link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
Cine face SEO ( Optimizare pentru motoarele de cautare ) pt site-ul tau?
de limonade la: 28/01/2014 09:17:07
taguri: Diverse 
SEO este un acronim pentru “ optimizarea pentru motorul de cautare “. Decizia de a angaja un specialist SEO este o decizie importanta care poate sa imbuntateasca potentialul site-ului tau sau sa salveze timp, dar, de asemenea, poti risca reputatia site-ului daca lucrurile nu se fac cum trebuie. Asigura-te ca cunosti potentialele avantaje dar si dezavantaje pe care un SEO iresponsabil le poate aduce site-ului tau.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"Cine face SEO ( Optimizare pentru motoarele de cautare ) pt site-ul tau?"

SEO optimizarea pntru motoarele de cautare
Cele mai utile si corecte practici pentru optimizarea web a siteurilor pentru vizitatorii si pentru motoarele de cautare, informatii din Ghidul de baza SEO Google
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Optimizarea in motoare de cautare
Optimizarea in motoare de cautare
SEO ebook - manual de optimizare pentru motoarele de cautare
Manual SEO
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Servicii de optimizare pentru motoarele de cautare
Modalitati de optimizare a website-urilor pentru o vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare
Iti doresti o metoda eficienta pentru promovarea site-ului tau? Atunci optimizarea pentru motoarele de cautare este “una din cele mai bune metode” la care poti apela! Simpla investitie in realizarea unui website nu iti va asigura succesul si nici vizibilitatea, daca nu respecti urmatoarele elemente pe care le vom mentiona mai jos.

metoda eficienta pentru promovarea site-ului web

1. Continut Relevant

Prin acest termen ne referim la informatii care sa exprime corect mesajul paginii si sa ofere utilizatorilor datele de care au nevoie, in timp util si folosind un limbaj accesibil. Pentru motoarele de cautare, oferirea unui continut relevant si care sa informeze utilizatorii in timp util, este o caracteristica foarte importanta. De asemenea, trebuie avut in vedere si evitarea continutului duplicat. Algoritmii Google pun pret pe autenticitatea informatiei si corectitudinea acesteia. In cazul in care se vor gasi dubluri, pagina lipsita de originalitate va fi taxata si va scadea in ranking-ul Google.

Pentru a te asigura de relevanta continutului pe care website-ul tau il ofera, raspunde-ti obiectiv la urmatoarele intrebari:

Informatiile pe care le ofera sunt simple, usor de inteles si de parcurs?
Continutul website-ului starneste un anumit tip de emotie? Ce fel de emotie: pozitiva sau negativa?
Informatiile inspira cititorii?
Informatiile ofera credibilitate, sunt concepute astfel incat sa nu sune mecanic?

Daca ai raspuns afirmativ la aceste intrebari, felicitari, ai un continut de calitate! Prin urmare, poti trece la pasul urmator.

Sfat: Mai presus de toate, sfatul nostru este nu creezi continutul doar pentru motoarele de cautare, ci sa pui mai presus cititorii si necesitatile acestora! In mod paradoxal, oferind material adecvat si calitativ, in raport cu cerintele utilizatorilor, Google va observa si te va rasplati, punand continutul tau la dispozitia utilizatorilor potriviti.

2. Accesibilitatea si flexibilitatea interfetei

Atunci cand vine vorba despre interfata, ne referim la partea din website cu care utilizatorul interactioneaza. Deoarece stim ca prima impresie conteaza, trebuie sa adaptam partea vizuala in functie de preferintele utilizatorilor si noile tendinte din domeniu. Elemente precum timpul de incarcare sau securitatea pot diviza utilizatorii intre cei multumiti, care vor realiza conversia si cei care au trait o experienta neplacuta si care, cu siguranta, nu vor apela prea curand la serviciile pe care le oferi.

