link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Protectia muncii blog euramis
de sandamaria la: 10/02/2013 17:43:05
Protectia muncii, Consultanta securitatea si sanatatea muncii, cursuri pentru protectia muncii, prevenirea situatiilor de urgenta.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Protectia muncii blog euramis"

Protectia muncii Bucuresti Euramis
Informatii despre protectia muncii bucuresti, consultanta protectia muncii, prevenirea situatiilor de urgenta si a incendiilor, cursuri pentru protectia muncii, securitatea si sanatatea muncii, accidente de munca
Profilul specialistului de protectia muncii
In cadrul oricarei companii, salariatii trebuie sa respecte toate normele de securitate in munca, prevederi ce sunt periodic verificate de inspectori ai muncii, iar aplicarea acestor norme se face de obicei sub indrumarea unei firme de consultanta in protectia muncii sau uneori doar cu ajutorul unei persoane desemnate din interiorul companiei.
Servicii de protectia muncii
Servicii de protectia muncii
Protectia muncii angajatilor
Protectia muncii angajatilor
Factori de risc in protectia muncii
Factori de risc in protectia muncii
Servicii de protectia muncii Bucuresti
Servicii de protectia muncii Bucuresti
Cum a aparut protectia muncii si la cine sa apelam?
Cum a aparut protectia muncii si la cine sa apelam?
Protectia muncii
Protectia muncii
Protectia muncii
AGORA EXPERT este o companie ce se adresează tuturor firmelor din România prin oferirea de servicii în domeniul protectia muncii si situatii de urgentă. Societatea este abilitată de Ministerul Muncii pentru a presta aceste servicii si este formată din experti autorizasi în domeniile SSM si PSI.
Un business curat presupune un serviciu de protectia muncii profesionist!
Te initiezi in domeniul business-ului si vrei sa fii sigur de succes si performanta, dar in acelasi timp sa le oferi angajatilor tai siguranta si credibilitate? Nu ai organizata activitatea de protectia muncii in cadrul firmei tale? In cazul in care nu stiai, accidentele de munca pot provoca pierderi inseminate pentru compania ta. Gandeste-te la bani cheltuiti necorespunzator, la nesiguranta angajatului la proriul loc de munca, precum si la faptul ca poti provoca probeleme neasteptate in cadrul companiei tale. Tot nu te-ai convins? Poti primi amenzi usturatoare de 10.000 de lei din partea organelor de control. Iar pentru toate acestea, platesti tu, stimate angajator, uneori prejudicial nu fiind doar de ordin financiar.
Apeleaza la noi cu incredere, ca sa ityi protejam afacerea si angajatii de evenimente neplacute! Ce ne recomanda? Avem in spate o echipa de profesionalisti specializati si autorizati, care cunosc foarte bine legislatia in vigoare si sunt mereu orientate catre dorintele si necesitatile clientului, pentru ca, la noi, dumneavoastra contati cel mai mult!
Seriozitate, corectitudine, professionalism – trei caracteristici pe care le gasiti neconditional in cadrul echipei noastre, deoarece ne asumam 100% raspunderea pentru serviicile prestate si tratam mereu problemele cu atentie si rapiditate. Cu noi, oriunde si oricand veti fi reprezentat cu succes, pentru ca va intelegem nevoile si punctam mereu pe ceea ce este important pentru dumneavoastra. Suntem comunicativi si deschisi si gestionam foarte atent fiecare activitate pe care o desfasuram. Va puteti convinge foarte usor de toate aceste aspecte! Suntem constienti ca , in ultima perioada, pe piata, pe aceasta nisa de domeniu, au aparut foarte multe firme care ofera astfel de servicii, dar noi ne diferentiem prin calitatea serviciilor oferite si prin garantarea succesului in cadrul afacerii dumneavoastre.
