link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Avocatul Gheorghe Piperea: Clientii bancilor pierd in fiecare an peste 1,3 miliarde de euro din cauza clauzelor abuzive
de miruna_marinescu24 la: 26/03/2013 19:51:19
Gheorghe Piperea, avocatul clientilor BCR in procesele privind clauzele abuzive ale bancii, scrie, intr-o postare recenta pe pagina personala de Facebook, citand un studiu de impact, ca, din cauza clauzelor abuzive ale bancilor, clientii acestora pierd in fiecare an peste 1,3 miliarde de euro.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Avocatul Gheorghe Piperea: Clientii bancilor pierd in fiecare an peste 1,3 miliarde de euro din cauza clauzelor abuzive"

Premiera in online-ul romanesc: Mallul Liberty Center, scos la licitatie pe site-ul avocatului Gheorghe Piperea
Licitatia este programata pe 7 august 2012, iar marketingul acesteia va fi asigurat, in regim ne-exclusiv, de catre fairsolve.com. Pretul de pornire al licitatiei este de 60 de milioane de euro.
Jeansii de dama se adapteaza la tendintele din fiecare an sau le creeaza?
Jeansii de dama se adapteaza la tendintele din fiecare an sau le creeaza?
Gheorghe Piperea, Dragoş Stanca (Q2M) şi Lucian Despoiu (Kondiment) lansează platforma Fairsolve.com
Fairsolve.com facilitează comercializarea online de bunuri supuse vânzării forţate, punând în legătură practicienii în insolvenţă, executorii judecătoreşti şi instituţiile financiare cu potenţialii cumpărători, din ţară şi străinătate. Platforma este deschisă şi vânzărilor sau licitaţiilor de produse şi servicii aflate în proprietate privată şi necondiţionate juridic.
Cea mai ieftina banca din lume costa mai putin de 3 (trei) euro
Cea mai ieftina banca din lume costa mai putin de 3 (trei) euro
Cine pierde si cine castiga de pe urma declinului monedei euro?
Euro a ajuns, luni, la cel mai scazut nivel din ultimii patru ani, iar investitorii sunt ingrijorati de faptul ca problemele datoriilor in zona euro vor influenta recuperarea economica pe termen lung in Europa.

Desi caderea cursului de schimb al monedei euro este o veste buna pentru exporturile europene, care devin mai competitive pe piata mondiala, aceasta opinie nu este impartasita si de consumatori.

Ingrijorate, guvernele tarilor din zona euro s-au reunit la Bruxelles pentru a incerca sa opreasca scaderea euro si sa gaseasca o solutie comuna. Totusi, deprecierea brusca a preturilor in euro nu este atat de grava, in ciuda avertismentelor venite din partea aparatorilor lui. Aceasta situatie ar putea fi chiar o solutie partiala la criza din Europa. [...]
AFARA-I VOPSIT GARDUL, INAUNTRU-I LEOPARDUL! Cladirile din Santos, Brazilia se inclina in fiecare an
AFARA-I VOPSIT GARDUL, INAUNTRU-I LEOPARDUL! Cladirile din Santos, Brazilia se inclina in fiecare an
Cizmele de toamna - incaltamintea prezenta in fiecare an in garderoba
Cizmele de toamna - incaltamintea prezenta in fiecare an in garderoba
De ce as vrea sa imi cumpar o tableta in fiecare an
De ce as vrea sa imi cumpar o tableta in fiecare an
Asigurari auto pentru fiecare an
Asigurari auto pentru fiecare an
Cartea care imi face placere sa o citesc in fiecare an
Cartea care imi face placere sa o citesc in fiecare an
Baby Stem - banca de celule stem Germania nr. 1
Alege Baby Stem, banca de celule stem nr.1 in Germania!
Detinem certificare GMP - cel mai înalt standard de calitate a procedurilor medicale; oferim stocare în 3 eşantioane, dacă volumul de sânge recoltat permite; oferim posibilitatea încheierii unei asigurări medicale pentru terapii cu celule stem si stocare garantată până la 40 ani prin asigurarea împotriva falimentului.
VIDEO: Top April Fools Pranks Online
In fiecare an de 1 Aprilie, ma-mbrac in scutece de adult si ma astern la comfuter sa vad ce le-a mai kkt scornit mintea tembelilor de pe interneatza. De obicei rad. Mult. Motive pentru care, de altfel, am si scutecele pe mine.
Castelul Bran – O frumoasă istorie de sute de ani!
În fiecare an, după 1-2 vizite pe litoral este bine să ne terminăm vacanţa vizitând diverse obiective turistice. Adesea luăm prin sondaj site-urile de ...
Cele mai vizionate clipuri pe YouTube - ce subiect a generat peste 25 miliarde de vizualizari in 2018 pe platforma?
Stim cu totii ca YouTube a devenit al doilea cel mai mare motor de cautare. Aici fiecare dintre noi cauta o multime de informatii zilnic. Astfel se formeaza unele trenduri de cautare pe platforma.

