link nou

ghidoo este o comunitate colaborativa care selecteaza cele mai interesante linkuri de pe internet.

Selectia se face pe baza voturilor membrilor, precum si cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala.

populareFeed-icon  recenteFeed-icon  controversate


Hei, cum stai la mate? Testeaza-te online!
Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro
¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?
de Daniel2015 la: 10/02/2015 23:38:24
Noţiunea de SEO a apărut prima data prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”, precum SEOEXPERT, SEOPROFESIONAL, etc..

Ce este Search Engine Optimization si la ce ajuta?

Pe vremea când existau doar „câteva” site-uri în total (de fapt câteva milioane, faţă de cele peste 1000 de miliarde, estimate în prezent) – au apărut şi motoarele de căutare, care, deşi deloc sofisticate – indexau destul de bine conţinutul de pe web şi constituiau un punct de pornire al navigării, prin aceasta reprezentând o sursă importantă de trafic pentru site-urile web.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are ca scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site in rezultate căutărilor pe google sau a altor motoare de cautare, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punct de vedere al afacerii respective.

Aceasta are loc prin controlul şi ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adică a factorilor care, luaţi la un loc şi analizaţi de algoritmul de căutare – duc la poziţionarea mai bună în paginile cu rezultate.

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

linkuri similare cu:

"¿Ce este SEO si cum se Promoveaza un Website pe Internet?"

COSMOTE România promovează accesul sigur la Internet pentru copii
COSMOTE România promovează accesul sigur la Internet pentru copii
Promoveaza-te inteligent pe internet
Firma de promovare si optimizare seo in Romania, creste calitatea site-ului tau prin link building
Ce este seo si de ce este necesar?
Cu siguranta ati auzit vorbindu-se despre seo si despre faptul ca aceste servicii aduc foarte multe beneficii pentru diverse tipuri de afaceri online. Ceea ce probabil nu stiti este de ce optimizarea SEO este atat de puternica, devenind chiar necesara in prezent, cand majoritatea consumatorilor au devenit si utilizatori de internet.
Seo – o investitie profitabila
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO va puteti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, va poate returna inzecit investitiile pe care dumneavoastra le faceti in aceste servicii.
Evidentierea website-ului va creste vanzarile
Website-ul este un factor important in ceea ce priveste vanzarile . Atat aspectul, functionalitatea cat si pozitia sa in motoarele de cautare contribuie la cresterea si mentinrea profitului afacerii dumneavoastra. Optimizarea pentru motoarele de cautare are un rol crucial in cresterea performantei afacerii online punand accentual pe evidentierea produselor si serviciilor pentru a facilita observarea acestora de catre potentialii cumparatori.
O echipa seo va ajuta sa planificati corect imbunatatirea afacerii
Faptul ca SEO este extrem de important in ceea ce priveste cresterea vanzarilor nu inseamna ca este singurul factor de care are nevoie o afacere pentru a avea succes online. Este adevarat ca fara servicii de optimizare competitia va poate depasi in orice moment, dar o importanta deosebita o au si alte aspecte, de care o echipa SEO se va ocupa, de asemenea. Astfel, social media, brandingul precum si alte strategii de marketing trebuie adaugate la SEO, pentru ca sucesul sa fie nu doar garantat dar si grabit.
Provocarea oricarui manager nu este reprezentata de alegerea uneia dintre cele enumerate mai sus, ci de a integra intr-un mod inteligent serviciile SEO in amestecul de marketing pentru a ridica afacerea intr-un mod rapid si fara a intampina greutati din partea competitorilor.
