link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Diferentele dintre o geanta de firma autentica si un fake
de gekuku la: 26/08/2013 13:19:10
Diferentele dintre o geanta de firma autentica si un fake

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Diferentele dintre o geanta de firma autentica si un fake"

Diferenta dintre hainele originale de firma si hainele de proasta calitate
Diferenta dintre hainele originale de firma si hainele de proasta calitate
O geanta de firma poate da eleganta si stil tinutei tale
O geanta de firma poate da eleganta si stil tinutei tale
Contabilitatea in Sectorul 6, serviciu prestat de firme care fac diferenta
Contabilitatea in Sectorul 6, serviciu prestat de firme care fac diferenta
Ce trebuie sa stii despre suspendare firma
Termenul de suspendare firma este, mai mult ca sigur, corelat cu contextul economic, si foarte multi antreprenori cauta informatii in legatura cu suspendarea activitatii societatilor comerciale. Daca anticipezi ca vei avea o scadere a activitatii firmei pentru o anumita perioada de timp sau daca nu mai poti sa desfasori activitatile pentru care ai infiintat compania, poti sa intri in inactivitate temporara. Activitatea oricarei forme de organizare comerciala poate fi suspendata pentru maxim trei ani.

Suspendare firma - Proceduri si etape
Procedurile pentru suspendarea activitatii sunt, in general, similare pentru toate formele de organizare comerciala (legea nr. 31 din 1990). Primul pas este depunerea de catre actionari a cererii de inactivitate temporara la Oficiul Registrului Comertului competent unde isi are sediul.
Registrul comertului va emite si un certificat constatator prin care se evidentiaza inactivitatea temporara a societatii. Inactivitatea temporara trebuie inregistrata si la Administratia Financiara. Cei care vor, pot fi asistati in executarea procedurilor de un avocat. In aceasta situatie, la dosarul necesar trebuie depusa si o imputernicire speciala, in forma autentica, avocatiala sau delegatie, pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale.
Dosarul de suspendare cuprinde si timbre judiciare, in valoare de 30 de bani, taxa judiciara de timbru, taxe de registru, tarif de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a, dintre care ultimele trei se achita la casieria de la Oficiul Registrul Comertului competent.
La cinci zile de la data depunerii cererii, judecatorul delegat de la Registrul Comertului unde aceasta a fost depusa emite o incheiere de suspendare a activitatii.
Suspendare firma - documentele necesare
In cazul firmelor, pe langa cerere, este nevoie si de alte documente, precum hotararea de suspendare temporara adoptata de Adunarea Generala a Actionarilor sau de actionarul unic, in original.
In aceasta situatie, dosarul de suspendare va cuprinde un certificat constatator al sediului, in original, si o declaratie-tip, pe propria raspundere, din care sa rezulte ca o anumita perioada de timp firma nu desfasoara la sediul social sau la sediile secundare sau in afara acestora activitati prevazute in statut.
In cazul PFA, IF sau II, pe langa cerere, se vor depune la Oficiul Registrului Comertului competent si toate actele originale.Procedura de suspendare pentru o PFA este una simplificata. Aceasta se poate suspenda printr-o simpla cerere la Registrul Comertului.
Suspendare firma - Durata de timp
Suspendarea activitatii se poate face in orice moment de activitate al unei forme comerciale de organizare, in functie de reglementarile prevazute in statutul acesteia, dar nu poate sa depaseasca mai mult de trei ani.
Procedura de suspendare a activitatii se finalizeaza la aproximativ cinci zile de la depunerea cererii si a documentelor necesare.
Suspendare firma – Costurile
In cazul firmelor, costurile pentru suspendarea activitatii sunt de aproximativ 300 de lei. Acestea includ taxele judiciare de timbru, timbrele judiciare, taxele de registru si costurile legate de publicarea in Monitorul Oficial a hotararii AGA de suspendare a activitatii.
Totul despre suspendare activitate firma
Termenul de suspendare activitate firma este, mai mult ca sigur, corelat cu contextul economic, si foarte multi antreprenori cauta informatii in legatura cu suspendarea activitatii societatilor comerciale. Daca anticipezi ca vei avea o scadere a activitatii firmei pentru o anumita perioada de timp sau daca nu mai poti sa desfasori activitatile pentru care ai infiintat compania, poti sa intri in inactivitate temporara. Activitatea oricarei forme de organizare comerciala poate fi suspendata pentru maxim trei ani.