Ei bine unele tendinte vin si pleaca la fel de rapid pe YouTube, in timp ce altele continua sa adune comunitati si sa creasca in viteza. Acestea ajung sa genereze opinii nebunesti si o multime de engagement pe Youtube.

Fie ca va vine sa credeti, fie ca nu, videoclipurile cu slime sunt azi doar una dintre acele tendinte care au aparut in urma cu doar cativa ani si car pur si simplu nu se opresc. Aceste clipuri continua sa creasca, iar utilizatorii furnizeaza nonstop continut pentru divertisment, inmultind vizualizarile din partea spectatorilor ca prin magie.

25 MILIARDE de vizualizari intr-un an pe categoria videoclipurilor cu slime
In 2018, continutul cu video slime a generat 25,4 miliarde de vizionari pe YouTube, avand o crestere de 78% fata de 2016, ceea ce face ca aceasta sa devina o adevarata tendinta cu o putere extrem de mare pe platforma. Potrivit Google, "slime" a fost cea mai mare tendinta DIY din 2017 - provocand chiar o lipsa nationala de adeziv in S.U.A.

Iar in 2018 s-a observat la fel de multa activitate atunci cand a fost vorba despre videoclipurile online slime. Peste 1,7 milioane de incarcari din aceasta categorie s-au facut pe YouTube pe diferite canale. Rata medie de engagement pentru continutul de slime a fost de 1,5 ori mai mare decat media platformei. Din totalul vizionarilor de 25,4 miliarde, 24,9 miliarde au fost clipuri ale influenserilor, restul de 329 milioane provenind din canalele media si de divertisment si 20,2 milioane de vizualizari din conturile de marci oficiale.

Continutul video cu slime-uri a fost un fenomen cu adevarat mondial in 2018. In timp ce engleza era limba de varf pentru 15.3 miliarde din vizualizarile YouTube, au existat si vizionarile de la incarcari in portugheza (2.1 miliarde), spaniola (2 miliarde), turca (1.3 miliarde) si vietnameza (1 miliard), evidentiand astfel modul in care creatorii de pe intregul glob au raspuns la cererea pentru acest continut in limba lor materna.

Influenceri care au condus trendul Slime Video pe You Tube
Influencerii au generat majoritatea covarsitoare a punctelor de vedere pentru continutul din aceasta categorie - video cu slime in 2018, primele doua canale atragand peste 2 miliarde din vizionarile totale pe acest segment.
Cel mai vizionat influencer a fost Isabella Stress, care a generat vizionari pe YouTube de peste 2,8 milioane, dupa doar 30 de zile de la uploadarea clipului. Videoclipurile ei au atras 251 milioane de vizualizari in octombrie 2018, iar canalul ei a zburat in topul graficului de performanta YouTube cu 412 locuri pentru a-si asuma pozitie de top 100.