Cateodata, ideea de a oferi clientilor ceea ce isi doresc este depasita, deoarece majoritatea clientilor nu stiu exact ce au nevoie pentru a isi imbunatati afacerea. De aceea, profesionistii de marketing si consultantii SEO au rolul de a ajuta clientii sa isi contruiasca, intr-un mod corect, fundatiile afacerii si sa puna bazele unui plan coerent, pentru ca, mai apoi sa ii ghideze in implementarea si managerierea unei strategii ale carei tactici sa conduca spre returnarea investitiilor intr-un timp eficient.Una dintre pricipalele responsabilitati ale reprezentantilor de marketing este sa se asigure ca, prin diferite metode, clientii sunt tinuti departe de pericole precum anumite tactici gresite care le pot distruge afacerea.
Nu lasa concurenta sa iti atraga clienții potențiali. Apeleaza la echipa noastra ce ofera cele mai bune servicii seo!
Articol oferit de http://seomaxim.ro/
Notiuni introductive despre SEO
Notiunea de SEO a aparut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adica: optimizarea pentru motoarele de cautare. În acelasi timp, aceeasi abreviere se refera si la persoanele care practica aceasta „meserie”. In epoca timpurie a Internetului, atunci cand existau doar „cateva” milioane de site-uri in total, fata de cele peste 20 miliarde, estimate in prezent, au aparut si motoarele de cautare, care, desi deloc sofisticate, indexau destul de bine continutul de pe web si constituiau un punct de pornire al navigarii, prin aceasta reprezentand o sursa importanta de trafic pentru site-urile web. Tot atunci specialistii si-au dat seama de necesitatea unui control constient in procesul de crestere a vizibilitatii in motoarele de cautare, si acest fapt a dat nastere unei noi stiinte: SEO – optimizarea pentru motoarele de cautare, care are drept scop marirea traficului calitativ al unui site.
Aceasta „industrie” relativ noua implica un set de operatii efectuate de echipa de promovare in sensul cresterii pozitiilor unui site web in lista de rezultate ale cautarilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante si relevante din punct de vedere al afacerii respective.
Aceasta are loc prin controlul si ameliorarea „criteriilor de rank-are”, adica a factorilor care, luati la un loc si analizati de algoritmul de cautare – duc la pozitionarea mai buna in paginile cu rezultate. In functie de aceste criterii, SEO poate fi de doua tipuri:
1. Optimizarea interna (on-site optimization) – masurile de promovare sunt aplicate nemijlocit site-ului in cauza si depind, dar mai ales pot fi influentate numai de catre echipa de SEO. Drept exemple pot servi: scrierea cu atentie a titlurilor si descrierilor, eliminarea erorilor, imbunatatirea vitezei de incarcare, prelucrarea imaginilor, optimizarea structurii de adrese URL si de legaturi interne, folosirea cu moderatie a reclamelor etc. In ansamblu – ameliorarea experientei vizitatorilor.
2. Optimizarea externa (off-site optimization) – in care promovarea nu tine in mod direct de echipa SEO, ci mai curand de vointa colectiva a Internetului. Aceasta inseamna ca pornind de la o realitate obiectiva cu privire la calitatea unui site web – motoarele de cautare incearca mereu sa gaseasca semnale masurabile vizavi de relevanta si importanta paginii web in raport cu expresia de cautare analizata. Aceste semnale se refera la indicatorii de calitate, performanta si popularitate, iar drept exemple pot servi: numarul si calitatea legaturilor catre pagina analizata, numarul de interactiuni sociale (Facebook like, share, comment, Tweet, +1 etc.), contextul in care apar mentiunile, credibilitatea si autoritatea surselor, volumul global si local de cautari pentru cuvintele cheie respective etc.