La fel ca in pasul anterior, ai obligatia de a te intreba daca:

Interfata proiectata este minimala, subliniaza elementele importante ale website-ului?
Exista spatiere intre elemente sau aspectul este incarcat, aglomerat?
Paleta de culori aleasa este constrastanta, consistenta si in raport cu celelalte elemente din website?
Informatiile importante (precum cele de contact) sunt bine amplasate sau sunt dificil de gasit?
Meniul de navigare este adaptabil si pentru dispozitivele mici? Este functional?
Care este feedback-ul utilizatorilor in urma navigarii pe website? Ce senzatie le produce paleta de culori aleasa?

Daca in urma raspunsurilor constati ca interfata proiectata prezinta anumite puncte slabe, trebuie sa iei masurile potrivite in timp util. Un indiciu pentru a sti care este reactia utilizatorilor in momentul navigarii pe website il poti obtine din statisticile Google Analytics, (rata de conversie, durata medie petrecuta pe website, bounce rate) dar si prin softuri specializate de session recording si A/B testing precum Hotjar, CrazyEgg, etc. Daca utilizatorii website-ului au parte de o experienta placuta, atunci si Google te va ,,renumera” prin urcarea pozitiei in motoarele de cautare.

3. Adaptabilitate (mobile responsive)

Un subiect intens dezbatut, la care nu mai sunt multe de adaugat: capacitatea de adaptabilitate a website-ului. Este mai mult decat cunoscut faptul ca navigarea de pe mobil prezinta un trend continuu de crestere, in detrimentul navigarii de pe desktop. Din acest motiv, vine necesitatea de adaptabilitate a website-ului pentru diferite dispozitive portabile. In cazul in care nu se ia in considerare acest element, utilizatorii pot avea parte de o experienta nesatisfactoare, care poate produce frustrari si in cele din urma parasirea si eventuala evitare pe viitor a website-ului.

Continuand pe structura alesa, afla daca website-ul tau este adaptabil dupa dimensiunea dispozitivelor, raspunzand la urmatoarele intrebari:

Atunci cand este accesat de pe mobil, continutul website-ului este usor de citit sau este necesara actiunea de zoom?
Am optiunea de a putea face scroll stanga-dreapta asupra interfetei?

Nota: In cazul in care este necesara actiunea de zoom si cea de scroll stanga-dreapta este disponibila, atunci trebuie sa remediezi aceste aspecte ale website-ului cat mai repede posibil. Existenta elementelor mentionate iti poate afecta reputatia website-ului si poate produce utilizatorilor o experienta neplacuta.

Imaginile existente in website se adapteaza dupa dimensiunea dispozitivului de pe care sunt accesate?
Care este experienta utilizatorului in urma accesarii website-ului meu?

Pentru a analiza raspunsul la ultima intrebare se poate apela la formularele de feedback, contactul direct al utilizatorilor, sondaje sau, similiar cu modalitatea de la punctul anterior, analiza statisticilor website-ului pe care le poti gasi in Google Analytics.

4. Cuvintele cheie, analiza acestora si strategia abordata

In cadrul acestui punct se ajunge inevitabil la urmatoarea intrebare: mai sunt cuvintele cheie relevante pentru SEO, in anul 2018? Comparand cu perioadele de timp anterioare, folosirea cuvintele cheie potrivite, intr-o cantitate mare, ne garanta urcarea pe primele pozitii de cautare ale Google. Insa, o data cu aparitia algoritmului Panda, in anul 2011, folosirea excesiva a termenilor potriviti a luat sfarsit.

Cu toate acestea, cuvintele cheie inca mai au relevanta pentru indexarea website-urilor pe motoarele de cautare. Ceea ce s-a schimbat, a fost faptul ca dintr-un element principal, acestea au devenit doar o alta caracteristica a indexarii. Prin urmare, prin realizarea analizei competitive, optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie relevante si prin urmarirea si testarea continua a rezultatelor, vei realiza cu succes un alt pas din optimizarea SEO a website-ului tau.

Fii precaut! Schimbarile mari nu vor aparea peste noapte. Evolutia se face pas cu pas, luand in considerare si celelalte aspecte importante ale website-ului, dar si factorii exogeni, precum schimbarile algoritmilor de indexare a motoarelor de cautare, evolutia continua si dinamica a pietei de e-commerce, dar si cea a afacerii tale.