Pana in noiembrie 2018, ea a fost influencerul global #1 in divertisment pe YouTube. Cel mai vizionat videoclip de anul trecut a generat o performanta incredibila de 367 de milioane de vizualizari.

Magazinele online si site-urile de specialitate care vand materia prima sau chiar produsul finit, slime-ul, au inregistrat si ele recorduri la nivel de vanzari. Asadar, trendul pare sa fie inca in forma si sa continue si pentru 2019.
Cum se regizează un faliment în România
Gheorghe Piperea analizează fenomenul falimentelor de pe piaţa autohtonă şi face diferenţa între cele reale şi cele „înscenate”.
Mediul juridic al ultimei perioade arată ca falimentele pot fi şi regizate. Un faliment înseamnă că datoriile unei companii sunt astfel “sterse”, iar activele sunt plimbate în cadrul grupului până când acestea îşi pierd urma.
Cât costă „insolvenţa” în România?
Gheorghe Piperea face o analiză a insolvenţei în România şi explică efectele acestui fenomen din ultimii ani.
Dosarul de insolvenţă Oltchim: Cine sunt responsabilii?
Gheorghe Piperea arată că situaţia în care se află Oltchim şi rezolvarea ei constituie un test pentru piaţa românească.
Legislaţia din România şi falimentul persoanelor fizice
Statul român, alături de cel bulgar, sunt singurele din UE care nu respectă obligaţia de reglementare a falimentului persoanelor fizice, arată, într-o analiză, Gheorghe Piperea. România şi Bulgaria sunt singurele state din Uniunea Europeană a căror legislaţie nu consacră insolvenţa persoanelor fizice necomercianţi, aşa cum stabileşte imperativ Regulamentul European nr. 1346/2000.
Tranzactie intre banci. Raiffeisen Bank Romania a achizitionat portofoliul de retail al Citibank
Raiffeisen Bank Romania a cumparat portofoliul de retail al Citibank Romania, respectiv peste 100.000 de clienti cu active de mai mult de 90 de milioane de euro, peste 175 milioane de euro in depozite la finele anului trecut, precum si toti angajatii diviziei de retail a Citibank, anunta ZF.
Centrul comercial Liberty Center va fi vandut online pe www.fairsolve.com
Centrul comercial Liberty Center din sectorul 5 al Capitalei este executat silit, fiind scos la vanzare printr-o licitatie publica pentru datorii neachitate către trei banci. Licitatia este programata pe 7 august 2012, iar marketingul acesteia va fi asigurat, fara a avea insa exclusivitate, de catre www.fairsolve.com. Pretul de pornire al licitatiei este de 60 de milioane de euro.

Astfel, pentru prima oara in Romania, o licitatie de o asemenea amploare, organizata de un executor judecatoresc, este promovata si, mai mult, va avea loc online.

Liberty Center a fost inaugurat in noiembrie 2008 cu un grad de ocupare de 100%, insa a pierdut de-a lungul timpului chiriasi precum Starbucks, Diverta, Marks&Spencer, Forever 18 si altii. Mall-ul este executat pentru acoperirea unei creante totale compusa din 61 milioane euro debit principal, plus dobanzi si penalitati.

Lansat in 2011, Fairsolve.com faciliteaza comercializarea online de bunuri supuse vanzarii fortate, punand in legatura practicienii in insolventa, executorii judecatoresti si institutiile financiare cu potentialii cumparatori, din tara si din strainatate.

Platforma este deschisa si vanzarilor sau licitatiilor de produse si servicii aflate in proprietate privata si neconditionate juridic.

Sub motto-ul „Bunuri executate silit, la pretul corect”, Fairsolve asigura marketingul activ al licitatiilor, inscrierea si selectarea participantilor la licitatie, licitatia propriu zisa si comunicarea intre partile dosarului de executare silita sau de insolventa.