Securitatea si sanatatea in munca, cunoscuta si sub denumirea de Protectia Muncii, este o activitate obligatorie ce trebuie organizata de catre orice societate comerciala. De aceea, si dumneavoastra trebuie sa apelati la un asemenea serviciu, de fapt, este obligatoriu, pentru a nu suporta consecinte total neplacute mai tarziu. Din momentul incheierii unui contract cu firma noastra, beneficiati de urmatoarele lucruri: consultanta in ceea ce priveste activitatile de protectia muncii, situatii de urgenta, medicina muncii, primul ajutor, PRAM, ISO, RSVTI, ISO, Resurse Umane. De asemenea, intocmirea documentatie de Securitate si Siguranta in munca si Situatii de Urgenta este gratuita pentru societatile cu peste 20 de anagajati care au incheiat contract de asistenta cu societatea noastra. Va mai mentionam si faptul ca au trecut peste 2247 de zile in care clientii din baza noastra de date nu au avut parte de evenimente neplacute in cadrul companiilor. Acest aspect puncteaza foarte mult profesionalismul si seriozitatea noastra, deoarece arata faptul ca ne-am realizat foarte bine atribuitiunile, facand o instruire amanuntita si prompta in cadrul angajatilor, care, la randul lor, au invatat si au aplicat corect orice reglementare de securitate si sanatate de protectie a muncii, fapt care a dus la primirea unui feed-back pozitiv atat in fata anagatorului, cat si in cadrul companiei.
Alege, ca noi, sa iti protejam anagajatii si afacerea de evenimente neplacute!
Documentatia necesara pentru Protectia Muncii si PSI
Trebuie sa fii documentat in ceea ce priveste protectia muncii si PSI, mai ales daca esti un angajator model, a carui afacere trebuie sa prospere si sa ajunga cat mai sus, iar angajatii trebuie sa aiba incredere in tine si sa iti ofere suport continuu sub aspectul productivitatii afacerii tale.


Documentaţia privind protectia muncii si PSI este întocmită conform Legii 319/6200 și H.G. 1425/2006 fiind realizată după cerinţele ITM.
Aceasta cuprinde:
• Fişa postului pentru fiecare funcţie, împreună cu anexa privind obligaţiile angajatului în raport cu securitatea şi sănătatea în muncă - SSM;
• Regulament de ordine interioara, împreună cu anexa privind obligaţiile angajatului în raport cu securitatea şi sănătatea în muncă - SSM;
• Decizie conducator loc muncă - SSM;
• Decizie instructaj general - SSM;
• Decizie instructaj periodic SSM;
• Tematică instructaj general SSM;
• Tematică instructaj periodic SSM;
• Instrucţiuni specifice de SSM pentru întreaga unitate;
• Instrucţiuni specifice de SSM pentru fiecare loc de muncă;
• Planul tematic anual de instruire in domeniul SSM;
• Instrucţiuni proprii de prim ajutor;
• Aplicarea marcajelor specifice de SSM, conform standardelor în vigoare;
• Plan de prevenire a accidentelor şi îmbolnăvirilor profesionale;
• Evaluare de riscuri profesionale;
• Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din societate şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.048/2006;
• Măsuri de prim ajutor personalizate pentru riscul fiecarui post de lucru;
• Legea 319/2006 şi legislaţia SSM specifică activităţii;
• Normele metodologice de aplicare ale legii 319/2006;
• HG 1091 - Cerinţe minime de SSM la locul de muncă.
Documentaţia SSM se întocmeşte o singură dată, la începutul colaborării, şi este reactualizată ori de câte ori este cazul, fără nici un cost suplimentar.

Documentaţia pentru P.S.I. cerută de Legea legată de prevenirea şi stingerea incendiilor (P.S.I.) 307/2006 şi normele generale din 2007, cuprinde:
• Decizii pentru numirea cadrului tehnic cu atribuţii P.S.I. (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Decizii pentru foc deschis pentru întreaga societate (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Decizie pentru loc de fumat (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Instrucţiuni specifice P.S.I. pentru fiecare loc de muncă cu risc de incendiu;
• Instrucţiuni de folosire a stingatoarelor şi hidranţilor;
• Planul tematic anual de instruire P.S.I.;
• Plan de evacuare la nivelul societăţii;
• Plan de intervenţie la nivelul societăţii;
• Plan de evacuare şi depozitare substanţe periculoase;
• Fişa obiectivului;
• Marcaje specifice P.S.I.;
• Aplicarea marcajelor specifice P.S.I., conform standardelor în vigoare;
• Măsuri de prim ajutor în funcţie de riscurile societăţii;
• Legea 307/2006;
• Norme generale P.S.I.;
• Documentaţie Protecţie Civilă (document obligatoriu I.G.S.U.);
• Legislaţie Evaluare Risc de Incendiu.