Sfat: pentru a-ti face o idee asupra cautarilor recente efectuate de catre utilizatori, ce anume ii intereseaza sau care sunt trendurile la nivel global, iti recomandam sa utilizezi urmatoarele instrumente: Google Keyword Tool si Google Trends. Aceste tool-uri te vor ajuta sa descoperi termeni similari pentru anumite cuvinte cheie si sa intelegi evolutia anumitor trenduri.

5. Social media links

Existenta si vizibilitatea butoanelor care incurajeaza actiunile pe retelele de socializare (precum like sau share) aduc o varietate de beneficii din perspectiva SEO:

incurajeaza cititorii sa distribuie informatiile regasite in continutul tau, iar acest lucru va aduce trafic relevant afacerii,
pe masura ce persoanele potrivite iti vor citi continutul, apar mai multe oportunitati pentru crearea link-urilor naturale, din distribuirea pe alte blog-uri sau website-uri, aprecierea sau mentionarea acestora.

Un alt aspect care trebuie luat in considerare atunci cand vine vorba despre butoanele de socializare este pozitionarea acestora in pagina. Localizarea trebuie facuta intr-o sectiune vizibila a website-ului, care sa incurajeze utilizatorii sa realizeze respectiva actiune. Pe de alta parte, structura elementelor trebuie sa coincida cu stilul si aspectul website-ului. Alt element important este alegerea paginilor unde acestea pot fi implementate. In cadrul pasului curent, trebuie sa iti clasifici continutul in functie de importanta si rol. Intrebarile la care trebuie sa raspunzi sunt:

Ce fel de continut iti doresti sa ajunga in lumea online?
Care este scopul cu care pornesti atunci cand incepi redactarea unui articol? Are un scop informativ, care inspira sau pur si simplu este conceput cu scopul de a-ti promova serviciile sau produsele?
Ce fel de persoane iti doresti sa atragi prin continut? Care este target-ul tau?

6. Backlinks

Conceptul de backlinks poate fi simplificat astfel: atunci cand alte website-uri de calitate sau specifice domeniului, fac referire la website-ul tau, vei castiga popularitate si autoritate in ochii motoarelor de cautare.

Facand o comparatie cu termenii din viata de zi cu, backlink-urile pot fi interpretate ca fiind drept o recomandare. Atunci cand o persoana cu influenta face referire la un anumit produs, sansele ca acesta sa fie cumparat de catre oamenii fata de care s-a facut recomandarea, sunt destul de mari. In acelasi mod functioneaza si backlink-urile.

Daca website-ul tau este mentionat pe alte pagini cu un grad mare de autoritate, acest aspect va fi observat de catre Google si va influenta in urcarea pozitiei pe motoarele de cautare.

Factorii care influenteaza backlink-urile sunt:

numarul lor,
calitatea website-urilor care fac referire la afacerea ta,
viteza de dobandire.