Platforma Fairsolve.com este detinuta de expertii in insolventa Gheorghe Piperea, Mircea Deaconu si Florian Mateita (asociati in societatea de practicieni in insolventa RomInsolv) si dezvoltata in Romania in parteneriat cu doi cunoscuti specialisti in comunicarea online: Lucian Despoiu [Kondiment Gmbh] si Dragos Stanca [Publyo, Q2M].
Am lansat Fairsolve.com
Dupa WebKino, Fairsolve este al doilea produs la care particip, ca antreprenor [pe langa companiile de servicii Q2M si PUBLYO, desigur].

Diametral opus proiectului social si cultural WebKino, pornit cu sprijinul lui Cristi Mungiu, Fairsolve isi propune sa genereze business pur dintr-o zona stapanita de la A la Z de asociatii mei, avocati cunoscuti in domeniu [Gheorghe Piperea, Mircea Deaconu si Florian Mateita].


Partener in proiect este si prietenul meu Lucian Despoiu, fondator – printre altele – al site-ului eJobs si al agentiei Kondiment.

Detalii despre platforma lansata azi, in tutorialul video, in comunicatul de lansare dar, mai ales, la seminarul organizat de noi in vara, alaturi de specialisti in insolventa care au adus un feedback extrem de pretios.

Ne dorim succes si multumim pentru critici si idei constructive.
Industria energiilor neconvenţionale, un domeniu nou sortit falimentului?
Gheorghe Piperea analizează industria energiilor neconvenţionale şi explică fenomenul asa cum este văzut în piată.

Stiri despre agitatia consultantilor, a evaluatorilor, a intermediarilor, a bancherilor de investitii, a facatorilor de bine si, mai ales, a avocatilor specializati in energie : se preconizeaza injumatatirea numarului de certificate verzi pe megawat instalat in parcurile de energie eoliana si fotovoltaica.
De ce trebuie să cumpărați / dețineți aur și argint în zilele noastre
De-a lungul timpului, aurul și argintul s-au dovedit a fi cea mai bună formă de bani (monedă de schimb). Pe perioade de criză aceste metale au protejat puterea de cumpărare și au permis oamenilor să transfere și să dețină bogăție pe termen lung.

Astăzi, există totuși motive suplimentare pentru a deține aur și argint. Epoca îndatorării ne-a permis să cheltuim liber, însă la un moment dat va veni și factura pentru plată.

Mulți oameni presupun în mod eronat că nu exsită motive pentru a deține aur și argint în zilele noastre – având în vedere cât de puternică este piața de capital, pentru că aurul și argintul s-au devalorizat, sau din orice alte motive frecvente auzite în mass-media. De fapt, motivațiile actuale de a deține aur și argint sunt foarte puternice.

1. Ratele dobânzilor reale negative

Ratele dobânzilor în țările dezvoltate sunt aproape de zero, cu rate ale inflației considerabil mai mari. Deoarece există un cost de stocare asociat cu deținerea de aur și de argint, un punct de vedere general este acela că, cu cât mai mare randamentul titlurilor de stat "fără risc", cu atât mai puțin atractive vor deveni metalele prețioase. Astăzi, investitorii practic nu sacrifică niciun randament prin deținerea de metale prețioase. Costul de oportunitate este foarte favorabil.

2. Tipărirea și stimularea banilor

Astăzi, multe națiuni își cresc baza monetară într-un ritm din ce în ce mai rapid, prin intermediul programelor de stimulare, ca o modalitate de a stimula consumul și comerțul internațional, prin eforturi de bailout (salvare), ca și prin menținerea unui nivel ridicat al cheltuielilor guvernamentale. În ultimii 70 de ani nivelul datoriei publice la nivel mondial a crescut enorm. Numai în Statele Unite masa monetară a crescut de patru ori în 10 ani. China, Japonia și BCE îi urmează exemplul. De ce acest fapt reprezintă o problemă, dar este totuși benefică pentru aur? Pentru că în cele din urmă, acest lucru va conduce la o criză valutară, inflație, și pierderea încrederii în monedele discreționare.

