduce in top, precum si ceea ce va fi necesar in viitor.
Desi, daca nu apelati la o companie de SEO, initial pare ca economisiti bani, de fapt sunteti impiedicati sa castigati banii pe care, cu ajutorul unei echipe, care ar fi grabit procestul de optimizare site si atingerea scopurilor financiare, i-ati fi obtinut mult mai rapid, din vanzarile online.
Intra pe http://promovaregoogle.ro/ si cere o analiza a site-ului tau, apoi iti vom propune o oferta personalizata!
Cine are nevoie de servicii seo?
Sa apelati la servicii seo are un efect pozitiv asupra vanzarilor fara a creste costurile de marketing, crescand insa profitul intr-un mod exponential si in timp. Realizate corect, de catre o companie acreditata care va pune la dispozitie experti SEO, aceste servicii seo pot atinge scopurile afacerii. In general, oamenii sunt in cautare de cele mai bune afaceri, si de cele mai bune preturi, pe care le cauta utilizand internetul. Pretul este un factor foarte important pentru majoritatea oamenilor, avand in vedere criza financiara care a generat consumatori mult mai precauti.
SEO are un rol crucial in aceasta cautare, in care oamenii se gasesc prinsi de fiecare data cand au nevoie de servicii si produse. De ce este important? Pentru ca optimizarea SEO este cea care atrage potentialii clienti catre site-urile dumneavoastra prin cuvinte si fraze cheie relevante care vor ridica website-ul in motoarele de cautare, unde cei interesati cauta informatii. Trebuie sa va aflati acolo unde se afla si potentialii dumneavoastra clienti, pentru a-i directiona catre solutiile pe care le oferiti. O companie SEO va ofera rezultatele masurabile pe care le asteptati, campaniile avand un impact major asupra vanzarilor.
Cand vine vorba de servicii seo, deveniti consumatori, de aceea este absolut normal, ca si clientii dumneavoastra, sa fiti interesati de preturi, inainte de a incepe colaborarea.
Preturile serviciilor de optimizare in motoarele de cautare variaza si sunt foarte dificil de stabilit, deoarece nu exista standarde universal valabile cu ajutorul carora sa putem identidica un pret fix. Totul depinde de necesitatile dumneavoastra, fiind luate in considerare analiza cuvintelor cheie, contruirea de link-uri si alte activitati SEO unice, si personalizate pentru diferite companii, afaceri si situatii.
Preturile nu difera numai in functie de client ci si in functie de compania ce ofera aceste servicii, existand pe piata numerosi profesionisti de ocazie, amatori si practicanti ignoranti, de care este necesar sa va feriti.
De aceea, responsabilitatea alegerii cade pe umerii dumneavoastra atunci cand apare in discutie angajarea unei firme ce ofera SEO. Este recomandat sa alegeti colaborarea cu o companie care ofera nu cele mai scazute preturi SEO, deoarece riscati sa primiti servicii a caror calitate sa fie direct proportional cu suma platita, dar nici cea mai scumpa oferta, pentru ca exista riscul de a nu primi nimic in schimb.
Alegeti o companie SEO dupa ce discutati cu reprezentantii acesteia, dupa ce va asigurati ca vor sa va ajute in vederea indeplinirii scopurilor dumneavoastra, dar si ca vor sa va ofere propuneri in ceea ce priveste atingerea acestor scopuri intr-un timp scurt. Trebuie, de asemenea, sa fiti constienti ca in spatele serviciilor SEO se afla o echipa intreaga de oameni. Daca ei dispun de un buget pra mic, le este imposibil sa va ofere rezultate colosale.
Daca vreti sa primiti un pret corect, va sugeram sa cereti o analiza personalizata a campaniei, inainte de inceperea colaborarii.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"bon de consum"
"adevarul"
"monosilab de toamna axa lexicala a poezii"
"klaus"
"Bani pe net"
"apple"
"concursm masina"
"13"
"mihaela ganea"
"cursuri calificare"
"make money"
"titularizare engleza"
"alege dragostea ep 301"
"sezonul 1"
"pantofi"
"povestea celor cinci degete"
"soiuri de trandafiri"
"togs ro"
"cs-hlgl2"
"doamna invatatoare"
"fete sexi in latex"
"poze playboy"
"clever tampons"
"artrita reumatoida"
"aparat de muls"
"iubire"
"estetica dentara"
"ghete dama"
"fraguta blogspot com 2010 12 modurile-prin-care-imi-promovez-blogul html"
"jean de la fontaine argumentare ca este o fabula"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.