In cazul in care se apeleaza la tehnici neacceptate de catre motoarele de cautare si vei avea parte de o crestere a numarului de backlink-urilor peste noapte, care sa nu fie organica, vei fi penalizat.
Cere o analiza seo pentru site-ul tau!
Tehnicile de analiza seo prezentate in continuare sunt utile pentru analiza seo si analiza traficului organic Google. Acestea se bazeaza unele pe celelalte, prin urmare utilizati-le impreuna.
• Analiza in functie de pagini de destinatie, care se axeaza pe traficul Google/organic
• Analiza traficului Google/organic in functie de segmente
• Analiza in functie de canale multiple si atribuire
• Analiza cuvintelor cheie cu ajutorul datelor din Instrumente Google pentru webmasteri
• Generarea de idei privind continutul
• Analiza cautarii interne pe site
Analiza seo in functie de canale multiple si atribuire
La fel cum puteti crea segmente bazate pe pagini de destinatie, puteti crea grupari de canale pentru analiza in functie de canalele multiple si atribuire. Dupa ce ati identificat paginile de destinatie axate pe marca, puteti crea grupari de canale bazate pe marca sau grupari care nu se bazeaza pe marca. Puteti vedea apoi care este rolul celor doua tipuri de canale in initierea, asistarea si finalizarea vanzarilor si a conversiilor. De asemenea, puteti compara valoarea monetara a acestor canale in functie de diferite modele de atribuire.
Analiza seo pe baza cuvintelor cheie cu ajutorul datelor din Instrumentele Google pentru webmasteri
Utilizati Instrumentele Google pentru webmasteri pentru a vedea interogarile de cautare care genereaza trafic catre site-ul dvs. Exista doua moduri in care puteti accesa datele din Instrumentele Google pentru webmasteri: prin intermediul contului Instrumente Google pentru webmasteri si prin Google Analytics, în sectiunea Surse de trafic si optimizarea pentru motoarele de cautare.
In contul Instrumente Google pentru webmasteri navigati la Trafic de cautare si interogari de cautare. Acest raport se poate filtra, prin urmare utilizati campul Filtre pentru a filtra interogarile care includ termeni de marca sau care nu au legatura cu marca, in functie de segmentul pe care il analizati.
Pentru o analiza gratuita a site-ului dvs intrati pe http://seomaxim.ro/!
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro
Lista Motoarelor de Cautare – www.eCursuriOnLine.ro - http://www.ecursurionline.ro/curs-internet-marketing/seo-search-engine-optimization/lista-motoarelor-de-cautare-www-ecursurionline-ro/
Statisticile motoarelor de cautare din 2008
Principalele motoare de cautare, Yahoo, AOL si Ask.com, au pus la dispozitie cele mai cautate cuvinte din 2008, aceste motoare sunt folosite in deosebi de catre americani. Google, cel mai folosti motor de cautare, se pare ca nu a publicat deocamdata informatiile.
Trafic din motoarele de cautare
Trafic din motoarele de cautare
Motoare de cautare internationale pe internet
Cauta cu 24 de motoare de cautare internationale, plecand de pe o singura pagina !!!
Importanta folosirii SEO-ului pentru site-ul tau
SEO-ul (Search Engine Optimization sau Search Engine Optimizer) este o resursa foarte ieftina cu ajutorul careia poti atrage clienti pentru site-ul tau.
SEO sau despre cum site-ul tau poate sa creasca in Google cu ajutorul firmei SEO Cupcake
SEO sau despre cum site-ul tau poate sa creasca in Google cu ajutorul firmei SEO Cupcake
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
indexarea siteului/blogului tau la motoarele de cautare
Cum sa incepi o afacere de la 0 - Optimizare seo pentru site-ul tau
Ai in plan sa-ti dezvolti o afacere in mediul online? Atunci trebuie sa stii ca o optimizare corecta pentru site-ul tau iti poate aduce un profit substantial
Motoarele de cautare-intre relevanta si irelevanta
Ce ar fi daca ai adresa o intrebare unui prieten, iar el ti-ar raspunde ca si cum ar fi un motor de cautare?Frustrant, nu? Probabil ca 90% din raspunsul lui ar fi nefolositor.
UnicWeb: Agentie Servicii SEO - Optimizare SEO Bucuresti
Atat pentru clientii care si-au lansat site-urile cu ajutorul nostru cat si pentru cei care au deja propriile site-uri, realizam servicii complete de optimizare si promovare site-uri, cu monitorizare detaliata a evolutiei si rezultatelor.
Adobe ajuta motoarele de cautare
Adobe ajuta motoarele de cautare
Julian Smith (MEC Interaction): Publicitatea prin motoarele de cautare, neafectata de criza
Marketingul interactiv isi va continua cresterea in Romania, in ciuda crizei economice, estimeaza Julian Smith (Director of Digital Insight &Research in cadrul MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia.), intr-un interviu acordat Hotnews.
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Motoarele de cautare romanesti, la mare distanta de Google
Optimizare Site pentru Motoarele de Cautare (SEO)
Promovarea site-ului în Motoarele de căutare (SEO) presupune un şir de măsuri care vizează creşterea traficului site-ului. Toate lucrările de promovare pentru motoarele de căutare sunt împărţite în două mari categorii, optimizarea site-ului şi promovarea propriu-zisă a site-ului.
Widget blog - cu pozitia in diferite motoare de cautare sa u site-uri
click pe link pentru informatii.
Vrei campanii SEO mai eficiente? Foloseste site-urile de comunicate pentru a-ti creste autoritatea si site-ul
Daca ai o agentie de SEO sau PR sau in cazul in care comunici frecvent si iti doresti o expunere mai mare, dar si link-uri, aceste abonamente pot sa te ajute mult in campaniile tale. Pe langa faptul ca te ajuta sa publici un numar mare de materiale la costuri foarte bune, ele sustin campaniile tale de SEO prin link-urile pe care le obtii.
Nu e suficient sa ai un site bine realizat, informatii interesante si text optimizat pentru motoarele de cautare pe site-ul tau. Ai neaparat nevoie si decat mai multe link-uri spre site-ul tau. Multi incepatori cred ca odata cu realizarea site-ului munca lor online s-a incheiat si se asteapta ca site-ul lor sa fie imediat si fara efort gasit pe primele pozitii din Google. Insa ca orice lucru bun, si aceste rezultate se obtin in timp, cu munca si... buget.
Totusi, iti poti eficientiza bugetul folosit la achizitia de articole si comunicate cu link daca incluzi pe lista ta site-urile de comunicate de presa. Aceste platforme reprezinta o solutie ieftina si eficienta pentru a aobtine link-uri utile spre site-ul tau, dar si un plus de vizibilitate online.