3. Achiziții Banca Centrală

Băncile centrale au fost vânzători neți de aur până în 2009, dar această tendință s-a schimbat acum, pentru prima dată, din anii ‘70. Aceasta este o tendință pe termen lung, care nu poate fi schimbată repede. Cumpărarea de aur a devenit extrem de evidentă pe piețele emergente ca Rusia, China, India, cu China ieșind în evidență ca cel mai bun exemplu. China își raportează achizițiile doar odată la 5 ani – data următoare fiind în 2014. Cu toții știm că au acumulat un mare număr de lingouri de aur, iar atunci când vor publica cifrele, anul acesta, ar putea deveni un catalizator important pentru prețurile de metale prețioase.

4. Reclasificarea coeficienților de risc

Fără a intra prea mult în detalii, noile reglementări bancare propuse în cadrul Basel III ar putea clasifica aurul ca fiind un activ cu risc de zero la sută. Cu cât mai mică este ponderea de risc a unei clase de active, cu atât mai puțin capital trebuie să pună deoparte băncile pentru a-l deține. În cazul în care acest lucru ar deveni realitate pentru aur, ar putea exista o creștere semnificativă a cererii.

5. Proprietate instituțională (și privată)

Proprietatea instituțională, ca procent din activele financiare la nivel mondial, este scăzută. Multe fonduri de pensii și alți investitori instituționali au doar o expunere foarte limitată către aur și de argint. Pentru persoanele fizice, situația este similară. În majoritatea țărilor din Europa și SUA, oamenii sunt bombardați de reclame de genul "bani pentru aur", iar oamenii sunt încurajați să-și vândă aurul lor la prețuri mici. Cu recenta scădere a prețurilor la metale, cei mai mulți retaileri "weak hands" au părăsit probabil piața. Dar ei vor reveni pe piață, odată ce prețurile vor începe să crească din nou .

6. Scăderea valorii dolarului american și datoria SUA

Dolarul american deține un loc special în rândul valutelor, fiind moneda de rezervă a lumii. Din păcate, ea - la fel ca alte valute FIAT - în timp, a scăzut considerabil în valoare. Din 1774, dolarul a pierdut aproximativ 96,4% din valoare, dar cea mai importantă schimbare a fost între 1981 și 2009. În această perioadă, dolarul a pierdut mai mult de jumătate din valoarea sa. Nu există nici un motive evident pentru această devalorizare a monedei. SUA are în plus un deficit bugetar semnificativ, iar ratingul său de credit a fost retrogradat. Există o deteriorare majoră a încrederii în SUA și în raport cu dolarul, deoarece unele tranzacții internaționale încep să fie stabilite în alte valute. Acest fapt este evident în acțiunile întreprinse de țări cum ar fi China sau Germania, în efortul lor de agregare a rezervelor de aur, precum și păstrarea controlului național strict al rezervelor lor.

7. Războaiele valutare

Băncile centrale din întreaga lume lucrează din greu pentru a face propriile forme de economisire domestice mai competitive pe piața internă, prin reducerea ratelor dobânzilor și tipărirea de bani. Am văzut mereu în istorie acest tip de devalorizare competitivă, care a reprezentat întotdeauna un colaps inflaționist major. Aurul și argintul sunt cele mai bune vehicule pentru conservarea valorii și a puterii de cumpărare în perioade de inflație ridicată.

8. Siguranța

În vremuri de criză interesul pentru aur și argint crește dramatic. În timpul acestor perioade, metalele prețioase tind să depășească alte clase de active și investiții. Acest lucru a fost, de exemplu, evident în timpul crizei financiare din 2008. Cu piața de capital ajungând la noi maxime în fiecare zi, este ușor de presupus că, criza din Europa sau din orice altă parte a lumii, a fost stopată cu succes. Tipărirea de bani și creșterea datoriilor la rata pe care multe țări o abordează astăzi, nu se face fără consecințe. În cele din urmă va veni și scadența, iar atunci când se va întâmpla acest lucru, vom asista probabil la o criză de proporții semnificative.