Suspendare activitate firma - Proceduri si etape
Procedurile pentru suspendarea activitatii sunt, in general, similare pentru toate formele de organizare comerciala (legea nr. 31 din 1990). Primul pas este depunerea de catre actionari a cererii de inactivitate temporara la Oficiul Registrului Comertului competent unde isi are sediul.
Registrul comertului va emite si un certificat constatator prin care se evidentiaza inactivitatea temporara a societatii. Inactivitatea temporara trebuie inregistrata si la Administratia Financiara. Cei care vor, pot fi asistati in executarea procedurilor de un avocat. In aceasta situatie, la dosarul necesar trebuie depusa si o imputernicire speciala, in forma autentica, avocatiala sau delegatie, pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale.
Dosarul de suspendare cuprinde si timbre judiciare, in valoare de 30 de bani, taxa judiciara de timbru, taxe de registru, tarif de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a, dintre care ultimele trei se achita la casieria de la Oficiul Registrul Comertului competent.
La cinci zile de la data depunerii cererii, judecatorul delegat de la Registrul Comertului unde aceasta a fost depusa emite o incheiere de suspendare a activitatii.
Suspendare activitate firma - documentele necesare
In cazul firmelor, pe langa cerere, este nevoie si de alte documente, precum hotararea de suspendare temporara adoptata de Adunarea Generala a Actionarilor sau de actionarul unic, in original.
In aceasta situatie, dosarul de suspendare va cuprinde un certificat constatator al sediului, in original, si o declaratie-tip, pe propria raspundere, din care sa rezulte ca o anumita perioada de timp firma nu desfasoara la sediul social sau la sediile secundare sau in afara acestora activitati prevazute in statut.
In cazul PFA, IF sau II, pe langa cerere, se vor depune la Oficiul Registrului Comertului competent si toate actele originale.Procedura de suspendare pentru o PFA este una simplificata. Aceasta se poate suspenda printr-o simpla cerere la Registrul Comertului.
Suspendare activitate firma - Durata de timp
Suspendarea activitatii se poate face in orice moment de activitate al unei forme comerciale de organizare, in functie de reglementarile prevazute in statutul acesteia, dar nu poate sa depaseasca mai mult de trei ani.
Procedura de suspendare a activitatii se finalizeaza la aproximativ cinci zile de la depunerea cererii si a documentelor necesare.
Suspendare activitate firma – Costurile
In cazul firmelor, costurile pentru suspendarea activitatii sunt de aproximativ 300 de lei. Acestea includ taxele judiciare de timbru, timbrele judiciare, taxele de registru si costurile legate de publicarea in Monitorul Oficial a hotararii AGA de suspendare a activitatii.

Articol oferit de http://www.cabinetlichidator.ro/
Tot ce trebuie sa stii despre o firma transport mutari!
Sa alegi o firma transport mutari poate fi o provocare destul de dificila uneori. De unde stii ca nu o sa-ti sparga obiectele fragile, ca nu o sa te suprataxeze sau ca nu vor incarca bunurile in camion si se vor face pur si simplu nevazuti? Pentru a evita toate aceste neplaceri si altete probleme ce pot aparea pe durata transportului, trebuie facuta o mica cercetare in domeniu.


1. Stabileste coordonate exacte
Inainte de a te apuca sa cauti pe net o firma transport mutari trebuie sa ai puse pe foaie datele esentiale: distanta dintre adrese, inventarul aproximat al bunurilor mutate, data la care doresti sa efectuezi operatiunea etc.

2. Cauta firme de profil
Daca mutarea este una locala, atunci trebuie sa apelezi la o firma transport mutari din orasul respectiv. In cazul in care vrei sa te muti din Bucuresti in Timisoara, Cluj, Iasi sau Contanta, atunci poti selecta companii din ambele orase. Un raport calitate/pret convenabil si detaliat este varianta ideala. Nu alege neaparat la costul cel mai mic.