Articol oferit de http://seomaxim.ro/
18. Publicare articol pentru http://seomaxim.ro/ pe
Cum ar fi sa afli, cu ajutorul unui calculator pret SEO, cat costa in realitate campania SEO pentru site-ul tau? Mai mult de atat, pretul va fi calculate in functir de cuvantul cheie ales de tine!
Serviciile SEO reprezinta un ingredient important. Chiar daca ai investit o suma importanta in website, nu este de ajuns, deoarece Google are nevoie de ajutor pentru a va intelege afacerea. Investitia pe care ai facut-o este foarte importanta dar nu suficienta
Ideal este iei optimizarea SEO in calcul in timp ce planifici structura website-ului, a continutului, sintaxa URL-urilor precum si atunci cand vine vorba de web design. In aceste conditii scopul tau este mult mai aproape de a fi atins.
Optimizarea SEO este o investitie utila si profitabila deoarece rezultatele sunt evidente, cuvintele cheie avand incredibile rate de conversie. Faptul ca datorita serviciilor SEO te poti situa in topul website-urilor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, iti poate returna inzecit investitiile pe care le faci in aceste servicii.
Dar, ca orice investitor, incepi sa intrebi in stanga si in dreapta, sa te documentezi pe Google despre firme ce se ocupa cu promovare SEO. Vei observa ca, acestia iti ofera preturi diferite, unele mai mari, altele mai mici, si acest lucru te pune pe ganduri, nu? De ce sunt diferente intre preturi? Unele chiar foarte mari? Pe ce se bazeaza aceste calcule? Si asa mai departe...
Noi iti venim in ajutor! Cum? Aducem pe piata online din Romania, singurul calculator pret SEO, care iti va specifica exact pe cuvantul tau cheie, pretul REAL pentru campania SEO. Astfel, gandeste-te la cuvintele cheie cele mai potrivite pentru site-ul tau, cu care persoanele te vor gasi mai usor pe Google, apoi le introduci in calculator pret seo si imediat iti vor fi afisate preturile REALE pentru promovarea SEO. Simplu, nu?
Acest calculator pret SEO aduce numai avantaje: poti calcula singur, pe cuvantul cheie dorit, afli singur cat costa campania REALA, nu mai pierzi foarte mult timp interesandu-te pe la alte firme despre valoarea promovarii SEO, poti folosi la orice ora acest calculator, el fiind accesibil non-stop si iti afiseaza pretul in timp real.
In cel mai scurt timp vei gasi acest calculator pret SEO pe http://seomaxim.ro! Pana atunci, te asteptam cu intrebari sau orice fel de sugestie!
Articole si advertoriale Top firme Romania
19 Daca ai un website pe internet si vrei sa ajungi in prima pagina google trebuie sa il optimizezi seo prin advertoriale online. Putem scrie articole Top firme Romania despre firma ta, descriind serviciile, produsele sau modul de livrare. Aceste director de articole are multe categorii, cum ar fi: afaceri, constructii, sanatate, justitie, finante, credite si banci.
SEO si Social Media - 12 resurse pe .com
SEO si Social Media - 12 resurse pe .com
Cum sa faci SEO ca un profesionist?!
La promovare prin SEO apeleaza cei care doresc sa-si construiasca un brand de succes. Daca vrei sa-ti promovezi afacerea singur, trebuie sa inveti sa faci SEO corect. Scopul tau este sa apari acolo unde potentialii tai clienti cauta servicii sau produse similare cu cele pe care le ofera firma ta.
SEO HTTPS, sau un nou factor de indexare
Va fi luat in calcul si tipul de servicii SEO HTTPS ca un nou factor de indexare care sa plaseze site-urile in topul rezultatelor si dupa nivelul de siguranta si securitate pe care acestea le ofera. Pentru mai multe informatii, click pe titlul articolului!
Cele mai performante servicii de optimizare SEO iti sunt oferite de adevaratii experti – alege SEOCupcake!
Cele mai performante servicii de optimizare SEO iti sunt oferite de adevaratii experti – alege SEOCupcake!
Strategii SEO Black Hat - ce sa nu faci niciodata intr-un site pentru a nu fi penalizat!
Strategii SEO Black Hat sau ce sa faci si mai ales ce sa nu faci in optimizarea site-ului tau sau al unui client - atentie la penalizari!
Cel mai eficient SEO este continutul original
Cel mai bun instrument SEO si care ofera rezultate pe masura este continutul original. Mult continut original si asta inseamna cel putin un articol pe zi. In esenta, ca specialist in Seo, va recomand sa va axati in primul rand pe optimizarea site-ului, alegerea potrivita a cuvintelor-cheie si mult continut original. Daca respectati aceste reguli de baza mai adauga la aceasta lista si inscrierea in cateva directoare serioase cu Page Rankingul mare si o promovare moderata pe site-urile de video sharing si social media. Acesta va ajuta sa obtineti un trafic constant, pe care nu-l veti imbunatati decat printr-o continua formare si evolutie in utilizarea tehnicilor SEO. Poti ajunge sa faci SEO ca un profesionist doar prin munca. Daca nu-ti surade ideea, plateste un specialist s-o faca in locul tau si cere informatii care sa demonstreze implicarea reala. Platesti niste oameni pentru un serviciu si asta iti da dreptul sa ceri cate detalii vrei despre munca pentru care platesti.