9. Constrângerile ofertei

Aurul, argintul, platina și paladiul sunt toate resurse limitate. Deși evident că producția a crescut de-a lungul anilor, această creștere nu este majoră. Astăzi se pot întrevedea probleme de aprovizionare. Multe companii miniere au cheltuit prea mult pe achiziții în ultimii ani și au un nivel relativ slab de rentabilitate la nivel de producție. Acest lucru poate duce la deficite din cauza unor probleme de profitabilitate. De asemenea, țări producătoare importante, cum ar fi Africa de Sud, sunt neliniște, deoarece situri miniere vechi sunt din ce în ce mai greu de exploatat. Factorii de mediu și reglementările crescute sunt alți factori care ar putea limita aprovizionarea. Poate dura între 5 și 10 ani să se aducă o nouă mină pe linia de producție, deci cererea poate rareori să fie satisfăcută la comandă. O ofertă redusă înseamnă în general prețuri mai mari.

10. Promovarea deținerii de aur și argint

În cele mai multe țări din Asia există o legătură istorică față de aur și argint, care asigură în multe locuri o creștere stabilă a cererii. Țări precum China promovează în mod activ deținerea privată de aur. în India de exemplu, există o relație culturală cu aurul. După ce tendința de a vinde aur pentru bani în Vest va fi reversată, cererea va crește în mod semnificativ. Catalizatorul pentru acest lucru pot fi o serie de factori, cum ar fi agitația crescută pe piețele financiare sau pur și simplu prețurile în creștere pentru metale prețioase - care de obicei tinde să atragă interes din partea retailerilor (cumpărătorilor care apoi vând cu amănuntul).
Numaram pana la opt!
Robert, ca un prieten devotat, trimite spre mine acea leapşă cu "Opt lucruri despre tine!"

Ce se poate spune despre Ovidiu Dărămuş? Ia să vedem!

1. Urăsc oamenii cu prejudecăţi, oamenii care gândesc limitat, care nu înţeleg termenul de "diversitate în gândire", oamenii care ar vrea să te convingă cu forţa ceva, care nu ştiu să aprecieze frumosul, maneliştii, oamenii care pretind că au o oarecare inteligenţă, deşi ultima carte citită a fost "şeptarul de ghindă", oamenii beţi, scandalagii, cei care apreciază că forţa pumnului decide "cine e cu adevărat bărbat", inculţii, oamenii care sub haina prieteniei încearcă să profite de tine şi în sfârşit orice categorie sau subcategorie care nu poate purta pe drept numele de om.

2. Aş vrea din tot sufletul să fac o operaţie estetică peste câţiva ani să scap de cele două cicatrici mari de pe faţă rămase în urma accidentului de maşină avut acum unsprezece ani. Când eram mic aveam reale complexe de inferioritate din cauza lor.

3. Sunt interesat de orice are legatură cu online-ul, blogging-ul, fenomenul de web 2.0 şi SEO. E foarte posibil să urmez o facultate de web-design. Dar pentru asta, probabil că o să am nevoie în aceşti doi ani rămaşi până atunci de ceva pregătire în particular. Pregătire care să mă ajute să înţeleg bazele programării. Visul de a reuşi în viaţă prin informatică îl am de la cinci ani.

4. Nu am fost şi nu sunt genul de om care adoră reţelele de socializare online, gen hi5. Le consider o totală pierdere de timp, sau mai rău, mijlocul prin care oamenii pierd rămăşiţele de creier ce le mai aveau. De asemenea, nu sunt adeptul schimburilor de ID-uri, sau de liste pe Y!M, doar pentru a "cunoaşte oameni noi". Apropo de messenger, urăsc mass-urile stupide şi urăsc să fiu nevoit să ţin în listă oameni de care mă lovesc în fiecare zi, dar care nu prea ştiu ce înseamnă "bunul simţ online".