Documentaţia P.S.I. se întocmeşte o singură dată, la începutul colaborării, şi este reactualizată ori de câte ori este cazul, fără nici un cost suplimentar.
Stiati ca in protectia muncii si PSI intra si trusa de prim ajutor?
Conform legilor din protectia muncii si PSI, trusa de prim ajutor nu trebuie sa lipseasca din orice institutie publica. Orice institutie publica are obligatia de a detine trusa sanitara de prim ajutor. Lipsa trusei sanitare obligatorii poate fi sanctionata cu amenzi de pana la 6.000 de lei!

Protectia muncii si PSI reaminteste:
- Art.10 alin.(1) din Legea nr. 319/2006 va obliga sa luati “toate masurile
necesare pentru acordarea primului ajutor”, ceea ce inseamna, evident, ca trebuie sa aveti permanent in firma si o trusa sanitara de prim-ajutor,omologata si perfect functionala.
- Iar art.39 alin.(6) din aceeasi lege precizeaza ca incalcarea respectivei
dispozitii constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 la 6.000 de lei.
E suficient sa va ganditi cum ar fi ca in firma dvs. sa se produca un accident de munca si dvs. sa nu aveti trusa de prim ajutor. Circumstantele ar fi foarte agravante si ati risca sa ajungeti direct in fata instantei, unde niciun judecator nu v-ar ierta neglijenta.
Conform datelor din protectia muncii si PSI, iata ce trebuie sa contina in mod obligatoriu trusa sanitara de prim ajutor:
- cutie din material plastic, etansa, cu colturi rotunjite – 1 bucata;
- foarfece cu varfuri boante – 1 bucata;
- garou 50 cm – 1 bucata;
- deschizator de gura din material plastic – 1 bucata;
- dispozitiv de respiratie gura la gura – 1 bucata;
- pipa Guedel marimea 4 – 1 bucata;
- pipa Guedel marimea 10 – 1 bucata;
- manusi de examinare – 4 perechi;
- pahare de unica folosinta – 5 bucati;
- batiste de hartie cu solutie dezinfectanta – 10 bucati;
- atele din material plastic – 2 bucati;
- fesi din tifon mici 5 cm/4 m – 5 bucati;
- fesi din tifon mari 10 cm/5 m – 3 bucati;
- bandaj triunghiular I = 80 mm – 2 bucati;
- vata hidrofila sterila – 2 pachete a 50 g
- ace de siguranta – 12 bucati;
- leucoplast 5 cm/3m – 1 bucata;
- leucoplast 2,5 cm/2,5m – 1 bucata;
- alcool sanitar – 200 ml;
- comprese sterile 10 cm/8 cm – 10 bucati;
- pansament individual 2 cm/6 cm – 10 bucati;
- pansament cu rivanol 6 cm /10 cm – 5 bucati;
- plasture 6 cm/50 cm – 1 bucata;
- creion – 1 bucata;
- caiet a 50 de pagini – 1 bucata;
- brosura cu instructiuni de prim ajutor – 1 bucata;
- rivanol solutie 1 la mie – 200 ml;
- apa oxigenata sau perogen;
- alcool iodat 200 – ml.
Protectia muncii - generalitati
Protectia muncii este o problema de stat si cuprinde ansamblul normelor si regulilor de tehnica a securitatii si de igiena a muncii. Acestea au ca scop asigurarea celor mai bune conditii de munca, prevenirea accidentelor si imbolnavirilor profesionale, reducerea efortului fizic, precum si asigurarea unor conditii speciale pentru persoanele care muncesc in conditii deosebite.
Omul este o persoana deosebita, aflata intr-o continua miscare, schimbare, dezvoltare, traind intr-o lume schimbatoare. In acest proces isi cauta partener formand grupuri, cladind o societate in jurul sau. Construieste techosfera in care incearca sa produca bunurile sale necesare, iar impreuna cu toate acestea incearca sa modeleze, sa se foloseasca, in mod util, de natura.