3. Evaluare gratuita
O firma transport mutari care isi respecta clientul trebuie sa determine toate coordonatele si variabilele unei mutari fara a-l taxa pentru aceasta activitate. Astfel se poate oferi un cost corect si ai posibilitatea sa ii intalnesti in persoana pe cei ce se vor ocupa de bunurile tale. Chiar daca firma va fi reprezentata printr-un simplu angajat, tot este suficient sa iti faci o idee despre calitatea serviciilor oferite, din modul in care aceasta interactioneaza cu tine.

4. Profesionalism vs marketing
Cum putem sti daca informatiile furnizate de o firma transport mutari sunt reale sau sunt doar o prezetare bine ambalata care sa dea bine la public? Primul lucru ce trebuie facut este sa studiezi site-ul companiei. Aici poti gasi informatii importante: adresa, numar de telefon, mail sau o descriere a firmei. O alta varianta eficienta ar fi sa ii cauti pe Facebook sau alte retele de socializare si sa vezi daca au pagina, daca posteaza imagini reale de la mutarile efectuate si ce se scrie despre ei. Iti poti face si o idee despre reputatia lor din aprecierile sau criticile aduse de fosti clienti. Un site bun si o promovare profesionista merg mana in mana cu servicii de calitate.

5. Suna la numarul afisat pe site
Astfel poti testa cel mai simplu si rapid serviciile oferite. Trimite si un mail si in functie de timpul de raspuns poti sa observi calitatea customer service-ului.

6. Incearca sa dai de Managerul General sau o persoana din conducere care are autoritatea de a decide. Astfel poti verifica si mai in profunzime sistemul de functionare al companiei.

Gaseste o firma cu experienta in domeniu. Nu te orienta neaprat dupa cost pentru ca poti avea surpriza ca la finalul operatiunii sa constati ca pagubele sunt mai mari de cateva ori decat diferenta de pret dintre oferte.

Hints & tips

• Pregatirile necesare trebuie incepute cu minim o saptamana inainte de mutarea efectiva;
• Incearca sa te intalnesti personal cu reprezentantii firmei de mutari;
• Daca impachetezi singur bunurile ai grija la obiectele fragile;
• Nu umple cutiile pana la refuz si in acelasi timp nu le face foarte grele. Exista posibilitatea sa nu le poti ridica sau sa se rupa;
• Foloseste cutii mici pentru carti;
• Noteaza destinatia cutiilor si continutul acestora
Recomandare

Este indicat sa alegem compania al care-i reprezentat a efectua o evaluare reala. Incheie intotdeauna un contract de pestari servicii cu firma respectiva.
Firma de Amenajari~Renovari Interioare Apartamente Zona Primăverii
http://www.designtotal.ro/firma-de-amenajarirenovari-interioare-apartamente-zona-primaverii/

Design Total
-Telekom: 0760.091.880
-Vodafone: 0724.743.935
-E-mail: contact@designtotal.ro
-Web: www.designtotal.ro