In prezent, plagiatul se practica la scara mare pe Internet, dar Google detecteaza acest tip de “infractori” cu repeziciune. Continutul original si de calitate atrage dupa sine un feedback pozitiv din partea cititorilor, dar si clasari inalte in afisarile Google.
In 2011, Google a lansat programul Panda, special pentru a depista si inlatura continutul spam.
Primul pas pe care trebuie sa-l faceti in momentul in care ati aflat ca v-a fost “furat” continutul este sa strangeti dovezi (printscreenul este cea mai utilizata metoda in astfel de situatii). Nu contactati proprietarul site-ului inainte sa va strangeti toate dovezile posibile.
Pentru a raporta o persoana pentru furt, trebuie sa atentionati acea persoana sa elimine continutul si abia in cazul in care nu respecta acest lucru sa raportati problema companiei gazda a “hotului de content”. Daca textul in cauza este postat pe un blog, raportati platformei respective.
Plagierea este sau ar trebui sa fie o practica de neacceptat pentru oricine, aratand o lipsa totala de respect fata de munca altcuiva. Legile dreptului de autor se aplica si pentru sfera online, iar dumneavoastra aveti obligatia de a va proteja continutul site-ului impotriva plagiatorilor.
Fara continut original, ceea ce faceti nu se numeste SEO, iar Google recepteaza toate acele informatii drept spam.
Alte greseli SEO intalnite pe website-uri sunt:
1. O descriere incompleta a produselor/serviciilor pe care firma le presteaza;
Motoarele de cautare nu vor vedea imaginile, ceea ce face ca Google sa considere pagina cu produse ca fiind goala. Cu cat veti descrie mai bine si mai detaliat produsele, cu atat aveti sanse mai mari sa fiti afisat in primele rezultate Google.
2. Copy-paste al descrierii facuta de producator;
Riscati ca Google sa va inchida magazinul online chiar si pentru un lucru aparent banal, ca acesta.
3. O absenta a opiniilor despre produs;
4. Pagina cu produse nu este optimizata;
5. Titluri duplicat;
6. Un URL prost structurat;
7. Mult continut duplicat.
Daca nu te simti capabili sa rezolvi problemele site-ului tau si a problemelor referitoare la promovare, este preferabil sa apelezi la specialisti. O firma cu activitate in sfera marketingului online trebuie sa poata oferi urmatoarele servicii:
• Promovare prin SEO
• Promovare prin Google AdWords
• Marketing Afiliat
• Facebook Advertising
• Creare de website-uri
• Aplicatii Web si Aplicatii Mobile (optional).
Pe langa toate aceste servicii, o firma serioasa va pune la dispozitia dumneavoastra si o serie de informatii relevante (organizate sub forma de articole), pe care sa le gasiti pe o pagina secundara a website-ului. Informati-va continuu si alegeti-va serviciile de promovare cu grija!
Cel Mai Complet Pachet De Servicii De Search Engine Optimization
Va putem garanta faptul ca potentialii dumneavoastra clienti sau cumparatori vor creste considerabil. De la doar cateva zeci sau poate sute de vizualizari pe luna, cu serviciile noastre de SEO, cu toate SEO Tools pe care le punem la dispozitie si asa mai departe, site-ul pe care il detineti va avea mii si zeci de mii de accesari in mod constant.
Promovare pe Google. Informeaza-te corect si vei fi eficient!
Cine nu vrea ca website-ul sau sa fie primul afisat in paginile Google? Un ranking ridicat inseamna mai multi vizitatori pe site, iar mai multi vizitatori inseamna mai multi clienti reali si mai multa publicitate, dar si o notorietate crescuta. Cu cat ai mai multi clienti, cu atat esti mai cunoscut.
Traficul e sangele cu care este alimentat site-ul tau, pentru a se mentine viu si productiv. Daca tot explicam lucrurile in termeni anatomici, sistemul circulator este cel care realizeaza “miscarea” traficului.
Sistem circulator? Cum adica?
Da! Sistem circulator. Ce spui de Promovarea prin SEO, Google AdWords, Marketing Afiliat si Facebook Advertising? Sa generezi trafic, inseamna sa generezi viata site-ului tau. Si asta face Marketingul Online, acel sistem circulator despre care tocmai ti-am povestit.
Ce este Google Page Rankingul si cum depinde traficul de pe site-ul tau de el?