Din punct de vedere filozofic, munca, nu este altceva decat o activitate umana cu telul de a creea bunuri in interesul societatii.
Astfel, “protecţia muncii reprezintă produsul tuturor activităţilor legale, de direcţionare, de organizare, care nu afectează sănătatea şi asigură buna desfăşurare a procesului muncii.”
Scopul procesului de protecţia muncii este de a reduce la minimum, probabilitatea afectării sau îmbolnăvirii angajatului cu crearea concomitentă a condiţiilor confortabile de muncă la o productivitate maximală a acesteia.
Securitatea muncii în activitatea de producţie se asigură pe următoarele căi:
• instruirea în materie de protecţia muncii a tuturor angajaţilor şi a altor persoane la toate nivelurile de educaţie şi pregătire profesională;
• instructarea prealabilă şi periodică a tuturor angajaţilor;
• pregătirea specială angajaţilor care deservesc maşini, mecanisme şi utilaje faţă de care sînt înaintate cerinţe sporite de securitate;
• verificarea periodică a cunoştinţelor personalului tehnic ingineresc a materiei în protecţia muncii(nu mai rar decît o dată în trei luni).
Direcţii principale ale politicii de stat în domeniul protecţiei muncii:
• asigurarea priorităţii ale politicii de stat în domeniul protecţiei muncii
• emiterea şi aplicarea actelor normative privind protecţia muncii;
• coordonarea activităţilor în domeniul protecţiei muncii şi al mediului;
• supravegherea şi controlul de stat asupra respectării actelor normative în domeniul protecţiei muncii;
• cercetarea şi evidenţa accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
• apărarea intereselor legitime ale salariaţilor care au avut de suferit în urma accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale;
• stabilirea compensaţiilor pentru munca în condiţii grele, vătămătoare sau periculoase ce nu pot fi înlăturate în condiţiile nivelului tehnic actual;
• participarea autorităţilor publice la realizarea măsurilor de protecţie şi al organizării muncii;
• pregătirea şi reciclarea specialiştilor în domeniul protecţiei muncii;
• organizarea evidenţei statistice de stat privind condiţiile de muncă, accidentele de muncă, bolile profesionale şi consecinţele materiale ale acestora;
• colaborarea internaţională în domeniul protecţiei muncii;
• contribuirea la crearea condiţiilor nepericuloase de muncă, la elaborarea şi utilizarea tehnicii şi tehnologiilor nepericuloase, la producerea mijloacelor de protecţie individuală şi colectivă a salariaţilor;
• reglementarea asigurării salariaţilor cu echipament de protecţie individuală şi colectivă cu încăperi şi instalaţii sanitar-social, cu mijloace curativ profilactice din contul angajatului.
Siguranta celor din jur incepe cu protectia muncii si psi
Protectia muncii si psi cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii si psi este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii si psi asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI.
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI.
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.


ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Servicii pram si protectia muncii
Servicii pram si protectia muncii
Cum sa folosesti normele de protectia muncii in avantajul tau
Cum sa folosesti normele de protectia muncii in avantajul tau
Cum sa folosesti in folosul tau normele de protectia muncii
Cum sa folosesti in folosul tau normele de protectia muncii
Istoricul protectiei muncii
Istoricul protectiei muncii
Concedierea pentru nerespectarea normelor de protectia muncii
nerespectarea normelor de protecția muncii poate reprezenta un motiv suficient pentru concedierea angajatului
Protectia muncii - situatii de urgenta
Oferim consultanţă pentru conformarea cu cerințele legale în vigoare privind situaţiile de urgenţă, acesta fiind un domeniu conex cu securitatea și sănătatea în muncă (sau protecția muncii)
Ti-ai deschis o firma? Iata ce prevede protectia muncii!
Protectia muncii este o problema de stat si cuprinde ansamblul normelor si regulilor de tehnica a securitatii si de igiena a muncii. Acestea au ca scop asigurarea celor mai bune conditii de munca, prevenirea accidentelor si imbolnavirilor profesionale, reducerea efortului fizic, precum si asigurarea unor conditii speciale pentru persoanele care muncesc in conditii deosebite.