Cand te ocupi de amenajari nu trebuie neglijat nici un detaliu deoarece micile detalii fac diferenta intre ceva banal, comun si un camin senzational si primitor. Fie ca va doriti ceva clasic sau extravagant, o firma de amenajari interioare si exterioare este solutia ideala pentru a va transforma visele in realitate. O echipa bine pregatita si care lucreaza la cele mai inalte standarde ale calitatii poate indeplini orice dorinta, chiar si dintre cele mai exigente. Trebuie doar sa va asigurati ca cei pe care ii contractati v-au inteles cu adevarat nevoile. Contactati-ne pentru a va oferi cea mai avantajoasa oferta de amenajari.
Firma de curatenie Bucuresti: 6 sfaturi utile pentru curatenia de Paste!
Best Cleaning Experts, firma de curatenie Bucuresti, iti spune cele 6 sfaturi inteligente pentru curatenia de primavara. O vorba din popor spune ca dezordinea din casa semnifica haos pe alte planuri personale. Poate ca pare ciudat sau nu, insa psihologii afirma ca este foarte important pentru tonusul nostru, ca locuinta in care traim sa fie ordonata si curata. Astfel, pentru a incepe primavara cu o stare generala buna este bine sa te ocupi de curatarea si organizarea lucrurilor din casa. Iata cateva sfaturi date de expertii de la firma de curatenie Bucuresti, Best Cleaning Experts:
1. Ocupa-te de curatenie treptat!
Multe persoane se plang ca nu au timp sa se ocupe de curatenia din casa.
Desigur, o curatenie generala necesita timp insa poti sa te ocupi treptat de aceasta.
Astfel, foloseste cate 15-30 de minute pe zi pentru a-ti strange si impaturi hainele, pentru a aspira sau sterge gresia si faianta, deoarece in cateva zile se va vedea diferenta.
2. Curata superficial, dar regulat!
Este recomandat sa nu lasi sa se adune mizeria sau sa permiti ca dezordinea sa se transforme in haos. De aceea, este bine sa intervii imediat si sa cureti sau sa strangi lucrurile imprastiate ori de cate ori este cazul. Din cand in cand ocupa-te si de locurile “ascunse” ca cele de sub frigider sau chiuvete.
3. Fii eficient!
Toata lumea stie ca trebuie sa cureti tot timpul de sus in jos insa adesea uitam aceasta regula. Ca sa nu fi nevoit sa faci treaba de doua ori este recomandat sa incerci sa fii eficient. De exemplu, daca ai un birou peste care ai asezat rafturi, ocupa-te mai intai de curatarea lor ca la final sa stergi biroul.
4. Foloseste produse de curatat adecvate!
Cumpara produse de curatat eficiente, care miros frumos si sunt sanatoase.
Poti folosi diverse solutii naturale ca bicarbonat sau otet si uleiuri esentiale de lavanda, pin, lamaie sau portocala.
5. Organizeaza-te inteligent!
Atunci cand ai de asezat la vedere mai multe obiecte, pentru a minimaliza ideea de “agromeratie” este bine sa le organizezi dupa inaltime – de la cele mai inalte la cele mai scunde. Un alt sfat este sa folosesti cutii decorative pentru a “ascunde” in ele diverse obiecte din casa – reviste, jucarii etc.
6. Invata sa renunti la obiecte inutile!
Adopta principiul “mai putin inseamna mai mult” si invata sa nu te atasezi de obiectele pe care nu le folosesti. Renunta la ele pentru a avea o casa mai spatioasa si mai aerisita.
In cazul in care considerati ca e nevoie de oameni cu experienta, care au timp in a face o curatenie in detaliu a casei dumneavoastra si care stiu exact ce pasi au de urmat, apelati cu incredere la firma de curatenie Bucuresti, Best Cleaning Experts. Suntem flexibili, seriosi si mereu la indemana dumneavoastra!
Ai firme in insolventa? Trasforma-le in SUCCES!
Starea de firme in insolventa era considerata in trecut cosmarul oricari firme, dar in zilele noastre, a ajuns sa fie ultima moda printre administratorii care doresc sa scape usor de datorii.
Multe firme in insolventa intra de nevoie in aceasta stare si foarte putine dintre ele reusesc sa isi reiea activitatea normala, afacerea sfarsind in faliment. Totusi, diferenta dintre firmele care rezista pe piata si cele care dispar o poate face in mare masura si modul in care este gestionata situatia dificila. Intrarea in insolventa a intreprinderilor si firmelor mici poate fi tentanta, avand in vedere nivelul mai redus al investitiei si impactul reputational negativ limitat.
Dar ce se intampla atunci cand intra unele firme in insolventa? Insolventa unei firme se caracterizeaza prin incapacitatea de plata sau falimentarea acesteia in urma acumularii unor datorii catre diversi creditori. Datoriile pot fi impozite datorate la bugetul de stat, credite la banci, facturi de la furnizori, salariile angajatilor. Intrarea unor firme in insolventa poate fi declansata la cererea lor, a creditorilor sai sau a oricaror altor persoane sau institutii prevazute de lege.