Google Page Rank este o metoda prin care fiecare site primeste o nota de la 0 la 10, care sa ateste calitatea respectivului website. Modul in care Google calculeaza Page Rankul (PR) unei pagini web este foarte complex, insa stim ca tine cont de cateva elemente cheie:
1. Layoutul general al site-ului si complexitatea lui (schema/structura site-ului) - este recomandat sa ai un site atractiv, complet terminat si organizat sistematic, astfel incat sa poti ajunge oriunde pe site din maxim 2-3 click-uri;
2. Keywords – lui Google ii plac lucrurile organizate si bine facute, asa ca ar fi recomandat sa folosesti cuvintele-cheie cat mai bine, in procentaj de 3-5%;
3. Link-urile externe – Google se bucura cand alte site-uri trimit link-uri catre site-ul tau, pentru ca pagina ta web va fi gasita mai repede si mai des;
4. Actualizarea website-ului – Google iubeste noutatile si se plictiseste repede, nu-l supara si actualizeaza-ti site-ul la timp (este recomandat sa postezi cel putin saptamanal).
Acesti patru mari factori sunt cei de care depinde Page Rank-ul site-ului tau.
In functie de Google Page Rank-ul si cautarile si necesitatile informationale ale utilizatorilor Google, va fi determinata pozitia paginii tale web in afisarile de rezultate Google. Astfel, ai posibilitatea chiar sa fii primul pe prima pagina in afisarile Google.
Cel mai bun lucru pentru detinatorii de site-uri este faptul ca Page Rankingul unei pagini web poate fi imbunatatit destul de usor:
1. Optimizeaza-ti site-ul in concordanta cu motoarele de cautare.
2. Utilizeaza in mod corect titlurile si META tagurile.
3. Asigura-te ca site-ul este complet si inscrie-ti toate paginile site-ului in harta Google.
4. Foloseste metodele de promovare potrivite pentru a aduce cat mai mult trafic pe site si fa acest lucru continuu.
O promovare pe Google facuta corect, eventual cu ajutorul unui specialist in optimizare SEO, si un site optimizat este poate cel mai bun lucru cu care poti sa incepi imbunatatirea sistemului circulator al site-ului tau.
Un ultim sfat in ceea ce priveste obtinerea de trafic: Nu-ti inscrie site-ul in 10 000 de motoare de cautare, daca-ti pasa catusi de putin de viata site-ului tau!
Aplica aceste tehnici si lasa lumea sa auda de tine si afacerea ta!
Servicii SEOBucuresti
Agentie Servicii SEO Bucuresti - creare site web, optimizare seo si promovare SEO. Servicii SEO oferite in Bucuresti, Constanta, Sibiu, Timisoara , Cluj , Iasi, Brasov, Oradea , Sibiu
Planuri si Idei
Planuri si Idei pentru diverse siteuri si magazine online din diverse domenii, siteuri create din pasiune sau pentru monetizare.
Un serviciu dedicat magazinelor virtuale
Este descris un serviciu specializat in content writing si optimizare onpage si offpage bazat pe continut original, valoros, ce ofera informatii utile vizitatorilor ce vor dori sa revina ca utilizatori fidelizati. Cresterea ratei de click, optimizare landing-pages, crestere in pozitionari, analiza permanenta - nu sunt expresii straine!
Alento- magazin de accesorii de nunta
Alento- magazin de accesorii de nunta
S-a lansat noul website al salonului de evenimente Chef’s Gallery din Bucuresti
S-a lansat noul website al salonului de evenimente Chef’s Gallery din Bucuresti
Top Firme Romania divertisment
Publicam articole despre divertisment pe siteul top firme romania care are un trafic din ce in ce mai mare.
Top Firme Romania juridic
Publicam articole despre juridic pe siteul top firme romania care are un trafic din ce in ce mai mare.
Top Firme Romania societate
Publicam articole despre societate pe siteul top firme romania care are un trafic din ce in ce mai mare.
Cele mai mici abonamente SEO
Promoveaza-ti magazinul online cu cele mai mici abonamente SEO, rezultate rapide cu SEOAgency.ro
Cum te ajuta YouTube la SEO
Scopul unei afaceri online e sa aiba un profit cat mai mare, deci cat mai multe comenzi, insa asta presupune si sa ai un numar suficient de mare de potentiali clienti interesati de ceea ce vinzi. Prin urmare, optimizarea unui site e esentiala daca ai un business sau un magazin online. Optimizarea SEO e varianta care iti aduce vizitatori din Google in mod natural, gratuit, de calitate. Si aici te poate ajuta si YouTube.
Cum te ajuta YouTube in optimizare? Foarte curand, videoclipurile de pe YouTube vor ocupa primele pozitii in Google in cele mai multe domenii, deci e o tendinta de care trebuie neaparat sa tii cont. Nu astepta pana cand motorul de cautare va fi invadat de canale de youtube, pentru ca vei in urma concurentei tale. Opteaza cat mai curand sa iti creezi un canal de YouTube asociat afacerii tale, pe care sa il cresti si sa il intretii.