Omul este o persoana deosebita, aflata intr-o continua miscare, schimbare, dezvoltare, traind intr-o lume schimbatoare. In acest proces isi cauta partener formand grupuri, cladind o societate in jurul sau. Construieste techosfera in care incearca sa produca bunurile sale necesare, iar impreuna cu toate acestea incearca sa modeleze, sa se foloseasca, in mod util, de natura.
Din punct de vedere filozofic, munca, nu este altceva decat o activitate umana cu telul de a creea bunuri in interesul societatii.
Astfel, “protectia muncii reprezinta produsul tuturor activitatilor legale, de directionare, de organizare, care nu afecteaza sanatatea si asigura buna desfasurare a procesului muncii.”
Scopul asigurarii protectiei muncii este de a reduce la minimum, probabilitatea afectarii sau imbolnavirii angajatului cu crearea concomitenta a conditiilor confortabile de munca la o productivitate maximala a acesteia.
Securitatea muncii in activitatea de productie se asigura pe urmatoarele cai:
• instruirea in materie de protectia muncii a tuturor angajatilor si a altor persoane la toate nivelurile de educatie si pregatire profesionala;
• instructarea prealabila si periodica a tuturor angajatilor;
• pregatirea speciala angajatilor care deservesc masini, mecanisme si utilaje fata de care sunt inaintate cerinte sporite de securitate;
• verificarea periodica a cunostintelor personalului tehnic ingineresc a materiei in protectia muncii (nu mai rar decat o data in trei luni).
Directii principale ale politicii de stat in domeniul protectiei muncii:
• asigurarea prioritatii ale politicii de stat in domeniul protectiei muncii
• emiterea si aplicarea actelor normative privind protectia muncii;
• coordonarea activitatilor in domeniul protectiei muncii si al mediului;
• supravegherea si controlul de stat asupra respectarii actelor normative in domeniul protectiei muncii;
• cercetarea si evidenta accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
• apararea intereselor legitime ale salariatilor care au avut de suferit în urma accidentelor de munca si a bolilor profesionale;
• stabilirea compensatiilor pentru munca in conditii grele, vatamatoare sau periculoase ce nu pot fi inlaturate in conditiile nivelului tehnic actual;
• participarea autoritatilor publice la realizarea masurilor de protectie si al organizarii muncii;
• pregatirea si reciclarea specialistilor in domeniul protectiei muncii;
• organizarea evidentei statistice de stat privind conditiile de munca, accidentele de munca, bolile profesionale si consecintele materiale ale acestora;
• colaborarea internationala in domeniul protectiei muncii;
• contribuirea la crearea conditiilor nepericuloase de munca, la elaborarea si utilizarea tehnicii si tehnologiilor nepericuloase, la producerea mijloacelor de protectie individuala si colectiva a salariatilor;
• reglementarea asigurarii salariatilor cu echipament de protectie individuala si colectiva cu incaperi si instalatii sanitar-social, cu mijloace curativ profilactice din contul angajatului.
Articol oferit de http://protectiamuncii.net/
Amenzi usturatoare pentru firmele care nu respecta protectia muncii si psi
Va place sau nu, protectia muncii si psi, reglementata prin Legea nr. 307/2006 (publicata in Monitorul Oficial nr. 633 din 21.07.2006), constituie o activitate de interes public, national, cu caracter permanent.
Aceasta activitate, ce tine de protectia muncii si psi, este obligatorie pentru autoritatile administratiei publice centrale si locale, precum si pentru toate persoanele fizice si juridice aflate pe teritoriul Romaniei. Asadar, fie ca sunteti angajator, administrator sau conducator al unei institutii, trebuie sa stiti foarte clar: apararea impotriva incendiilor este o obligatie legala!
Intr-adevar, legea privind apararea protectia muncii si psi este una greu de citit, greu de inteles si, prin urmare, greu de respectat. De aceea se si dau atat de multe amenzi.
Niciunui administrator sau responsabil PSI nu-i face placere sa stea si sa citeasca paragrafe intregi cu fraze incalcite, imposibil de interpretat astfel incat sa nu te "arzi". Dar alternativa comoda si sigura pentru dvs. exista: apelati la protectia muncii si psi!