Iata cateva idei pentru a salva aceste firme in insolventa:
Asadar, firma ajunsa in acest stadiu poate supravietui, doar cu un plan de rezerva, un plan de reorganizare ce se desfasoara de regula pe un termen de aproximativ trei ani si presupune masuri precum restructurarea societatii, lichidare de active sau majorari de capital. De asemenea, legea permite, in cadrul planului de restructurare, care trebuie sa fie acceptat de creditori, esalonarea, reducerea sau chiar stergerea integrala a unora dintre datoriile societatii. Este necesar ca: planul de reorganizare sa inceapa a fi aplicat cat mai repede; reorganizarea sa dureze cat mai putin posibil; reorganizarea sa nu afecteze increderea creditorilor, a investitorilor si a clientilor in debitorul in cauza; reorganizarea si deciziile luate in cadrul acesteia sa tina cont, pe cat posibil, de evolutia pietei produselor sau serviciilor ce constituie obiectul de activitate al debitorului, astfel incat sa nu aiba in vedere incheierea anumitor acte sau operatiuni care devin neprofitabile ca urmare a evolutiei pietei respective.
In cazul in care planul de reorganizare reuseste iar toate creantele se platesc la zi, judecatorul sindic va dispune inchiderea procedurii de insolventa firma.
Alege o firma de transport mobila pentru o mutare in siguranta!
Sa alegi o firma de tranport mobila poate fi o provocare destul de dificila uneori. De unde stii ca nu o sa-ti sparga obiectele fragile, ca nu o sa te suprataxeze sau ca nu vor incarca bunurile in camion si se vor face pur si simplu nevazuti? Pentru a evita toate aceste neplaceri si altete probleme ce pot aparea pe durata transportului, trebuie facuta o mica cercetare in domeniu.