Pentru a-ti usura munca, platformele de comunicate de presa PR2Advertising.ro si Comunicate-PR.ro si Comunicare-Online.ro isi unesc fortele pentru a-ti oferi un pachet complex si extrem de eficient. In plus, pachetul are un pret suficient de mic pentru a fi usor accesibil tuturor companiilor. Prin urmare, daca iti doresti sa iti cresti si tu lista site-urilor folosite pentru publicarea de articole si advertoriale cu link, ia in calcul noul pachet pe care il gasesti AICI.
Prin intermediul unui singur pachet vei avea trei site-uri unde iti poti posta articolele si comunicatele tale cu link. Astfel vei obtine link-uri si vizibilitate pe trei site-uri.
Ce beneficii ai daca foloseti acest abonament complex:
- obtii link-uri pe trei domenii distincte
- publici comunicate si articole cu link la un pret mic
- cresti numarul de link-uri spre site-ul tau sau al clientilor tai
- publici oricand vrei, fara moderare
- obtii un numar mai mare de aparitii media pentru campaniile tale de comunicare
- sustii campaniile de SEO si relatii publice la un cost extrem de bun
Testeaza pachetul pus la dispozitie de PR2Advertising.ro, pachet care iti permite publicarea unui numar nelimitat de articole si comunicate de presa cu link, la un pret extrem de bun. Vezi pachetul de postare comunicate pe trei site-uri.
Promovare seo – alegerea perfecta pentru site-ul tau!
Chiar avem nevoie de o promovare seo? Crearea unui site este primul si cel mai important pas, dar fara promovare seo nu va produce nici un efect, de acest lucru ti-ai dat seama sau iti vei da seama foarte repede.
Exista diferite metode de promovare a unui site, in cele ce urmeaza ne rezumam la cele mai importante dintre ele – SEO & AdWords.
Ambele metode urmaresc acelas obiectiv, dar principiile si activitatile presupuse difera semnificativ. Pe scurt:
- in cazul AdWords platesti Google sa te plaseze acolo unde vrei atunci cand vrei,
- iar in cazul SEO platesti pe cineva ca sa convinga Google sa te plaseze cat mai sus pentru cat mai multe cuvinte cheie gratis.
Practic reprezinta puncte de vedere opuse care dau nastere la o serie de avantaje si dezavantaje, prin analiza acestora putem sa deducem care dintre cele doua este mai potrivita obiectivului urmarit
In acest articol propunem o trecerea in revista a avantajelor primei metode, promovare seo.
Avantaje promovare seo
- Continut consistent si relevant - SEO necesita continut bun, actual si relevant, continut care creeaza valoare pentru vizitatori, inspira incredere.
- SEO imbunatateste vizibilitatea, expunerea ta online si contribuie astfel si la crearea unei perceptii, reputatii mai bune in ceea ce priveste serviciile sau produsele furnizate.
- Credibilitate - Multi dintre vzitatorii tind sa opteze pentru rezultatele naturale ale cautarilor, si sunt sceptici in ce priveste rezultatele marcate Ad.
- Creaza o Experienta User friendly - un SEO bun te obliga sa ai site-ul bine organizat si structurat. Astfel de pagini faciliteaza gasirea de informatii rapid si usor, creaza o experienta pozitiva vizitatorului.
- Site-ul va fi listat pe partea stanga a rezultatelor de cautare, zona in care tintesc aprox 70% dintre utilizatori.
- Pe termen lung SEO poate genera o rentabilitate mai buna a investitiei.
As incheia in a spune ca, inainte de a incepe orice tip de promovare online incearca sa iti pui la punct oferta. Analizeaza concurenta si apoi diferentiaza-te, asigura-te ca ai o oferta unica de vanzare care va convinge. Integreaza oferta unica in toate mesajele si anunturile promovate. Degeaba ai investit pentru a aduce clientul in ograda ta daca el nu este convins sa cumpere. In momentul in care promovarea isi produce efectele vei avea nevoie de o conversie cat mai ridicata, pentru un randament cat mai bun al investitiei, o Oferta Unica de Vanzare gandita bine va oferi impulsul necesar.
Pentru recomandari concrete, personalizate, si alte detalii intra pe http://seomaxim.ro/!
Notiuni introductive despre SEO
Notiunea de SEO a aparut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adica: optimizarea pentru motoarele de cautare. În acelasi timp, aceeasi abreviere se refera si la persoanele care practica aceasta „meserie”. In epoca timpurie a Internetului, atunci cand existau doar „cateva” milioane de site-uri in total, fata de cele peste 20 miliarde, estimate in prezent, au aparut si motoarele de cautare, care, desi deloc sofisticate, indexau destul de bine continutul de pe web si constituiau un punct de pornire al navigarii, prin aceasta reprezentand o sursa importanta de trafic pentru site-urile web. Tot atunci specialistii si-au dat seama de necesitatea unui control constient in procesul de crestere a vizibilitatii in motoarele de cautare, si acest fapt a dat nastere unei noi stiinte: SEO – optimizarea pentru motoarele de cautare, care are drept scop marirea traficului calitativ al unui site.
Aceasta „industrie” relativ noua implica un set de operatii efectuate de echipa de promovare in sensul cresterii pozitiilor unui site web in lista de rezultate ale cautarilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante si relevante din punct de vedere al afacerii respective.
Aceasta are loc prin controlul si ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adica a factorilor care, luati la un loc si analizati de algoritmul de cautare – duc la pozitionarea mai buna in paginile cu rezultate. In functie de aceste criterii, SEO poate fi de doua tipuri:
1. Optimizarea interna (on-site optimization) – masurile de promovare sunt aplicate nemijlocit site-ului in cauza si depind, dar mai ales pot fi influentate numai de catre echipa de SEO. Drept exemple pot servi: scrierea cu atentie a titlurilor si descrierilor, eliminarea erorilor, imbunatatirea vitezei de incarcare, prelucrarea imaginilor, optimizarea structurii de adrese URL si de legaturi interne, folosirea cu moderatie a reclamelor etc. In ansamblu – ameliorarea experientei vizitatorilor.
2. Optimizarea externa (off-site optimization) – in care promovarea nu tine in mod direct de echipa SEO, ci mai curand de vointa colectiva a Internetului. Aceasta inseamna ca pornind de la o realitate obiectiva cu privire la calitatea unui site web – motoarele de cautare incearca mereu sa gaseasca semnale masurabile vizavi de relevanta si importanta paginii web in raport cu expresia de cautare analizata. Aceste semnale se refera la indicatorii de calitate, performanta si popularitate, iar drept exemple pot servi: numarul si calitatea legaturilor catre pagina analizata, numarul de interactiuni sociale (Facebook like, share, comment, Tweet, +1 etc.), contextul in care apar mentiunile, credibilitatea si autoritatea surselor, volumul global si local de cautari pentru cuvintele cheie respective etc.

Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Creare site web - in Galati si in tara.
Smart Web Design ofera servicii atat in zona de web design, cat si in zona de optimizare pentru motoarele de cautare a site-urilor web sau SEO cum se mai exprima unii specialisti in domeniu. Pe langa aceste doua tipuri de servicii, oferim de asemenea si servicii de administrare a site-urilor web si promovare online. In zona de web design oferim servicii de creare site de prezentare, creare magazin online sau de re-design a site-urilor web. Serviciul de optimizare site se adreseaza celor ce doresc ca website-ul lor sa nu fie doar o semnatura pe carte de vizita, ci un loc unde nevoile clientilor pot intalni, intr-un mod fericit, oferta de produse sau servicii pe care website-ul o promoveaza. Administrarea site-urilor web si promovarea online sunt doua servicii ce vin sa completeze serviciile mai sus prezentate si care fac parte dintr-un tot unitar ce ar trebui sa va aduca rezutatele dorite. Pentru mai multe detalii te invit sa ne contactezi prin formular de mesaje sau prin telefon.
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
SEO ce este ? Cu ce se “mananca” ?
Termenul SEO este abrevierea pentru “Search Engine Optimization” (Optimizare pentru motoare de cautare).Sigur nu se refera la optimizarea motoarelor de cautare.Se refera la optimizarea site-urilor Web in motoarele de cautare.Pentru pifani motoare de cautare sunt:Google;Yahoo;Bing;Ask….etc.