Cu informatiile oferite de echipa noastra, aveti permanent certitudinea ca PSI este o problema rezolvata. Iar asta va permite sa va concentrati pe celelalte probleme importante ale firmei. Care probleme, din pacate, sunt tot mai numeroase. Suntem "incendiati" in fiecare zi de noi taxe, de noi impozite, de noi reglementari care mai de care mai ciudate, de noi amenzi. Asa ca nu are sens sa va complicati incercand sa va luptati de unul singur cu problemele legate de apararea impotriva incendiilor. Acum aveti un ajutor pe care va puteti baza: o echipa ce se bazeaza pe profesionalism, promptitudine si seriozitate!
Siguranta celor din jur incepe cu protectia muncii Bucuresti
Protectia muncii Bucuresti cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii Bucuresti este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii Bucuresti asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.

ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Protectia muncii – totul despre stresul la locul de munca
Cele mai mari provocari in materie de protectia muncii sunt riscurile psihosociale si stresul la locul de munca. Acestea au un impact semnificativ asupra sanatatii oamenilor, organizatiilor si economiilor nationale. Aproximativ jumatate din lucratorii europeni considera ca stresul este un factor uzual la locul de munca si ca reprezinta cauza a aproape jumatate din totalul zilelor de lucru pierdute. Ca si alte aspecte care afecteaza sanatatea psihica, stresul este deseori inteles gresit sau stigmatizat. Cu toate acestea, atunci cand sunt privite la nivel organizational si nu ca problema individuala, riscurile psihosociale si stresul pot fi gestionate in aceeasi masura ca orice alt risc pentru protectia muncii.
Riscurile psihosociale sunt generate de conceperea, organizarea si gestionarea precara a activitatii, precum si de un context social necorespunzator la locul de munca si pot avea efecte negative pe plan psihologic, fizic sau social, precum stresul la locul de munca, epuizarea sau depresia. Printre conditiile de lucru care determina riscuri psihosociale se numara:
• volumul excesiv de munca;
• cerintele contradictorii si lipsa de claritate privind rolul pe care il are de indeplinit lucratorul;
• lipsa de implicare in luarea deciziilor care afecteaza lucratorul si lipsa de influenta asupra modului de desfasurare a activitatii;
• schimbarile organizatorice gestionate necorespunzator, nesiguranta locului de munca;
• comunicarea ineficienta, lipsa de sprijin din partea conducerii sau a colegilor;
• hartuirea psihologica si sexuala, violenta din partea tertilor.


Protectia muncii – masuri pentru prevenirea și gestionarea riscurilor psihosociale
Printr-o abordare corespunzătoare, riscurile psihosociale si stresul la locul de munca pot fi prevenite si gestionate cu succes, indiferent de marimea sau tipul intreprinderii. Ele pot fi abordate in acelasi mod sistematic si logic ca alte riscuri pentru securitatea si sanatatea la locul de munca.
Gestionarea stresului nu reprezinta numai o obligatie morala si o investitie buna pentru angajatori, ci si un imperativ juridic prevazut de Directiva-cadru 89/391/CEE, sprijinit de acordurile-cadru ale partenerilor sociali privind stresul, hartuirea si violenta la locul de munca.
In plus, Pactul european pentru sanatate mintala si bunastare recunoaste problema exigentelor in schimbare si a presiunii din ce in ce mai mari la locul de munca si incurajeaza angajatorii sa puna in aplicare masuri voluntare suplimentare pentru promovarea bunastarii psihice.
Cu toate ca responsabilitatea juridica pentru asigurarea evaluarii si controlului adecvat al riscurilor la locul de munca revine angajatorilor, este esential ca si lucratorii sa fie implicati. Lucratorii si reprezentantii lor inteleg cel mai bine problemele care pot aparea la locul lor de munca. Implicarea lor va asigura instituirea unor masuri corespunzatoare si eficiente.
Protectia muncii Bucuresti - Siguranta, Calitate, Protectie
Protectia muncii Bucuresti cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii Bucuresti este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii Bucuresti asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.

ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Protectia muncii si psi – totul despre stresul la locul de munca
Cele mai mari provocari in materie de protectia muncii si psi sunt riscurile psihosociale si stresul la locul de munca. Acestea au un impact semnificativ asupra sanatatii oamenilor, organizatiilor si economiilor nationale. Aproximativ jumatate din lucratorii europeni considera ca stresul este un factor uzual la locul de munca si ca reprezinta cauza a aproape jumatate din totalul zilelor de lucru pierdute. Ca si alte aspecte care afecteaza sanatatea psihica, stresul este deseori inteles gresit sau stigmatizat. Cu toate acestea, atunci cand sunt privite la nivel organizational si nu ca problema individuala, riscurile psihosociale si stresul pot fi gestionate in aceeasi masura ca orice alt risc pentru protectia muncii si psi.
Riscurile psihosociale sunt generate de conceperea, organizarea si gestionarea precara a activitatii, precum si de un context social necorespunzator la locul de munca si pot avea efecte negative pe plan psihologic, fizic sau social, precum stresul la locul de munca, epuizarea sau depresia. Printre conditiile de lucru care determina riscuri psihosociale se numara:
• volumul excesiv de munca;
• cerintele contradictorii si lipsa de claritate privind rolul pe care il are de indeplinit lucratorul;
• lipsa de implicare in luarea deciziilor care afecteaza lucratorul si lipsa de influenta asupra modului de desfasurare a activitatii;
• schimbarile organizatorice gestionate necorespunzator, nesiguranta locului de munca;
• comunicarea ineficienta, lipsa de sprijin din partea conducerii sau a colegilor;
• hartuirea psihologica si sexuala, violenta din partea tertilor.


Protectia muncii si psi – masuri pentru prevenirea și gestionarea riscurilor psihosociale
Printr-o abordare corespunzătoare, riscurile psihosociale si stresul la locul de munca pot fi prevenite si gestionate cu succes, indiferent de marimea sau tipul intreprinderii. Ele pot fi abordate in acelasi mod sistematic si logic ca alte riscuri pentru securitatea si sanatatea la locul de munca.
Gestionarea stresului nu reprezinta numai o obligatie morala si o investitie buna pentru angajatori, ci si un imperativ juridic prevazut de Directiva-cadru 89/391/CEE, sprijinit de acordurile-cadru ale partenerilor sociali privind stresul, hartuirea si violenta la locul de munca.
In plus, Pactul european pentru sanatate mintala si bunastare recunoaste problema exigentelor in schimbare si a presiunii din ce in ce mai mari la locul de munca si incurajeaza angajatorii sa puna in aplicare masuri voluntare suplimentare pentru promovarea bunastarii psihice.
Cu toate ca responsabilitatea juridica pentru asigurarea evaluarii si controlului adecvat al riscurilor la locul de munca revine angajatorilor, este esential ca si lucratorii sa fie implicati. Lucratorii si reprezentantii lor inteleg cel mai bine problemele care pot aparea la locul lor de munca. Implicarea lor va asigura instituirea unor masuri corespunzatoare si eficiente.

Articol oferit de http://protectiamuncii.net/
Protectia muncii Bucuresti - Prietenul afacerii tale
Protectia muncii Bucuresti cuprinde apararea impotriva incendiilor, a situatiilor de urgenta, precum si pastrarea securitatii si sanatatii in munca se poate face avand echipamente de protectie incendiu potrivite, achizitionate de la specialisti acreditati si calificati in domeniu.
Indiferent de domeniul in care activati sau de marimea spatiului pe care il detineti, protectia muncii Bucuresti este exponentiala pentru siguranta angajatilor si a personalului dumneavoastra. Astfel, orice companie are nevoie obligatoriu de echipamente de prevenire si stingere incendii, cum ar fi un stingator de incendiu, detector de gaz, instalatii de stingere cu sprinklere, precum si mentenanta sisteme de stingere sau service echipamente stingere incendiu.
Orice activitate de productie este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei munci.
Protectia muncii Bucuresti asigura: bune conditii de munca; apararea vietii si sanatatii in timpul muncii.
OBLIGATIILE ANGAJATORULUI
- Sa obtina autorizatia privind protectia muncii;
- Sa faca periodic instruirea privind protectia muncii;
- Sa aplice solutii de protectie a muncii in echipamentele tehnice;
- Sa asigure masurile tehnice de protectie a muncii in ferma.