De altfel, oportunitatea despre care iti spuneam mai sus e cu atat mai clara inca din luna martie, cand in urma unui update facut de Google, videoclipurile au inceput sa fie mult favorizate. In imaginea de mai jos poti vedea cum a contribuit acest update la cresterea SEOmark.ro.

Imaginea prezinta modul in care a crescut traficul din Google pentru videoclipurile SEOmark si cum a fost directionat trafic din Google chiar in paginile de pe SEOmark.ro care aveau asociat un video. Deci sa ai un canal de youtube nu e benefic doar pentru imagine, ci si pentru cresterea traficului pe site-ul tau.

De ce si cum te va ajuta YouTube sa cresti in Google

1.Youtube e in familia Google
Youtube ii apartine lui Google si, asa cum a incercat sa isi creasca G+ , asa va face tot posibilul sa creasca YouTube. Totusi, avand deja o atat de mare tractiune si fiind deja un produs bun si cautat, cu siguranta ca Youtube va avea o soarta mult mai buna.

2.Google isi rotunjeste veniturile prin Youtube
Google castiga bani din Youtube, deci are toate motivele sa prioritizeze acest tip de continut. Toata reclama pe care o are un canal de youtube este monetizata si banii sunt impartiti intre posesorului contului si Google. Deci de ce ar promova site-uri si nu propriile canale de monetizare.

3.Google tine cont de tendinte
E un adevar faptul ca videoclipurile raspund cel mai bine anumitor cautari si au un impact mai mare. Oamenii vor sa se informeze in prima faza, deci sa le oferi informatii suplimentare in format video este aproape ca si cum le-ai face o prezentare de vanzari fata in fata. E benefic atat pentru utilizator, care intelege mult mai bine ce ofera produsul (vede care sunt dimensiunile, cum functioneaza etc), dar si pentru vanzator (poate sa demonstreze care sunt beneficiile acelui produs).

Asadar, cum folosim YouTube in favoarea noastra?

Pasul 1. Creeaza-ti un canal de Youtube
Daca e vorba despre un canal asociat unei afaceri, cele mai potrivite sunt tutorialele cat mai bine realizate. Sigur ca asta presupune un anumit buget, insa un canal de Youtube este o investitie care va reprezenta cat mai bine compania ta.

Pasul 2. Fa-ti un plan de SEO
Sa faci videoclipuri e perfect ok, insa nu uita de SEO. Optimizeaza videoclipurile tinad cont de cele mai bune cuvinte cheie, pentru a putea aduce mai multi utilizatori targetati.

Pasul 3. Promoveaza
Ai videoclipuri SEO, interesante si relevate pentru afacerea ta, insa nu ai vizitatori? Continutul SEO nu e suficient, e nevoie si de promovare. O varianta foarte buna e sa creezi cate un articol pentru fiecare video si sa faci cross linking. Pentru ca atat materialul video, cat si cel scris pot sa primeasca separat trafic din Google, pune link spre articol si in descrierea videoclipului de pe YouTube si videoclipul in articol.

Asta te poate ajuta sa primesti trafic din YouTube, in cazul in care videoclipul tau e gasit prin cautarea cuvantului cheie direct in campul de cautare al canalului.
Apusul Erei SEO
Fiecare blogger la o etapa anumita a dezvoltarii blogului personal se intilneste cu notiunea de SEO (Search Engine Optimisation) - optimizarea blogului/sitului pentru motoarele de cautare. Multe generatii de bloggeri au studiat metodele folosite in SEO (tag-urile, description, keywords, etc) si la moment bloggerii old school mentioneaza faptul ca SEO este un instrument puternic in procesul de promovare a blogului/contentului publicat pe blog. Insa daca stam un pic si analizam directia in care se dezvolta internetul observam ca defapt SEO nu mai are valoare.
SEO in schimbare
SEO se afla permanent intr-o continua schimbare avand in vedere ca si algoritmii motoarelor de cautare se modifica des.
Cum pacalim clientul cand vine vorba de promovare online? Seo si Politica!
Daca titlul nu este tocmai expresiv sau el nu va ofera suficiente indicii despre ce va fi articolul atunci sa dam o idee despre ce urmeaza a fi scris. Nu-mi place politica si cu siguranta nu-mi place ce se intampla pe scena politica din Romania, din acest motiv am asociat unele practici Seo cu modul de desfasurare a ‘ostilitatilor’ pe scena politica de la noi.
Relationarea dintre PR - Marketing - Design - SEO
Relationarea din departamentele de PR - Marketing - DESIGN - SEO, Copywrite, etc pentru a ajunge la un site ce va da rezultatele asteptate
Seo vs copywriting
Seo vs copywriting