Transport mobila te sfatuieste sa:
1. Stabileste coordonate exacte
Inainte de a te apuca sa cauti pe net firme de transport mobila sau servicii de mutari trebuie sa ai puse pe foaie datele esentiale: distanta dintre adrese, inventarul aproximat al bunurilor mutate, data la care doresti sa efectuezi operatiunea etc.
2. Cauta firme de profil
Daca mutarea este una locala, atunci trebuie sa apelezi la firme de transport mobila din orasul respectiv. In cazul in care vrei sa te muti din Bucuresti in Timisoara, Cluj, Iasi sau Contanta, atunci poti selecta companii din ambele orase, sau poti apela la transport mobila, intrucat are sedii in toata tara. Un raport calitate/pret convenabil si detaliat este varianta ideala. Nu alege neaparat la costul cel mai mic.
3. Evaluare gratuita
O firma te transport mobila care isi respecta clientul trebuie sa determine toate coordonatele si variabilele unei mutari fara a-l taxa pentru aceasta activitate. Astfel se poate oferi un cost corect si ai posibilitatea sa ii intalnesti in persoana pe cei ce se vor ocupa de bunurile tale. Chiar daca firma va fi reprezentata printr-un simplu angajat, tot este suficient sa iti faci o idee despre calitatea serviciilor oferite, din modul in care aceasta interactioneaza cu tine.
4. Profesionalism vs marketing
Cum putem sti daca informatiile furnizate de o firma de transpot mobila sunt reale sau sunt doar o prezetare bine ambalata care sa dea bine la public? Primul lucru ce trebuie facut este sa studiezi site-ul companiei. Aici poti gasi informatii importante: adresa, numar de telefon, mail sau o descriere a firmei. O alta varianta eficienta ar fi sa ii cauti pe Facebook sau alte retele de socializare si sa vezi daca au pagina, daca posteaza imagini reale de la mutarile efectuate si ce se scrie despre ei. Iti poti face si o idee despre reputatia lor din aprecierile sau criticile aduse de fosticlienti. Transport mobila are un site bun si o promovare profesionista, care merg mana in mana cu promovarea de servicii de calitate.
5. Suna la numarul afisat pe site
Astfel poti testa cel mai simplu si rapid serviciile oferite. Trimite si un mail si in functie de timpul de raspuns poti sa observi calitatea customer service-ului.
6. Incearca sa dai de Managerul General sau o persoana din conducere care are autoritatea de a decide. Astfel poti verifica si mai in profunzime sistemul de functionare al companiei.
Gaseste o firma cu experienta in domeniu. Nu te orienta neaprat dupa cost pentru ca poti avea surpriza ca la finalul operatiunii sa constati ca pagubele sunt mai mari de cateva ori decat diferenta de pret dintre oferte.
De ce sa optam pentru o firma specializata de spalatorie covoare?
De ce spun firma specializata de „spalatorie covoare”? Hai sa extrapolam putin si sa ne gandim ce ai alege atunci cand vine vorbe despre alte servicii. De exemplu: Cum ai reactiona daca te-ai duce la un coafor si ti s-ar indrepta parul cu un fier de calcat profesional in locul placii de indreptat parul? Sau daca la cosmetica ti s-ar face tratamentul facial folosind produse cosmetice din comert in loc de produse si creme profesionale? Ai acceepta aceste servicii ca fiind unele profesionale? Este usor sa facem diferenta de calitate in domeniul acestor servicii pe care le cunoastem, dar este mai greu sa apreciem profesionalismul in domenii mai noi, pe care nu le stim, cum ar fi spalarea profesionala a covoarelor.
Spalatorie Covoare 1 realizeaza servicii de spalare de inalta calitate folosind doar echipamente si solutii profesionale in domeniu. Pe langa echipamentele si solutile profesionale folosite, pentru a obtine rezultate optime, spalarea profesionala a covoarele presupune realizarea mai multor etape:
• Desprafuire - Spalatorie Covoare 1 desprafuieste in profunzime covoarele cu ajutorul unui echipament profesional, dotat cu sistem de vibrare si absorbtie a prafului, ce functioneaza simultan. Multe, “asa zise” firme de spalatorie covoare care practica preturi mici, nu asigura acest serviciu. Fara o desprafuire in profunzime a covorului, riscam ca, dupa spalarea acestuia, sa obtinem un covor imbacsit. Dupa spalare, praful si mizeria din covor se vor imprima la baza firului covorului, facandu-l astfel si mai greu de curatat.
• Detasarea petelor sau a gumei de mestecat. Fiecare covor este atent examinat pentru a se identifica petele si natura acestora. Pentru fiecare tip de pata se aplica solutii profesionale de cea mai buna calitate, speciale pentru detasarea acestora. Este bine ca proprietarii covoarelor sa aduca la cunostinta angajatiilor spalatoriei, natura petelor, pentru a se aplica solutia corespunzatoare pentru detasarea acestora.
• Indepartarea mirosurilor, bacteriilor, acarienilor si germenilor. Mirosurile neplacute sunt inlaturate cu ajutorul unei solutii speciale care dezinfecteaza si neutralizeaza mirosurile.
• Albirea ciucurilor. Ciucurii covoarelor sunt pieptanati si tratati cu o solutie delicata cu tesatura covoarelor, dar cu efect de albirea a acestora.
• Spalare propriu-zisa. Spalarea covoarelor se realizeaza cu ajutorului unui tren de spalat dotat cu 18 perii care lucreaza simultan.
• Centrifugare Dupa ce au fost spalate si clatite, covoarele sunt imediat introduse in centrifuga unde este eliminata peste peste 95% din apa. Daca dupa spalare, covoarele nu sunt centrifugate pentru inlaturarea apei in exces, exista posibilitatea migrarii culorilor din covor. De asemenea, uscarea unui covor nestors, va dura mult mai mult timp. Cu cat timpul de uscare este mai mare, va aparea riscul dezvoltarii de bacteriii si microorganisme ce vor emana un miros neplacut ulterior si care pot duce la afectiuni respiratorii.