OBLIGATIILE ANGAJATULUI
- Sa respecte normele de protectia a muncii;
- Sa lucreze in asa fel incit sa nu se expuna accidentelor;
- Sa aduca la cunostiinta conducatorului orce defectiune tehnica.

ACCIDENTUL DE MUNCA
- Este vatamarea violenta a organismului, precum si intoxicarea acuta
profesionala care are loc in timpul muncii.
- Accidentele de munca se clasifica in:
- cele care produc incapacitatea temporara de munca de minim 3 zile;
care produc invaliditate; -accidentele mortale; -colective, cind sint accidentati de aceiasi cauza in acelasi timp minim 3 persoane.
- Accidentul este comunicat imediat, se cerceteaza cauza, se intocmeste
procesul verbal, se inregistreaza si se raporteaza mai departe.
BOLILE PROFESIONALE
- Sint afectiuni produse in timpul lucrului de factori fizici, chimici,
biologici chiar daca nu produc incapacitate temporarara de munca.
- Declararea bolilor profesionale este obligatorie, si se comunica
inspectoratelor judetene de politie sanitara si medicina preventiva.
Protectia muncii si psi – noua tendinta de outsourcing
Serviciile de protectia muncii si psi nu fac exceptie din noul trend tot mai accentuat de outsourcing. Companiile mici, si nu numai, apeleaza tot mai des la aceasta solutie.
Motivatia este oferita de multiplele avantaje ale acestei variante:
1.Cunoasterea mult mai in profunzime a legislatiei de protectia muncii si psi, fapt ce determina intocmirea unei documentatii adecvate si evitarea amenzilor.
2. Castigarea de timp din cel putin 3 puncte de vedere (nu pierde nimeni timpul in societate cu cautarea de articole din legi; consultanta permanenta telefonica si/sau prin email cu firma contractata pentru diverse spete intalnite; rapiditate in intocmirea documentelor).
3. Contract de prestari servicii, cu factura si chitanta, deductibile fiscal, fapt ce implica si obligatii clare asumate de catre serviciul extern de prevenire si protectie.
4. Recomandari rapide pentru diversi furnizori, cu preturi acceptabile, ce ofera produse aferente domeniilor de protectia muncii si psi.
5. Evitarea angajarii unei persoane cu norma intreaga pentru rezolvarea acestor servicii pe plan intern (exceptand situatia cand, doar pentru anumite domenii, angajatorul poate urma cursuri specializate in urma carora sa poata presta chiar el aceste servicii);
6. Am pastrat ca ultim avantaj, pe cel mai arzator: COSTUL. Indiferent din ce unghi ar fi abordata problema, externalizarea acestui serviciu (si aici ma refer la firmele cu pana la 200 – 300 de salariati) este mult mai rentabila externalizarea. Motivul este simplu: Angajarea unei persoane in domeniul protectiei muncii implica un salariu de minim 1.000 RON, lunar. Aceasta suma creste considerabil adaugand contributiile la stat si restul costurilor precum calculator, chirie pentru spatiu, etc.
Protectia muncii si psi-ul sunt considerate si tratate, cel putin deocamdata, ca niste servicii putin importante, uneori chiar inutile. Importanta lor este clarificata in 2 momente cheie: in cazul unui control al Inspectiei Muncii sau in cazul unui accident de munca. Daca in cazul controlului ITM, lucrurile se rezuma, in special, la documentele bine intocmite si la timp, in privinta accidentelor de munca lucrurile sunt mai complicate. Conform datelor statistice furnizate de catre Anuarul Statistic al Romaniei, numarul accidentatilor in munca a fost unul fluctuant in ultimii ani. In anul 2009 au avut loc 3839 accidente de munca, soldate cu 352 morti, in 2010 au fost 4040 accidente de munca soldate cu 340 morti, iar in 2011 un numar de 3681 persoane a fost implicat intr-un accident de munca (cu o scadere de 8.8 % fata de 2010), dintre care 248 au decedat.
Pentru a uita de grija unui control intra http://protectiamuncii.net/ pe si cere mai multe informatii!
Cursuri protectia muncii
Cursuri protectia muncii