5. Contrar mersului general al societăţii, sunt un om care încă citeşte. Într-un secol, când lumea a uitat de mult ce înseamnă CARTE, sunt un tânăr, care îşi găseşte plăcere în a se opri cu răbdare asupra unei povestiri în trei volume. Şi din analizele mele, nu am decât de câştigat din faptul că în fiecare an, notez în carneţel câte 20-30 de opere citite.

6. Nu sunt disperat după jocurile pe calculator, cel puţin nu mai sunt în ultima vreme. În nici un caz nu petrec ore în şir în compania atât de popularului Counter Strike, sau a FIFA. Câteva joculeţe tip browser şi atât. Mai bine dorm, sau citesc o carte (mai nou am început să citesc şi online, dar nu e aceeşi experienţă ca şi cea clasică).

7. Aştept cu nerăbdare momentul în care voi împlini optsprezece ani, pentru a fi independent în mai multe chestiuni, dar în special pentru a putea conduce eu însumi un automobil. Şoferia e în general un lucru râvnit între adolescenţii de astâzi, aşa-i?

8. Nu în ultimul rând, sunt considerat poate un om de stil vechi, dar totuşi sunt unul din cei care consideră alcoolul şi tutunul o prostie, nu o virtute, un tânăr cu un limbaj mai curat (mă refer la lipsa înjurăturilor şi blestemelor atât de frecvente în jur) şi cu un stil de viaţă ciudat pentru ceilalţi, dar care mie îmi duce fericire şi sănătate.

Mulţumiţi?
Sondajele anului 2011 de pe ImobiliareBiz.ro
Ca in fiecare an, imobiliarebiz.ro a facut cateva sondaje de opinie, menite sa afle parerile romanilor despre sectorul imobiliar, dar si preferintele lor in materie de banci si credite ipotecare, precum si in materie de modalitati de vanzare a casei.
piese auto online
Formata din profesionisti in domeniul pieselor si al intretinerii auto, echipa AUTO-ON vine in intampinarea dumneavoastra pentru a va oferi solutii optime, calitative si la un pret avantajos pentru masina dumneavoastra.

Comercializam piese auto originale(OEM) si aftermarket, anvelope si produse pentru intretinere fabricate de firme cu renume in domeniile auto.

Consideram un atu seriozitatea si promptitudinea cu care abordam fiecare client si facem ca fiecare comanda sa aiba prioritate maxima pentru a dovedi de fiecare data siguranta serviciilor oferite de noi.

Sistemul de plata on-line precum si termenele de livrare reduse ale comenzilor va aduc o economie a timpului si va scutesc de mersul prin magazine. In 24H de la plasarea comenzii veti avea piesele la adresa dumneavoastra.

Suntem aici sa va oferim preturi corecte, seriozitate maxima si calitate excelenta.

Va multumim pentru ca ati ales sa colaborati cu noi!