De ce are nevoie cineva de optimizarea unui site Web?

Motoarele de căutare,ca forma de căutare a informației pe Internet au apărut la jumătatea anilor 90.Monitorizau site-urile Web si le indexau in propria baza de date marcându-le ca posesori de un cuvânt sau altul in conținutul lor.Deci,când cineva făcea o căutare in dreptunghiul de căutare al acestui motor de căutare,acesta cauta cuvântul rapid in baza sa de date și găsea paginile indexate corespondente căutării.
Seo - AllmaDesign
Optimizarea pentru motoare de cautare este un termen care descrie un proces de a imbunatatii volumul sau calitatea traficului pe un site web.


linkuri

hot

taguri

arhiva

 

comentarii

recente

 

RSS
urmareste-ne pe Twitter...

 

plugin WordPress

Ai un blog pe WordPress?

Instaleaza-ti pluginul WP RoSocial cu care iti poti trimite foarte usor linkurile catre Ghidoo
(pentru mai multe detalii si un exemplu de utilizare click aici)

 

cautari recente
"bon de consum"
"adevarul"
"monosilab de toamna axa lexicala a poezii"
"klaus"
"Bani pe net"
"apple"
"concursm masina"
"13"
"mihaela ganea"
"cursuri calificare"
"make money"
"titularizare engleza"
"alege dragostea ep 301"
"sezonul 1"
"pantofi"
"povestea celor cinci degete"
"soiuri de trandafiri"
"togs ro"
"cs-hlgl2"
"doamna invatatoare"
"fete sexi in latex"
"poze playboy"
"clever tampons"
"artrita reumatoida"
"aparat de muls"
"iubire"
"estetica dentara"
"ghete dama"
"fraguta blogspot com 2010 12 modurile-prin-care-imi-promovez-blogul html"
"jean de la fontaine argumentare ca este o fabula"
mai multe...

 

ghidoo blog

anunturi de la admin

 

contact ghidoo

contact, sugestii, nelamuriri...

 

fotografii

Vrei fotografii de calitate pentru a ilustra articolele blogului tau?

Incearca Photoree, unde vei gasi rapid imagini deosebite, in licenta gratuita Creative Commons.