• Uscarea covoarelor se face in camera profesionala de uscare ce este dotata cu generatoare electrice de caldura, ventilatoare si dezumidificatoare pentru a se creea conditiile optime pentru uscarea rapida a covoarelor fara a se afecta tesatura. Temperatura din camera de uscare este reglata, cu ajutorul panoului electric de comanda, sa nu depaseasca 30° C. NU permiteti uscarea covoarelor la soare! Uscarea covoarelor la soare este la indemna oricui si este ieftin dar riscati sa decolorati tesatura covorului. Exista si riscul “coacerii” fibrei covorului; covorul se va deteriora si se va rupe mult mai repede. Acest risc apare si in cazul uscari cu ajutorul tunurilor de caldura in incaperi inchise, datorita calduri prea mari pe care o degaja.
• Finisare. Dupa ce s-au uscat in intregime, covoarele sunt scoase din camera de uscat si sunt duse la masa de finisat covoare. Aici covoarele sunt periate si aspirate din nou, iar la sfarsit sunt parfumate. Astfel sunt eliminate toate scamele si firele de par din covoare rezultand covoare curate si cu un miros placut.
• Ambalare. Pentru a se pastra curat si uscat pe durata transportului, fiecare covor este ambalat in folie de plastic.
• Livare si colectare la domiciliul clientului.
Cand apelati la o firma de spalatorie covoare asigurati-va ca veti primi serviciile pe care le doriti, verificati firma si modalitatea in care spala covoarele, chiar daca acest lucru inseamna sa va deplasati la sediul sau punctul de lucru unde functioneaza. Dureaza mai putin si este mai ieftin decat sa va cumparati covoare noi.
Apropo de Organigrama unei firme…
Apropo de organigrama unei firme, am gasit la ciprian burcovschi una foarte misto care ne arata cum cade “shit-ul” de la cel mare din ce in ce mai adanc in firma, iar la un momentdat devine inevitabil, mor oameni....
Inscriere firma pe Internet
Inscriere firma pe Internet
Boc vrea sa nu se mai cumpere masini de lux pe firme
Boc vrea sa nu se mai cumpere masini de lux pe firme
Economistul salariat si expertul contabil (diferente)
Cateva detalii cu privire la diferentele ce tin de cele doua profesii.
Diferentele dintre suspendarea la ONRC si regimul derogatoriu AFP
Cateva precizari importante, care trebuie avute in vedere de proprietarii de firme.
Creare web site pentru firma | Site-Firma.ro
Site-Firma.ro creaza ieftin web site-uri profesionale pentru firme si ofera solutii de optimizare SEO si crestere a profitabilitatii firmelor care au deja un web site.
Firma Web Design
Firma web design Bucuresti ofera servicii web design pentru firme din Romania: web design (creare site prezentare, magazine online, portaluri), SEO.
Diferenta dintre popoare
Am spus-o de mai multe ori, cu riscul de a fi acuzat de rasism, ca exista diferente majore intre popoare ...
Firme audit Iasi
Lista firmelor de audit de pe raza municipiului Iasi
Autenticitatea, o insusire a omului carismatic
A fi autentic inseamna sa fii puternic si curajos, dar tocmai acest lucru devine cea mai profunda frica a noastra. Autenticitatea insoteste un efect carismatic puternic, insa pentru a putea fi catalogat drept o persoana carismatica, este nevoie de confirmarea persoanelor din jur. Acest lucru se va intampla doar in momentul in care persoanele din jur vor simti ca esti sincer cu tine insuti. Pentru a fi considerat autentic, oamenii trebuie sa iti identifice acele calitati care te reprezinta ca personalitate.
Brașov. Angajatul unei firme a furat 20.000 lei printr-un card de alimentare cu benzină
un brașovean de 31 ani, angajatul unei firme, a sustras în 2010 nu mai puțin de 20.000 lei prin folosirea frauduloasă a unui card, de alimentare cu combustibil, ce aparținea societății.
Firma de design potrivita
Firma de design potrivita
Haine de firma
utem să le criticăm oricât dorim,putem să pufnim ironic când auzim o discuție legată de shopping, dar la urma urmei cu toții ajungem să ne luăm haine de firmă, mai devreme sau mai târziu. Care ar fi motivele? Să fie un moft? Să fie neapărat o tendință în modă? Sau poate că ne-am săturat să ne luăm haine ”no name” ca să mai economisim bani și să constatăm cu uimire că de la prima spălare se decolorează sau se rup foarte ușor sau că materialul folosit este unul slab dpdv. cantitativ și nu ne lasă pielea să respire cum trebuie.
geanta Guess
geanta Guess
Haine de firma
Haine de firma
Ghid infiintare firma: Pasii necesari pentru infiintare firma
Pasii necesari si actele necesare pentru infiintare firma. Urmeaza acest ghid de infiintare firma si iti vei realiza propriul tau SRL in cel mai scurt timp posibil.
haine firma
haine firma
haine online de firma
Digitalpr.ro recomanda haine online de firma de la B-mall.ro


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"fim actiune"
"femeia"
"pozitiv"
"destin"
"suspendat"
"bolnav"
"george vanvu"
"doom 2"
"aspectul fizic"
"bratara"
"Andreea esca"
"Kim"
"REUMATISM"
"PARFUM"
"noroc"
"Andreea Mantea goala in Playboy - din nou!"
"zodia caine 2013"
"engleza"
"durere masea"
"fly away home"
"emanuela manu1"
"călărețul fără cap"
"univers"
"Fastloader V0 7"
"producator ambalaje plastic"
"<script>alert("1")< script>"
"unde se poate comanda libracin herbel farmaci"
"optica vista"
"videochat acasa"
"corina stefan"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.