Cu deosebita consideratie, Echipa Auto-On.
S-a lansat Fairsolve.com
A fost lansata platforma Fairsolve.com care isi propune gestionarea procesului de valorificare a bunurilor supuse vânzării forţate, începând cu lansarea licitaţiei de către vânzător şi până la predarea efectivă a bunului către câştigătorul licitaţiei.
Fairsolve.com va facilita comercializarea online de bunuri supuse vânzării forţate.
Detinatorii platformei sunt Gheorghe Piperea, Mircea Deaconu, Florian Mateiţă, Lucian Despoiu şi Dragoş Stanca.
Pagina lui Dragos Stanca - Cine sunt.
Din ianuarie 2011 am decis ca e timpul sa muncesc pentru mine. Alaturi – sau cu bani imprumutati – de prieteni am lansat Q2M – marketing, vanzari si comunicare digitala – si PUBLYO - strategie si tehnologie pentru publisherii online. Plus alte cateva proiecte antreprenoriale: WebKino.ro – cu sprijinul cunoscutului regizor Cristian Mungiu, FairSolve.com – alaturi de Lucian Despoiu [Kondiment], Florian Mateita, Gheorghe Piperea si Mircea Deaconu [RomInsolv].
Insolventa, Lichidare societate, Suspendarea activitatii - Ce? De ce? Cum?
Practicienii in insolventa spun ca doar 1,3% dintre firmele care intra din timp in insolventa reusesc sa isi reorganizeze activitatea si sa nu intre in faliment. Si daca ne gandim putin, au dreptate. Bancile nu ajuta niciun client care nu merita si nu are sanse reale de revenire.
Companiile fac datorii, intra in insolventa si apoi incep sa promita marea cu sarea si striga in gura mare ca vor ajunge pe linia de plutire. Nu poti astepta momentul critic, pentru a incepe sa iti platesti taxele, sau sa sustii ca le platesti de cum incolo, si sa dai dovada de chibzuinta si corectitudine tocmai atunci. Sunt firme care apeleaza la insolventa pentru a nu plati pe termen nedeterminat. Au datorii in euro de ordinul milioanelor, mai scapa de niste taxe si nici nu s-au gandit vreodata sa plateasca pensii sau salarii. Nu platesc, dar incaseaza.
Realitatea TV se voia a fi inchisa pentru o datorie de 200 000 de euro, dar exista zvonuri conform carora suma ar fi fost de 16 milioane de euro. Si asta se intampla in momentul in care se solicita intrarea in insolventa (in 2011).
Ca si companie/firma/business, nu trebuie sa asteptati luni de zile pana sa va platiti datoriile. In plus, sunteti dator sa gasiti surse de finantare. In cadrul unui discurs tinut la seminarul "Restructureaza inainte de a intra in criza! Ce lectii poti invata de la companiile care nu au putut evita insolventa", organizat de Ziarul Financiar, Arin Stanescu, presedinte al Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa, spune ca “Antreprenorii romani nu au inteles ca insolventa reprezinta o protectie, de aceea intra in procedura de insolventa foarte tarziu. Pentru a avea succes, o firma trebuie sa decida intrarea in insolventa la momentul oportun, adica nu sa astepte cateva luni fara sa-si plateasca datoriile si, de asemenea, sa gaseasca surse de finantare".
Un studiu realizat de specialistii in domeniu arata ca doar 234 de firme din 50 000 au reusit sa isi reorganizeze activitatea dupa ce au intrat in insolventa. Motivele principale sunt faptul ca managerii nu inteleg principiul de functionare al insolventei, sau au tendinta de a se grabi sa intre in insolventa.
Ce presupune insolventa?
In primul rand este mai mult decat necesar sa incepeti sa va reorganizati afacerea si sa reporniti efectuarea platilor aferente, dar cele doua trebuie sa fie insotite si de un plan de a iesi din situatia critica.
Problemele care te duc la insolventa pot fi din cauza pietii pe sectorul dumneavoastra de activitate, anumite conjucturi nefavorabile, un plan de marketing gresit sau implementat gresit, anumite greseli in managerierea businessului, fara a mai lua in calcul vestita criza economica. Desi a intrat in insolventa, o firma poate continua sa faca profit.
Pentru a evita situatiile neplacute, este de preferat sa apelati la serviciile unui coach care detine cunostinte solide de management, insolventa, contabilitate, fiscalitate, cum sunt cei de la Cabinet Insolventa (Bucuresti).
Un astfel de coach va poate ajuta sa va dezvoltati competentele si aptitudinile, va ofera motivatii si o atitudine necesara pentru a va duce la bun sfarsit obiectivele stabilite.
De asemenea, este o metoda buna de a reusi sa identificati si clarificati obiectivele pe termen lung sau mediu si astfel sa stabiliti pasii necesari pentru atingerea lor. Puteti adopta un comportament de lider si sa va echilibrati atat viata personala cat si cea profesionala.
Cabinet Insolventa este una dintre cele mai serioase firme din tara, cu un renume in acest domeniu si care iti ofera servicii de contabilitate, lichidare traininguri si orice alte servicii din domeniu va sunt de folos.
Atentia si implicarea va pot aduce imbunatatiri financiare substantiale.